Great, top service & snelle levering!

En ook nog een persoonlijke geschreven note bij de levering! Netjes!

Gewoon de beste!

Snel en goed geleverd! Met leuke notitie's

Super service!

Communicatie ging top en snelle levering

Goed advies, fijn aanbod!

Ben er heel blij mee! Ook telefonisch geven ze heel vriendelijk en geduldig advies. Heb zelf een actiepakket gekocht met een surfboard, tas, vinnen, leash en wax en ben positief verrast dat het allemaal hoogwaardige producten zijn.

Snelle levering, kwetsbaar materiaal goed vepakt

Mijn nieuwe Californische fin supersnel geleverd en goed ingepakt.

Om zo'n Smilde op het gezicht van m'n dochter te zien is onbetaalbaar!

Lovely people

The best surf spot in the Netherlands by far. Very soulful people, briljant food and juices and authentic hospitality. Thanks a lot !

Topspul

Nieuwe fles wetsuitcleaner besteld. Snel geleverd, en nog met wat goodies erbij ook. Bedankt!

Wat een fijne winkel! Vandaag bij Hartbeach een wetsuit gekocht. Ik werd vriendelijk en deskundig geholpen. Altijd fijne vibes in de winkel!

Goed geholpen en geadviseerd aan de telefoon met onze vragen over een boardbag. Vandaag binnen gekomen, board past er goed in! Meer dan tevreden

goede winkel sahbi

Echt een goede winkel

Snel geleverd. Mooi produkt

Niets op aan te merken

Dit is de tweede keer dat ik bestel bij Hartbeach. Steeds een vlotte communicatie, hulp en levering. Hierdoor zal ik zeker nog bij hun bestellen.

Snel, efficient en zeer correct.

Besteld, betaald, verstuurd, ontvangen. En alles binnen 2 dage. Uitstekend.

Fantastisch!

Mijn eerste surfboard incl. accessoires heb ik bij Hartbeach gekocht en ik ben supergoed geholpen door Mark en Tim. Voor advies naar de winkel gekomen vanuit Amsterdam en heel blij met deze beslissing. Ik kan alle vragen stellen die ik wilde en heel fijn dat het surfboard opgestuurd kon worden. Bezorgen en aflevering ging ook supergoed, goed kunnen afstemmen wanneer het surfboard bezorgd wordt etc. Al met al dikke aanrader om naar Hartbeach te gaan voor al je surfgear. Nu heerlijk in Portugal om surfboard te testen en bevalt heel goed!

Hartbeach had een kleine fout bij de order gemaakt, kreeg hier meteen bericht over, uiteindelijk nog een leuk berichtje op de factuur

Snel met een leuke persoon boodschap

Erg fijne shop met hele mooie spullen. Super snelle levering, goede service en een hele leuke persoonlijke boodschap. Dat laatste maakt het extra leuk om bij deze shop te bestellen :-) <3

Snelle levering, uitstekende service

Alles perfect. Leuke persoonlijke boodschap erbij om het af te maken.

Super blij mee!

Goeie snelle service, ook telefonisch goeie informatie gekregen.

Super snel geleverd, erg goede kwaliteit

Goed, snel en met aandacht voor de klant!

Snel geleverd en met en leuke persoonlijke boodschap!

Fijne service

Kwaliteitsproducten en fijn personeel met een persoonlijke toch

Fijn netjes geleverd!

Prima levering en lekker snel.

Persoonlijk advies, nemen de tijd voor je en snel verzonden.

Snel en persoonlijk

Snelle en correcte levering van boards. Daarnaast vlotte reactie op e-mail en persoonlijk advies. Online shoppen wordt niet beter dan dit.