Zeer goede service

zeer goede service

Snelle levering en mooie producten

Snelle levering, mooie producten en een leuke persoonlijke boodschap er bij met extra's. Maakt het heel vriendelijk en warm. Ik zal zeker meer bestellen .

Fijne plek, fijne webshop, goede en klantvriendelijke service.

Supersnelle levering, klantvriendelijk

Supersnelle levering, en klantvriendelijk. Zeer tevreden!

Snelle levering, hoge korting, goede service en een leuke persoonlijke boodschap. Een super aanrader voor de aankoop van je watersportspullen.

Mijn bestelde artikel werd snel geleverd. Ook vond ik het leuk dat ze een persoonlijk berichtje op de factuur zetten :)

Flawless !!

Great communication, carefull packing of board, handwritten greetings, fast international delivery! Just perfect!

Supersnel, persoonlijke boodschap met caramac (!) en precies wat we nodig hadden

Alles netjes op tijd geleverd in een doos en netjes verpakt. Kortom: zoals het hoort. Groeten

Erg vriendelijke en hulpzame medewerkers. Veel keuze en goede prijzen.

Gewoon top service

Snelle levering. Altijd leuk een berichtje op de pakbon :)

Goed en leuk

Goed product, snelle levering met een persoonlijke boodschap.

Fast delivery, good product, couldn't recommend more!

Perfect!

Van bestellibg tot levering perfect!

Snelle levering, vriendelijke service

Snelle levering, vriendelijke service. Ik ben helemaal tevreden (:

Zeer vriendelijke afhandeling van de bestellen en snel geleverd.

Snelle levering.

Netjes & snel

Snelle levering & netjes verpakt mét toffe stickers erbij :-)

Kwaliteit prijs verhouding top, levering top

2e keer dat ik bij Hartbeach een wetsuit heb gekocht, prima kwaliteit prijs verhouding van producten en duidelijke website. Kleine persoonlijke noot van de winkel bij je aankoop blijft leuk.

Snel geleverd, met een leuk briefje erbij

Snel en persoonlijk

Topservice van aardige mensen!

Dingen zoals dat op de bon staat "veel surfplezier" maakt t toch wel wat persoonlijker, en dat vind ik erg leuk!

Helemaal super, mooie aanbieding en blij verrast met de persoonlijke boodschap en lekkernij

Zeer aan te raden

Webshop om bij terug te komen

Goeie producten, snelle levering en altijd met een blije boodschap erbij :-)

Mooi wetsuit

Wetsuit volgens bestelling mooi. Zat wel wat opgepropt in heel klein doosje, moest eerst paar dagen liggen zodat de vouwen eruit konden. Maakt niet uit maar zie ook eens hoe anderen dit verpakken. Leuke persoonlijke, surfdude boodschap met handgetekend zonnetje! Snoepje wat klef. Was wel een Echte surfdude die dit gemaakt heeft en uit een zeer goed hart, geen twijfel. Commercieel gezien, maar heeft misschien geen prio, wat verbeter werk in verpak en boodschap.