Fijne klantenservice

Online mijn bestelling geplaatst, miste wel hier en daar wat goede omschrijvingen op de site zoals voor wax, geen watertemperatuur aangeven, dus dat is zeker een puntje van aandacht. Maar service qua retourneren en ophalen in de shop en telefonisch was top!

Super vriendelijk

Snelle en vriendelijke levering en een handgeschreven tekst om veel plezier met het product te wensen.

Goed board, goede levering

Was een beetje nerveus om een surfplank te laten bezorgen ipv Elf ophaken. Gelukkig zorgde hartbeach voor een goede verpakking zodat de plank zonder dents of gaten bezorgd werd. Top dames en heren van hartbeach!

prima verzorgd

surfboard besteld. Snel geleverd, met een leuke attentie erbij. Zeer tevreden over de service.

Netjes en snel geleverd. Goed verpakt met een kaartje erbij met een persoonlijke boodschap en een lekker snoepje :-) Daar wordt je toch blij van!

prima, niks op aan te merken

Het geschreven stukje tekst erbij maakt een onpersoonlijke online bestelling toch persoonlijk, leuk!

Duidelijke informatie en snelle levering

En zo leuk dat er op de factuur altijd nog iets leuk wordt bijgeschreven! Echt tof!

Snelle levering met persoonlijke groet

Product snel en netjes geleverd met een persoonlijke groet.

Slide surfskate besteld, dit model was helaas niet meer op voorraad. Ik heb een goede alternatief via de mail ontvangen en meteen akkoord gegeven. De sk8 was snel geleverd, netjes ingepakt, met een persoonlijke bericht in het pakket, hellemaal top!

Ik had 2 items online besteld maar besloot de volgende dag 1 van de items te willen omruilen voor iets anders. Was geen probleem. En leuke medewerkers aan de telefoon. Toon is goed bij hartbeach!

Perfecte service

Goede service en top advies

aardig personeel en meedenkend

Mijn surfboard was snel binnen. Verder erg aardig aan de telefoon en er werd ook meegedacht over welke tailpad bij mijn surfboard pasten.

Blij met mijn supersnel geleverde boardrack

Een dag nadat ik besteld had stond het pakje al voor mijn deur. Perfect surf rack om mijn board op de fiets mee te nemen naar zee. Ook het persoonlijke bericht van Tim op de factuur maakte me blij :)

Slecht

Pakket helaas nooit aangekomen.

Vol schaamte mijn hele bestelling teruggestuurd, het geld was gelijk weer op mijn rekening

Zie boven

Goed geregeld

Helaas was er 1 artikel niet op voorraad, bleek na bestellen. Maar een telefoontje later was alles prima opgelost. Fijne service!

Boardbag

Boardbag besteld, deze bleek niet meer op voorraad. Netjes meteen daarover n mail ontvangen met daarin mededeling dat betaalde bedrag terug wordt gestort. Echter geen geld retour, 2x gemaild, 1x gebeld en nu hopen dat het bedrag zsm retour komt. Slordig

Betrouwbaar en supervriendelijk

Ik heb wetsuits besteld, de bestelling was op tijd en de medewerkers van de surfshop waren supervriendelijk aan de telefoon. thx!

Super snelle service en de order goed ontvangen. Kleding ruikt naar een vleugje sex wax, zoals in de winkel - love it!

Mega snelle levering, met een sympathiek persoonlijk berichtje

Zie korte beschrijving

Helemaal top

Goede en snelle levering.

Goede communicatie

Nadat ik mijn bestelling had gedaan, bleek één product niet leverbaar. Hier kwam ik achter doordat de klantenservice mij zeer snel (uurtje later ongeveer) na het definitief worden van mijn bestelling, een persoonlijke mail stuurde. Hierin stond dat een shirt niet meer leverbaar was en dat het bedrag direct op mijn creditcard zou worden verrekend. Kijk, dat heet nou service :-)

Zeer klantvriendelijke en meedenkend

Helaas was het product online uitverkocht, maar weer zeer goed meegedacht en alternatieve geboden...uiteindelijk probleemloos de bestelling geannuleerd.

Vriendelijk, persoonlijk en klantgericht

super vriendelijk en persoonlijk geholpen en met oog voor detail.

Vissershavenweg 55 2583DL Den haag