Mooi product

Mooi gepersonaliseerd cadeau gekocht, goede kwaliteit en leuk verpakt!

Mooi product, snelle levering

Bestelde knuffel (met naam) is van goede kwaliteit en werd snel geleverd. Mooi en goed verpakt!

Super webshop

Goede service, leuke prijzen. Top winkel

Mijn ervaring is dat ik een Ap en een mail heb verstuurd ben daarna gelijk gebeld en mijn verzoek was ingewilligd Die mevrouw heft keurig netjes te woord gestaand en de volgende dag had ik mijn pakket geleverd door GLZ

Maar nu ik het in het echt gezien heb vind ik het best prijzig

Kado voor iemand anders besteld. Op tijd geleverd

Mooie cadeau-doos in stijlvolle verpakking en vlotte afhandeling

De bestelling en afhandeling verliepen vlot, en na een paar dagen werd een mooi cadeau bezorgd

Goede kwaliteit

Kadootje voor iemand anders, mooie kwaliteit en heel snel bezorgd

Altijd snelle service en goede kwaliteit.

Schattig & snelle levering!

Het kleine badjasje is ontzettend schattig. De kwaliteit is mooi en de levering ging echt super snel. Besteld en binnen 3 dagen in huis. Denk dat de kersverse moeder hier blij mee gaat zijn!

Prettige webshop, om originele kraamcadeaus te bestellen!

Ruime keuze uit diverse kraamcadeaus. Groot aanbod, waardoor je altijd iets passend vindt. Eenvoudig te bestellen.

Uitstekende bestel ervaring

Mooie producten en vlot geleverd.

Hele mooie geschenkjes en snelle service.

Super snelle levering

Minpunt vind ik dat de naam en kroon met stickers op het koffertje zijn geplaatst. En niet bedrukt. Dat laat geheid snel los. Erg jammer. Dat maakt het "goedkoop" uitzien. Voor de rest een leuk kraamcadeau!

Hartelijk dank voor uw feedback. Zoals vermeld bij de koffertjes worden deze bestickerd met speciaal hiervoor ontwikkelde hightack stickermateriaal en zal dus niet loslaten.

Jullie hebben top geleverd, maar 1 groot minpunt..... De vervoerder GLS, een aanrader om niet meer via deze vervoerder te leveren.

Mooie en originele babycadeaus om te geven. De ouders waren er heel blij mee.

Leuk cadeau

Nette, verzorgde afhandeling. Cadeau keurig verpakt in een doos. Ik kan met dit cadeau zeker voor de dag komen!

Leuke samenstelling van de (gepersonaliseerde) cadeaus, snel geleverd

Leuke gepersonaliseerde cadeaus, snelle levering

Goede site, veel keuze, makkelijk bestellen. Het enige jammere is dat als je kiest voor een bepaalde kleur T-shirt en een kleur bedrukking dat je geen voorbeeld kan zien van de door jou gekozen combinatie.

Altijd snelle afwikkeling, goede samenwerking.

Wij plaatsen een bestelling, krijgen binnen één dag een orderbevestiging en aansluitiend de bestelling.

Alles naar tevredenheid

Prima gegaan. Dag 1 besteld en dag 2 afgeleverd!

Zeer snel geleverd en een hele leuke knuffel met bijbehoren !!!

Snelle service! Top geregeld allemaal

Volgende keer bestel ik er weer!