Zeer mooi resultaat

Ik zal het aan iedereen aanraden die een kindje verwacht.

Snelle levering! Vriendin hartstikke blij met cadeau.

Snel geleverd ondanks alle gedoe bij de post. Site is gebruiksvriendelijk , wel iets aan de prijzige kant maar dan heb je ook wat. Mijn vriendin is hartstikke blij met het cadeau. Ik raad het absoluut aan!

Leuke producten voor een leuke prijs

Ik had een gepersonaliseerd cadeau pakket besteld. Het kwam trots Corona en kerst op tijd aan en zag er geweldig uit. Mijn vriendin is er helemaal blij mee.

Overzichtelijke website + snelle levering

overzichtelijke website - snelle levering

Mooi product, snelle levering

Mooi product, makkelijk te bestellen, zeer snelle levering

Topper

Gebruiks vriendelijke site , snelle levering top

Prima voor elkaar , makkelijk bestellen ,vlotte levering.

Super snel geleverd

Erg mooi en netjes

Snel, gemakkelijk en persoonlijk

Een gepersonaliseerde romper besteld. Was erg leuk en de ouders vonden het ook super

Super leuke kraamcadeau's,mooi verpakt,en snelle levering

Prima product en perfecte levering.

Zeer tevreden!!

Zeer tevreden met het kado en levertijd!

Helder en duidelijk. Goede afspraken. Kwaliteit.

De website is helder en overzichtelijk. De bestelling werd volgens afspraak verzonden. De spullen zijn van goede kwaliteit.

Babypakket met rugtas

Het ziet er goed uit en ook binnen de aangegeven tijd bezorgd

Super product en service!

Een gepersonaliseerde badjas gekocht. Super mooi product en mooi bedrukt zoals ik het wil. Ook heb ik het binnen twee werkdagen mogen ontvangen. Thanks!

Keurig geregeld

Duidelijke site, snel geleverd en duidelijke factuur

Snelle levering en precies wat ik wilde hebben!

Alles was netjes verstuurd in mooi materiaal

Snel en goed geholpen en mooie kwaliteit

Het cadeau wat ik besteld had werd voorzien van de naam van de baby. Dit was na 2 dagen klaar en met 3 dagen had ik het pakketje in huis. Erg mooi geworden en de ontvangers waren ook zeer tevreden!

Leuk, makkelijk, snel en goed

Makkelijk te bestellen, leuk assortiment, extra aandacht via mail, snelle levering

Goede service en kwaliteit

Zelf heb ik het kado pakket met naamkoffer niet gezien, maar de ouders reageerden enorm enthousiast en waren méér dan blij verrast! Heel gaaf gedaan en ook de inhoud beviel hem goed.

Goede kwaliteit, snel geleverd.

Al meerdere keren hier besteld. Leuke pakketten, goede prijs, snelle levering.

Super.

Duidelijke site, snel geleverd, mooi product (knuffelhondje met geluidjes).

Origineel en kwalitatief cadeau!

Zeer goede ervaring. Snelle levering. Hoogwaardige kwaliteit en gezellig ingepakt. Een origineel kraamcadeau, waar je mee kunt aankomen!

snelle levering, mooi product

Een gepersonaliseerd kado besteld. Ik werd netjes op de hoogte gehouden tijdens het leveringsproces en het werd op tijd bezorgd. Mooi verpakt en een goed product.

Zeer slechte service, slechte bereikbaarheid.

Zeer slechte service, slechte bereikbaarheid.

Goedendag, Hartelijk dank voor uw feedback. U had uw bestelling geplaatst met de betaalmethode "Bedrijven op rekening". Zoals vermeld in onze voorwaarden gaan wij bij een eerste bestelling van een bedrijf met deze betaalmethode eerst controleren. Daar wij te weinig konden controleren hebben wij u verzocht een andere betaalmethode te kiezen en hebben wij u een mail met een betalingslink gestuurd. Wij hebben geen voice-mail bericht, mail of app van u ontvangen met een vraag en/of opmerking. Daar wij geen reactie/betaling hebben ontvangen wordt uw bestelling na twee dagen automatisch geannuleerd, zoals vermeld in de mail die wij naar u hebben gestuurd.