Mooie kwaliteit spullen. Leuk ingepakt!

Super mooie spullen en snelle verzending

Goede kwaliteit én snel geleverd

Mijn bestelling was bijzonder snel geleverd en van goede kwaliteit. En gelukkig waren de ontvangers heel blij met het knuffeldoekje, doekje en de bijtring! Ze waren ook erg positief over de kwaliteit van de bijtring.

Goede snelle service

Zondags artikelen besteld en dinsdag in huis. Kwalitatief goede en mooie producten.

Prima product, hoogwaardige kwaliteit!

Snelle afhandeling en mooi product. Fijn dat het goed is verlopen.

Top!!

Bestelling online gedaan en super snel geleverd

Super snelle levering

correct en goed

op tijd geleverd in nette verpakking. Oog voor details zoals klein bedeltje wat bij de beer zat.

Hele goede ervaring

Ik heb hier twee keer een bestelling geplaatst en dit is altijd helemaal goed gegaan. Het bestelproces verloopt makkelijk, de geleverde producten zijn zoals verwacht (inclusief personalisering, zoals naam op een product en tekst op wenskaart) en de levertijd is ook prima. Ik heb een van de twee keren ook nog contact gehad over het aanpassen van de tekst op een wenskaart en het afleveradres en ook dit is soepel en correct verlopen.

Mooi en snel geleverd

Ik had het verkeerde setje besteld.ipv babybadjas de baby cape.cape en doekje pasten de kleuren niet byelkaar

Leuk pakket!

Was even bezorgd over tijdige levering maar keurig afgehandeld top!

Super kwaliteit en mooi ingepakt

Topservice

Na een bestelling te hebben gedaan contact gehad via de mail. Snel antwoord, prima geleverd en mooi product, precies zoals staat omschreven.

prachtige producten, snelle levering

zocht een persoonlijk geschenk voor klanten die baby hebben en heb dit bij jullie gevonden

Snelle servive

Er is een uitgebreid assortiment en voor elk budget

Supergoed

Leuke persoonlijke cadeautjes om te geven .

Heel tevreden

Snelle levering en het zag er goed uit. Zelfs mooi verpakt in een tasje.

Goed & Snel

Produkt geleverd zoals gevraagd en heel snel ook

Teleurstellend kado

Dit kado betrof een mutsje van dunne stof die te klein was voor een gemiddeld jongetje van 4 maanden, een soort van handdoekje en een opgerolde luier. Inclusief verzendkosten was dit ongeveer 30 euro, bij het geven van het kado schaamde ik me enorm. Positieve punten: zeer snelle bezorging en mooie verpakking.

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent met het artikel. Het door u bestelde artikel bestond uit een babymutsje met naamborduring, houten haarlokdoosje, een monddoekje en een pampertje inclusief cadeauverpakking met wenskaartje zoals vermeld in de omschrijving en productfoto bij het artikel. Het mutsje heeft de maat 62/68 en bij het artikel staat meerdere malen vermeld dat het mutsje klein uitvalt.

Prima service, goede communicatie

Op een vraag van mij werd meteen gereageerd, een oplossing aandragend. Verder word je keurig op de hoogte gehouden van de stappen in het proces tot aan aflevering aan de deur.

Kado is perfect bezorgservice waardeloos

Kado is hartstikke leuk. Maar bezorging via GLS is waar de loos.

Hartelijk dank voor uw feedback. U heeft uw bestelling op donderdag 28 oktober geplaatst. Wij hebben de track&trace nagekeken en zien dat uw bestelling donderdag 28 oktober is verzonden en op vrijdag 29 oktober bij u is aangeboden. Helaas was u op dat moment niet aanwezig. Vervolgens is GLS maandag 01-11 (GLS bezorgt niet in het weekend) weer bij u geweest en is uw bestelling afgeleverd. Het kan gebeuren dat wanneer de geadresseerde op dag van levering niet aanwezig is de aflevering een werkdag later is.

Super quick and professionally embroidered

Perfect!!!

Snelle levering en goed product.