Perfect!!!

Snelle levering en goed product.

Heel goede service

Alles werd goed verpakt goed geleverd.

Superleuk kado

Superleuk kado, heel mooi ingepakt en binnen 1 dag al thuis

Supersnelle levering , goede kwaliteit

De levering, hoewel het een gepersonaliseerd artikel betrof, werd echt heel snel bezorgd , smiddags besteld , de volgende ochtend bij mij thuis. De kwaliteit van het badjassen was erg mooi en ook mooi geborduurd !

Prima, zoals het hoort.

Snelle reactie op vragen, gesteld via de e-mail. Snelle en correcte levering. Niets op aan te merken.

Goede kwaliteit snelle levering

Goede kwaliteit knuffel en mooi geborduurde tekst. Ook was de levering netjes binnen de geadverteerde tijd. Netjes verpakt in een niet al te grote doos.

Zeer tevreden!

Leuke cadeautjes, snel geleverd en goede klantenservice!

Precies zoals ik het graag had

Overzichtelijke site...makkelijk te bestellen ...snelle levering...top kwaliteit

Veel keus, originele ideeën , snelle levering

Makkelijk, snel en leuk

Goede service en snel geleverd! :-)

Goede service en snel geleverd! :-)

Snelle bezorging en alles kwam netjes aan.

Prima en snel geregeld, nette verpakking en zeer creatief gedaan.

Top! Service

Dankjewel voor het mooie pakket war ik gekocht heb bij jullie

Hele goede service

Hele goede service ik kreeg iets niet voor elkaar en je kon ze appen en dat ging super. snel antwoord, werd netjes geholpen en ik ben zeurpiet als het om service gaat.. ben heel tevreden.. verander niet !

Snel en leuk verpakt

Ik ben zeer tevreden over de snelheid van de levering en hoe het ingepakt is. Het ziet er zo leuk uit, echt iets waarmee je leuk Te voorschijn kan komen.

Originele persoonlijke kraamcadeautjes

Prettig contact met de verkoper. Zeer tevreden over de snelle levering en de producten. Tot de volgende kraamcadeau!

Persoonlijk contact en aanpassing op verzoek!

Persoonlijk (App) contact, snelle behandeling en zelfs het te borduren lettertype kon worden aangepast naar het type van het geboortekaartje, super leuk! En de volgende dag in huis, tóp!

Voldeed helemaal aan verwachtingen

Eerste kennismaking met babykadowinkel. Goed bevallen en ook de ontvanger van het kado was erg positief

Snel in behandeling genomen en bezorgd.

Supergoeie ervaring!

Wat een leuke webshop hebben jullie. Meer dan lof! Badjasje met geborduurde meisjesnaam besteld. Prima prijs kwaliteit verhouding. Voortreffelijke kwaliteit en kwam in hele leuke cadeauverpakking. Aanrader jullie webshop!

Vlotte levering. Leuk cadeau!

Vleermuisstraat 65

7559BV Hengelo