Besteld en de volgende al bezorgd

Goed verpakt en snelle verzending!

Smaakt naar meer!

Prima producten

De kapucijners zijn lekkerder dan van de supermarkt. Heerlijk van smaak.

helemaal top !!!!

Vlotte service en verdomde lekker ‼️👍😉

Blotter service en verduiveld lekker 👍🏻😃‼️😏

Quick and easy!

I like the big selection of potatoes available, especially the baking potatoes, which can be difficult to find at my local supermarket. :)

Gewoon top

Prima aardappelen

Altijd prima geregeld

Na de betaling onmiddellijk een email, vervolgens uw bestelling is verzonden etc etc. Kort en bondig , de volgende dag werden de aardappelen afgeleverd. De agria's , want wij bakken zelf onze frietjes. En alleen bij jullie te vinden voor de particulier. Wij hebben de eerste heerlijke frietjes al weer verorberd.

Hoef er de deur niet voor uit

Woensdag besteld, donderdagmiddag voor de deur gezet, perfect geregeld

Gewoon goede spullen en gratis bezorging.

Bestellen en de andere dag bezorgd. Goede producten die ze verkopen. Ben zeer tevreden. 👍🏻

Snelle levering.

Jammer dat ik geen 6 sterren mag geven!

Het leveren gaat snel, meestal sneller dan op de site staat. Tja, de producten... FANTASTISCH!! 30 jaar geleden at ik de laatste echt lekkere aardappels (Parel). Deze kwamen van de tuin van mijn vader. Een welgemeend compliment voor de kwaliteit van jullie producten. Dit keer oa. de Menopper en roseval besteld en er al heerlijke gerechten mee gemaakt. Ook de uien en de bio-wortels zij super smaakvol! Ga zo door!

Uitstekend!!

Lekkere aardappelen snel in huis !! perfect!! Ook bruine bonen super lekker en gezond.

Lekkere aardappelen en verse droge peulvruchten. Heerlijk.

Uitstekende service.

De aardappelen zijn heel goed en de bonen ook. En ook snelle levering

Uitstekend.

Uit stekend

Altijd goede kwaliteit groente en aardappelen en goed verpakt, vandaag besteld morgen in huis😃😃

Al jaren een tevreden klant

Ik bestel al jaren hier mijn aardappels en echt nog nooit een slechte ervaring gehad. En het belangrijkste er zit smaak aan zoals een goede aardappel hoort te zijn. Ben een zeer tevreden klant

onver wachts goed

netjes verzorgt ziet het er uit en snel.

Snelle levering, goeie spullen en nog n leuke attentie erbij ook!

Gedroogde peulvruchten! Helemaal top!

Snel verzonden, prima kwaliteit. Mooie sjalotten . Roseval aardappelen vind je niet in de supermarkt. Hier wél en van een mooie kwaliteit. Er werd nog een leuke attentie meegestuurd.

Een 150 % tevreden klant.

De doos Agria‘s was 100%. Goeie prijs, snelle levering. 2 dagen later een mail van Post Nl dat de zending binnen was bij de Read shop in Ter Apel. En nu maar genieten van mijn Nederlandse frieten. Daar hebben ze hier in Duitsland geen kaas van gegeten. ( van kaas maken trouwens ook niet). Een 150 % tevreden (kleine, vaste ) klant.

Netjes op tijd geen probleem

Keurig verpakt en op tijd bezorgd