snel en makkelijk

duidelijke site , makkelijk te bestellen en snelle levering.

Snelle bezorging, mooie zak met fijne aardappelen

Bestelling en verpakking was prima in orde, ik kon alleen niet zien aan de zak zelf welke soort aardappelen er in zaten. De kwaliteit was prima, maar een slagje kleiner hadden ze wel gemogen, het zijn echt enorme joekels!

Top service en goede kwaliteit!

Super bedrijf. Levert goede kwaliteit. Bezorgd op tijd. Nooit meer aardappels sjouwen.

Goede kwaliteit, netjes verpakt, snel bezorgd.

Snel geleverd, kwaliteit is prima!

prima service

Goeie kwaliteit en service. Bestelling wordt netjes aan huis geleverd.

Uitstekend.

Snel en goed verpakt geleverd. Goede kwaliteit en goede prijs.

Supergoed!

Volgende dag in huis. Netjes verpakt, lekkere aardappels. Mooie producten!

Super aardappelen en geweldig service

Zie boven!!!

Prima producten.

Het lukt aardappelbezorgen.nl om hun eerste klas producten zelfs op Schiermonnikoog binnen 24 uur te bezorgen. Hulde daarvoor!

Super had ik niet verwacht er zijn geen plekjes aan getroven

tot heden heb ik geen klacht daar ik zelf jaren terug duizenden tonnen aardappel heb vervoer van uit zeeland en dat er weleens een paar blauwe in zaten met laden in bulk

Weder om prima

Very fast delivery of good quality products !

Two orders so far, more to come.

Uitstekende service en de allerbeste kwaliteit!

Fijn bedrijf met uitstekende producten. Absoluut een aanrader.

Snel, netjes en vooral lekker.

Nette en snelle levering

Nette en snelle levering!

Goed product

Slechte kwaliteit aardappels!

Snel bezorgd. 1e keer denk je 'dat snij ik wel even weg'. Elke keer raak. Wel 80% is niet te gebruiken Indien nodig zal ik u een foto opsturen.

Helemaal GRANDIOOS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aardappelen bestellen doe je bij AARDAPPELENBEZORGEN.NL UITSTEKENDE KWALITEIT!!!! Snelle bezorging!!!! I

Goede kwaliteit voor redelijke prijs en snel geleverd.

Voor het eerst kennis gemaakt met aardappelenbezorgen.nl en tot volle tevredenheid. Goede kwaliteitsproducten voor een redelijke prijs en snel geleverd. Ik kan dit eenieder aanbevelen om het een keer uit te proberen.

uitstekend

goede service

kwalteit

snel bezorgd goed verpakt niks om op aan te merken goede prijs !

perfecte aardappelen

ga zo door

Matig

Beste Aardappelenbezorgen, Heb afgelopen herfst 2 x 20 kg fritesaardappelen (Bintjes en Agria), laten bezorgen, geheel naar m'n zin (écht grote aardappelen). Echter de 15 kg nieuwe oogst Frieslanders vallen me helaas tegen. Er zitten maar weinig aardappelen bij die 5-6 cm zijn, de rest is klein tot zeer klein (kriel). Beter wat langer in de grond laten zitten? Groeten, Willem den Engelsman

Altijd goed op de laatste 2 leveringen na..

Bestelde altijd agria aardappel en altijd prima bevallen op de 2 laatste leveringen na. Zaten al wortels aan de aardappel die zichtbaar verwijderd waren.na paar dagen wortelde ze weer vrolijk verder. En kleinere agria werd er de laatst 2 x geleverd. Zonde want het was altijd perfect wat er geleverd werd die keren ervoor . Wellicht zal het de volgende x weer prima zijn.... Maar dat word dan wel de laatste x dat ik het probeer in ieder geval. Mvg s vd vlies

Netjes en.snel.geleverd.Produkten.van.goede kwaliteit.

Prima uitstekend.