Super lekker

Heerlijke biologische menopper, om je vingers bij af te likken. Gekookt, gebakken, stamppot of puree. Je kunt er alles mee. Ook de groenten, vers en gedroogd zijn altijd een plezier om uit te pakken en te eten

Veel begrip voor je problemen en heel goede service super

snelle bezorging

Snelle bezorging en uitstekende kwaliteit. Zeker een echte aanrader!!

In bestel, zij bezorgen.

Wat valt er meer over te zeggen. Ik krijg wat ik wil, op tijd, goede kwaliteit.

Zoals altijd goede producten, goed geleverd

Erg tevreden over 'Aardappelenbezorgen.nl'. Ik koop hier vaak grote hoeveelheden peulvruchten. Helaas is het groente-assortiment niet zo uitgebreid, anders zou ik hier ook m'n groenten bestellen. Bij de laatste bestelling had de 5kg-zak met zwarte linzen een gat, waardoor er wat uitvielen. Jammer, maar dat kan gebeuren. Geen reden om dit bedrijf niet aan te bevelen!

Topproducten..

Vers!

Keurig verpakt - en heerlijke aardappels!

Snel bezorgd .. en netjes verpakt .

Keurig verpakt en snel geleverd.

Speciaal bintjes besteld i.v.m. nostalgische herinneringen aan de patat die mijn vader vroeger zelf bakte op zaterdag. Gisteren chips geprobeerd te maken maar dat was nog niet helemaal naar wens gelukt. De patat moet ik nog gaan proberen dus daar kan ik qua smaak nog niets van zeggen. Hopelijk is de smaak nostalgisch.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, keurig verpakt en snel geleverd.

Gewoon goed

Snelle levering. Duidelijk. Netjes ingepakt. Komen wel weer terug.

top !!!!!!

super

Snelle levering mooie piepers

Graag tot de volgende levering

Order arrived earlier than expected. Am very pleased with the service.

Doet wat men beloofd

Diverse x en besteld nu was lang op zoek naar de mennoper en hier gevonden. Vaak de volgende dag al geleverd. Alles netjes verpakt. Al met al een super bedrijf

Aardappelen en uien zitten netjes verpakt in net. Ook netjes in een doos. Keurig thuis bezorgd, zelfs op dag van bestellen!! Perfect

slecht

hij zij dat hij aan de deur is geweest maar is niet zo ook geen briefje ik de brieven bus want ik ben de hele dag thuis geweest.

Snelle levering, keurig in sterke doos, van heerlijke frietaardappelen!

Heel erg goed

Alles komt netjes verpakt binnen .Bestel hier vaker kom zeker weer terug

Correct, op tijd, schoon met duidelijke omschrijving bezorgd

Mijn bestelde producten zijn correct en op tijd bezorgd. Alles is netjes verpakt met duidelijke omschrijving bezorgd.

Heerlijke witte bonen, snel geleverd, goede prijs

Perfecte organisatie en snelle afhandeling en bezorging

Perfecte organisatie en snelle afhandeling en bezorging

Betrouwbaar

Fijn alleen door de drukte een dag later

Altijd goede kwaliteit aardappelen en andere zaken. Op de website staat veel informatie mbt bereiding.

Mijn ervaring is goed alleen inplaats van woensdag kwam de bestelling op vrijdag

Mijn ervaring met aardappelen bezorgen is goed.