gewoon geweldig

goed producten en snelle services en erg vriendelijk bezorger altijd

zeer goed en goede service

goede service, vriendelijk mensen

Perfect.

Ik moest voordat ik jullie ontdekt had van Bergharen naar Friesland om bij de familie daar aardappelen te kopen en op te slaan voor de winter. Waren zwaar bepoederd met antikiem, dus niet goed milieu. Hoe bewaren jullie de aardappelen? M.v.g. Klaas Zijlstra

zeer goed en snel

snel bezorgd, geweldige kwaliteit en alles tip-top verpakt in mooie doos. heb al een paar kennissen laten weten.

Top kwaliteit

Bestel al jaren hier mijn aardappels hier kan geen enkele supermarkt aan tippen. Deze aardappels zijn zeer goed van smaak .

Mooie eerlijke producten die goed verpakt en verzorgd in je keuken belanden!

Wat fijn dat dit bedrijf deze mogelijkheid biedt. Wij zijn gek op de Agria aardappelen, die over het algemeen moeilijk verkrijgbaar zijn. Ook hebben we biologische uien, bieten, wortels, kapucijners, bonen, komkommers en andere aardappelen besteld. De eerste keer een aardappelmesje als cadeautje bij de levering gekregen. Goede bezorging en kwaliteit, in één woord “geweldig”.

super!!

Heerlijk zo. geen gesleur meer met zakken aardappelen en groenten Alles keurig gesorteerd aangeleverd. Helemaal blij mee

Heel fijn

Goede kwaliteit en keurig afgeleverd 👍

Snelle levering, goede kwaliteit

De heerlijke Agria aardappelen besteld om lekkere verse friet mee te bakken. Ook aanbod van andere producten zoals een erwtensoep pakket. Fijn ook bio producten te kunnen bestellen. Top

Uitstekende kwaliteit producten

Uitstekende aardappelen en snelle levering

Zie boven

Perfekt !

Uitstekende aardappelen en razendsnelle levering !

Fantastisch bedrijf.

Snelle levering en vooral van zeer goede kwaliteit. Dit b3frijf is een grote aanrader voor groente en fruit.

Heerlijke aardappel en snel geleverd

Super winkel

Voor de eerste keer aardappelen en uien besteld. Supersnelle levering en een fantastische kwaliteit. De aardappelen en uien waren erg netjes verpakt en ze zijn heerlijk om te eten. U hebt er weer een klant bij,ga zo door.

Goede aardappelen, snelle service.

Toppie

Goede aardappelen, snelle service.

Zie boven.

goede levering

Via internet bestel ik uien en aardappelen prima kwaliteit

Geweldig bedrijf

Voor het eerst spliterwten en koekoeksbonen besteld super handig en bijzonder vers ,heerlijke erwtensoep en prima bonen. Vandaag besteld morgen geleverd met post nl .heel goede kwaliteit en prijs. We zijn zeer tevreden met de geweldige service.

Goede bereikbaarheid. Klantvriendelijk.

Al jaren kan ik zowel op de markt, bij de groenteboer, in de supermarkt geen aardappelen kopen die ik graag consumeer. Met name zijn dat Irene, eigenheimer en dore. Ik was blij verrast deze via internet te kunnen bestellen. Dag een besteld, dag twee ontvangen. Uitstekende bezorging, goed verpakt en de kwaliteit van de aardappelen is heel goed. Dolgelukkige nieuwe klant

Goed en makkelijk

Ik bestel al een tijdje mijn aardappels hier.laatste keren ook wat uien en gember besteld.. De kwaliteit is altijd goed.En als er een keer iets is wordt het keurig netjes opgelost.

Goede kwaliteit en goede service

Wij zijn nu al geruime tijd klant bij Aardappelbezorgen.nl. Tot hiertoe hebben wij geen klachten. De aardappelen worden altijd in goede zorg geleverd en zijn steeds van hele goede kwaliteit

Heerlijke Friet aardappelen agria en bintje.

Altijd een mooie snelle levering, netjes verzorgd en verpakt. Mooie schonen aardappelen.

Lekker - lekker - lekker!

Heerlijke smaak, snel gelevert van topkwaliteit!