Ik ben erg tevreden

De bezorging was op tijd en goed

is goed

bestellen, betalen en op tijd binnen , alles naar wens.

Snelle en lekker

Snelle levering, lekkere aardappeltjes en zeer verse groenten.

Zeer tevreden.

Snelle levering van mooie aardappels die ik voor mijn stamppotten in de slagerij gebruik. Ook de eigenheimers voor mezelf zijn heel goed.

Zeer vlotte levering

Eindelijk weer een echte patat aardappel

super levering

snelle leveing en goede kwaliteit produkten

Snelle bezorging goede aardappels voor een nette prijs en ook nog een gratis schilmeesje er bij. Volgende keer weer bij aardappelenbezorgen ,nl

hele goede service

Steeds goede kwaliteit en service. echt een aanrader

Heel goed!

Lekker snel ontvangen !! Mooie aardappels, goed verpakt!! voor herhaling vatbaar!!

prima!

Nette bezorging, bulk verpakking in ademende netten. Mooie bonen!

Goed en snel

Uitstekende producten en goed verpakt en snel geleverd

goede kwaliteit

Nette verpakte en snelle bezorging

Alles zag er goed uit wat goed en netjes verpakt goede kwaliteit, zeer tevreden.Dank U.

perfect

Zeer snelle levering, uitstekende kwaliteit en prima op de hoogte gehouden via email. zo hoort een online bestelling te verlopen.

Snel geleverd en top producten ontvangen! Dikke A+++

Snel geleverd en top producten ontvangen! Dikke A+++

Smakelijk, goed verzorgd en snel.

Smakelijk, goed verzorgd en snel.

Nooit sjouwen en prima kwaliteit!

Ik laat al jaren bezorgen naar volle tevredenheid door dit bedrijf! Altijd op tijd en zeer goede kwaliteit. Chapeau👍

Zoals altijd een goede kwaliteit

Ik bestel wel vaker en zoals altijd een goede kwaliteit. Wat wel opvallend is, in het begin krijg je nog wel eens een presentje, nu je vaste klant ben niet meer.

Heel tevreden

Voor de eerste keer aardappelen besteld ven heel tevreden met mijn levering en de kwaliteit van de aardappelen deze zijn mooi in doos geleverd. De levering was door de drukte toch Vlug moet ik zeggen. Ik zou iedereen dit bedrijf aanraden ik kom alvast terug als mijn aardappelen op zijn en doe ik zeker terug een bestelling.

Netjes verpakt en bezorgd

Hele mooie en lekkere aardappelen!

Helemaal top!

De bestelling ging prettig, de bezorging snel en de aardappels. Keurig in soort net zak je kunt ze zo koud en donker weg zetten. Wij hadden bintje s en een nieuw soort welke ik niet ken maar een heerlijke aardappel. Heerlijk. In een woord.

Prima.

`Duidelijke site keurig antwoord snelle levering

Gewoon goed en snelle levering

Lekkere producten wel veel al lichtelijk beurs of met rotting

De smaak vd producten was lekker, maar diverse sinaasappels waren met klein beetje schimmel bovenop of beurs (bij persen meteen door de schil heen) en gember ook met zachte bruine plekken die lichtelijk al tegen begin van rotting aan zitten. Grapefruits waren heeerlijk en niets op aan te merken. Soeppakket ook goed