Goede producten en zeer snelle bezorging

Uitstekende service, goede kwaliteit producten, snelle verzending

Uitstekende service, goede kwaliteit producten, snelle verzending

Top serice

Waar voor weinig geld

Gewoon goed: kwaliteit, mooi verpakt en snel geleverd.

Snelle levering en goede aardappelen

Beslist aanbevolen en lekkere aardappelen prijs Is ook goed

Ruime sortering in aardappelen en groente. Kwaliteit ook superieur. Prijs prima conform het aanbod.

Uitstekend!

Goed product en snelle levering.

Mijn bestelling had ik op 2 dagen heel goed

Heel lekkere aardappelen zowel voor frieten als voor bloem aardappelen daarmee krijg je vijf sterren waren heel lekker

Perfekt !

Heerlijke aardappelen en razendsnelle levering !

zeer snelle levering

Woensdag besteld donderdag al bezorgd. Heerlijke aardappelen en prima uien

Redelijk goed

Uien zeer mooi Aardappels aan de kleine kant .

Prima service!

Bestellingen zijn vaak al binnen 2 dagen bezorgd! Alles netjes ingepakt. Zeer tevreden met de service.

Zeer goede service en kwaliteit

Zoals steeds zeer goede service en ook hele goede kwaliteitsaardappelen.

SUPER!!!

Erg lekkere nieuwe Frieslanders. Zeer snelle levering. Doe zo voort.

Super deluxe

Zoals altijd perfect , weer 10+ kwaliteit groentes en aardappels ga zo door.

Kwaliteit van deze aardappel is echt helemaal TOP!

Ik ben echt al ruim 20 Jaar fan van eigen friet of patat is het lekkerste. Ik gebruikte daarvoor al vele jaren bepaalde friet aardappelen, maar noot was ik echt tevreden of de smaal, kwaliteit en bereidingswijze. Zodat ik via internet ging zoeken naar de aardappelen voor de echte patat en kwam ik uit bij Aardappelenbezorgen.nl en kwam daar de Spaanse Agria tegen, en dat zou de ultieme frietaardappel moeten zijn. Gelijk maar 15 kilo besteld, en toen ze geleverd werden kan ik niet wachten tot ik ze kon gaan gebruiken om te frituren. Nou ik moet jullie zeggen ik ben helemaal om, het frituren van de Agria is een feest, gewoon lekker in de schil op eigen gewenste dikte snijden, en dan volgens de juiste manier voor en afbakken. Nou echt heerlijk, en iedereen die ze komen proeven zijn om, en bestellen inmiddels ook hier. Maar voor het bakken of koken zijn deze aardappelen heel erg lekker. Kortom ik heb nog nooit zijn lekkere aardappel gehad. Ook ben ik zeer happy met het bestel en leverproces van deze aardappelberzorgen.nl. Prijzen zijn prima en Gratis verzending en niet te vergeten snel geleverd. Kortom ik ben een zeer tevreden klant. Met een mooie groet, Silvio van de Ven

Dure nieuwe aardappels toch muf!

Ondanks dat de Opperdoezen van nieuwe oogst zouden zijn, ruikt alles muf alsof uit opslag!!

Snelle en verzorgde levering

alles goed geregeld,

snelle levering.

Goede kwaliteit aardappelen

Wat moeten we hier nou over zeggen????

Ik zou het echt niet weten. Maar goed ik probeer het blokje even vol te typen. Prijs Prima, Kwaliteit Prima. Assortiment Prima!. Bezorging Prima. Afhandelingssnelheid Prima. Website Prima. Communicatie Prima. Kortom alles prima en weer een tijdje heerlijke aardappels in huis!! Waarom zou je ergens anders bestellen? Top! Ga zo door!

Voor herhaling vatbaar!

Heerlijke aardappels en keurig netjes verpakt en bezorgd. Heel leuk dat we er als extraatje een aardappelschilmesje bij kregen!

Lekkere aardappelen

Geweldig, zowel producten als levering.

Ik ben blij dat ik aardappelen, groente en peulvruchten van de beste kwaliteit en voor een goede prijs online kan bestellen.

Snel, goed en vooral lekker

Aardappelen besteld via internet en de volgorde dag netjes, goed verpakt bezorgd