Goede kwaliteit, snelle levering.

Deze winter heb ik wel de witlof gemist. En jammer dat de mooie gele zakjes niet kunnen worden hergebruikt. Maar verder uitstekend.

Goede kwantiteit producten. Snelle levering

Ben erg tevreden. Bedankt voor het gratis aardappel mesje. Verrast.

Wel de eerste maar zeker niet de laatste keer

Prima site, service en product. Dat wordt vaker aardappelen eten.

Snelle service en goede producten.

Zonder nadenken kan je gebruik maken van de diensten van dit bedrijf. Van mij krijgen ze een dikke pluim.

Prima product + bezorging

Prima aardappelen. Betere kwaliteit dan uit de supermarkt en gratis thuis bezorgd vanaf 20 kg.

Correcte en snelle levering

Mooi aanbod !

Super blij

Super snel en heel mooi geregeld!!!

Heel goede kwaliteit & snelle levering

Ik heb verschillende (gedroogde) bonen gekocht. Tijdig geleverd & tevreden van de kwaliteit!

Goed en voordelig

Mijn ervaring deel ik graag. Ik ben zeer tevreden. Mooie producten ook de andere naast de aardappelen. Vlotte aflevering en als je vragen hebt; een vriendelijk en deskundig antwoord.

Klasse, zowel voor het product als de verzending

Heerlijke harde uien en aardappels waar geen blauwe plekken zijn te vinden. Kwaliteit

Snelle levering en zeer goede kwaliteit

Vandaag besteld en de dag erna al geleverd. Veel beter kwaliteit van de aardappelen dan van de supermarket.

Prima kwaliteit!

Zoals altijd is de kwaliteit top. Wat zijn die nieuwe nicola's toch lekker. We hebben gesmuld. En de paprika's heb ik nergens en nooit zo mooi gezien. Wat ben ik blij dat ik jullie ontdekt heb.

Prettig

Website duidelijk, bestelling snel en goed verpakt.

Alles perfect in orde

Heeeeel goed

De kwaliteit van de aardappels zoals vanouds heel smaakvol. De capucijners verrassend lekker. Rond en glanzend na het weken en koken met een beetje boter opgebakken. Een tractatie.

Snelle en goed verzorgde levering. Perfecte kwaliteit.

altijd alles keurig in orde en correct

fijn en betrouwbaar bedrijf!

Snel en goed.

Mijn bestelling gedaan. Makkelijk via de app. Kreeg snel een reactie. En de volgende dag werd de bestelling al bezorgd. Prima producten, vers en correct verpakt.

heel snel en goed geleverd

goed bezig

snel en goed geleverd prima kwaliteit , een aanrader !!

Heerlijke aardappels en prima ontvangen

Goede ervaring lekkere aardappelen.

Prima service!

Prima service, snelle levering, goede kwaliteit. Daarom kom ik ook steeds weer bij jullie terug...

keurig verpakt en binnen een week alles binnen.

Ruim voldoende tevreden , geen verdere op of aanmerkingen !