Kwalitatief goed product

Mooie en goed te bezoeken site

klacht wordt niet op gelost

ik wil even doorgeven dat ik de aardappelen niet op tijd geleverd wordt op gegeven adres 4 x gebeld steeds wordt gezegt dat het nog geleverd word einde van de ochtend maar inmiddels is het s'middags maar nog steeds niks

Gewoonweg super

Hele goede service bestel ik zeker terug

We bestellen nu ongeveer een jaar bij aardappelbezorgen en verbazen ons elke keer over de kwaliteit. De bietjes en de winterwortelen waren heeeeel lekker. Zoet en sappig. De bio aardappels perfect. Hele goed structuur en smaak. Alsof ze uit onze eigen tuin zijn gekomen. Een zonnige groet van Eva

klasse

een fijne site om te zoeken en een snelle levering en een goede soort aardappels

Superstore

Weer perfect, 2de bestelling en alles ziet er weer geweldig uit top shop

Minder

Ik vond het minder dan de laatste keren. Ik zit al de hele week spruiten te eten, want ze kwamen al een soort van bedorven aan. Erg tegengevallen deze keer.

prima, niks op aan te merken.

heerlijke aardappelen, zo'n verschil met die supermarkt aardappelen, deze zijn smaakvol!!!

Lekkere aardappelen voor weinig geld

Lekker makkelijk en altijd in orde

Lekker makkelijk en altijd in orde

heerlijke aardappelen

aardappelen zijn heerlijk en echt vers zonder beschadigingen

al meerderen malen geleverd ,altijd alles in orde.

Uitstekende aardappelen!

Ik bestel al geruime tijd online als ik meer aardappelen nodig heb en het wordt snel bezorgd aan huis.

Prima online aardappelen/groenteboer

Snelle levering, goede kwaliteit.

Het is voor mij de tweede keer dat ik het thuis laat bezorgen en ik vind het helemaal top.

Normaal kom ik bij jullie aan de kraam op de vrijdag markt in Ridderkerk. Maar komt mij dat een keer niet uit dan is dit een top oplossing..

Zeer goed verzorgd

Zeer goed verzorgd en prima kwaliteit.Voor herhaling vatbaar

lekker vers

heel te vrede, ;-)

Snelle nette levering, goed verzorgd verpakt en prima producten. Top

Perfectemundo

Goed, netjes, lekker en voor herhaling vatbaar

In een woord geweldig

Ik bestel hier regelmatig en ik moet zeggen perfecte aardappelen en super snelle correcte afleveringen. Chapeau hoor.

Heel tevreden

Geen op of aanmerkingen. Zoals afgesproken verliep het ook. Zeker een aanrader.

super

vind het heerlijk , geen gesjouw en je weet wanneer je voorzien wordt

Beste aardappelwinkel in de stad

We kopen onze aardappelen al maanden in deze winkel en zijn nog nooit teleurgesteld. Bestellen is heel eenvoudig en er is een ruime keuze aan aardappelen om uit te kiezen. Ze verkopen ook andere groenten, die afhankelijk van het seizoen veranderen, en veel soorten gedroogde bonen, linzen en kikkererwten.

Perfecte frietaardappelen !!!

Perfecte Friet aardappelen ( Frieslanders Bonken ) . Goede service en snelle levering !