Ik ben altijd blij met groenten van jullie

Goede kwaliteit, goede prijzen, hoef niet voor bezorging betalen, heel tevreden

Priema

Van goede kwaliteit groent en aardapelen, verzorg in gepak en snel bezorgd

Goede produkten

Snel geleverd en goed verpakt.

Goede kwaliteit producten

Geweldige kwaliteit, goed verpakt en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service, goede kwaliteit en klantvriendelijk.

Uitstekende kwaliteit en snelle levering. Vriendelijke mensen met hart voor hun bedrijf.

Snelle levering, heerlijke aardappels

Behulpzaam, snelle levering en goede kwaliteit aardappelen. Volgende keer weer bij jullie!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, goede kwaliteit aardappels

Goede kwaliteit aardappels, weinig bonken zand/klei aan de aardappels. snelle levering.

Snel en goede kwaliteit

Bedankt! Ik zal zeker nog een keer bestellen. Ik ben tevreden over de kwaliteit van de uien en de bonen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Toen onze aardappelman weg ging uit Maarssen( Kruithof) heel lang gezocht naar goede aardappelen, eindelijk gevonden en nog zelfde bedrijf ook.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heerlijke nieuwe oogst Frieslanders en groente ontvangen. Keurig verpakt en snelle levering.

Mooie snelle levering

Levering is zoals wij gewent zijn van jullie, mooi verpakt en snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heerlijke nieuwe oogst aardappelen gehad

Vorige week de eerste nieuwe frieslanders besteld. Dit is echt een aanrader. Goede kwaliteit en nette service.

Goed en vriendelijk en goede service

Goed en vriendelijk en goede service

Minder goed als anders

De door mij bestelde 10 kg bildstar aardappelen werden met een zakje nieuwe aardappels als extraatje gestuurd, de nieuwe aardappels zijn erg goed maar de Bildstar aardappelen zijn allemaal blauw waardoor je veel weg snijdt.

Goede service en klantvriendelijk

Bestelling via internet verloopt altijd prima! Wordt altijd netjes op tijd geleverd.

gewoon goed

topbedrijf, snelle levering bij mij in belgie en goed verpakt

Vreselijk lekkere aardappelen!

Wij bestellen onze aardappelen normaliter meestal online bij biologische groente en fruit aanbieders, soms in de supermarkt. Bij toeval via een YouTube filmpje zag ik Aardappelenbezorgen.nl. Heb een bestelling gedaan. Wat een grote verrassing! 3 soorten aardappelen besteld. We hebben sinds vele jaren weer echt genoten van de aardappelen. De nieuwe oogst Frieslanders smaakt echt geweldig. Je hoeft ze niet te schillen. Even afwassen onder de kraan is voldoende. De schil is zo dun die was je er (als je wilt) gewoon af. De Bildstar (oogst vorig jaar) was ook gewoon goed en erg lekker. Ze zijn gewoon nog hard zonder vervelende plekken die er vaak wel aanzitten als je ze bv bij de supermarkt koopt. Daarnaast Bintjes (oogst vorig jaar) besteld om Friet te maken. Nou daar zijn we nog het meest van onder de indruk. Bij Aardappelenbezorgen.nl zijn Frietaardappelen dus écht frietaardappelen. Eindelijk weer friet kunnen maken waarbij de friet gewoon krokant blijft en helemaal niet slap wordt. Het is een grote harde aardappel met zeer weinig vervelende plekken, die Bintjes juist vaak hebben. Bezorging duurde 1 dag. Alles zeer goed verpakt in stevige doos. De prijzen zijn zeer redelijk! Voortaan bestellen wij onze aardappelen bij Aardappelenbezorgen.nl

Goede ouderwetse nette service

Snel geleverd, netjes verpakt, goede producten en lieve aardige dame bij de klantenservice. Kortom een bedrijf zoals het moet zijn, de klant hier nog koning ipv de hofnar . Van mij en dikke vette 10!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service, uitstekende kwaliteit.

Iedere keer dat ik een bestelling ontvang is de kwaliteit uitstekend, heerlijke verse producten en snelle levering. Helemaal tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede producten en snelle levering

Mooie producten, goed verpakt, snelle levering. Goede service. Ruime keuze in hoeveelheden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

niets op aan te merken alles dik in orde

zeer goed

perfect en snel geleverd

netjes en zeer lekkere aardappel heerlijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

geweldige kwaliteit aardappels: we kunnen zelfs het hele jaar door doré aardappels eten; ook de nieuwe zijn van zeldzaam goede kwaliteit, super!!

geen

Over Aardappelenbezorgen.nl