Zeer vlotte levering

De producten kwamen in perfecte staat toe en we kregen er nog een mesje bovenop!

Alle producten fantastisch vers geleverd.

Of je nu paprika of spitskool neemt het ziet er allemaal heer vers uit. Ook de mandarijntjes zijn vers en heerlijk zoet.

Jammer dat er deze keer niks extra was

Spullen goed. Jammer geen 3xtra mesje of wat dan ook als klant

goede kwaliteit, snelle levering, prima produkten

Altijd weer perfect in orde!

Wij bestellen nu al een hele tijd maar elke keer alles weer perfect in orde. Snel geleverd, keurige prijzen, stevige verpakking en het belangrijkste: geweldige producten!!!

Lekkere aardappelen en goede bezorging

Ik bestel nu al een paar weken aardappelen en uien. Gaat super. Heerlijke producten. En levering is top

Everything is good.

product/aflevering en afhandeling in een woord perfect!

Wij bestellen al jaren, altijd top!

prima bedrijf

Grote keuze uit aardappelrassen. Goed verpakt verzonden en zeer snel in huis. Beter kan niet denk ik. Ook de prijs is niet te hoog, als je het verzenden in calculeert.

Goede kwaliteit, snel.

Levertijd: mijn ervaring is voor 16:00 besteld, morgen in huis. Na 16:00 besteld overmorgen in huis. (3 bestellingen) Ruime keuze producten. De lokale groentewinkels bij mij in de buurt hebben minder soorten op voorraad. Kunnen vaak wel bestellen, maar dan alleen in grotere hoeveelheden. Voor droge witte bonen moet ik meestal aardig wat winkels af. Goede kwaliteit van de producten die ik tot nu toe besteld heb. Faire prijzen en heel aanvaardbare verzendkosten voor kleine hoeveelheden. Kortom: erg tevreden.

Goede prijs en kwaliteiteit verhouding

Goede prijs en kwaliteiteit verhouding en nog snel en netjes geleverd. Super aanrader!

De kapucijners zijn keurig binnen een dag Een dag bezorgd, netjes verpakt en duidelijk nieuwe oogst 2020.

Dinsdag besteld,volgende dag netjes geleverd

WEER HEEL TE VREDEN

geweldig

Ik ben erg tevreden met jullie ik kan dit aan vrienden en kennissen aanraden

zoals altijd goede kwaliteit

zoals altijd niets op aan te merken, goede kwaliteit

Altijd goede ervaringen

alles is goed, kwaliteit, prijs, levering. Alles! Ik heb geen enkele klacht.

vlugge verzending en heel goede aardappelen roseval

snelle en correcte afhandeling Roseval Heel goede aardappelen

Heerlijke aardappels

Bestel hier nu al voor de 4x en ik kan alleen maar zeggen heerlijke aardappels..goede prijs en ze worden zo aan de deur afgeleverd..Top!

Top product en bezorging.

Mooie gave aardappelen en keurig op de gevraagde dag geleverd gekregen.

geen klachten alles goed

alles naar wens makkelijk bestellen en andere dag in huis perfect

Supersnelle levering en heerlijke aardappelen!

Top bedrijf