Heeeeeel erg tevreden

De aardappelen zijn bijzonder goed en lekker van kwaliteit,alles is altijd boven verwachting,super snel verzonden,dank jullie wel aan iedereen.

super

wat je vraag krijg je alleen even vanuit de stoel bestellen en ze zetten het voor je deur geen gesjouw.

Heerlijke nieuwe aardappelen

Topkwaliteit snel en goed verpakt geleverd tegen keurige prijs.

Zeer goede kwaliteit

Zoals gewoonlijk zeer goede kwaliteit.

uitstekend

correcte bezorging

Toppie

Vandaag besteld en morgen geleverd en zeer netjes ingepakt. Ben ik erg tevreden over. Dank

Prima aardappels prima bezorging

Prima aardappels prima bezorging! Zo fijn om geen 30 kg aardappels op de fiets te hoeven hebben

Gewoon goed

Gewoon goed

Uitstekende dienstverlening.

Aardappelen van prima kwaliteit. De volgende dag geleverd in België met PostNL in een stevige verpakking.

Prima aardappelen

Voor een lekkere aardappel prima adres

Heel goed.

Goede kwaliteit en snelle levering.

Top bedrijf

Altijd snel en netjes geleverd

altijd prima

Zoals altijd was de bestelling wederom verpakt in een zeer sterke doos (ook wel nodig). Producten zijn van prima kwaliteit.

Fijn produkt om te eten in Limburg

Maak al langere tijd gebruik van deze mogelijk om een heerlijke aardappel te kunnen eten in Limburg.

Zoals gewoonlijk weer toppie.

Worden in de gang afgeleverd, makkelijker kan het toch niet.

Bestel al een tijdje aardappel en altijd goed en een lekkere aardappel.snelle levering

zoals altijd goede service.

Perfect voor de deur!

Mooi product vlot geleverd

Is prima gegaan.

Goede kwaliteiten, kan niet anders uitstekende service! Hopende dat ik bij Aardappelenbezorgen.nl kan blijven bestellen.

Goede kwaliteit snel geleverd!

Heerlijke aardappelen en snel geregeld. Mis wel het persoonlijke contact zoals ik gewend was in Slikkeveer. Een dikke vette duim omhoog. Groetjes Ida Letterman

prima in een woord

GOEDENMIDDAG Alles is gied verlopen netjes bezorgd Maar een vraag ik hadbintjes besteld voor patat dact dat het bonken waren maar viel een beetje tegen veei kleine aardappelen maar verder prima bezoring vriendelijk groet Ton Meulenbroek

Uitstekende kwaliteit en service