Helemaal top

Komen afspraken.prima na

Goede aardappelen en snelle service

Goede aardappelen

Geachte Ik weet niet of ik het mag vragen ik bestel aardappelen langs alfons willems van de kerkhovenakkerlaan d 4 2960 brecht belg weet niet of die klant is van julli kan ik in het vervolg bij jullie ook bestellen aub kan je hier iets van laten weten Gr somers andrea

De aardappelen zijn goed afgeleverd TOPPY

Snelle levering en prima kwaliteit

De levering in luchtdoorlatende netten blijven goed

2e Keer besteld, 2e keer zeer tevreden. Snelle levering en uitstekende communicatie. Tevens zijn de producten ook van zeer goede kwaliteit. Ik ben erg tevreden!

Geweldige kwaliteit, zorgvuldig verpakt, snel geleverd

De website is overzichtelijk en duidelijk, de kwaliteit is perfect. Heerlijke aardappelen en dankzij de levering in luchtdoorlatende netten blijven ze langer goed

Bestelling naar genoegen uitgevoerd.!

Website is duidelijk en gebruikersvriendelijk. Bestellen was makkelijk.en vrijdag werd alles goed bezorgd. Voor herhaling vatbaar!

Snelle levering van prima kwaliteit

Zie boven

echte ouderwetse eigenheimers

een fijne ervaring, deze aardappels, puur natuur

Zeer tevreden goed verpakt

Altijd geleverd, besteld via site of aan de kraam

Altijd geleverd, besteld via site of aan de kraam dat maakt geen verschil.

Goede etvaring

Altijd goed de aardappelen.bedankt voor het mesje. Gr.H.Betzold0

goede kwaliteit en snelle en verzorgde levering

ik ben al geruime tijd vaste klant en heb altijd al een goede service gehad. Ook de kwaliteit van de aardappelen is uitstekend

Zeer goede kwaliteit

Zeer goede kwaliteit. Zeer tevreden!

Super kwaliteit!

Deze keer helaas geen frietaardappelen meer van Hollandse bodem (=op). Nu dan de Spaanse Agria, nieuwe oogst besteld. Super goede frietaardappelen, en het zijn hele grote!

keurig verzorgd .

Heerlijke vastkokende aardappel

Deze heerlijke aardappels werden keurig op tijd bezorgd

goede kwaliteit en snel geleverd

goede kwaliteit en snel geleverd

Alles goed, alleen heb ik geen antwoord gekregen op mijn vraag, wanneer de Hollandse agria er weer is?

een snelle levering, goed verpakt en een goede sortering van de aardappels

Super handig en werkt perfect

Voor herhaling vatbaar, alleen nu gaan we even op vakantie, maar we komen terug, zeker en vast

Eenvoudig te bestellen, snel geleverd en altijd van zeer goede kwaliteit. Zeker een aanrader

Snelle/ vlotte levering

Spaanse Agria’s besteld . Omdat ik zelf chips maak. Bakkwaliteit niet goed . Mogelijk te koud vervoert of bewaard . Ook Frieslanders besteld. Deze bakte zeker zo goed , ondanks dat deze nog niet afgerijpt zijn . Bestellen en levering ging makkelijk en vlot . Verpakking en uiterlijk van de aardappelen dik in orde.