zeer goed .

zeer goede service een de zending goed verzorgt en correct geleverd .

Voor herhaling vatbaar

Voor herhaling vatbaar

Snelle levering, netjes verpakt. Bestelling vanaf €20,-- gratis verzending!!

Ik ben al jaren vaste klant. En het gaat altijd goed. Eerst haalde ik ze op, nu bezorgen ze thuis. Ik ben dik tevree.

echt waar voor je geld

goede waren voor weinig geld en snel ontvangen

Goede producten en snel geleverd

We bestellen vaker bij dit bedrijf, levering wordt altijd zeer snel verzorgd

Geweldige produkten

Mijn ervaring is zo goed dat ik iedereen aanraad bij dit bedrijf tekopen . Heerlijk aard zonder beschadigingen . Mooie grote bollen knoflook . Niet tevergelijken met het netje dat je in de supermarkt koopt . Heerlijk en niet duur

Super goed

Mmmm

Ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden

zeer te vreden

zeer te vrededen

Prima aardappelen, super bezorging

Prima aardappelen, veel,keuze, goed prijs en super bezorging!

Gewoon erg goed

Supersnelle levering, geweldige kwaliteit Kortom professionals met een vriendelijke prijs

hier word ik blij van

smaakvolle producten, mooi verpakt. Bezorging top. Ik kan niks anders zeggen dan, dat ik blij wordt van zo een pakket wat thuis wordt bezorgd. Aardappelen zijn de beste uit de omgeving, die eet ik al jaren.

UITSTEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

UITSTEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kordate levering, recht van de boer. Precies wat ik zocht!

Heerlijke ouderwetse erwtensoep gemaakt. Alles snel en keurig verpakt geleverd. Niets op aan te merken.

Ontzettend tevreden

Regelmatig bestel ik aardappelen,knoflook , peulvruchten e.d. ben zeer tevreden over de kwaliteit en prijs.

Perfecte service en waarom zijn die bintjes (heerlijk) niet overal verkrijgbaar?

Al meerdere keren heb ik bij jullie besteld. Perfecte levering. Precies wat ik wilde. Deze aardappelen koop je nergens voordeliger (in de supermarkt dan). Wij zijn fan van zelfgemaakte verse friet en dan heb je met bintje bonk precies wat je nodig hebt. In de supermarkt verkopen ze als frietaardappelen alleen maar wat ze zelf Joost mag weten waar inkopen. Er staat dan niet eens op wat voor aardappelen het zijn. En nog duurder ook. Ga zo door!

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Top levering en mooie producten

Top levering en mooie producten

Tevreden over kwaliteit van producten en bezorging

Zeer tevreden over de kwaliteit van de producten en de goede bezorging.

Snelle levering en goede producten.

De mandarijnen heb ik in geen jaren zó lekker gehad.

Goede Kwaliteit voor een lage prijs

Fijn dat er zoveel te koop is en het word ook nog thuis gebracht Zal zeker weer bestellen

Super handig en super kwaliteit

Geen gesjouw meer uit de supermarkt . En de aardappelen zijn lekker vers

Mooie producten thuis bezorgd

Prachtig product

Hele verse aardappelen voor verse friet. Prachtige vorm voor lange friet. Levering snel en altijd keurig verpakt.