Perfect zelfs in coronatijd snelle goede service

Wij zijn heel blij met aardappelbezorgers

Heerlijke, verse en prachtige kwaliteit groente

Heerlijke, verse en prachtige kwaliteit groente mogen ontvangen! Ga hier zeker vaker bestellen.

Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen. Correct, snel en goeie spullen

geen opmerkingen … misschien wat dingen eromheen zoals recepten en zo … waardoor site wat breeder wordt.

Buitengewone kwaliteit en service

Zoals de andere keren

Jammer dat ik niet veel biologische groenten kon vinden.

Voor het eerst besteld

Ik ben erg tevreden over hoe alles is verpakt, de levering en de kwaliteit van de aardappels (en de kleinigheidje). Ik ben een vaste klant geworden en ga ik voortaan bestellen, bedankt!

Supersnelle levering. Erg goed verpakt en afzonderlijk opgeschreven wat in de papieren zakjes zit. Top dus!

Super service heel snel en van grote kwaliteit en smaak.

Ik was aangenaam verast , had een bestelling geplaatst en deze is op 1 dag supernsel geleverd heel goed verpakt. duidelijk omschreven welke aardappelen er in de zak zaten en op het kaartje stond ook hoe lang ze moeten koken. al de dingen die ik besteld had waren van heel goede kwaliteit heel grote en mooie aardappelen ook de wortelen super van grootte en kwaliteit. wij hebben alles al geproefd en alles is super lekker bevonden door gans het gezin. wij blijven zeker vaste klant als onze patatjes op zijn plaatsen we zeker een nieuwe bestelling. wat ook een leuke verassing was is dat er een cadeautje bij onze bestelling zat superleuk dankjewel voor de goede zorgen.

Helemaal top, De aardappels worden goed afgeleverd Zonder te sjouwen.

Snel geleverd en super goede kwaliteit

Snel geleverd en super goede kwaliteit

Goede producten, snelle levering en prima service

Producten zijn van uitstekende kwaliteit en worden snel geleverd

Alles correct en goed ingepakt.

Top weer!

Prima geregeld. En Mooie producten. Heerlijk als het zo bij je thuis wordt gebracht

Ze doen wat ze op de site beloven!

Eerste keer besteld helemaal top voor herhaling vatbaar

Top kwaliteit

Altijd vriendelijk, bij bezorging maar ook op de Markt.. Goede kwaliteit producten..

snelle levering,netjes verpakt,goede kwaliteit

Alles was netjes verpakt,goed vers en van hoge kwaliteit,ook zaten er verwerkings-tips bij,heel tevreden !

prima!

Een perfecte afhandeling en ook nog snel. Keurig verpakt, kortom: blij dat ik hier besteld heb. Geeft volop vertrouwen!

Altijd heerlijke aardappelen en goede service.

prima alternatief in deze barre corana tijden

wij kochten altijd aardappels op de markt in Hoogvliet. Door de corona geen markt. In de supermarkt werd gehamsterd en daar weet je niet welk soort het is, staan alleen maar kreten als vastkokend of kruimig. Wij vinden Frieslander lekker om zo te eten en om frites te maken. Na zoeken kwam ik bij jullie terecht. Enige nadeel is dat je voor 20 euro moet bestellen om geen bezorgkosten te hebben. Dat zou iets lager moeten liggen.

Goede producten en snelle bezorging.

Het is de eerste keer.Goede ervaring.

patatas formidabel.

Voor de eerste keer besteld via het web, bildstar, 10 kilo. Proberen, AH had lege schappen. Ben zelf niet meer zo piep!!!! De volgende dag, Post NL. Mooie doos, waarin twee maal 5 kilo in een netje. Factuur erbij, een begroetingskaartje en mijn eega vond onder- in de doos een solinger aardappelschilmesje. KADO!!!! Gisteren patat gebakken in de friteuse, van de bildstar. Best te doen. Prima kwaliteit. Als ze op zijn bestel ik graag weer. Ze hebben veel verschillende rassen. En bonen, niet te vergeten. Waarvoor Chapeau

Goede aardappelen en snelle levering

Impresief

Goed produten en zo snel

Goede producten, snelle levering

Kwalitatief goede producten, zowel aardappelen, groente als fruit. De ene dag besteld, de volgende dag keurig verpakt bezorgd. Zeker een aanrader!

Goede kwaliteit, snelle en punctuele bezorging

Goede kwaliteit, snelle en punctuele bezorging