Ik vond het super

Mijn ervaring is heel goed lekkere aardappels die hier niet te krijgen zijn n. L de Dorens pus een aardappel mesje plus een lekker recept en heel belangrijk op tijd geleverd.

Snelle levering en top kwaliteit

Snelle levering en top kwaliteit

Alles naar wens

Goede producten en snelle bezorging

Slecht

Een week geleden besteld, nog steeds niets ontvangen, ook geen reactie.

Ene dag besteld volgende dag geleverd, keurig verpakt.

Geweldig.

Snel geregeld en prima aardappelen

Kan niet beter..

Echte service vind ik hier..vandaag besteld en echt waar.... de volgende dag in huis.

Kwaliteit goede prijs, snelle levering!!!

Goede kwaliteit en prijs. Snelle levering, top!

Super bedrijf

Het is altijd goed verpakt en het belangrijkste is dat de kwaliteit van de producten goed zijn. We bestellen en het is de volgende dag in huis. Dus wij zijn heel erg tevreden.

Klant voor het leven.

Ik kan aardig kort zijn: * Goede producten * Snelle levering. * Zeer goed verpakt. * Ietsje meer geleverd dan wat betaald was. Ik ben daar nu dus klant voor het leven.

Helemaal top!

Wij bestellen hier altijd onze favo aardappels, de Menoppers. Supervers en de aardappelen zijn op een donkere plek echt nog wel zes weken lekker! Supersnelle levering en perfecte kwaliteit. Twijfel niet, bestel hier je aardappelen want ze zijn zoveel lekkerder dan uit de supermarkt! En de Menoppers hebben ons hart gestolen... morgen ga ik hier voor het eerst friet mee maken; ik ben benieuwd! Nu al zin in eigenlijk, ha ha. Niet alleen de aardappels zijn goed; uien ook tiptop! Op naar onze volgende bestelling maar weer!

Perfect !

Heerlijke aardappelen en razendsnelle levering !

Bezorging was weer prima geregeld.zoals gewoonlijk..

De piepers stonden vrijdagmorgen al weer vroeg voor de deur. Service.

Snel en keurig bezorgd en een lekkere aardappel

Goed verzorgde bestelling in stevige doos. Alles vers en netjes verpakt. Zal zeker nog een keer een bestelling plaatsen.

Zoals altijd. Prima

Ik bestel al jaren. Het is altijd goed.

Alles is in goede staat aangekomen .Prima verzorgt . Ben tevreden

Prima levering

Site duidelijk en goede producten.

Mooie grote lekkere agria's voor herhaling vatbaar.

Frites gemaakt heerlijk

snelle levering en goede kwaliteit

super goed

goede verzorging, alsook bezorging.

Prima Top.

Keurig verpakt en oprijd bezorgd en als bonus een aardappelmesje

Besteld, bezorgd, keurig en smakelijk

Keurig verpakt Lekker smakelijk Bedankt voor het mesje

Perfect . Goede kwaliteit .

Voor een redelijke prijs . Perfect verpakt . Complimenten voor de snelle verzending . En een 10 voor de kwaliteit aardappel .