Zeer goed verzorgd en prima kwaliteit

Zeer goed verzorgd en prima kwaliteit

Perfeckt

Netjes verpakt en snel geleverd

Duidelijke site en altijd op tijd bezorgd

Duidelijke site en de aardappelen worden altijd keurig bezorgd voor de deur.

Top bedrijf zeer vriendelijk

Heerlijke aardappels

Het perfecte alternatief voor de supermarkt/groenteboer

De producten kun je heel makkelijk bestellen online. Duurt sel even voor je het hebt, maar als je het eenmaal hebt zul je zien waarom je het goed is. Alles wordt netjes in netten geleverd. De producten blijven ook erg lang goed. Aardappels bijv waren na 3 weken nog perfect. Kan het zeker aanbevelen.

Top kwaliteit

2e keer besteld, opnieuw goede kwaliteit van producten. Voortaan blijf ik hier bestellen als de voorraad opraakt.

wat je vraagt komen ze ook na

uitstekend

goede kwaliteit, goed verpakt

Uitstekende service, zeer vriendelijke mensen!

Uitstekende service, zeer vriendelijke mensen!

Prima aardappelen

Super snel geleverd

Snel, correct, goed verpakt en lekker

Goed product die aan de deur wordt bezorgd voor een eerlijke prijs!

S’middags besteld en de volgende dag, netjes verpakt, bezorgd ! Goede kwaliteit en voor een redelijke prijs. Ga zeker vaker bestellen !

Goede producten!

Fijne website met mooie producten voor een nette prijs. Relatief weinig verpakkingsmateriaal! Niks op aan te merken verder. Alleen de naam 'klopt niet' voor mij, omdat ik met name peulvruchten bestel en geen aardappelen.

Super gemakkelijk

Prima! Bezorging helemaal oké. Netjes op tijd.

Heel goed!

We kregen een keurig verzorgd pakketje aardappelen opgestuurd. En de aardappelen waren heerlijk.

Prima webwinkel!

Lekkere aardappelen en snel bezorgd!

Lekkere aardappelen

positief

Kwalitatief goede producten die, prima verpakt, vlot worden geleverd. Jammer dat het aanbod niet groter is.

Alles wordt geleverd, dank hier voor

Zoals altijd prima geleverd

Al meerdere keren besteld en het bevalt mij prima.

Bezorging was goed alleen staat op de website voor 4 uur besteld overmorgen in huis dat moeten ze aanpassen ....ik heb donderdag besteld en kreeg t de woensdag erna dat was een beetje jammer ...verder prima service ook via de mail

Beste Mevrouw Blaak, Bezorging in plaatsen waar wij op de weekmarkt staan vindt plaats op de marktdag. Helaas had u donderdag de bestelling geplaats.(woensdag markt) om misverstanden te voorkomen staat bij info bezorging onder aan de site de bezorgdag. ons excuus voor dit misverstand ! Verzending met postnl is levering binnen 48 uur. Met vriendelijke Groet, Team, aardappelenbezorgen.nl

Geweldige kwaliteit en service

Alleen maar positief. Kocht aardappelen, oorspronkelijk, aan de kraam maar sinds kort worden ze aan huis bezorgd!!!!

Super geregeld

goed, prettig direct contact, no bullshit

ik was op zoek naar grootverpakking linzen om verpakkingsafval te verminderen. Ik denk dat die klantenkring nog niet zo op het netvlies is bij deze winkel anders was de informatie over hoe de verpakking zou zijn uitgebreider geweest. Blijft vreemd dat kilootje bij grootverpakking niet harder daalt

Super goede service...

Fijn dat de aardappels bezorgd werden in de Corona tijd. Aardige mensen, al jaren klant op de markt!