Netjes en correct

Geheel volgens afspraak geleverd. Toppie.

Gewoon, super verpakt en lekker snel geregeld.

Verse producten- en menoppers natuurlijk!

Lekker snel in huis. Wat misschien een tip is, plak een labeltje of sticker op de zakjes wat welke peulvruchten zijn. Het is voor ons wel duidelijk, maar bij veel verschillende is dat wel handig. Verder alles okay.

Uitstekende producten

Goede producten, en zeer netjes verpakt.

Helemaal top!

Steeds een goede bezorging, we zijn al vele jaren klant.

Als altijd weer top!

Als altijd weer top! kan niks anders zeggen. Altijd snel geleverd. Goede producten

De beste die er is

Ik bestel al jaren hier mijn aardappelen en daarnaast ook nog wel wat extra groenten. Maar de hoofdzaak zijn de aardappels die wil ik echt liever niet uit de supermarkt. Geen glad gewassen aardappel maar soms nog voorzien van wat klei hier en daar . Dat zijn voor mij de beste

Aardappelen zijn prima, bezorging helaas een stuk minder

De kwaliteit van de aardappelen zijn prima en ook de snelheid waarin deze worden bezorgd. Helaas laat de bezorging zelf door Post.NL te wensen over.

Grandioos

supersnelle levering en sevice! Top bedrijf!

Gemakkelijk besteld, snel in huis.

Snelle levering en goede kwaliteit !!

Een prima prijs met prima service.

prima prijs en service

Klantvriendelijkheid staat nog bovenaan bij deze firma. Top

Eenvoudig besteld, netjes op tijd geleverd

Woensdagmorgen besteld en betaald, kreeg netjes mail met levertijd en ook precies binnen die tijd geleverd. Is tweede keer dat ik bij jullie gekocht heb en wordt zeker vaste klant.

Mooie producten. Makkelijk te bestellen en bezorgen. Keurige prijs

Word altijd netjes op tijd geleverd

Toppie

Fijne frietaardappel, vooral de Menopper is geweldig lekker. Bestellen en bezorgen is perfect geregeld. Volgende keer weer grote binten en Menopper.

Heel lekkere aardappelen!

De aardappelen zijn veel lekkerder dan uit de supermarkt. Ook het fruit en de groenten zijn heel lekker. Bezorging altijd snel en netjes verpakt.

Heerlijke aardappelen keurig thuisbezorgd

Besteld op een fijne website, keurige bezorging en heerlijke eigenheimers, die bijna nergens te koop zijn.

De bestelling werd de volgende dag al.geleverd. Supersnel dus, en alles zag er heel netjes verpakt en vers uit.

goede bezorging lage prijs

De site is overzichtelijk en het product komt zo aan al gewenst. De verpakking is simpel waardoor je het makkelijk kunt openen.

Makkelijk te bestellen

Bestel al jaren bij jullie, de website is goed bereikbaar, snelle levering, en goede aardappels. Mesjes en dunschiller zijn fantastisch om mee te werken. Ik ben er tevreden klant

Top.

Snelle service met prima producten.