Levert kwaliteit ,gewoon top

Levert kwaliteit gewoon top

Gewoon goed

Makkelijke bestelprocedure en snelle bezorging.

prima bezorging

Lekkere aardappelen voor de frietjes. met gratis schilmesje

Fruit, spruiten en winterwortelen zijn/waren van goede kwaliteit. De witte bonen waarvan ik 5 kg heb gekocht, echter niet. Veel harde schillen en een gedeelte van de bonen blijft hard na het koken.

Voor herhaling vatbaar

Prima... Zelfs op mijn speciale dag verzoek is positief gereageerd

Geweldige producten

Super verse producten, keurig verpakt, snelle levering.

supervers en lekker

super mooie en verse produkten en erg lekker.

Lekker. Handig. Betrouwbaar.

Tevreden met de meeste aardappelen.

De Roseval zijn heerlijk de menoppers frietaardappelen iets minder, de volgende keer ga ik Argra nemen.

Zeer goede kwaliteit, ga zo door.

1 minpuntje: De kortingscode voor black friday werkte niet ......

gewoon geweldig

goed producten en snelle services en erg vriendelijk bezorger altijd

zeer goed en goede service

goede service, vriendelijk mensen

Perfect.

Ik moest voordat ik jullie ontdekt had van Bergharen naar Friesland om bij de familie daar aardappelen te kopen en op te slaan voor de winter. Waren zwaar bepoederd met antikiem, dus niet goed milieu. Hoe bewaren jullie de aardappelen? M.v.g. Klaas Zijlstra

zeer goed en snel

snel bezorgd, geweldige kwaliteit en alles tip-top verpakt in mooie doos. heb al een paar kennissen laten weten.

Top kwaliteit

Bestel al jaren hier mijn aardappels hier kan geen enkele supermarkt aan tippen. Deze aardappels zijn zeer goed van smaak .

Mooie eerlijke producten die goed verpakt en verzorgd in je keuken belanden!

Wat fijn dat dit bedrijf deze mogelijkheid biedt. Wij zijn gek op de Agria aardappelen, die over het algemeen moeilijk verkrijgbaar zijn. Ook hebben we biologische uien, bieten, wortels, kapucijners, bonen, komkommers en andere aardappelen besteld. De eerste keer een aardappelmesje als cadeautje bij de levering gekregen. Goede bezorging en kwaliteit, in één woord “geweldig”.

super!!

Heerlijk zo. geen gesleur meer met zakken aardappelen en groenten Alles keurig gesorteerd aangeleverd. Helemaal blij mee

Heel fijn

Goede kwaliteit en keurig afgeleverd 👍

Snelle levering, goede kwaliteit

De heerlijke Agria aardappelen besteld om lekkere verse friet mee te bakken. Ook aanbod van andere producten zoals een erwtensoep pakket. Fijn ook bio producten te kunnen bestellen. Top

Uitstekende kwaliteit producten

Uitstekende aardappelen en snelle levering

Zie boven

Perfekt !

Uitstekende aardappelen en razendsnelle levering !

Fantastisch bedrijf.

Snelle levering en vooral van zeer goede kwaliteit. Dit b3frijf is een grote aanrader voor groente en fruit.