niets aan toe te voegen.perfect!!!

Geen opmerkingen

Geen bjzonderheden

Werkt prima, bestellen wanneer het jou uitkomt, worden netjes voor de deur gezet.

Werkt prima, bestellen wanneer het jou uitkomt, ze worden netjes voor de deur gezet.

Goede kwaliteit/snelle levering

Al jaren klant! Heerlijke aardappels en goede service !! Makkelijk te bestellen!

Prima!!

Heel fijn,IK bestel voor mijn ouders ( aardappelen én direct nog wat groente en fruit)en t word keurig bij mn ouders bezorgd!

Altijd klantvriendelijk en servicegericht. Vaste klant

prima bedrijf keurige dame die ook advies geeft .

Alleen graag zakje van de spliterwten zorgvuldiger dicht plakken ik kon ze nu door de hele doos redde . Het is gelukt. DE kwaliteit is bij hun TOPPIE.

Snelle levertijd, goede kwaliteit, niet duur, gewoon super.

Alweer heel lekker allemaal!

De aardappels als vanouds weer heel goed. Voor het eerst spliterwten besteld en er erwtensoep van gemaakt. Nog niet eerder smaakte de erwtensoep zo lekker. Heel bijzonder en aan te raden dus.

Aankomst

Goed verpakking en pickup point oke

Geweldig! Snelle service, mooie aardappelen!

Snelle service, mooie aardappelen!

Zeer Goed

Goede Producten Snelle Levering

Snel geleverd ,prima producten

Goede verpakking, snel geleverd.

Goed zo, jongens-

Snelle levering, goed verpakt, maar vooral: Lekkere aardappelen!

Voor supermarktprijzen krijg ik goed kwaliteit aardappelen (in alle soorten en maten) en heerlijke chips. Belangrijk: zo komt de winst bij de producent en niet bij de grootgrutter!

Altijd goede ervaringen

Koop deze producten omdat ze gewoon goed en vers zijn voor een goede prijs .

Snelle levering, top producten.

Super snelle levering

Mooie aardappelen en snel geleverd

Super goed

Snelle levering super kwaliteit netjes verpakt top.

Aanrader

Goede verse producten altijd op tijd geleverd aardige mensen

De juiste producten van prima kwaliteit en netjes bezorgd !

Perfecte levering, producten van goede kwaliteit

Voldoet exact aan hetgeen wat op de website staat.

Producten voldoen aan verwachting, zoals op website omschreven, levering via post. Nl

Heerlijk verse waar.

Alles vers van het land. Redelijke prijzen en gratis thuisbezorgd. Kan niet beter.

Goed en netjes

Een erg fijne website met duidelijke uitleg en mooie producten. Alles wordt snel geleverd en er wordt niet te veel verpakkingsmateriaal gebruikt. Ik heb nu 4 of 5 keer besteld hier (voornamelijk peulvruchten), en altijd naar tevredenheid. Als het groenteaanbod ruimer zou zijn, zou ik hier ook groentes bestellen! Hetzelfde geldt voor andere producten (olie, rijst, etc.).