Top kwaliteit

Uitstekende aardappelen, heel vriendelijke bezorger!

Goede kwaliteit aardappelen en groente en fruit. Altijd op tijd bezorgd en vriendelijk geholpen.

Makkelijk en snel

Goed bestelproces, snel bezorgd en goede aardappelen. Zelfs een gratis schilmesje erbij.

Op donderdag besteld en op vrijdag reeds in huis. Keurig netjes verpakt en mooie kwaliteit. Aardappels,knoflook en chips samen in 1 doos en alles onbeschadigd aangekomen.

alleen maar goed

Vandaag besteld morgen in huis en netjes verpakt

Snel en correct geleverd. Mooie aardappelen.

Goede service en kwaliteit aardappelen.

Top service top aardappelen

Top service top aardappelen

Geweldig !

Bijzonder goede kwaliteit van groenten en aardappelen, heel snel geleverd ! Hartelijk dank !

Super elke x weer

Bestellen betalen en het wordt geleverd en wordt perfect verpakt, alles ziet er perfect uit we zijn uiterst tevreden 10+

De produckten zijn uitstekend!

We bestelde bijna van alles een zakje, voor de eerste keer sinds we bonen eten, zijn alle produckten super lekker en sneller gaar dan van andere winkels. De levering was zeker net zo snel! Een aanrader en wij bestellen zeker weer de volgende keer

Snelle bestelling en levering

De bestelling van de Eigenheimers ging vlot. Na twee dagen werden de aardappels keurig bij ons thuis afgeleverd. De aardappels komen rechtstreeks van de boer en zijn heerlijk. De volgende keer bestellen wij de aardappels weer via uw site.

De aardappelen zijn perfect bezorgd

Waren netjes verpakt en op tijd geleverd op naar de volgende keer.

Zie hier onder

Heb ik reeds in eerdere leveringen door gegeven

Excellent

Top quality products and fast shipment.

Goede aardappelen, super lekker. Optijd geleverd. TOP

altijd goed

Goede producten. Snelle levering

Geweldig goed en prima kwaliteit.

Snelle levering en heel goed verpakt en een aardappelschil mesje als verassing

Prima en goed geholpen

Was de eerste keer en zal het voortaan ook weer benaderen. Fijn geholpen Verse producten

Heel erg toppie

Vlotte bezorging, netjes verpakt.

Super producten

Goede prijs kwaliteits verhouding.alleen de verpakking had ik graag ecologisch gezien.

Snelle levering, goede producten.

Goede producten tegen een scherpe prijs en snelle levering.

Uitstekende producten

De peulvruchten nieuwe oogst zijn ook dit jaar buitengewoon goed; korte kooktijd en heerlijke, volle smaak. Ook de aardappelen zijn geweldig goed.

heel erg goede producten en service

Fijn dat ik (biologische) aardappelen, groente en fruit online kan bestellen: niet zo duur zoals in de (biologische) supermarkt; en al gratis verzenden bij €20, wat een goede service! Alle producten zien er goed uit & zijn naar verwachting lekker en goed. Ik heb niets meer te wensen, sterker het is boven verwachting. Hartelijk dank!!

Top kwaliteit en Top service!

Altijd heerlijke aardappelen en verse groenten van zeer goede kwaliteit, je wil niet anders meer. En altijd uitstekende service. Deze kwaliteit vind je niet in de supermarkt.

Goede kwaliteit!