Altijd goede kwaliteit en levering

Alle aardappelen betere- restaurant-kwaliteit. Deze keer bijvoorbeeld Friese Bonken (frieten!) en menopper potertjes...jammie.. P.S. Vergeet de knoflook niet....

Toppy

Goede aardappelen en altijd netjes en op tijd geleverd

Goed product, snelle levering.

Heb al twee keer bintje bonken besteld,geweldig product voor friet te maken. En ook nog eens snel thuis.

Superservice

Supeeservice en goede kwaliteit

Hele goede aardappelen

Smaak is perfect,alleen het schillen een lichtelijk probleem ,ze zijn niet zo mooi rond,en veel pitten.vör de rest alles prima.I blinf ze bestellen!!!

Netjes op tijd geleverd, en in prima staat producten.

Ik bestel al zo’n anderhalf jaar de aardappelen bij aardappelenbezorgen.nl en zou niets anders meer willen. Heerlijke aardappels en de ene dag besteld en de andere dag geleverd, geweldig.

Altijd goede spullen en snel geleverd

Super kwaliteit aardappelen maar ook andere dingen. Snel geleverd.

Uitstekende dienstverlening.

Aardappelen van prima kwaliteit. De volgende dag geleverd in België met PostNL in een stevige verpakking.

snel perfecte kwaliteit

zonder problemen beter kan het niet

Heerlijke aardappels !

De aardappels zijn zo goed dat we snel weer nieiwe gaan bestellen.

Fijn bedrijf en goede bezorging

2ex beter dan 1ex nu goeie aardappelen.het bezorgen was perfect

Prima webshop!

Vlotte service van goede producten. Aardappels die bijna nergens meer te koop zijn in mijn buurt hebben zij gelukkig nog wel!

Snel bezorgd, prima in orde

Enige verbeterpunt dat ik kan bedenken: linzen niet in plastic maar liever in papieren verpakking leveren.

Heerlijke aardappels!!

Prima, aardappels voor de frietjes besteld was super lekker!! Bestellen zeker opnieuw!

Zo als beloofd

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Wij kregen wat wij besteld hadden op de dag wat was afgesproken.

Snelle levering en producten van topkwaliteit

Snelle levering. Kikkererwten en andere bonen van topkwaliteit

geweldig.

Goede snelle levering.

Fantastische leverancier met mooi producten

Eerst een proefbestelling geplaatst voor met name frietaardappelen. Die verliep uitstekend. De producten waren boven verwachting! Volgende bestelling was nog beter. Ik was wat vergeten te bestellen maar dat kon toch nog bij de bestelling geleverd worden, met betaling direct bij ontvangst. Geregeld via de email. Zeer flexibel en meedenkend!

goede kwaliteit

Handig en snelle levering

Heel goed verzorgd en uitstekende kwaliteit.

Heerlijke aardappelen. Echt goede patatbonken ook.

100 % tevreden

Zo eenvoudig ik bestel, betaal en mijn producten worden geleverd.