Wederom blij met de afgeleverde bestelling

Alles top in orde, netjes verpakt, snel geleverd en netjes afgeleverd. Top producten tegen reguliere prijzen.

Goed product, snelle levering en berichtgeving

Netjes bezorgt

De aardappelen zijn netjes bezorgt op de dag

goede kwaliteit

snelle levering, goede kwaliteit en normale prijs

goed verpakt en correct geleverd

zoals altijd eigenlijk prima in orde

Heb al meerder keren bij ze besteld, en er elke x geen enkele negatieve opmerking over Gewoon prima kwaliteit, nette prijs, goed verpakt, en snel bezorgd. kortom, een blijvertje, en dat zie je wel eens anders !

Goed product,snelle levering en ook nog gratis en ook goed verpakt,ik zou niet weten wat beter moet.

Zoals al vermeld... Keurig...alleen de Bintjes had ik groter verwacht. Ga zeker opnieuw bestelling doen. Mvg, Sjoerd

Snel, goed product, lage prijzen

Ik ben zeer tevreden met de geleverde gedroogde bonen. Ze waren stevig verpakt en vlot bezorgd.

Keurig afgeleverd en snel

De levering ging heel snel en was keurig verpakt!

Weer snelle service, deze keer wat minder tevreden over de aardappelen

Wij bestellen al een hele tijd bij aardappelenbezorgen, altijd top Kwaliteit deze keer de smaak ook goed maar heel veel kleine aardappelen echt klein

Heerlijke nieuwe aardappels

3 soorten besteld om te proberen . Heerlijke nieuwre aardappels en knoflook . Snelle bezorging in een stevige doos . Site is goed overzichtelijk

Weer een positieve ervaring!

Netjes op tijd geleverd en zoals altijd verse producten, bom vol met smaak.

Saaie agria's

Na jaren frites gebakken te hebben van jullie heerlijke agria aardappel was deze zending allerbedroevendst: melig en smaakloos. Hopelijk is de volgende zending weer als vanouds.

perfect

mooi product en snelle levering

goede verzending en bestelling

prima en goed

Ik ben zeer tevreden.

Snel verzonden, keurig verpakt, goede producten en altijd iets ruimer gewogen dan precies een kilo. :))

snel bezorgd

prima kwaliteit.

geweldige kwaliteit

snel en goed verpakt geleverd

Bintje naar Buggenum

Zoals altijd super

goed en netjes bezord

mijn ervaring is prima makkelijk bestellen en vrij snel netjes bezord mijn bestelling was ook keurig verpakt kortom heel tevreden

Goede en snelle levering.

Exellent

Smaken heerlijk

Super Aardappels!

Tweede bestelling bij Aardappelenbezorgen.nl... Snelle levering en keurige producten... Zeker een aanrader!

Goed product, stipte levering