kwaliteit voor een nette prijs

Al enkele jaren tot volle tevredenheid onze vaste aardappelhandel

Super snelle levering!

Super snelle levering van heerlijke, betaalbare, ouderwetse zeer kruimige aardappels. Prima kwaliteit!

Top geregeld

Krijg alles netjes vers thuisbezorgd

perfect kan niet beter

vriendelijk en behulpzaam perfect en bestelling ook zoals gevraagd doe zo verder

Geweldige aardappels, geweldige service!

Geweldig als zulke lekkere aardappels zo aan de deur afgeleverd worden. En echt niet te duur!

Lekkere aardappelen, super snel in huis

De aardappelen worden goed verpakt, en zeer snel geleverd, met lekkere recepten erbij, voor een zeer goede prijs

Snelle levering, goede kwaliteit

Mijn bestelling voor Frankrijk was er heel erg snel, goed verpakt. De bonen en linzen zien er prima uit.

Voor het eerst besteld

Snelle levering, goed verpakt, attentie en heerlijke aardappels!

Altijd top kwaliteit

Ze zijn zo snel als de wind

Alles perfect verpakt. Producten verse kwaliteit.

Zeer goede verpakking. Ook bij grotere bestelling. Heb al vaker besteld zowel aardappelen, groenten en granen. Zal dit ook blijven doen. Zeer tevreden.

Als ik bestel heb ik het de volgende dag in Wirdum friesland.

Goed bedrijf, prima service

Steeds weer de mooiste producten tegen een betaalbare prijs.

Mooie en vaak biologische producten Snelle en correcte levering Fijne webshop

Perfect, alles snel en conform afspraak geleverd.

Levering keurig en zeer verzorgd. Inhoud vertrouw ik op dat het prima is (ziet er zo uit), heb nog niet geproefd maar ongetwijfeld is dat ook in orde!

snel en lekker

Lekker snel en goede lekkere aardappels en meer Niks aardappel anders gewoon aardappelenbezorgen.nl

Goed en goede kwaliteit

Geweldig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goede producten prima verpakt en snel geleverd , top een aanrader.

fantastisch

super netjes ingepakt en verzorgt

Keurig verzorgd en goede kwaliteit producten.

Goede ervaring.

Goede aardappelen boven de € 20,00 gratis thuis bezorgd. Bezorginf verloopt ook altijd vlot en netjes.

Snel, mooie producten en goed ingepakt

Alleen de beste kwaliteit, keurig verpakt en snel verzonden

Prima kwaliteit, bezorging, snelheid, verpakking, tegen de meest scherpe prijs. Firma aardappelenbezorgen, Kruythof bedankt en tot gauw

Voldoet niet aan redelijke verwachting

De aardappelen waren abnormaal groot, niet geschikt voor huishoudelijk gebruik. Ik heb er zelfs foto's van gemaakt die ik helaas niet kan plaatsen. Aardappelen van 500 gram p/s zijn voor patat o.i.d. Daarnaast stuks van 50 gram. De prijs is vrij hoog 11.90 per 10 kg, maar dan verwacht je redelijk gesorteerd product. Op 12-11-2021 heeft de leverancier contact opgenomen. Het betreurde de leverantie van de eerder beschreven aardappelen. Hij heeft vervolgens gratis vervangende aardappelen geleverd van normale afmetingen. Ik beschouw het als een menselijke fout. De heer Kruythof heeft de klacht naar tevredenheid afgehandeld.

Altijd netjes en op tijd bezorgt, ben je niet thuis staat het netjes voor de deur , ik ben er blij mee

Voor herhaling vatbaar

Prima geregeld. Moest even zoeken waar ik een opmerking kon plaatsen. Die functie is een beetje verstopt, maar ik wist dat de optie er was. Dus kwestie van zoeken