Super goed.

Super snel geleverd, ik had op 3 dagen gerekend, maar het werden er twee. Alles netjes verpakt en wat we er al van gegeten hebben, is super kwaliteit. Heb meteen reclame gemaakt op FB, voor jullie.

Goed, maar

IK was niet thuis en had een plastic container buiten bij de voordeur gezet om de doos met piepers in te doen.. dat heeft de bezorger gedaan.. alleen kan ik nu de container weggooien want de bezorger heeft de doos waarschijnlijk zo erin laten vallen en de bodem totaal vernietigd met wieltjes eronder.. jammer..

uitstekend geregeld

Het bestelproces en de bezorging zijn prima geregeld.

Goede service en makkelijke bestel site

zeer goede kwaliteit en super snelle bezorging

zie hierboven

Het was weer geweldig snelle levering top tot de volgende keer weer mvg wil

Verwarrend

De bezorgmomenten zijn op 1 dag 3 keer veranderd, terwijl iemand anders in dezelfde woonplaats het wel gelijk bezorgd hebben gekregen.

Zeervtevreden

Bestellen-betalen-klaar!-morgen in huis.

Wat een strakke organisatie, alles verliep soepel en snel!

Zowel de website als de contacten zijn honderd procent in orde.

Prima verpakt en vlot geleverd

De aardappelen zitten in een sterk net in een goede doos. Worden fijn vlot geleverd en zijn van goede kwaliteit (de uien ook overigens).

geweldig

een super fijne site om kwaliteit snel en perfect thuis krijgen bezorgd

Goed ,

Misschien even een mailtje sturen als het van wege drukte de andere dag bezorgd word , maar verder top service , ik ga hier vaker gebruik van maken .

Prima service en vriendelijke mensen

Bestellen op internet en altijd netjes bezorgd

No nonsens, gewoon bestellen en de volgende dag in huis

Duidelijke website, gemakkelijk bestellen en biven de € 20 zonder verzendkosten. Op de website staat overmorgen thuis, maar de bestelling kwam de volgende dag al. Prima producten!

de levering was snel maar toch meer dan 4 dagen moeten wachten doordat post.nl de levering altijd maar uitstelde waardoor de prei die er ook bijgeleverd werd toch niet meer optimaal was om te bereiden. aardappelen en sla waren nog ok, grts

Dik tevreden

Goede kwaliteit die netjes verpakt snel geleverd is.

Supergoed

Ga ik in de toekomst vaker doen en de aardappels zijn van goede kwaliteit.

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Mijn ervaring met aardappelen bezorgen is zeer goed geen enkele klacht, snelle levering en goede producten top

Uitstekend kwaliteit

uitermate tevreden

assortiment klassiekers helemaal naar mijn smaak, onberispelijke kwaliteit en razendsnelle levering.

perfecte service, in één woord grandioos!!!!!!!

Zie hierboven

Goede communicatie en prima levering

Goede communicatie, vlotte levering, goed verpakt. Kortom tevreden.

Snel geleverd mooie producten

We moeten ze nog eten die LIMA bonen. Dat bepaalt of de score blijft staan.

Goed voor elkaar

Goed voor elkaar

Uitstekend!

Ik schrijf met veel plezier een review voor jullie. Het was een eerste kennismaking met jullie bedrijf omdat ik biologische citroenen nodig had. Daarnaast profiteerde ik ook van enkele aanbiedingen en nog wat andere groentes. Het was een zeer snelle levering, heel goed verpakt en mooie verse producten. Jullie hebben zeker mijn verwachtingen overtroffen. Echt een aanrader, bedankt!