De producten zijn van prima kwaliteit en werden snel geleverd

Perfectie

Snel verstuurd heel erg netjes verpakt een prachtig product

Prima, snelle levering, stevige verpakking, Top!!

Stevige verpakking, prima verzorgd, Top!!

Vriendelijk, attent, informatief, meedenkend!

Kwaliteit is super, peulvruchten zijn goedkoop. Via MMV kwam ik hierop voor de puelvruchten. Bediening is vriendelijk en informatief. Altijd bereid mee te denken. Heerlijke peulvruchten, van 2021, kun je ongeweekt koken. Uitmuntende en persoonlijke service! Overigens ben ik weg van Herder mesjes, maar de aardappelschilmesjes hier zijn veel goedkoper en heel scherp. Altijd handig om een paar extra te nemen, ook de gewone dunschiller is heel goed!

Prima kwaliteit en prijs.

Inmiddels gaat het al lang niet meer om aardappelen. ;-) Ben bij deze webwinkel terecht gekomen wegens kopen van goede aardappelen maar intussen is dat niet meer de hoofdreden. Kwaliteit daarvan is uitstekend, kan ze ook prima bewaren. Koop hier ook allerhande peulvruchten, bonen, spliterwten en linzen. En ook de uien, winterpeen, prei en knoflook staan vaak in het bestellijstje.

Goede en snelle verzending

De kwaliteit van de producten zijn erg goed Geen twijfel mogelijk dat deze mensen verstand van hun vak hebben en kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan.

vlotte levering en prachtige kwaliteitsvolle producten,bedankt

vlotte levering en prachtige kwaliteitsvolle producten,echt een aanrader.

Snelle levering en goede kwaliteit

Snel bezorgd, goed verpakt

Door de jaren heen regelmatig n besteld en altijd meer dan tevreden.

Goede kwaliteit en geweldige service

De kwaliteit van de aardappelen is zeer goed. Ze hebben ook een ruime keuze. En het wordt ook nog eens thuis bezorgd. Ik beveel het iedereen aan

alles dik in orde

ik zou niet weten wat er beter kan

Snelle levering en accuraat!

Heel fijn bedrijf, makkelijk te bestellen en snel geleverd!

Keurige service en goede kwaliteit

De bestelde artikelen zijn keurig netjes verpakt aangekomen. En op tijd geleverd zonder problemen.

Too service!!!

Top service snel en vriendelijke bezorgers.

Zeer goede kwaliteit en lekker!

Snelle service, erg lekkere aardappelen evenals de groente. Alleen maar positief!

fantastisch

Steeds even vlotte en snelle levering, heel goede kwaliteit van aardappelen en uien

Was weer snel geleverd en goed verpakt

Iedere keer perfect

Lekkere piepers

de aardappelen worden wat minder

er is weer wachten op nieuwe aardappels de oude word hard minder te veel afval en blauwe pleken

Altijd op tijd, prima aardappelen

Ik heb altijd agria frietaardappelen, dat zijn hele grote jongens. en passen niet in mijn frietsnijder. Na gebeld te hebben zoeken ze nu zelfs de aardappelen uit die wel in mijn frietsnijder passen. Waar vind je zo’n service!!! Ben super tevreden over alles. Mvg petra Gorissen

Meteen geantwoord,vlotte levering, uitstekende kwaliteit

Uitstekende bezorging

....

Uitstekend uit de klei getrokken

Het is leuk om steeds weer andere soorten te proeven. Ik hou een lijstje bij met onze beoordelingen. De lekkerste bestellen we weer en proberen steeds weer andere aardappelen uit. En de snelle bezorging. We hebben geen auto, dus het scheelt ook nog eens een hoop gesjouw op de fiets.