Lekkere aardappels

En een snelle levering

Snelle levering, verse producten

Super fijne producten, vers en goed verpakt verzonden.

Buitengewoon goed

Razendsnelle bezorging van een mooi product: De Gemberwortel. Helaas gekweekt en niet via China ontvangen , maar dat is slechts een detail. Prima service en zoals al gezegd een prima product.

Topproducten razendsnel geleverd.

Elke keer zijn we weer verbaasd hoe snel de bestelling onze kant op komt en de kwaliteit is onovertroffen.

Snelle levering, goed product

Ik kan bij mijn eigen groenteboer geen pronkbonen krijgen momenteel. Fijn dat ik ze hier wel heb kunnen bestellen.

Top geregeld

De lekkerste aardappelen thuis en snel bezorgd

Uitstekend!!!!

Goede aardappelen, snelle levering Goede kwaliteit prijs verhouding Blij met aaardappelenbezorgen.nl

Geweldig bedrijf.

Mooie producten en overzichtelijke web site. Wat je ook besteld het ziet er altijd fris en vers uit. De bezorging is correct en altijd op tijd. Ik kan het iedereen aanraden.

Tot volle tevredenheid

Heerlijke aardappels de menoppers

Dikke prima!

Altijd goed, en snel geleverd! Bedankt voor kwaliteit

volgende week weer...

de volgende dag in huis vers goed goed verpakt voor herhaling vatbaar geen bezorgkosten boven de 20 euro..

Gister patat mee eters nouuu die waren dik te vreden Ik mis alleen het aardappelschilmesje wat eerder wel werd mee geleverd Ik verslijt er wel met mijn mee eters haha9

Prima aardappelen. Snel bezorgd en netjes verpakt.

super

Goed beter best

Goede kwaliteit. Snelle levering. Niks op aan te merken.

Woensdag pas om 12.00uur bestelling geplaatst...Dus niet verwacht dat de aardappels nog bezorgd zouden worden.. maar werden vrijdag bezorgd... Had natuurlijk niet gehoeven, maar wel heel fijn. Bedankt. Groeten Jannie Slagboom

alles was perfect

super snelle levering en heerlijke producten

Perfect, betrouwbaar, snelle levering

Goede Kwaliteit

Ben zeer tevreden

Kan niet beter

Prima geregeld

Snelle levering en heerlijke aardappels

Zoals altijd een TOP bedrijf

Al geruime tijd koop ik hier mijn lekkere aardappelen, voor consumptie de menopper en voor de friet de frieslanders, beide zijn van een smakelijke kwaliteit en super snel geleverd.

Altijd goed

Zoals altijd , gewoon goed