prima aardappels

Prima product en snelle leveri9ng.

Beste aardappels

Wij kochten in het verleden soms wel eens aardappels uit de supermarkt, die waren vol blauwe plekken of op een andere manier mishandeld. Kruythof heb ik op de markt leren kennen, met een constant perfecte kwaliteit. Aangezien ik onregelmatig werkt heb ik niet altijd de tijd om aardappels te halen en dan is aardappelenbezorgen.nl een uitkomst. Altijd dezelfde dag en de constante kwaliteit geef ik 5 sterren

uitstekend

Prima aardappelen en fijne service door een nieuw pakket te sturen toen mijn pakket bij de post bleef hangen.

Betrouwbaar en kwaliteit

Mijn aardappelen koop ik hier en niet in de supermarkt. Kwaliteit is beter en het wordt gratis thuisbezorgd. Bestelling via de website werkt probleemloos.

Prompte bezorging goed verpakt .

Heerlijke bonen

Top kwaliteit en lekker van smaak.

Ik had verschillende peulvruchten besteld bij Aardappelenbezorger.nl en die waren van zeer goede kwaliteit. De levering verliep ook zeer vlot. Hopelijk verkopen jullie in de toekomst nog Soja bonen. Top werk, blijf zo verder doen!! :).

Bestellen betalen en bezorgen geen probleem uitstekend

Prima aardappel

Bestellen en de volgende dag in huis top

Geweldige aardappel

Goede kwaliteit en service

Ik ben al enkele jaren klant. Goede producten en snel geleverd.

goede service, snelle bezorging, netjes verpakt. Zeer tevreden.

Zie bovenstaande

Snel goed product goede prijs

Producten snel geleverd goede kwaliteit zeer tevreden

Excellent

Top quality potatoes and other food products for a very good price and fast shipping. Aanrader!

vlotgeleverd

vlot geleverd

super snel goed verpakt

Idem

Snelle antwoorden, snelle levering

Van site tot aankomst in beloofde papieren verpakkingsmateriaal tot komen van de bestelde bonen: dik tevreden over contact met en product van Aardappelenbezorgen.nl

Prima producten en heel snelle levering! Bravo!

We waren blij verrast dat er biologische producten, in de buurt waren, zoals goeie aardappelen, verschillende soorten bonen en de witte wortels!!!

Geweldig.

Bestellen en Bezorgen super. Snel en goed.

Perfect.!

Nu al een aantal keer aardappelen besteld,en elke bestelling is van een hoge kwaliteit. Werkelijk alles is perfect verzorgd, zowel de verpakking als ook de levering. En er gaat niks boven echte Hollandse aardappelen.

Prima verzorgd en de hele winter voorzien van een smakelijke aardappel

Zeer tevreden over alle leveringen. Jammer dat de biologische gember uit assortiment is. Al ben ik niet zo blij met het feit dat dit allemaal apart wordt bezorgd , stemt het mij positief dat ik bijna rechtstreeks bij de bron koop en daarmee de supermarkten kan omzeilen. Tenslotte verdienen alle boeren in deze huidige tijd al onze steun !

Snelle goede bezorging

Snelle bezorging keurig verpakt