Snelle, vriendelijk een goede service

Alles werd vooraf goed geregeld en gecommuniceerd, ook toen alle corona maatregelen 'ineens' van kracht werden. Ze waren op tijd, gingen vlot aan de slag en binnen een mum van tijd was de tuin voorzien van een prachtig gazon. Alles weer netjes opgeruimd en de tuin keurig achter gelaten. Dank voor de goede service. Zeker aan te raden.

Tip Top is zijn naam voor 200 % waard !

Vanaf het eerste telefonisch contact gevolgd door een overzichtelijke offerte tot en met het totaal vernieuwen van mijn "mos" gazon is alles naar 100% tevredenheid verlopen, en zijn wij blij met ons nieuwe mooie groene tapijt. En dit alles voor een zeer acceptabele prijs. Heren van Tip Top, nogmaals hartelijk bedankt ! T.&R van den Boom

Vakkundig en prachtige aangelegde grasmat!

Keurige offerte snel en overzichtelijk. Snelle reactie op vragen naar aanleiding van de offerte. Daarna volgens afspraak gekomen en netjes gewerkt. Goede jongens en practice grasmat neergelegd. Een tevreden klant!

Super mooi gazon, snel en zorgvuldig gewerkt!

TipTop Graszoden heeft een prachtig gazon neergelegd. Goede afstemming vooraf en prettig advies. Het team heeft netjes gewerkt en alles vakkundig aangelegd.

Geweldige- en snelle service

Snel een uitstekende grasmat geleverd en gelegd.

Een geweldige service bij Tip Top Graszoden

Na twee jaar ontstonden er een aantal plekken in mijn gras met wildgroei. Na een telefonisch onderhoud werd mij gevraagd om er een aantal foto’s van te maken en op te sturen. Zoals afgesproken is er gebeld om een afspraak te maken en tegen een geringe vergoeding het gras te herstellen door een aantal nieuwe stukken erin te leggen. Op dit moment is het mooi aangegroeid en ben ik erg blij met het resultaat. Complimenten voor Joey van de Liefvoort voor de service die hij geleverd heeft, iets wat hij helemaal niet verplicht was. Groet Jan Schapendonk

Prima en netjes werkt zo als afgesproken

Onder moeilijke omstandigheden i.v.m.gesloten grenzen toch afspraak op op afgesproken tijd geleverd.

Echt Tip Top in orde!!!!

Strakke grasmat, zeer professioneel gelegd. Er wordt netjes gewerkt. en alles wordt netjes opgeruimd. Wij zijn zeer tevreden met het geleverde werk van Tip Top Graszoden. Aanrader!!

Super service en uitzonderlijke professionals

Eerste contact via internet, daarna gebeld door TipTop met de vraag of alles duidelijk is/was. Gedurende het hele proces heldere en duidelijke (persoonlijke) communicatie, die resulteerde in een perfect gazon op tijd en plaats waar afgesproken.

Snel een vakkundig, veel ronde vormen in mijn tuin heel mooi gelegd

prima afspraken mee te maken

Zeer kundig en prettig in de omgang

Vanaf het eerste contactmoment is de samenwerking met Tip Top zeer prettig geweest. Reageren snel en adequaat. Een jonge, enthousiaste ondernemer die de klant centraal stelt. Naast het aanleggen van nieuwe graszoden heeftTip Top ook onze zijtuin voorzien van kunstgras. Daarnaast hebben ze de achtertuin en oprit bestraat en een overkapping op maat gemaakt. Kan niet anders zeggen dat wij erg tevreden zijn over de aangedragen ideeen en over het eindresultaatresultaat dus vandaar deze review waarin ik Tip Top een dikke 10 geef!

Na het opvragen van een offerte snelle reactie en een week daarna lag het gras in onze tuin. Hele goede service en hardwerkende medewerkers.

Mooi gras en leuke gasten

Vlotte vakkundige jongens, mijn gazon ziet er weer keurig uit.

Snel, vriendelijk en goed werk geleverd!

De communicatie met Tip Top Graszoden was uitstekend, duidelijk en efficiënt. De medewerkers waren vriendelijk, keurig op tijd en hebben zorgvuldig gewerkt en een mooi resultaat achtergelaten!

Tip top graszoden staat voor kwaliteit

Deze jongens , super veel respect voor deze hard werkende mensen . Een super warme dag van 36 graden en dan toch mijn gazon leggen. Petje af , mijn tuin is echt mooi geworden , leveren perfect werk , snel ertussenin gepland binnen 5 dagen al en geniet nu al 3 maanden van mijn gras .

Supermooi gemaakt! wij zijn blij met tiptop!

Hoewel de 2 medewerkers 1:35uur moesten rijden waren ze keurig op tijd. Rik en Ricardo gingen gelijk aan de slag en verwijderde ons oude gazon.(25jr.) De grond werd gevreesd en los gemaakt de hobbels en kuilen verdwenen met de lange waterpas. Er werd met de wals geëgaliseerd voeding gestrooid en de verse zoden werden behoedzaam uitgerold en de borders afgesneden. Na paar uur werken was alles perfect en schoon opgeleverd. Ongelofelijk zo efficiënt als deze mannen te werk gingen, Wij kunnen TipTop van harte aanbevelen en krijgen van ons een pluim!

Bij de eerste legging van ons nieuwe gras is er iets fout gegaan. Naar een kort telefoongesprek werd ons probleem vakkundig opgelost

Super grasveld

Mooi grasveld aangelegd en hey ziet er weer strak en netjes uit. Top werk geleverd

Harde werkers en waanzinnig resultaat!

De mannen hebben amper pauze genomen en keihard gewerkt met een topresultaat!

Prettige en duidelijke afspraken met een mooi gazon als eindresultaat.

Met Tiptop graszoden heb ik duidelijke afspraken kunnen maken. De voorbereiding en het leggen van de graszoden werden deskundig uitgevoerd. Ook heldere instructies over hoe om te gaan met de nieuwe grasmat. Als de evt. nazorg net zo goed is als het leveren van de graszoden ben krijgen ze van mij helemaal een dikke pluim.

Kan nauwelijks beter, dank!

Kan nauwelijks beter, dank!

Super mooi grasveld.

Wij zijn heel tevreden over het leggen graszoden door tiptop graszoden. Het ligt er nu bijna 3 maanden ziet er erg goed uit. Alleen maar complimenten gehad.

Voldoende tevreden

Het gras werd geleverd, de werkzaamheden zijn uitgevoerd maar het eindresultaat ligt ik u eigen handen, Men krijgt daarom een gids met richtlijnen om de geleverde werken tot een goed einde te brengen Er werd met reden overleg gepleegd en aanpassingen zijn op een correcte manier uitgevoerd

Vakkundige mensen, mooi resultaat.

Zijn goed voorbereid, en komen hun afspraken na. Jong en dynamisch team. Eindresultaat mag er dan ook zijn! Aanrader.

Vakbekwaam

Je kan duidelijk zien dat deze mannen goed zijn in hun vak ze komen en gaan weer weg met een strak gazon waar een voetbalveld jaloers op zou zijn. Er was 1 rol dood gegaan en zo 1 nieuwe gekregen. Kortom professioneel bedrijf

Over Tip Top Graszoden

Tip Top Graszoden uit Hedel is een jong en fris bedrijf met een grote liefde voor gras. Met aandacht en met respect voor de tuin en jouw wensen leggen wij een nieuw gazon aan. Hierbij gebruiken we alleen dagverse graszoden van topkwaliteit. Onze jarenlange ervaring komt goed van pas. Van elke tuin maken we weer een plaatje! In Nederland, maar ook in België. En altijd voor een zo scherp mogelijke prijs. Om je gazon als nieuw te houden helpen wij je graag een handje. Nadat het gazon is aangelegd geven we een kleine instructie. Ook krijg je ons boekje waarin heel overzichtelijk staat welk onderhoud je zo nu en dan kunt doen. Verder herinneren we je eraan om de sproeier aan te zetten.