Prachtig werk !

Toffe ervaring met sympathieke en professionele jongens !

zeer goed

een hele leuke bende van 5 toffe mannen werken goed samen en lachen de hele dag het werk gaat goed vooruit en is perfect ik ga zeker reclame maken voor deze firma een echte aanrader Tip Top graszoden is echt Tip Top

Mooi gazon en heldere afspraken

Na de offerte-aanvraag zeer snel een offerte ontvangen , en na accepteren meteen gebeld voor een afspraak. Prima, je weet meteen waar je aan toe bent. De mannen stonden keurig op het afgesproken tijdstip voor de deur, werkten netjes en snel en lieten alles opgeruimd achter. Gazon ziet er nu tiptop uit!

Goede service, snel geregeld, vriendelijk en een mooi gazon geleverd!

Tip Top was snel in hun communicatie en levering. Gras ziet er goed uit, vriendelijke en kundige mensen erg blij mee!

Behulpzaam en duidelijk

Er werd snel, duidelijk en vriendelijke gecommuniceerd. Alles is volgens afspraak verlopen en er ligt nu een mooi gazon voor een hele eerlijke prijs. Kan deze mannen zeker aanbevelen!

Van begin tot einde een zeer prettige ervaring.

Zoals op de site staat hadden we binnen 24 uur een offerte in de mail. Daarna heel vriendelijk telefonisch en mail contact over wat vragen en het bevestigen van de leverdatum. Volledig conform afspraak stonden de mannen keurig op tijd bij ons om het gras te leggen. Dit hebben ze zeer netjes en kundig gedaan. Vervolgens hebben ze ons duidelijke instructies gegeven hoe we het het beste kunnen onderhouden. Met als gevolg een prachtige groene grasmat in de tuin. Kortom, wij zijn zeer tevreden!

Goed!

Aardige jongens die goed werk afleveren

Vriendelijke en vlotte service!

Wij hebben gras laten leggen in onze tuin (ongeveer 30m2). Na enkele offertes te hebben opgevraagd kozen we voor Tip Top vanwege de prettige communicatie en nette prijs. Er was ruimte voor overleg vooraf over de te leveren werkzaamheden en wat wij zelf zouden doen. De mannen kwamen op de afgesproken dag en tijd en in een oogwenk hadden we een net groen gazon. Aardige lui en super vlotte service en goede adviezen over het onderhoud van het gras.

Enthousiast team die duidelijke afspraken en nakomen!

Leuk enthousiaste medewerkers aan de telefoon die erg mededenken met de wensen van de klant. Afspraken komen ze na en met veel plezier is er vanmiddag een klein gazon aangelegd. Mocht het in de toekomst nodig zijn zou ik zonder aarzelen ze weer inschakelen!

Mooi groen, egaal gazon

Binnen twee weken een afspraak kunnen plannen voor een nieuw gazon. Wij zijn van Teletubbie landschap naar een mooi egaal gazon gegaan. Grond weer geëgaliseerd en het anker van de droogmolen weer netjes in het midden geplaatst. Helaas duurde het project 1 week langer omdat wij de m2 meters niet goed opgemeten hadden en ze geen extra / reserve matten mee hadden. Nu wachten tot het goed vast groeit en wij er weer op kunnen lopen.

Helemaal prima

De mannen van Tiptop graszoden hebben snel en vakkundig ons oude gras verwijderd en nieuw gras gelegd en lieten de tuin netjes achter. Heldere beschrijving voor onderhoud ontvangen.

Vakmanschap geleverd door TipTop Graszoden!

Gras ziet er weer geweldig uit! De mannen hebben goed werk afgeleverd en ik ben erg tevreden met het resultaat. Tip Top! doet eer aan de naam!

Zeer goed geholpen

Fijne mensen die ons keurig hebben geholpen. Erg blij met het resultaat, en de manier waarop ze te werk zijn gegaan.

Net personeel straalt echt kwaliteit uit

Alles netjes geregeld snel een offerte Prima communicatie gras mooi gelegd en ik Denk dat we deze zomer kunnen genieten van een Mooie tuin

Perfecte communicatie en uitvoering

Duidelijk en prettig voortraject, uitvoering ook helemaal top. Zeer nette medewerkers die ook erg keurig werken.

Prijs kwaliteit helemaal top

Aardige mensen, flexibel, snel, werken netjes en voor een hele concurrerende prijs! Aanrader!!

Helemaal Tip Top

Ons gazon vakkundig laten vervangen door deze vakmensen. Na het eerste contact konden de werkzaamheden al binnen 2 weken worden uitgevoerd. Er is keurig gewerkt en een mooi resultaat opgeleverd. Wij zijn klaar voor het voorjaar.

Een echte aanrader. Levert kwalitet geeft vertrouwen komt zijn afspraken na.

Top bedrijf. Zeer bekwame en vriendelijke medewerkers.

Top bedrijf dat waarmaakt wat het zegt

Vanaf start tot het daadwerkelijk leggen goed verzorgd. Contacten lopen goed en afspraken zijn duidelijk. Het leggen zelf is gedaan door vakmensen die gestructureerd en netjes werken. Binnen een paar uur van zwarte grond naar mooi gazon met tips voor onderhoud en nazorg tegen een eerlijke prijs. Na het werk wordt alles netjes opgeruimd zodat geen rommel achterblijft. Kortom een bedrijf dat ik zeker aan wil raden.

Perfect geholpen

Fijn contact en goed geholpen. Grasmat ligt er super bij!

Klasse bedrijf

Keurig langs geweest om dakterras in te meten en paar weken later het te leggen . Weer was niet helemaal ok en toen vrijdag het benodigde zand er over gestrooid Ontzettende leuke en klantgerichte mannen werken er . Aanrader

Goede prijs en vaak hele snelle reactie op mails en telefoon. Of het allemaal goed aanslaat kunnen we pas dit voorjaar 2021 zeggen. Vooralsnog tevreden over het resultaat. Enigste minpuntje: te weinig graszoden meegenomen, maar na het weekend keurig bijgelegd.

Heel net bedrijf , dat afspraak nakomt

Tip Top kwam in de ochtend op de afgesproken om half acht aan de poort. Het vrachtwagentje met aanhanger werd klaar gezet en na een korte kennismaking en uitleg wat er ging gebeuren. Er werd hard, maar nauwkeurig gewerkt. Zo hard, dat de 3 mannen eerder klaar waren dan in mijn planning stond. Er was geëgaliseerd, bemest en gras gelegd. Na afloop instructie gehad over mest en behandeling van de nieuwe grasmat. Binnen de kortste keren kwamen buren de mat bewonderen.

Alles goed verlopen, informatie, planning uitvoering, vriendelijkheid. Wij zijn erg tevreden en hebben al verschillende mensen jullie adres doorgegeven.

Werken snel en professioneel

Alles is uitgevoerd zoals op de offerte is aangegeven en alles opgeruimd. We zijn uitermate tevreden.

Over Tip Top Graszoden

Tip Top Graszoden uit Hedel is een jong en fris bedrijf met een grote liefde voor gras. Met aandacht en met respect voor de tuin en jouw wensen leggen wij een nieuw gazon aan. Hierbij gebruiken we alleen dagverse graszoden van topkwaliteit. Onze jarenlange ervaring komt goed van pas. Van elke tuin maken we weer een plaatje! In Nederland, maar ook in België. En altijd voor een zo scherp mogelijke prijs. Om je gazon als nieuw te houden helpen wij je graag een handje. Nadat het gazon is aangelegd geven we een kleine instructie. Ook krijg je ons boekje waarin heel overzichtelijk staat welk onderhoud je zo nu en dan kunt doen. Verder herinneren we je eraan om de sproeier aan te zetten.