Goed en snel conform afspraak gelegd

Goede ervaring met het gras leggen en afgraven van de tuin. Goede communicatie, goede adviezen, goed gelegd en snel geregeld!

super tevreden

snel, efficient en mooi resultaat alle afspraken nagekomen meer moet dat niet zijn

Snel gereageerd en prima uitgevoerd!

Nadat ik de offerte bij hen had aangevraagd kreeg ik dezelfde dag nog keurig antwoord. De mooie zoden werden ook nog eens dezelfde week gelegd. De enthousiaste mannen waren adequaat, snel en zorgvuldig.

Top service!

Mooi nieuw stukje gras, vakwerk!

Enthousiast, vakkundig, vriendelijk met uitstekend resultaat

Van een boom- en conifeerrijke tuin is deze veranderd naar een verzorgde groen gazon wat prachtig uitziet.

Matig

Ik heb in totaal 700m2 grasmatten laten leggen. Het eerste deel was echt perfect en heel mooi pas gelegd. Het 2de deel is er een niveau verschil. Daar ben ik uiteraard niet tevreden mee. Omdat ik er echt naar gevraagd had om het perfect pas te leggen. Ze hebben me verzekerd dat dit kon. Ook vind ik het jammer dat ze er niet op hebben gelet dat het mooi recht is. Dat hebben ze gedaan volgens mij uit eigen gemak! Omdat ze anders rond een boom moesten werken.

Deskundig en vriendelijk

Binnen een week van aanvraag offerte tot aan een plaatje van een nieuw gazon gelegd door heldere communicatie van super vriendelijke mensen.

Top service!

Een paar dagen na aanvraag van de offerte is er al gras gelegd bij mij door twee super vriendelijke jongemannen. Snel en vakkundig gelegd. Goede tips gekregen om het gras goed aan te laten groeien. Deze tips staan overigens ook erg duidelijk in een meegestuurde folder. Ik heb vertrouwen in een blijvend mooie grasmat.

Alles top geregeld !

Nette offerte en snel. Alles op tijd en goed geïnformeerd. Aardige medewerkers en vriendelijk. Zeer tevreden.

Topbedrijf met supermedewerkers en kwaliteit geleverd

Vandaag als verassing gazon aan laten leggen voor mijn zoon en schoondochter. Medewerkers waren snel en beleeft. Goed werk geleverd en het ziet er supergoed uit. Als er weer eens wat moet gebeuren dan laat ik ze weer komen . Bedankt voor de goede service. Henk Drost

Heren met klasse en kennis

Snel en volgens afspraak geregeld, mooi gazonnetje in 2 uur gelegd,

Heel prettige en snelle communicatie vooraf, flexibel. Ook een efficiënte en prettige graslegging door twee vriendelijke jongens op de dag zelf. Mooi resultaat zonder stress, ik ben heel tevreden.

Kwaliteit

Snelheid van handelen en leveren. No nonsense en gelijk aan de slag, kwalitatief erg goed! Helaas weinig uitleg na afloop, er wordt verwezen naar de bijlage in de mail. Punt ter verbetering...

Hoi Peter, Allereerst hartelijk bedankt voor de positieve review. Via deze weg wil ik graag even reageren op jouw verbeterpunt. De reden dat wij per e-mail digitaal een pdf met onderhoudsadvies toezenden is omdat het veel informatie betreft met betrekking tot het algemene onderhoud. Zoals maaien, sproeischema's, bemesten e.d. Uit de praktijk is gebleken indien wij deze informatie mondeling geven er wellicht iets vergeten kan worden. Op deze manier kun je het boekje met onderhoudsadvies even rustig naslaan, op ieder gewenst moment. Uiteraard staan ook mijn collega's van de uitvoering je graag te woord indien er nog vragen zijn. Zowel tijdens als voordat zij de werkzaamheden afronden en vertrekken. Tevens zijn wij zowel telefonisch als per e-mail bereikbaar om eventuele vragen nog te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Nick Mulder

Gras ligt erbij als een biljartlaken. Snel en top kwaliteit.

Snelle reactie en komen de afspraken goed na!!

Top!!

Goede kwaliteit en snelheid van leveren voor een mooie prijs

zeer tevreden

Supergoed!

Wij zijn zeer tevreden over Tip Top Graszoden! Een TOP-bedrijf. Alles klopte ! Het prettige contact met het bedrijf en de uitvoering ! De mannen hebben echt vakwerk geleverd. Ons gazon heeft geen standaard afmetingen maar veel ronde vormen en het gazon is aflopend naar de sloot. Dus veel pas- en meetwerk, dat heel goed is uitgevoerd. We zijn helemaal blij met het resultaat. En we kunnen Tip Top graszoden van harte aanbevelen.

Harde werkers en resultaat tip top

Netjes gewerkt en keurig personeel

Alles goed geregeld volgens afspraak

De mannen hebben goed door gewerkt en nu hebben we een mooi strak grasveldje. TIp Top in orde

Heel prettig

Makkelijk te bereiken en ondanks drukte tochbop korte termijn gras kunnen leggen bij ons.

top kwaliteit

Klantvriendelijk, fijne communicatie, professionele en snelle aanpak. Leuk en enthousiast team die bij ons een nieuwe grasmat hebben aangebracht! Enorm bedankt!

Netjes gewerkt. Keurige mannen. Goede ervaring.

Een aanrader!

Snelle reactie op offerte, goede communicatie wat betreft de datum om het gras te komen leggen. Goed werk afgeleverd. Helemaal TOP

Duidelijk en snel afspraken maken, handig boekje met onderhoudsinstructie kortom keurig geregeld.

Binnen een paar uur een strak gazon!

Vandaag is door Tip Top Graszoden 35m2 gras vervangen. Een paar jaar geleden hebben wij de graszoden zelf gelegd en dit zag er gewoon niet mooi meer uit. Binnen een paar uur was het oude gazon volledig verwijderd en waren wij voorzien van een mooi nieuw grasveld. De medewerkers werken hard maar met secuur door en beantwoorden ondertussen ook nog alle vragen. Wij hebben een digitale handleiding ontvangen voor het onderhouden van ons gras en gaan ons best doen dit grasveld mooi groen te houden.

Over Tip Top Graszoden

Tip Top Graszoden uit Hedel is een jong en fris bedrijf met een grote liefde voor gras. Met aandacht en met respect voor de tuin en jouw wensen leggen wij een nieuw gazon aan. Hierbij gebruiken we alleen dagverse graszoden van topkwaliteit. Onze jarenlange ervaring komt goed van pas. Van elke tuin maken we weer een plaatje! In Nederland, maar ook in België. En altijd voor een zo scherp mogelijke prijs. Om je gazon als nieuw te houden helpen wij je graag een handje. Nadat het gazon is aangelegd geven we een kleine instructie. Ook krijg je ons boekje waarin heel overzichtelijk staat welk onderhoud je zo nu en dan kunt doen. Verder herinneren we je eraan om de sproeier aan te zetten.