Goed bedrijf fijn personeel!

Prima gelopen

Uitstekend bedrijf.

Keurig op de afgesproken tijd aanwezig. 3 man die in anderhalf uur mijn twee gazons gelegd hebben. Veel aandacht voor het werk waar ze mee bezig zijn. je kunt zien dat dit bedrijf met mensen werkt die heel veel verstand hebben van dit vak. Zijn ook netjes naar de klant toe en als ze klaar zijn met hun werk, Wat er uit ziet om door een ringetje te halen wordt allles netjes opgeruimd. Kortom een bedrijf wat ik een ieder aan kan bevelen.

Volgens afspraak geleverd en geen onnodige zaken gedaan.

Kwamen volgens afspraak en zijn direct begonnen. 3 Beleefde mannen hebben de klus geklaard in nog geen halve dag. Hoop dat alles goed aangroeit; dan zijn wij zeer tevreden.

Snel, professioneel en vakkundig

De twee heren kwamen op tijd en onder het genot van een kopje koffie meteen gestart met de werkzaamheden. Zelf aangegeven waar eventuele stroomkabels lagen, maar daar hoefde ik mij geen zorgen om te maken. Tevens andere kleine dingetjes losten zij zeer snel en vakkundig op. Absoluut een aanrader en 100% het geld waard.

Keurig gedaan

3 Man sterk kwamen ze om 8u mijn nieuwbouw-grond half overdekt met onkruid omtoveren naar een egaal mooi groen gazonnetje met (echt) gras matten. Het is ze geluk, ziet er keurig uit, netjes gedaan, snel ook, en vriendelijke mensen. Om half 1 stond ik het gazonnetje al te sproeien (bewolkt de hele dag maar droog). Ook de communicatie en afstemming met het bedrijf zelf verliep keurig. Helemaal tevreden, Tip Top was Tip Top.

Keurig, nette service, kwaliteit! Doen wat ze afspreken!

Tuin had een oud gazon liggen van ongeveer 105 m2. Dit af laten graven en uitgebreid met een 30 m2. Totaal een 135 m2 nieuw gazon aan laten leggen. Vanochtend om 7.15 u aanwezig en om 15.00 uur een nieuw, prachtig strak gazon!! Zeker aan te bevelen!

Snelle actie na aanvraag, Prima samenwerking. Aardig personeel. Alles keurig volgens offerte. Duidelijke uitleg bij oplevering. Prima ervaring

Ben er blij mee

Perfect deskundig gelegd grasveldje in recordtijd met heel prettig contact en tegen zeer redelijke prijs, zeker gelet op de afstand vanuit N. Brabant naar N. Holland. In mijn omgeving is met bewondering gereageerd.

Netjes, compleet gemaakt

Vandaag zijn ze bij ons gras komen leggen Professioneel, vriendelijk personeel Enne... ziet er goed uit

Een net resultaat

Snelle offerte, goeie prijs. Ook ruimte om de lafstones te verplaatsen (meer prijs). Ze kwamen met 3 man, Ze hadden het snel voor elkaar. Ze waren netjes en beleefd. Aanmerking Ze gingen in de prieel zitten. Deze was schoon gemaakt voor de verjaardag. Ze hebben het met de vuile schoenen heel vuil gemaakt. Ook t tafel kleed. Ze zijn weg gegaan zonder goeie dag te zeggen. Vond ik heel vreemd. Ik had nog voor ieder 'n 10 euro klaar liggen. Dus dat was ook voor henzelf jammer.

Op tijd, snel en vakkundig

Goede service en vakkundig. Zorg wel voor koffie en koekjes voor deze mannen

Geleverd: superkwaliteit geleverd gras en diensten.

Zeer prettige omgang met alle betrokkenen van dit bedrijf. Komen gemaakte afspraken geheel waar. Doen wat ze beloven !!!!! Het was prettig zaken doen. Topper !!!!

zeer goed

Prima ervaring met Tip Top Graszoden, allereerst een snelle reactie op de offerte aanvraag met daarna prettig en duidelijk contact over de geplande werkzaamheden, de graszoden zijn vervolgen keurig netjes volgens afspraak gelegd.

Prettige snelle en duidelijke communicatie

Aardige hardwerkende jongens. Ze denken mee en binnen no time lag er een strakke grasmat in!!

prima grasmat

Prima grasmat gelegd door kundige, hardwerkende jongens, die ook tijd hadden voor een lolletje. We zijn er erg blij mee!

Super goed bedrijf!

Deze mannen weten hoe het moet, komen hun afspraken na en werken perfect!

Prima grasmat, nette jongens, snel gelegd

Fijn bedrijf, communicatief prettig. Ook flexibel. We wilden toch nog wat extra meters laten leggen, en dat kan voor dezelfde m2 prijs. Gras ziet er netjes uit en groeit goed.

Prachtgazon door professionele ploeg

Duidelijke en snelle communicatie, heldere offerte. Kundige ploeg harde werkers, die schoon werken en opleveren. Een bedrijf dat haar afspraken nakomt en duidelijk liefde voor het vak heeft.

prima: goed, snel en klantvriendelijk

Professioneel

De collega's waren vriendelijk, meedenkend en professioneel, met oog voor de wensen van de klant. Ze nemen de tijd om de grasmat op de best mogelijke wijze aan te leggen. Het is zeker geen haastklus. Dik in orde.

Keurige nieuwe grasmat. Nette service en goede prijs.

Keurige nieuwe grasmat. Nette service en goede prijs.

Het gazon ziet er netjes uit

Goede communicatie met TIp Top graszoden, de gemaakte afspraken werden nageleefd. Prima werk geleverd door 3 hardwerkende mannen. Het gazon ligt er strak bij.

TipTop in orde

Na een flinke regenbui konden de heren helaas niet de klus afmaken. Zowel voor het bedrijf, als voor mij, een flinke teleurstelling. Na een nieuwe afspraak te kunnen maken 10 dagen na de oorspronkelijke datum, kreeg ik een belletje of het misschien toch eerder mocht. Nu genieten wij van een mooi nieuw gazon!

Snel en netjes

Mooi werk geleverd!

Snel, netjes en vriendelijk contact

Vanochtend is bij ons ontzettend vlot en keurig ons gazon van ongeveer 30m2 gelegd. Of de kwaliteit van het gras goed is weten we natuurlijk pas over een tijdje, maar over de service in ieder geval erg tevreden.

Over Tip Top Graszoden

Tip Top Graszoden uit Hedel is een jong en fris bedrijf met een grote liefde voor gras. Met aandacht en met respect voor de tuin en jouw wensen leggen wij een nieuw gazon aan. Hierbij gebruiken we alleen dagverse graszoden van topkwaliteit. Onze jarenlange ervaring komt goed van pas. Van elke tuin maken we weer een plaatje! In Nederland, maar ook in België. En altijd voor een zo scherp mogelijke prijs. Om je gazon als nieuw te houden helpen wij je graag een handje. Nadat het gazon is aangelegd geven we een kleine instructie. Ook krijg je ons boekje waarin heel overzichtelijk staat welk onderhoud je zo nu en dan kunt doen. Verder herinneren we je eraan om de sproeier aan te zetten.