Goed werk geleverd!

De mannen van Tip Top Tuinen hebben prima werk geleverd en dachten mee om tot goede oplossingen te komen. Kortom ,we zijn heel blij met het resultaat.

Perfecte service én communicatie!

Vanaf het eerste contact tot de plaatsing was dit een professionele ervaring. Snelle antwoorden en correcte afspraken die werden nageleefd. Zeker een aanrader!

Zeer fijn en vakkundig bedrijf.

Ben een zeer tevreden klant binnen 2 weken werden mijn graszoden gelegd. Door een groep vakkundig mensen. Die daarna nog tips en uitleg gaven over het onderhoud.

Uitstekende Service en Vakwerk van TipTop Graszoden!

Ik ben ontzettend tevreden met de service van TipTop Graszoden. Ze hebben bij mij nieuwe graszoden neergelegd en alles verliep perfect. Vanaf het eerste contact tot aan de afronding van het werk, was de communicatie helder en professioneel. De jongens die het werk kwamen uitvoeren waren niet alleen ontzettend aardig, maar ook bijzonder hardwerkend. Ze hebben vakwerk geleverd en het resultaat is prachtig. Mijn tuin ziet er nu schitterend uit dankzij hun inzet en expertise. Ik kan TipTop Graszoden dan ook van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwaliteit en betrouwbaarheid. Een dikke pluim voor dit geweldige team!

Prima, snel en vriendelijk. Gazon ligt er weer prima bij

Het gazon ligt er weer netjes bij. Het was snel en goed aangelegd. Verder gaf men advies wat de komende dagen te doen bij het net nieuw aangelegde gazon.

Weer een mooi grasveldje in de tuin!

Snelle reactie op mijn vraag via de website en na enig heen en weer e-mailen een duidelijke offerte voor het vervangen van het gras in onze tuin. De afspraak om het gras te komen vervangen kon al binnen 2 weken. Er moest ter plekke wel geïmproviseerd worden omdat de wals en frees toch niet door het huis konden. Dat was geen probleem. En omdat de grond heel nat was werd ter plekke een andere oplossing voorgesteld voor het beste resultaat. De mannen werkten snel, deskundig en zorgvuldig. In 3 uur was het grasveld klaar en kon de sproeier aan. We kregen nog veel onderhoudstips en we gaan ervan uit dat het gras goed aan zal slaan. Bedankt!

Ontzettend mooi grazon

Goed gelegd, aardige mensen en uitstekende nazorg!! Heel blij met mijn nieuwe grazon!!!!

Snel, professionelen en Tip Top resultaat

Wat een leuke jonge bedrijf!!! Hard werken, meedenken en een Tip Top kwaliteit leveren. Wij zijn enorm blij met he resultaat met dank aan de jongens van Tip Top Graszoden.

Overtuigend

De medewerkers zeer beleeft en overtuigend. Product naar verwachting. Van kantoor vlug en duidelijk offerte.

zeker een aanrader!

we hebben het gras laten leggen door tip top. aardige jongens werken snel en netjes. zeker een aanrader. eerst netjes een offerte gekregen en na akkoord al binnen 2 weken gelegd. zeker een aanrader!

Mijn tuin is groen!

Superaardige beleefde mannen, kwamen met oplossingen voor problemen die ik nog niet had bedacht. En mijn tuin is ZO MOOI!

Ons nieuwe grasveld is vakkundig gelegd, harde werkers

In 1 dag hebben de 2 mannen ons oude grasveld eruit gehaald, grond bewerkt en glad gemaakt. Prachtig gras erin. Netjes afgesneden bij onze ronde border. Echt top, vakwerk. En betaalbaar. Aardige jongens ook nog!

Tiptop

Vanaf het eerste contact duidelijke informatie. Ze reageren snel bij vragen. Werk zoals afgesproken en ze denken mee bij 'obstakels' in de tuin. Duidelijk info over onderhoud. Ik ben heel blij met het gazon. Tip Top Graszoden bedankt!

Heel vlot beschikbaar en netjes gelegd.

Met name de snelheid van reageren en kunnen leggen was voor ons project erg fijn. Vervolgens was het binnen een dag voor elkaar en ligt het gazon er prachtig in. Met name ook het meedenken en de prettige sfeer waarin het werk gedaan werd vond ik noemenswaardig.

Prima ervaring, afspraken goed nagekomen, mooi gazon!

Snel tot een goede afspraak kunnen komen. Oud gazon verwijderd en nieuw gazon erin. Graszoden liggen er nu, na een week prima bij!

Vak werk

Leuke mannen die hard en netjes weken,top.

Professioneel, netjes en snel!!

Gazon laten vervangen en keurig netjes en snel gewerkt. Goede prijs ook.

Weer een mooie grasmat!

Wij zijn zeer tevreden met de geleverde service, onze grasmat is weer keurig op orde!

Via internet geboekt zonder echt goed te weten of het bedrijf zijn afspraken waar kon maken . Alles is vakkundig gedaan zoals afgesproken en aangeboden in de offerte , op tijd komen /150m2 gras verwijderen / frezen /ophogen /egaliseren /bemesten en graszoden leggen alles netjes weer aan vegen . Drie vriendelijke hoveniers zijn bij ons aan het werk geweest naar tevredenheid . Een aanrader om Tip Top graszoden een nieuw gazon te laten aanleggen!

Afspraak is afspraak. Vlug en goed.

Snelle reacties op mail. Scherpe prijs, goed gras en snelle service.

Wat een fijne club mensen, vriendelijk en beleefd, hard wekend en een geweldig eindresultaat. Ook ruimen ze alles weer netjes op. Ik kan en zal ze zeker aanbeveling

Zou Tip Top zeker aan anderen aanbevelen!

Absoluut blij met de nieuwe graszoden! Kwam supersnel langs om de mogelijkheden te bekijken, gaf vlot een offerte, en de uitvoering was echt professioneel en vakbekwaam. Het gazon ligt er strak bij. Al met al een (Tip) Top samenwerking!

Echt een Tip die Top is

Geheel volgens duidelijke afspraken en door kundige en vriendelijke medewerkers uitgevoerd.

KlantVriendelijk en vakkundig

Zeer klantvriendelijk in dienstverlening, mannen waren op tijd, in 1 dag waren ze klaar. Ik hoefde er niet bij te zijn en hebben netjes werk afgeleverd en alles schoon achter gelaten. De communicatie voor en na is prettig verlopen. Ze hebben hele redelijke prijzen in vergelijking met andere hoveniers.

Weer een mooi gazon in de voortuin!

Na de aanvraag snel een reactie met duidelijke offerte. Op afgesproken tijd waren de jongens van Tip Top Graszoden er. Ze gingen meteen aan het werk. Waren vriendelijk en gaven duidelijk antwoord op mijn vragen. Na ruim twee uur lag er weer een mooi gazon. Ze gaven nog nuttige tips voor het onderhoud, vooral ook voor de eerste periode. Via de mail ook een brochure met praktische tips voor onderhoud van de graszoden.

De Steegen 8 D

5321 JZ Hedel

Over Tip Top Graszoden

Tip Top Graszoden uit Hedel is een jong en fris bedrijf met een grote liefde voor gras. Met aandacht en met respect voor de tuin en jouw wensen leggen wij een nieuw gazon aan. Hierbij gebruiken we alleen dagverse graszoden van topkwaliteit. Onze jarenlange ervaring komt goed van pas. Van elke tuin maken we weer een plaatje! In Nederland, maar ook in België. En altijd voor een zo scherp mogelijke prijs. Om je gazon als nieuw te houden helpen wij je graag een handje. Nadat het gazon is aangelegd geven we een kleine instructie. Ook krijg je ons boekje waarin heel overzichtelijk staat welk onderhoud je zo nu en dan kunt doen. Verder herinneren we je eraan om de sproeier aan te zetten.