Weer een mooie tuin

Na 9 jaar was het gras, nou gras het was meer mos en onkruid echt aan vervanging toe. Na wat zoeken op internet op Tip Top Graszoden terecht gekomen. Na aanvraag van een offerte de zelfde dag antwoord gehad. De naam zegt het al Tip Top! 1,5 week later kwamen 4 man om het gras van 200m2 te vervangen. Er werd naar mijn wensen gevraagd en of er nog speciale dingen zijn waar ze op moeten letten zijn ze begonnen. Na een dag werken en alles weer netjes achter te laten kreeg ik nog instructies hoe ik het beste het gras kan verzorgen en onderhouden. Kan niet anders zeggen, Tip Top ben er echt blij mee.

Geniet weer van mijn tuin!

Binnen anderhalf uur was het gepiept. Van een heuvellandschap grasmat met hier en daar grassprieten en vooral veel plantjes en mos, naar èén strak gazonnetje! Ik geniet weer helemaal van mijn tuin, die lijkt wel twee keer zo groot! Relaxte service en corona proof ook nog. Blij mee!

Snel, behulpzaam en betrouwbaar

Groot gazon aan laten leggen. Er werd goed meegedacht en er is snel geschakeld, binnen 2 weken was alles netjes geregeld. Ook bij vragen snel en adequaat. Bovenal heel vriendelijke mensen. Als het gras over een tijdje is gehecht kan ik daar pas iets over zeggen, maar vooralsnog ligt het er netjes in en ziet het er kwalitatief goed uit.

Super goede ervaring met dit bedrijf

Snelle reactie en uitstekende service. Ik zou dit bedrijf bij iedereen aanbevelen! Cees.

Heel blij mee

Medewerkers zijn zeer correct en werken snel maar netjes. We zijn zeer tevreden met het eind resultaat

Fijn contact en keurige afwerking

Het contact en de afhandeling is erg prettig verlopen. Het gras kon op heel korte termijn al gelegd worden. Het werk werd heel snel en netjes gedaan en ons nieuwe gazon ligt er heel mooi bij. Met de duidelijke instructie over het onderhoud van het gras zullen we het zeker zo kunnen houden.

Zeer tevreden met de geleverde kwaliteit en snelheid waarmee het gras is gelegd.

Efficiënt, snel en kundig en het nieuwe gras is een compliment voor de tuin

De mannen waren keurig op tijd, zijn meteen aan de slag gegaan en hebben bergen verzet in een zeer korte tijd. We waren erg onder de indruk en zijn enorm blij met het resultaat. De extra info per e-mail met tips voor onderhoud is heel fijn.

Tip Top is perfect!

Communicatie verliep uitstekend vanaf aanvraag offerte t/m mailen factuur. Goede werkmannen. Mooie graszoden.

Erg tevreden en om aan te raden.

Wij zijn keurig behandeld. Goed contact. Duidelijke prijsopgave en duidelijke uitvoering. Geen gekke prijs en prima nazorg.

Een hele fijne dag met een prima stel vakmensen

Volledig naar verwachting . Al heel vroeg aanwezig en prima op elkaar ingespeeld. Iedereen weet wat hij moet doen . Aandacht voor alles en correct in hun optreden . Efficiënte ploeg vakmensen . De webside deed mij veel beloven en dat is volledig uitgekomen .

Correct, betrouwbare partner in contract/order

De levering en uitvoering van gazon aan voor- en achterzijde van ons woonhuis geschiedde naar onze volle tevredenheid. Afspraken mbt offerte, levertijd en uitvoering van opdracht zijn correct nagekomen. Vakkundig werk door twee medewerkers geniet ons groot respect.

Top service, leuk serieus team grasleggers die erg netjes werken!

Alles verliep zeer vlotjes, leuke ploeg mannen die heel netjes werkten en plezier in hun werk hadden en ons een mooie grasmat maken. Zeer zeker n absolute aanrader en mooie kwaliteit van gras!!

Zeer prettige eerste kennismaking op alle fronten

Na aanvraag offerte, een vlot en compleet antwoord. Na akkoord een snelle afspraak. En dan de afspraak zelf, zeer correcte, duidelijk herkenbare, goed op elkaar ingespeelde en prettig in omgang zijnde heren komen in korte tijd een compleet gazon vervangen. Fantastisch gedaan mannen!!! Een echte aanrader!! Richard en Sandra

Vakkundig en vriendelijk, mooi resultaat, ik blij

prima afhandeling van mijn bestelling. Geniet van mn gazon.

Goed en snel conform afspraak gelegd

Goede ervaring met het gras leggen en afgraven van de tuin. Goede communicatie, goede adviezen, goed gelegd en snel geregeld!

super tevreden

snel, efficient en mooi resultaat alle afspraken nagekomen meer moet dat niet zijn

Snel gereageerd en prima uitgevoerd!

Nadat ik de offerte bij hen had aangevraagd kreeg ik dezelfde dag nog keurig antwoord. De mooie zoden werden ook nog eens dezelfde week gelegd. De enthousiaste mannen waren adequaat, snel en zorgvuldig.

Top service!

Mooi nieuw stukje gras, vakwerk!

Enthousiast, vakkundig, vriendelijk met uitstekend resultaat

Van een boom- en conifeerrijke tuin is deze veranderd naar een verzorgde groen gazon wat prachtig uitziet.

Matig

Ik heb in totaal 700m2 grasmatten laten leggen. Het eerste deel was echt perfect en heel mooi pas gelegd. Het 2de deel is er een niveau verschil. Daar ben ik uiteraard niet tevreden mee. Omdat ik er echt naar gevraagd had om het perfect pas te leggen. Ze hebben me verzekerd dat dit kon. Ook vind ik het jammer dat ze er niet op hebben gelet dat het mooi recht is. Dat hebben ze gedaan volgens mij uit eigen gemak! Omdat ze anders rond een boom moesten werken.

Deskundig en vriendelijk

Binnen een week van aanvraag offerte tot aan een plaatje van een nieuw gazon gelegd door heldere communicatie van super vriendelijke mensen.

Top service!

Een paar dagen na aanvraag van de offerte is er al gras gelegd bij mij door twee super vriendelijke jongemannen. Snel en vakkundig gelegd. Goede tips gekregen om het gras goed aan te laten groeien. Deze tips staan overigens ook erg duidelijk in een meegestuurde folder. Ik heb vertrouwen in een blijvend mooie grasmat.

Alles top geregeld !

Nette offerte en snel. Alles op tijd en goed geïnformeerd. Aardige medewerkers en vriendelijk. Zeer tevreden.

Topbedrijf met supermedewerkers en kwaliteit geleverd

Vandaag als verassing gazon aan laten leggen voor mijn zoon en schoondochter. Medewerkers waren snel en beleeft. Goed werk geleverd en het ziet er supergoed uit. Als er weer eens wat moet gebeuren dan laat ik ze weer komen . Bedankt voor de goede service. Henk Drost

Over Tip Top Graszoden

Tip Top Graszoden uit Hedel is een jong en fris bedrijf met een grote liefde voor gras. Met aandacht en met respect voor de tuin en jouw wensen leggen wij een nieuw gazon aan. Hierbij gebruiken we alleen dagverse graszoden van topkwaliteit. Onze jarenlange ervaring komt goed van pas. Van elke tuin maken we weer een plaatje! In Nederland, maar ook in België. En altijd voor een zo scherp mogelijke prijs. Om je gazon als nieuw te houden helpen wij je graag een handje. Nadat het gazon is aangelegd geven we een kleine instructie. Ook krijg je ons boekje waarin heel overzichtelijk staat welk onderhoud je zo nu en dan kunt doen. Verder herinneren we je eraan om de sproeier aan te zetten.