Perfect uitgevoerd

Tip Top heeft het oude gazon vervangen en de verzakte grond opgehoogd. Keurig en snel uitgevoerd

Tip Top Graszoden is helemaal TOP

Vanaf het eerste contact is alles netjes en correct verlopen. De graszoden, welke er zeer goed uit zagen, zijn keurig en naar tevredenheid gelegd en de uitvoering werd verzorgd door twee enthousiaste medewerkers.

Tot nu toe zeer tevreden

Via mail Contant met Tip top graszoden opgenomen. Ik heb snel offerte ontvangen, we hebben ons graszoden laten leggen door Tip Top. Mannen waren op tijd en binnen no time was alles klaar.

Topbedrijf.

Alles klopt hier. Goede communicatie vooraf, snel een afspraak kunnen maken en gisteren is er een prachtgazon bij ons aangelegd door kundige medewerkers. Goede adviezen voor het onderhoud. Wij zijn meer dan tevreden.

top kwaliteit gras komen afspraken na!

voeren werkzaamheden goed uit denk mee met klant echt top en graszoden zijn van goeie kwaliteit waar als goed mee om gaat jaren plezier van hebt raad iedereen aan die nieuw mooi gazon wil ben bij hun op juist adres!

Een bedrijf met liefde voor hun werk, een top team!

Het was een zeer aangename samenwerking. Vanaf het eerste telefonisch contact tot het advies, de offerte, de gemaakte afspraken is alles zeer vlot en correct verlopen. Het afgeleverde werk was tip top in orde. Achteraf per mail nog nuttige onderhoud tips gekregen voor het behoud van een mooi gazon. Leuk dat er nog bedrijven bestaan met liefde voor hun werk. Gefeliciteerd jongens!!!

Van offerte tot en met het nieuwe gazon uitstekende service.

De vriendelijke en professionele aanpak met uitstekende informatie via de offerte overtuigde ons dat ons gazon in goede handen was. De medewerkers waren vriendelijk en hebben een prachtig strak gazon aangelegd voor ons. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat!

Tip top ervaring

Allemaal heel netjes gedaan, goeie communicatie en heel fijn en aardig personeel.

Top kwaliteit en service!

Mijn tuin was een resort voor onkruid. Ze hebben de moeite genomen om de tuin eerst goed te beoordelen en vervolgens een plan aangeboden voor de beste aanpak. Daarna vrij snel geleverd door vriendelijke en kundige mensen. Bedankt!

Goed geholpen, duidelijke communicatie. Niets te klagen

top kwaliteit gras fijne vaklui en geweldige service

snel geleverd en afspraken 100% na gekomen

Tip Top maakt hun naam waar

Vandaag nieuw gazon gelegd. Prima gedaan door leuke werknemers. Ook over het voortraject met de adviezen alleen maar lof. Kortom een bedrijf waar je prima zaken mee kunt doen.

huidige gazon voor een prachtig gazon vervangen

huidige gazon vervangen voor een nieuw gazon. Het nieuwe gazon keurig opgeleverd en praktisch tips gegeven voor onderhoud en het behoud van het nieuwe gazon.

Tip Top Graszoden is een professioneel bedrijf. Vanaf het eerste contact wordt alles duidelijk gecommuniceerd, vragen worden snel beantwoord en het werk zelf verliep ook soepel en goed. De mannen die de graszoden kwamen leggen waren vriendelijk en gingen als een geoliede machine te werk. Wij zijn zeer tevreden over Tip Top Graszoden en uiteraard zeer blij met ons mooie, nieuwe gazonnetje.

Bijzonder vriendelijk klantcontact

De contacten met de planning en het wisselen van informatie verliep via de mail, heel vlot en vriendelijk. De offerte is heel erg duidelijk over geleverde producten en diensten en de kosten. Er kon al snel een datum worden vastgelegd voor het leggen. Op de afgesproken dag en tijd stonden er drie vriendelijke medewerkers in de tuin die (dit is de korte versie) het oude gras weghaalden, drie kuub tuinaarde stortte en de nieuwe graszoden uitrolden. Strak, groen en netjes de boel opgeruimd en de straat aangeveegd. Dit bedrijf kan ik aanbevelen. Bart

Tip Top Geweldig!

Het zijn vaklui die hun werk verstaan en erg vriendelijk zijn. Ook de voorbereidende gesprekken zijn erg prettig verlopen, er wordt echt met je meegedacht van het begin aan de telefoon tot aan het leggen van de graszoden aan toe. Het resultaat is echt een wauw factor.

We zijn echt super blij met ons nieuwe gazon. De jongens van Tip Top zijn allemaal zo aardig en professioneel. Het is mooier geworden dan verwacht, ook om een boompje heenleggen was geen probleem. Ze hebben zelfs onze zakken aarde die er al lagen voor ons meegenomen. Zou ze absoluut aanbevelen!

Deze jongens weten precies waar ze mee bezig zijn. Dit was niet de moeilijkste opdracht waarschijnlijk maar toch. Prima gedaan. Dank

2 vrolijke Tip Top medewerkers waren op tijd en hebben netjes gewerkt.

Ik wil graag mijn waardering uitspreken voor het fantastische werk dat is geleverd bij het leggen van graszoden in mijn kleine tuintje. De service was uitstekend, de medewerkers waren vakkundig en hun vrolijke karakter maakte de hele ervaring des te aangenamer. Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat en zou deze dienst ten zeerste aanbevelen. Op de afgesproken dag arriveerde het team op tijd en begon direct met het voorbereiden van de grond. Ze werkten snel en efficiënt, zonder de kwaliteit uit het oog te verliezen. Ik was onder de indruk van hun aandacht voor detail en vakmanschap tijdens het leggen van de graszoden. Ze zorgden ervoor dat alles er strak en perfect uitzag. Wat deze ervaring echt speciaal maakte, was het vrolijke karakter van de medewerkers. Ze waren vriendelijk, beleefd en hadden duidelijk plezier in hun werk. Ze werkten samen als een goed geolied team en hun positieve energie zorgde ervoor dat het werk soepel verliep. Na de voltooiing van het project namen ze de tijd om mijn vragen te beantwoorden en me te adviseren over het onderhoud van het gazon. Hun toewijding aan klanttevredenheid was duidelijk. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn nieuwe graszoden en de dienstverlening die ik heb ontvangen. Ik beveel dit bedrijf ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar professionele en vriendelijke hulp bij het leggen van graszoden. Ze bieden een uitstekende service met vakkundige medewerkers en een vrolijk karakter. Ik zeg TIP TOP

Het ging perfect en hebben alles netjes opgeruimd

Alle werkzaamheden waren goed gedaan ook de uitleg was duidelijk en hopen dat we nog lang mogen genieten van ons gras

Snelle en goede service

Konden vrij snel een afspraak maken, matten zijn vlot en netjes gelegd en we kregen goede instructies

Tip top in orde

Zo blij met ons nieuwe gazon. Aardige en professionele medewerkers. Goede tips voor onderhoud. Aanrader!!!

Snelle offerte, snelle planning, duidelijke communicatie, afspraken worden nagekomen en problemen direct opgelost. Aardige en zeer bekwame hoveniers en zeer mooi gras. Helemaal top

Perfecte service

Van begin tot eind gewoon heel erg goed: - snel, vriendelijk en correct antwoord op de aanvraag, ook overige communicatie verliep prettig en snel - gazon is op afgesproken moment keurig en binnen afzienbare tijd aangelegd. - medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam, flexibel. Wij bleken het benodigde gazonoppervlak verkeerd te hebben berekend. Waardoor er een flink aantal meters gras bij moest worden besteld. Ondanks de drukke planning kon dit binnen een week opnieuw worden ingepland. Geen verwijten, maar meedenken en een oplossing bieden. Echt heel fijn.

Prachtige nieuwe grasmat!

Vanwege de vele goede reviews hebben we gekozen voor Tip Top Graszoden. En wij hebben dezelfde goede ervaring. Het bedrijf reageert snel op de offerteaanvraag en ook de communicatie daarna verliep voorspoedig. Binnen twee weken kon de nieuwe grasmat gelegd worden. En die ligt er inmiddels prachtig bij!

Over Tip Top Graszoden

Tip Top Graszoden uit Hedel is een jong en fris bedrijf met een grote liefde voor gras. Met aandacht en met respect voor de tuin en jouw wensen leggen wij een nieuw gazon aan. Hierbij gebruiken we alleen dagverse graszoden van topkwaliteit. Onze jarenlange ervaring komt goed van pas. Van elke tuin maken we weer een plaatje! In Nederland, maar ook in België. En altijd voor een zo scherp mogelijke prijs. Om je gazon als nieuw te houden helpen wij je graag een handje. Nadat het gazon is aangelegd geven we een kleine instructie. Ook krijg je ons boekje waarin heel overzichtelijk staat welk onderhoud je zo nu en dan kunt doen. Verder herinneren we je eraan om de sproeier aan te zetten.