prima grasmat

Prima grasmat gelegd door kundige, hardwerkende jongens, die ook tijd hadden voor een lolletje. We zijn er erg blij mee!

Super goed bedrijf!

Deze mannen weten hoe het moet, komen hun afspraken na en werken perfect!

Prima grasmat, nette jongens, snel gelegd

Fijn bedrijf, communicatief prettig. Ook flexibel. We wilden toch nog wat extra meters laten leggen, en dat kan voor dezelfde m2 prijs. Gras ziet er netjes uit en groeit goed.

Prachtgazon door professionele ploeg

Duidelijke en snelle communicatie, heldere offerte. Kundige ploeg harde werkers, die schoon werken en opleveren. Een bedrijf dat haar afspraken nakomt en duidelijk liefde voor het vak heeft.

prima: goed, snel en klantvriendelijk

Professioneel

De collega's waren vriendelijk, meedenkend en professioneel, met oog voor de wensen van de klant. Ze nemen de tijd om de grasmat op de best mogelijke wijze aan te leggen. Het is zeker geen haastklus. Dik in orde.

Keurige nieuwe grasmat. Nette service en goede prijs.

Keurige nieuwe grasmat. Nette service en goede prijs.

Het gazon ziet er netjes uit

Goede communicatie met TIp Top graszoden, de gemaakte afspraken werden nageleefd. Prima werk geleverd door 3 hardwerkende mannen. Het gazon ligt er strak bij.

TipTop in orde

Na een flinke regenbui konden de heren helaas niet de klus afmaken. Zowel voor het bedrijf, als voor mij, een flinke teleurstelling. Na een nieuwe afspraak te kunnen maken 10 dagen na de oorspronkelijke datum, kreeg ik een belletje of het misschien toch eerder mocht. Nu genieten wij van een mooi nieuw gazon!

Snel en netjes

Mooi werk geleverd!

Snel, netjes en vriendelijk contact

Vanochtend is bij ons ontzettend vlot en keurig ons gazon van ongeveer 30m2 gelegd. Of de kwaliteit van het gras goed is weten we natuurlijk pas over een tijdje, maar over de service in ieder geval erg tevreden.

Vakwerk

Snelle en goede service. Strak gelegd. Vakwerk. Heel blij mee.

Erg goed

Hele fijne service, netjes en betrouwbaar. Kortom erg tevreden!

Prima grasmat gekregen!

In een paar uur tijd hebben de mannen er weer een prachtig strak gazon van gemaakt!

De mannen waren netjes op tijd aanwezig en hebben goed werk afgeleverd. Het veld ligt er strak bij. De rest van het terrein werd netjes aangeveegd achtergelaten. Daarnaast ook nog goed advies gekregen over het onderhoud zoals maaien en bemesten. We zijn erg tevreden over jullie service!

Goede service en kwaliteit, echt een aanrader

Helemaal geweldig, prachtig grasveld! Lag er in een uurtje in, gewoon vakmensen. Heel erg blij mee!

Volgens afspraak alles keurig geplaatst

Keurig volgens afspraak. Zelfs iets te vroeg. Wel verwarring omtrent de m2, maar die fout hebben ze snel hersteld. Keurig gelegd. Altijd even afwachten hoe het gras over een paar weken uitziet. Maar oogt goed

Perfect geregeld!

Supersnel, netjes en schoon kortom ben blij met het strak gelegde gazon.

Zeggen wat ze doen én doen wat ze zeggen!

Het vakmanschap 'druipt eraf'. Zelden een team (3 personen) zo goed zien samenwerken.

Perfecte service

Alles precies zoals verwacht, de mannen hebben perfect hun werk gedaan en waren super vriendelijk! Zeker een aanrader!

Alles via de mail geregeld, en dat is top gegaan. Ze waren aan de vroege kant en hadden het er ook zo in liggen. Wij zijn er heel blij mee, en al helemaal voor deze prijs.

Helemaal TipTop!

Snelle offerte en korte lijnen zijn typerend voor Tip Top. Werkzaamheden conform afspraken opgeleverd en we hebben weer een keurig gazon.

Snel en vakkundig

Gezellige heren, klantgericht, keurig werk afgeleverd en nadien goed advies inzake onderhoud van de nieuwe grasmat.

Netjes en goed meedenken

De medewerkers dachten goed mee zodat in mijn situatie het optimale resultaat werd bereikt.

Snel en keurig gewerkt!

Vakkundig en netjes gewerkt, met aandacht voor de details. Prima bedrijf!

Over Tip Top Graszoden

Tip Top Graszoden uit Hedel is een jong en fris bedrijf met een grote liefde voor gras. Met aandacht en met respect voor de tuin en jouw wensen leggen wij een nieuw gazon aan. Hierbij gebruiken we alleen dagverse graszoden van topkwaliteit. Onze jarenlange ervaring komt goed van pas. Van elke tuin maken we weer een plaatje! In Nederland, maar ook in België. En altijd voor een zo scherp mogelijke prijs. Om je gazon als nieuw te houden helpen wij je graag een handje. Nadat het gazon is aangelegd geven we een kleine instructie. Ook krijg je ons boekje waarin heel overzichtelijk staat welk onderhoud je zo nu en dan kunt doen. Verder herinneren we je eraan om de sproeier aan te zetten.