Vaklui met passie

Alles volgens plan uitgevoerd. Netjes en snel gewerkt op de afgesproken tijden.

Top gedaan

Vlotte service, netjes gewerkt en alles perfect gelegd. Kortom, zeer tevreden!!

Dik tevreden over deze tiptoppers

Tip top graszoden kan ik van harte aanbevelen. Van de offerte aanvraag tot en met het opleveren en het onderhoudsadvies, zeer prettig en deskundig geholpen.

Fijne communicatie en top geleverd werk

Keurig op tijd kwamen drie vriendelijke gasten aan. Direct aan de slag, en na een paar uurtjes werk was de klus geklaard. Helemaal tevreden.

Super service!

Het gehele proces van aanvraag tot het leggen van de nieuwe grasmat ging heel vlot en soepel. Wij zijn daarom ook erg tevreden! En dat allemaal ook nog eens voor hele scherpe prijs.

Zeer tevreden over manier van werken.

Net personeel . Goed gewerkt. Tevreden over afwerking

Professioneel, snel en conform afspraak!

Vanaf het moment van offerte, tot de voorinspectie en het plaatsen was alles tot in de puntjes geregeld. Het gras ligt er super netjes in en bij oplevering ook goede adviezen gekregen. Echt een aanrader!!

Van offerte tot uitvoering tip top geregeld!

Snelle reactie en terugkoppeling op offerteverzoek en aanvullende vragen. Grasleggers waren netjes, hartelijk, keurig op tijd en harde werkers. Gras ziet er na 1 week super uit!

Top bedrijf en snel geregeld.

Tip Top Graszoden is absoluut fantastisch! Hun graszoden zijn van onberispelijke kwaliteit en hebben mijn tuin volledig getransformeerd. Het gras is weelderig, groen en gezond. De levering was snel en de medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam. Het hele proces, van bestelling tot installatie, verliep soepel en professioneel. Ik ben zeer tevreden met Tip Top Graszoden en beveel ze ten zeerste aan voor iedereen die op zoek is naar prachtig gras!

Prima grasmat

Ziet er meteen goed uit en na enkele weken mals groen grasveldje. Bovendien snel werk en redelijk goed geprijst.

Prettige mensen die het nieuwe gazon bij ons op de camping kwamen aanleggen alles netjes opgeruimd en afgevoerd

Goede communicatie, mooie grasmat, fijne medewerkers.

Mijn grasmat weer als nieuw. De medewerkers van Tip Top Graszoden zijn snel en helder in de communicatie. De collega's die de grasmatten kwamen leggen, hebben dat top gedaan. Daarnaast fijne gasten die de tijd namen voor advies. Heldere instructies vwb nazorg/onderhoud in de mail.

Tip Top ervaring

Zowel de ervaring die we hadden voorafgaand aan het plaatsen van de graszoden (goed advies, snelle reacties) als tijdens het plaatsen, was uitstekend!

De heren waren keurig op tijd, Hebben netjes en keurig gewerkt Echt top services Ook met de offerte of als je belt wordt er snel gereageerd en opgenomen Gras ligt er keurig bij

Wat een geweldige service!

Tiptop kon mijn gras toch tussendoor leggen waar andere aanbieders direct nee zeiden. Flexibele service dus! Het leggen zelf ging professioneel en snel! Ben heel tevreden:-)

Op tijd, snel gelegd en mooi resultaat

De annen van Top_top waren keurig op tijd. In 1 ochtend het oude gras eruit, alles egaal gemaakt, mollengaas gelegd en nieuwe graszoden. Ligt inmiddels twee weken en slaat goed aan. Makkelijk om contact met ze te hebben.

Prima verzorgd en binnen 14 dagen.

Bij aanvraag in een dag bericht. Nette vrolijke mannen die er meteen eraan begonnen bij aankomst. Alles netjes achter gelaten. En wij hebben weer een mooi grasveldje. Het was binnen 3 uurtjes gedaan. 6mx5m. Heb niks hoeven te doen dan alleen een kop koffie/frisdrank aangeboden. Gewoon TOP!!!

Snelle levering en dito legging van prima graszoden!

X

Zeer goed.

Vriendelijke mensen met kennis.

Geweldig mooie grasmat!

Het gras is vernieuwd, het ziet er geweldig uit, na afloop wordt alles schoongemaakt en netjes opgeleverd. Klasse!

Snel vakkundig en topkwaliteit

Snelle offerte, prima prijs en een prachtig nieuw gazon in minder dan 1 dag. Kan dit bedrijf iedereen aanbevelen!

super netjes gedaan

precies op de aangegeven dag vriendelijk personeel en het ligt er netjes in en alles netjes opgeruimd

Geweldig nieuw grasveld(je)

We hebben maar een héél klein stukje gras, maar door verschillende bouwwerkzaamheden en al het bouwvuil dat daarbij vrij kwam was het meer mos dan gras. Binnen een uur was ons grasveld weer helemaal tip top in orde!

Top grasveld netjes en strak gelegd

Ben zeer tevreden

Fantastische

Wat hebben jullie goed werk afgeleverd jongens, ben superblij met het resultaat! Nogmaals dank jullie wel! Strak gelegd de grasmatten, snel en goed doorgewerkt. Alles afgevoerd zoals afsproken. Top!!

Over Tip Top Graszoden

Tip Top Graszoden uit Hedel is een jong en fris bedrijf met een grote liefde voor gras. Met aandacht en met respect voor de tuin en jouw wensen leggen wij een nieuw gazon aan. Hierbij gebruiken we alleen dagverse graszoden van topkwaliteit. Onze jarenlange ervaring komt goed van pas. Van elke tuin maken we weer een plaatje! In Nederland, maar ook in België. En altijd voor een zo scherp mogelijke prijs. Om je gazon als nieuw te houden helpen wij je graag een handje. Nadat het gazon is aangelegd geven we een kleine instructie. Ook krijg je ons boekje waarin heel overzichtelijk staat welk onderhoud je zo nu en dan kunt doen. Verder herinneren we je eraan om de sproeier aan te zetten.