Geweldig nieuw grasveld(je)

We hebben maar een héél klein stukje gras, maar door verschillende bouwwerkzaamheden en al het bouwvuil dat daarbij vrij kwam was het meer mos dan gras. Binnen een uur was ons grasveld weer helemaal tip top in orde!

Top grasveld netjes en strak gelegd

Ben zeer tevreden

Fantastische

Wat hebben jullie goed werk afgeleverd jongens, ben superblij met het resultaat! Nogmaals dank jullie wel! Strak gelegd de grasmatten, snel en goed doorgewerkt. Alles afgevoerd zoals afsproken. Top!!

Snel, doelmatig, vriendelijk

De twee medewerkers werkten snel en doelmatig en waren prettig in de omgang. Ik beveel Tiptop Graszoden van harte aan iedereen aan!

Tip top in orde!

Mooie graszoden, netjes gelegd. Vriendelijke medewerkers en werken netjes. Goed onderhoudsplan bijgeleverd en top kwaliteit!

Snelle reactie op offerte, prachtig gazon

Wij zijn super tevreden. Ze reageren snel op de offerte, denken mee en leveren vakwerk. En dat voor een hele nette prijs.

SUPER tevreden

Casper en Sam hebben prima werk geleverd, wij zijn zeer tevreden....ook goed kwaliteit gras.

Top bedrijf

Snelle en accurate reactie , nette aanbieding met een duidelijk overzicht waar je precies voor gaat betalen. Eventueel nog een vraag, dan wordt er direct contact met je opgenomen . Hier houden we van ! Ze komen, oude gazon eruit en afvoeren, freezen, egaliseren, aanwalsen, gras leggen, bezemschoon opleveren, instructie voor onderhoud .Ze werken met keurige,nette en vriendelijke medewerkers. Via mail nogmaals de instructies voor onderhoud ontvangen. Ik kan ze aan iedereen aanraden, geen verborgen verbreken .

Betrouwbaar en goed

Heldere offerte, duidelijke afspraken. Advies ontvangen over het onderhoud en beheer inclusief naslagwerk. Professionele heren die, ondanks de regen, snel een prachtig strak gazon hebben aangelegd. Een echte aanrader.

Goede ervaring

Hele goede service, mooi gazon en snel aangelegd voor goede prijs

Helemaal top weer

We hebben binnen een week een mooie nieuwe grasmat, welke de heren in een krappe 7 uur hebben gelegd. Zeer tevreden weer met dit bedrijf

Prettige communicatie en zeer tevreden over de uitvoering

Na snelle en prettige communicatie is ook het werk goed en zorgvuldig uitgevoerd.

Strakke afspraken, mooi resultaat

Goede ervaring, afspraken worden nagekomen en het eindresultaat is een erg mooie grasmat. Zo hoort het!

Super tevreden!

De mannen van Tip Top zijn vriendelijk en leveren echt goed werk. Onze tuin had veel oneffenheden en is ook nog eens helemaal geëgaliseerd voordat de graszoden gelegd zijn. Ze leveren top kwaliteit voor een scherpe prijs. Super tevreden met ons nieuwe gazon!

Correcte afhandeling, snel en adequaat

De medewerkers kwamen op tijd, werkten vlot, netjes en bekwaam.

Mij de zorgen uit handen nemen en een kwalitatief goed product en dienst leveren

Scherpe prijs Ze komen, oude gazon eruit en afvoeren, freezen, egaliseren (er zat een flinke bult op), aanwalsen, gras leggen, bezemschoon opleveren, instructie voor onderhoud en een pak mest Via mail nog instructies voor onderhoud. Kan ze aan iedereen aanraden.

De Steegen 8 5321 JZ Hedel

Over Tip Top Graszoden

Tip Top Graszoden uit Hedel is een jong en fris bedrijf met een grote liefde voor gras. Met aandacht en met respect voor de tuin en jouw wensen leggen wij een nieuw gazon aan. Hierbij gebruiken we alleen dagverse graszoden van topkwaliteit. Onze jarenlange ervaring komt goed van pas. Van elke tuin maken we weer een plaatje! In Nederland, maar ook in België. En altijd voor een zo scherp mogelijke prijs. Om je gazon als nieuw te houden helpen wij je graag een handje. Nadat het gazon is aangelegd geven we een kleine instructie. Ook krijg je ons boekje waarin heel overzichtelijk staat welk onderhoud je zo nu en dan kunt doen. Verder herinneren we je eraan om de sproeier aan te zetten.