Hardwerkende vakmensen die mooie werk afleveren

Goed en snel werk. Vakkundige medewerkers.

Verwijderen van mijn oude gazon, en het leggen van een nieuwe grasmat, ging zeer vakkundig . Ziet er prima uit .

Fijn bedrijf!

Ik heb onlangs nieuwe graszoden laten leggen en ben vanaf het eerste contact tot en met het leggen van de zoden zeer tevreden over Tiptop! Communicatie was duidelijk, uitleg op de website ook en de zoden zijn binnen 2 weken gelegd door 2 vriendelijke, professionele medewerkers. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

Zeer prettig en professioneel

Bijna een 10 maar door een regenbui kon het terras niet mee aangeveegd worden .

komen afspraken na

Reële offerte ontvangen en vervolgens na opdracht vaste dag afgesproken voor uitvoering. Op de dag zelf in alle rust beheerst de werkzaamheden uitgevoerd. De voortuin ligt er weer prachtig bij!

Net gelegd, nu is het mooi

Duidelijke offerte en werkzaamheden zijn als zodanig uitgevoerd. Het ligt er nu strak bij en ik ga er van uit dat dat zo blijft. Onderhoudsadvies is ook duidelijk. Duidelijke snelle communicatie en de afspraken zijn 100% na gekomen. Kleine tip: even aanvegen voor je weg gaat is een fijne aanvulling op de service. Prima prijs! Ik ben tevreden.

De Steegen 8 D

5321 JZ Hedel

Over Tip Top Graszoden

Tip Top Graszoden uit Hedel is een jong en fris bedrijf met een grote liefde voor gras. Met aandacht en met respect voor de tuin en jouw wensen leggen wij een nieuw gazon aan. Hierbij gebruiken we alleen dagverse graszoden van topkwaliteit. Onze jarenlange ervaring komt goed van pas. Van elke tuin maken we weer een plaatje! In Nederland, maar ook in België. En altijd voor een zo scherp mogelijke prijs. Om je gazon als nieuw te houden helpen wij je graag een handje. Nadat het gazon is aangelegd geven we een kleine instructie. Ook krijg je ons boekje waarin heel overzichtelijk staat welk onderhoud je zo nu en dan kunt doen. Verder herinneren we je eraan om de sproeier aan te zetten.