Pluspunten

Mijn ervaring is heel positief. Zeer klantvriendelijk en de met 100% opvolging tot zelf na de levering toe. Telefoon om te controleren of alles goed is gegaan. Belangrijk punt is dat er weinig plastieken verpakking is gebruikt wat zeker een pluspunt is.

Gewoon verder doen. Kwaliteit komt altijd boven drijven

Pluspunten

Hele goede service mailtje gestuurd of een bepaalde plant nog op voorraad kwam meteen de zelfde dag bericht dat ik de plant de week erna kan verwachten alles goed geregeld top service !

Geen heel tevreden

Pluspunten

De planten zijn in goede staat geleverd.

Wel de juiste kleur potten erbij leveren zoals op de foto. Nog steeds geen lime groene potten gezien hier als na levering terwijl wel beloofd is.

Dank voor uw feedback mevrouw Gerritsen. We doen ons uiterste best om de foto's en info zo volledig en correct mogelijk te houden, helaas gaat er wel eens iets mis. Ik hoop dat u tevreden bent met de geboden oplossing.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle levering en goed verpakt.

De advertentie klopt niet. De echinocactus zou 40 cm hoog zijn. Deze haalt nog geen 28 cm. Speciaal al een mooie hoge houten pot gehaald, maar hij valt in t niet. Verbeterpunt: verstuur een cactus met de maten waarmee u adverteerd. Jammer dit.

Pluspunten

Mooi assortiment betaalbare planten! De bestelling kwam perfect aan in een robuuste verpakkingl.

Nog bedankt voor de mooie beoordeling Y! Ik hoop dat de plant er nog altijd Fresh bij staat :)

Pluspunten

We waren op zoek naar een paar leuke plantjes en kwamen op deze site uit, na een tip van een vriend, Uiteindelijk erg tevreden: platform ziet er goed uit, betaling verliep moeiteloos, bezorging ook, en het belangrijkste, de plantjes staan er mooi bij!

Nog bedankt voor de mooie beoordeling Eric! Ik hoop dat de planten er nog altijd tevreden bij staan :)

Pluspunten

Hele positieve ervaring. Snelle levering en belangrijkste: planten in perfecte staat geleverd.

Pluspunten

De plant in goede orde ontvangen. Erg mooie plant Ik ben er heel tevreden mee

Pluspunten

Duidelijke en strakke service. We hadden de planten snel en in perfecte staat in huis