super

prachtige plantjes ,mooie potten ik ben superblij ermee.

Goede en snelle levering van een prachtige plant.

zie bovenstaande. Nu nog een goede verzorging en dan hoop ik er nog jaren van te genieten.

Goede service ,ben tevreden

Super planten netjes verpakt.

Mooie planten keurig apart verpakt. Ben er blij mee.Echt een aanrader!

Jammer zo laat bezorgd

De plant was zo laat bezorgd

De orchidee was naar mijn verwachting wat aan de kleine kant maar mijn moeder is er blij mee dus prima!

Goede kwaliteit, snelle levering en duidelijke website

Het bestellen, leveren, betalen etc. ging heel soepel. Het enige wat jammer is, is dat de ontvanger op de hoogte gesteld werd van de levering (zonder dat ik deze gegevens verstrekt heb), zodat de verrassing geen verrassing meer was.

Goed verpakt mooie planten,zeker een aanbeveling!

Snelle en zorgvuldige bezorging

De plant kwam snel en was erg goed ingepakt. Het enige dat ik als tip mee kan geven is om een kaartje of blaadje mee te geven met tips om de plant het beste te verzorgen.

Pluspunten

Mijn ervaring is heel positief. Zeer klantvriendelijk en de met 100% opvolging tot zelf na de levering toe. Telefoon om te controleren of alles goed is gegaan. Belangrijk punt is dat er weinig plastieken verpakking is gebruikt wat zeker een pluspunt is.

Gewoon verder doen. Kwaliteit komt altijd boven drijven

Pluspunten

Hele goede service mailtje gestuurd of een bepaalde plant nog op voorraad kwam meteen de zelfde dag bericht dat ik de plant de week erna kan verwachten alles goed geregeld top service !

Geen heel tevreden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De planten zijn in goede staat geleverd.

Wel de juiste kleur potten erbij leveren zoals op de foto. Nog steeds geen lime groene potten gezien hier als na levering terwijl wel beloofd is.

Dank voor uw feedback mevrouw Gerritsen. We doen ons uiterste best om de foto's en info zo volledig en correct mogelijk te houden, helaas gaat er wel eens iets mis. Ik hoop dat u tevreden bent met de geboden oplossing.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle levering en goed verpakt.

De advertentie klopt niet. De echinocactus zou 40 cm hoog zijn. Deze haalt nog geen 28 cm. Speciaal al een mooie hoge houten pot gehaald, maar hij valt in t niet. Verbeterpunt: verstuur een cactus met de maten waarmee u adverteerd. Jammer dit.

Pluspunten

Mooi assortiment betaalbare planten! De bestelling kwam perfect aan in een robuuste verpakkingl.

Nog bedankt voor de mooie beoordeling Y! Ik hoop dat de plant er nog altijd Fresh bij staat :)

Pluspunten

We waren op zoek naar een paar leuke plantjes en kwamen op deze site uit, na een tip van een vriend, Uiteindelijk erg tevreden: platform ziet er goed uit, betaling verliep moeiteloos, bezorging ook, en het belangrijkste, de plantjes staan er mooi bij!

Geen

Nog bedankt voor de mooie beoordeling Eric! Ik hoop dat de planten er nog altijd tevreden bij staan :)

Pluspunten

Hele positieve ervaring. Snelle levering en belangrijkste: planten in perfecte staat geleverd.

Pluspunten

De plant in goede orde ontvangen. Erg mooie plant Ik ben er heel tevreden mee

Pluspunten

Duidelijke en strakke service. We hadden de planten snel en in perfecte staat in huis