Komen belofte niet na

Hoewel werd beloofd dat de sticker binnen 2 a 3 dagen in de bus zou zitten, na meer dan 1 week nog steeds niets ontvangen

Professioneel

Mijn eerste aanvraag niet correct Onmiddellijk vriendelijke reactie met nodige uitleg. Zodoende kon ik mijn bestelling afwerken dank.

goede uitleg en dinsdag besteld , vrijdag in de brievenbus (woensdag) was een feestdag

op hun site krijg je een goede uitleg , als er geen feestdag tussen was had ik het vignet in 2 dagen ontvangen .

Super simpel

Duidelijke website en snelle levering

Top!!!

Hebben mij duidelijk geïnformeerd wat ik nog tekort kwam en dus nog moest opsturen! Snel en zeer vriendelijk afgehandeld!

Positief

Alles verliep zoals het hoort, en ik kan alleen maar positief zijn. Als alles gebeurt zoals bij jullie zouden er minder problemen zijn. Hartelijk dank.

zeer goed

OK,wachttijd wel Meer Dan een week.

Levering Kwame wel pas na 1 week, Niet de belooffe 2 a 3 werkdagen Reis been week later kunnen maken

Echt snel geholpen!

Aangezien bij het invullen van de aanvraag niet duidelijk vermeld staat dat ook een kopie van inschrijving van de auto zodat chassisnummer moet gekend zijn, heb ik direct een mailtje terug gekregen met het voorbeeld van welke documenten men bedoeld heb ik iets langer als 1 dag moeten wachten alvorens ik de melding kreeg dat mijn sticker opgestuurd was. Het was dus wel mijn schuld dat ik niet wist wat men met VIN nummer bedoeld (in Belgie heet dat chassisnummer) was er wat vertraging. Voor Belgische klanten misschien even verwijzen wat bedoeld wordt zou een verbetering van het aanvraag formulier zijn.

Zeer vlotte bestelling

Site is heel duidelijk, bestelproces verliep probleemloos.

alles OK

alles OK

Snel en duidelijk te bestellen

Was heel gemakkelijk en snel om deze sticker Te bestellen

Snel & correct antwoord op gehad.

vlot en duidelijk

vlot en duidelijk

alles vlot en gemakkelijk besteld

umweltplakkette is gemakkelijk te bestellen

Vlotte afhandeling

Vlot afgehandeld, goede uitleg

Super dienstverlening. Hartelijk dank ! ! !

De sticker is eenvoudig te bestellen, er moet wel rekening gehouden worden met het feit dat en copy van het inschrijvingsbewijs en het gelijk vormigheid attest als bijlage met de aanvraag moet meegestuurd worden. Verder heb ik geen problemen gehad de sticker te bestellen. Nogmaals: "Een prima dienstverlening". Dank U wel

Reeds mijn tweede bestelling en zoals bij de vorige niets op aan te merken

Eenvoudig , simpel en vlotte site .

eenvoudig , simpel en vlotte site

prima service

Heel correcte service en snelle levering van de milieusticker. Tevreden!

Simpel

Het is zeer simpel om een sticker aan te vragen en de aanvraag wordt snel aangepakt.

Bestelling

Vlugge bestelling en levering

vriendelijk, behulpzaam, snel

Er was een fout geslopenn bij het ingeven van ons kenteken. Mail gestuurd. Kenteken werd onmiddelijk verbeterd en kwam toch juist op de sticker. Sticker werd volgende dag verstuurd.

Milieusticker woensdag besteld en maandag nog niet ontvangen

Milieusticker woensdag besteld en maandag erop nog niet ontvangen. Dus niet op tijd ontvangen voor vertrek naar Duitsland.

Perfecte service.

Vlotte aflevering.