Snelle verwerking en duidelijke uitleg, bedankt !

Eerst was er een probleem door mijzelf verkeerd ingegeven nummerplaat. Maar na duidelijk brief kon ik mij gegevens opnieuw doorgeven en is alles in orde gekomen.

heel gemakkelijk om de gegevens in te vullen

je hoeft niet alle gegevens van wagen in te vullen alleen de nummerplaat

Goed makkelijk te bestellen

Goede service snelle levering

Buitengewoon goed

Enigszins terughoudend besteld maar door zeer vlotte afhandeling supertevreden

Prima . Alles volgens plan

On line aanvraag proces overzichtelijk en eenvoudig . Niet noodzakelijk om pdf van auto boorddocumenten mee te sturen. Milieusticker binnen twee (2) werkdagen na bestelling in de brievenbus. Goede communicatie .

Vlotte afhandeling.

Eenvoudig, Snel & goed!

Het bestelproces is eenvoudig en snel. De verzending van de sticker is vlot verlopen en werd goed gecommuniceerd. Het leuke hier is dat de sticker bedrukt is en niet handgeschreven. Esthetisch is dat ook mooier. Wat ik niet terugvind op deze sticker en wel bij een vorige is, dat wanneer je schade aan de voorruit hebt, het bewijsje (het gedeelte dat je verwijdert van de sticker) kan tonen zodat je ook geen boete oploopt.

Mijn aanvraag was snel afgerond en bevestigt.

Zeer gebruiksvriendelijk.

Je kon het vignet eenvoudig bestellen. Vandaag zat het in de bus.

Snel en correct

De sticker is enkele dagen na bestelling aangekomen, zoals beloofd. Er valt verder niets te zeggen, de service was exact zoals beloofd.

Een bestelling zonder problemen, levering binnen 3 dagen !

Anngenaam verrast door het gemak van het coderen van de bestelling op de site.

Vlot, correct aan een redelijke prijs.

Het is poepsimpel om de sticker aan te vragen. Nummerplaat opgeven, identiteitsgegevens en het is geflikt. Voor mijn andere wagen moest ik mij verplaatsen naar het VAB kantoor in Hasselt , papieren van de wagen afgeven, wachten om dan de sticker te krijgen waar de nummerplaat met zwarte stift met de hand op geschreven was omwille van defecte printer. Prijs ook 15 €. Bij milieustickervoorduitsland werkt men dus professioneel aan een gunstig tarief en het kan vanuit je zetel. Prima.

Snelle dienstverlening, weinig opzoekwerk voor mezelf.

bij het invullen van de gegevens had ik mijn twijfels. Ik had eerder reeds een sticker aangekocht, maar was een aantal jaren geleden. Nu diende ik enkel mijn eigen gegevens in te dienen + mijn kenteken. Verder verliep alles automatisch, waardoor ik snel verder geholpen werd. Sticker werd dezelfde dag nog verzonden.

Teleurgesteld

Betaald voor een aangetekende zending(8€). Gewoon opgestuurd , zat voor meer dan de helft uit de brievenbus.

perfecte service

Vandaag besteld morgen in de brievenbus. alles correct verlopen en billijke prijs.

Dadelijk respons gekregen na mijn aanvraag

Ik vind het heel belangrijk dat mij dadelijk een mailtje is gezonden met de bevestiging van mijn bestelling . En vandaag kreeg ik ook al bericht dat de stikker verzonden is naar mijn thuis . M.v.g Werrebrouck Denise

Snel en eenvoudig

Heel eenvoudig om je milieusticker aan te vragen. 5 klikken en het is in orde

voor de eerste keer is het een treffer vlot en moeiteloos dank U

ik heb zogoed als geen ervaring omdat het de eerste keer is

Supergebruiksvriendelijke en efficiënt

op een mum van tijd was het milieu vignet aangevraagd. Zeer duidelijk en ook de communicatie achteraf was top. Vignet binnen 3 dagen beschikbaar. Kortom: Top!

Goede en snelle service !

Eenvoudig en snel

Aanvraag van de sticker is zeer eenvoudig Twee dagen later lag de sticker al thuis

alles zoals het moet

perfekt zoals belooft

positieve ervaring

was op zoek om een milieu sticker te kopen . Kwam toevallig bij jullie terecht.Deze site kende ik niet. Alles verliep vlot .goedkoper dan de rest, sticker na 2 dagen in de bus .

Duidelijk

Zeer correcte afhandeling en duidelijk en snel antwoord gekregen.