Goede en snelle service.

Alles vlotjes en duidelijk.

Niet verzonden dag zelf alhoewel om 13u besteld

Ik heb de sticker maandag om 13u besteld om deze zeker voor vrijdag te hebben, nu krijg ik melding dat de sticker pas vandaag is verzonden.

delivered according to promise!

in 2 days I got the document

Goede service, gebruiksvriendelijke site

Vlotte service, snel en goed geregeld.

Goed resultaat in korte tijd .Het ticket heb ik vandaag 12/09 ontvangen. De bijgevoegde gebruikers uitleg is een prima hulp om het ticket te bevestigen in de auto. Als gepensioneerde beroeps militair zal ik deze info aan mijn ex collegas mede delen op de volgende bijeen komsten.We waren meer dan 15 jaar in Duitsland . We woonden er en voelen ons nog steeds één grote familie. Dank voor jullie hulp. Groeten

Zoals beloofd!

Vlotte manier van bestellen en twee werkdagen later lag het in de bus! Super bedankt

De bestelling is zeer goed verlopen en na 2 dagen ontvangen.

De bestelling is zeer goed verlopen en na 2 dagen ontvangen.

Sorry dat ik nog zo laat reageer, maar ik ben zeer tevreden

Ben zeer tevreden. Sorry voor het laat reageren.

Eenvoudig en snel

Goed en snel ontvangen

uitstekend

wij hebben de mileusticker voor Duitsland online besteld. onmiddelijk werd onze aankoop bevestigd en 's anderendaags werd de sticker reeds verstuurd alsook een mailtje om ons op de hoogte te brengen dat de sticker onderweg is met ook duidelijke informatie hoe en waar we de sticker moeten aanbrengen. top service !

Correct

Bestelling binnen de 3 dagen ontvangen

zéér slechte ervaring.

Milieusticker op 2 augustus besteld. Deze was nodig om op 16 augustus naar Saarbrucken te reizen. Ik heb in Saarbrucken zelf de Milieuticker moeten kopen bij DEKRA omdat ik mijn bestelling niet tijdig ontvangen heb. Nu is het ondertussen 30 augustus en ik heb de bestelde Milieusticker nog steeds niet ontvangen. Als ik dan vraag om mijn geld terug te storten met de reden dat ik nog steeds niets ontvangen heb dan zeggen ze dat de bestelling voor hun afgerond is. By the way bij DEKRA kost deze sticker maar 5 euro. Allen daarheen zou ik zeggen. Groetjes Patrick

Geen omschrijving

Alles verloopt zeer vlot

Na het bestellen van de milieusticker kreeg na een paar minuten een é-mail in de bus dat alles in orde was.dit was zeer geruststelend.

Zeer snelle levering

Een zeer duidelijke en eerlijke bediening voor het leveren van de milieu sticker .

eenvoudig

Gemakkelijk te regelen, geen poespas, bestellen en af...

Super snelle service. Top !

Super snelle service. Top !

snel en gemakkelijk

snel en gemakkelijk

Alles is perfect verlopen > bestelling en levering

Na het inlezen van mijn bestelling via de laptop ontving ik onmiddellijk een schriftelijke bevestiging, zodat ik kon nakijken of alle ingevoerde gegevens correct waren overgenomen. Er werd een leveringstermijn van 2 à 3 werkdagen opgegeven. De 3e dag werd de sticker correct door BPost in de brievenbus gestopt. Alles is dus perfect verlopen.

top.

Sticker goed ontvangen. Duurde wel wat langer dan de opgegeven tijd. Er komen altijd nog 0.99 Euro transactiekosten bij voor betaling met credit of debetkaart..;....Toch blijft het nog goedkoper dan bvb VAB.

bestelling op Milieusticker Duitsland

bestelling Milieusticker Duitsland ,dank u voor snelle behandeling.

snel en vlot

na 2 dagen vignet ontvangen

gewoon weg goed , er is niets op aan te merken !

positief

Uitstekend!

Besteld. Snel geleverd. Wat heb je nog nodig? Uitstekend!