Een duidelijke uitleg en een vlotte bestelwijze.

Duidelijke uitleg, vlotte bestelmanier en snelle levering.

alles vlug en perfect verlopen

alles vlug en perfect verlopen

Snelle dienstverlening aan de beste prijs .

Directe en correcte afhandeling van het bestelde artikel . Goede informatie en communicatie .

Dank u wel sticker goed ontvangen

Vlotjes

Duidelijke website met dito instructies; betaling vlot verlopen en vignet enkele dagen later in de bus. Alles prima !

De aankoop van de milieusticker verliep heel vlot

De ganse aankoop procedure is heel vlot verlopen.

Als ik de sticker op de voorruit heb, zal ik zeer tevreden zijn

De info over de algemene voorwaarden van Moonshots Online Marketing vond ik helemaal niet transparant. Ik heb getwijfeld of alles wel 'in orde' is. Wat ik invulde bij totaalscore en de keuze aanbevelen of niet zal ik hopelijk dan ook niet betreuren.

Na 3 dagen nog steeds geen sticker in de bus

Lastminute trip naar Keulen. ik heb de sticker vrijdag nodig, heb hem dinsdagochtend besteld maar op vrijdag geen sticker in de bus. Het zal wel aan bpost liggen, maar 2-3 werkdagen klopt dus niet.

Snel en correct

Was zeer snel geleverd en simpel te bestellen! Een aanrader.

Simpel, to the point, op z'n Duits: Gründlichkeit

Simpel, to the point, op z'n Duits: Gründlichkeit

Heel snel verlopen

Snelle betaling, bestelling en bevestiging. Nu nog juist wachten op de (hopelijk) snelle levering.

snel en eenvoudig milieustickers kopen

snel en eenvoudig milieustickers kopen

helemaal ok

eindelijk klaarheid

Verzendingsmethode waardeloos

Maandag besteld, vrijdag nodig, maar nog niks in de brievenbus.

Super !!!!

Alles soepel en prima vera . Bedankt .

Misleidende info op de website

Op de site staat indien voor 15u besteld, dezelfde dag verzonden. Dit wekt de verwarring op dat het de volgende dag zal aankomen. Ik heb besteld op 24/12 omstreeks 10u. Pas 27/12 krijg ik bevestiging van verzending. Daarbij Staat de boodschap dat de levertijd nog 2a3 dagen zal zijn.

matig

op eindjaar de groene sticker ontvangen, maar van de nummerplaat op de sticker ontbreken de spaties. niet 1VCB686 MAAR wel 1-VCB-686. graag een oplossing; grt lippens julien

Top service.

Zeer snelle levering en alleen opgave van kenteken. Niet duur. Top!!

Zeer snelle service

In no time had ik de milieusticker binnen en dat met de feestdagen er tussen!

Snelle verzending, top service dus

Zaterdag 21/12 besteld en donderdag 26/12 ontvangen, Snelle verzending van Duitsland naar Belgie per post (prior) en dit dan nog tijdens Kerstperiode

Zeer goede interactie met de firma van bestelling

Super om te bestellen aan een voordelige prijs .

Eenvoudig en snel te bestellen. Snel en correct geleverd!!!

geen

dit is eerste keer maar ging goed walter

Te Laat

Sticker op zondagavond besteld is pas geleverd op donderdag, terwijl ik woensdag middag al moest vertrekken. Dus in Duitsland nog een sticker gekocht

heel snelle levering ben zeer tevreden

ben heel tevreden