Filters

10

Goede communicatie en opvolging

Zeer vlotte communicatie en opvolging bij vragen over verzending.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Ik bestelde de milieusticker online en kreeg daarna een mail dat die verstuurd was en normaal zeker binnen de 5 dagen in de brievenbus zou liggen. Dit was na 2 weken echter nog steeds niet het geval. Na een mailtje te suren om dit te melden, heel snel antwoord terug dat ze een tweede zouden opsturen. Deze ondertussen goed ontvangen. Hiervoor mailtje gestuurd en dan krijg je nog een mail terug om je een goeie reis te wensen! Super vriendelijk en fantastische service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlot

De bestelling verliep via fe webside vlot en eenvoudig

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle opvolging.

Snelle opvolging na aankoop sticker en vriendelijk email met verzendbevestiging en praktische info. Topper.

  • Aanbevelen? Ja
10

Eigenlijk liep alles goed.

Prima, snel en duidelijk.

  • Aanbevelen? Nee
10

Heel goed

enPelelelerfect

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles vlot verlopen

Snel besteld en 2 dagen later ontvangen. Top.

  • Aanbevelen? Ja
8

aanvraag milieusticker

Daar wij binnenkort voor een kort verblijf naar Duitsland vertrekken heb ik voor de zekerheid een milieusticker aangevraagd om onaangename verrassingen te voorkomen !

  • Aanbevelen? Ja
5

Ik hoop hem nu te krijgen

Onze eerste sticker hebben we niet ontvangen besteld op 23 april. Ik hoop hem nu te ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vlot besteld en geleverd

Na de levering van onze nieuwe auto bestelde ik een nieuwe milieusticker voor Duitsland. De dag nadien kreeg ik melding dat mijn sticker op de post gedaan was en nu kleeft hij reeds op de voorruit van mijn auto. Ondertussen had ik kort telefonisch contact; dit verliep heel vriendelijk en professioneel. Ik zou deze website aan iedereen aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

SNEL ALLES TE REGELEN

De sticker is heel eenvoudig en snel te bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
9

toppie en vlote en snelle

beste ging snel om de aanvraag te doen en de betaling ook en ook direct antwoord terug / de bestelling geplaats en Nu even wachten op de bezorging ( BPOST) Merci

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Vlot te bestellen en vlot afgewerkt

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Wel het is duidelijk te navigeren. Is zoals moet zijn, niet bijzonder veel op aan te merken.

  • Aanbevelen? Nee
5

goed ontvangen maar te laat

Melding ontvangen dat de sticker op 6 april verzonden was en er 2 a 3 dagen zou over doen. Uiteindelijke levering in de bus was op 17 april. Spijtig genoeg te laat om hem te kunnen gebruiken tijdens onze trip, waarbij we vertrokken waren op 14 april. Jammer. Maar verzachtende omstandigheid: staking bij BPost! ... Los daarvan, vlotte afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geduldig

Na betaling door omstandigheden een andere auto moeten kopen. Wat meer tijd in beslag nam. Eenmaal papieren doorgestuurd werd alles in enkele dagen behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Werd goed geholpen

Info voor invullen prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

goedkoop en gemakkelijk

goedkope en gemakkelijke aanvraag, vlotte verzending

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Goed duidelijke site waar je simpel je milieu sticker kan bestellen

  • Aanbevelen? Ja
10

makkelijk en duidelijk

alles ging vlot om de milieu sticker te bestellen en gemakkelijk en duidelijk om hem te bestellen alsook om te betalen

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Ik heb de sticker op maandagavond besteld en heb deze nog niet ontvangen op vrijdag. Op jullie website staat er vermeld dat het 2-3 dagen duurt tot het geleverd wordt.

  • Aanbevelen? Nee
10

vlug en efficient

na een week hadden we de stickers in de brievenbus zitten

  • Aanbevelen? Ja
4

Ik krijg voor 1 vignet (1 LRY537) een aanrekening van 2 X 3.11€ ????

Ik krijg voor 1 vignet (1 LRY537) een aanrekening van 2 X 3.11€ ???? Kan dat deel terugbetaald worden? Dank bij voorbaat.

  • Aanbevelen? Ja
10

Het aanvragen was zeer gemakkelijk

De aanvraag is vlot verlopen, heel tevreden en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vlotte procedure

De aanvraag verliep heel erg vlot. Ook de communicatie na de aanvraag was zeer duidelijk en correct

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Arnhemseweg 2

3817CH Amersfoort

085-3033923

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.