Vlotte aanvraag

Snelle en vlotte afhandeling vd aanvraag. Duidelijke mails met informatie

Perfecte service en communicatie

Enorm tevreden en ook de goedkoopste aanbieder van de milieu sticker, enige min puntje is dat ik niet kon kiezen voor een EV sticker (blauw). Verder is het bedrijf uitstekend in communicatie en enorme snelle service

Snelle service en goedkoper dan Touring of VAB

Op minder dan een week het vignet in mijn bus gekregen. Goede communicatie, ik werd verwittigd wanneer het vignet opgestuurd was.

Snel en eenvoudig afgehandeld.

Even gesurfd. Onmiddellijk de link gevonden om een milieuvignet Duitsland te bestellen. Alleen wist ik niet wat VIN betekende? Had daar nog nooit van gehoord. Misschien erbij plaatsen waar je dat kan vinden, dan was het voor mij wat eenvoudiger geweest.

Snel

Correcte en snelle levering. Samen met een duidelijke beschrijving

Vlotte aanvraag

Vlotte aanvraag, snelle behandeling

Milieusticker nog steeds niet aangekomen

Mijn milieusticker is na 1 week nog steeds niet gearriveerd. Nu weten we allemaal dat Bpost niet zeer snel werkt. Maar ik geloof nooit dat een normale brief 1 week onderweg is... Ik vraag mijn geld terug en bij boete stuur ik een claim.

top

alles vlotjes verlopen ik was iets vergeten, ze hebben mij onmiddellijk op de hoogte gesteld even van mijn kant recht gezet en alles ok top

Voor wie onverwacht ontdekt dat hij een milieusticker nodig heeft in Duitsland: de sticker wordt dezelfde dag verzonden en zit 2 à 3 werkdagen later in de bus. Dus ook voor late beslissers: het gaat heel snel.

Top service aan correcte prijs!

Milieusticker was op eenvoudige wijze te bestellen aan correcte en medegedeelde prijs.De oplevering daarna aan huis via post (brief) was tevens binnen de medegedeelde tijdspanne .Dus zeker met grote stip aan te raden om milieusticker Duitsland op deze site te bestellen.Met vriendelijke groeten, Carlier Walter.

Probleemloze bestelling

duidelijke instructies en vlotte afhandeling

Bestelling plaatsen en sticker ontvangen verloopt zeer vlot, duidelijke communicatie en snel geholpen bij vragen

goede en snelle service

goede en snelle service

Zeer tevreden.

Zeer tevreden. Zeer snelle afwerking van bestelling. Duidelijke communicatie.

gemakkelijk te bestellen

Bestelling is gemakkelijk in te vullen, snelle bevestiging.

snel, gemakkelijk

Weinig te zeggen als alles goed is verlopen. Er was een probleem met de VIN nummer van mijn voertuig maar dit werd dadelijk opgelost . Vlotte communicatie. Een aanrader.

Geweldige klantenservice

Gemakkelijk te bestellen op de website Snelle bevestiging van je aankoop Duidelijke berichtgeving over stand van zaken en verzending In 1 woord : AANRADER!

Correct & fast!

ordered and was contacted the same day for important extra info. process was very smooth & fast.

de aankoop is zeer vlot verlopen en we hebben de sticker vlug ontvangen

positief

heel snelle service

ik had de bestelling geplaatst op dinsdag en heb de sticker op vrijdag al ontvangen

Proficiat

Ik heb met jullie een aangenaam contact ervaren. Duidelijke omschrijving en uitleg. Zeer beleefde contacten. Groeten

Super en bedankt voor de info en uitleg

Positief

Ik werd via mail op de hoogte gebracht dat de betaling van de milieu sticker in orde was. Ook mail ontvangen dat ik de sticker binnen 2 à 3 dagen mag verwachten. Geen enkele negatieve opmerking!

Praktisch en eenvoudig!

De bestelling, betaling,en verzending gaat zeer vlot !

Heel goed.

Heel eenvoudig te bestellen en te betalen voor de juiste prijs.Top service.