gemakkelijk te bestellen

Bestelling is gemakkelijk in te vullen, snelle bevestiging.

snel, gemakkelijk

Weinig te zeggen als alles goed is verlopen. Er was een probleem met de VIN nummer van mijn voertuig maar dit werd dadelijk opgelost . Vlotte communicatie. Een aanrader.

Geweldige klantenservice

Gemakkelijk te bestellen op de website Snelle bevestiging van je aankoop Duidelijke berichtgeving over stand van zaken en verzending In 1 woord : AANRADER!

Correct & fast!

ordered and was contacted the same day for important extra info. process was very smooth & fast.

de aankoop is zeer vlot verlopen en we hebben de sticker vlug ontvangen

positief

heel snelle service

ik had de bestelling geplaatst op dinsdag en heb de sticker op vrijdag al ontvangen

Proficiat

Ik heb met jullie een aangenaam contact ervaren. Duidelijke omschrijving en uitleg. Zeer beleefde contacten. Groeten

Super en bedankt voor de info en uitleg

Positief

Ik werd via mail op de hoogte gebracht dat de betaling van de milieu sticker in orde was. Ook mail ontvangen dat ik de sticker binnen 2 à 3 dagen mag verwachten. Geen enkele negatieve opmerking!

Praktisch en eenvoudig!

De bestelling, betaling,en verzending gaat zeer vlot !

Heel goed.

Heel eenvoudig te bestellen en te betalen voor de juiste prijs.Top service.

top service !

3 dagen tussen bestellen en geleverd. Super service !

Vlot besteld, vlot geleverd, eerlijke prijs

Zeer vlot bestel- en leveringsproces, aan een eerlijke prijs, in tegenstelling tot bepaalde sites die zichzelf een zeer officiële naam en look aanmeten en dan meer dan dubbel (!) de prijs vragen.

Alles komt goed.

De dag na aanvraag kreeg ik mail omdat ze mijn VIN nummer niet konden achterhalen en een kopie door te mailen van je inschrijving bewijs, s'avonds gedaan en anderdaags mail gekregen dat het in orde was en opgestuurd met de post en inderdaad 2 dagen later in de brievenbus.

Snelle reactie

Op 1 dag besteld en verzonden ,

Super snel

Was snel inorde

Snelle en correcte levering!

Gemakkelijk te bestellen. Snel en correct geleverd. Niets op aan te merken.

zeer goed en behulpzaam

Ik heb een probleem met de levering van milieu sticker voor Duitsland waarschijnlijk verloren via de post heb het probleem gemeld en heb mail van jullie gekregen dat ik een nieuwe sticker zou krijgen met als voorwaarde dat de eventuele verloren sticker toch zou aankomen dat ik de 2de sticker zou terugsturen met daarbij mijn oprechte dank

Gemakkelijk om de sticker aan te vragen en snel

Gevraagd, betaald en gekregen. Prima, niks moeilijk aan

Gevraagd, betaald en gekregen. Prima, niks moeilijk aan

zeer duidelijk

was zeer duidelijk en simpel

perfect

snel, efficiënt, Lean!

Besteld en dag erna al opgestuurd.

Simpel te bestellen

Correct en snel afgehandeld.

Snel geregeld

Snel geregeld