top service !

3 dagen tussen bestellen en geleverd. Super service !

Vlot besteld, vlot geleverd, eerlijke prijs

Zeer vlot bestel- en leveringsproces, aan een eerlijke prijs, in tegenstelling tot bepaalde sites die zichzelf een zeer officiële naam en look aanmeten en dan meer dan dubbel (!) de prijs vragen.

Alles komt goed.

De dag na aanvraag kreeg ik mail omdat ze mijn VIN nummer niet konden achterhalen en een kopie door te mailen van je inschrijving bewijs, s'avonds gedaan en anderdaags mail gekregen dat het in orde was en opgestuurd met de post en inderdaad 2 dagen later in de brievenbus.

Snelle reactie

Op 1 dag besteld en verzonden ,

Super snel

Was snel inorde

Snelle en correcte levering!

Gemakkelijk te bestellen. Snel en correct geleverd. Niets op aan te merken.

zeer goed en behulpzaam

Ik heb een probleem met de levering van milieu sticker voor Duitsland waarschijnlijk verloren via de post heb het probleem gemeld en heb mail van jullie gekregen dat ik een nieuwe sticker zou krijgen met als voorwaarde dat de eventuele verloren sticker toch zou aankomen dat ik de 2de sticker zou terugsturen met daarbij mijn oprechte dank

Gemakkelijk om de sticker aan te vragen en snel

Gevraagd, betaald en gekregen. Prima, niks moeilijk aan

Gevraagd, betaald en gekregen. Prima, niks moeilijk aan

zeer duidelijk

was zeer duidelijk en simpel

perfect

snel, efficiënt, Lean!

Besteld en dag erna al opgestuurd.

Simpel te bestellen

Correct en snel afgehandeld.

Snel geregeld

Snel geregeld

Snelle afhandeling

binnen de 2 dagen geleverd. Snel en correct. Duidelijke communicatie

PRIMA SERVICE

PRIMA SERVICE

Aanvraag is gemakkelijk en wijst zichzelf uit dus helemaal prima. Alleen vind ik en dit is mijn mening dat elektrische wagens dit niet zouden nodig hebben aangezien er geen uitstoot is.

Vlotte bestelprocedure

Vlotte bestelprocedure

Top bedrijf!

Deze sticker kwam na 3 werkdagen aan, aanrader!!

Handige app.

Gemakkelijk te bestellen,en top om te betalen met QR code.

Snel en eficient

Een gemakkelijk manier om deze milieustikker te verkrijgen.

Klantendienst zeer bereikbaar maar nooit een sticker gezien

6 december sticker besteld en nooit aangekomen. 20 december telefonisch contact gehad. Zeer vriendelijk personeel en meteen een 2de sticker opgestuurd. 26 januari nog steeds geen sticker ontvangen. Bleek dat de reden zou zijn dat mijn busnummer niet mee is genoteerd bij het adres. We wonen in een blok met 5 appartementen. Naam staat op de bus én aan de deur. Bpost levert elke dag bij ons en nog nooit problemen gehad bij het ontbreken van het busnummer. Hun enige oplossing was om een nieuwe sticker te bestellen en opnieuw 15 euro spenderen. Dan moet ik maar hopen dat het wel aankomt. Er werd geen terugbetaling aangeboden. Waarschijnlijk heb ik pech gehad maar ik bestel hier niet meer en beveel dit ook niet aan.

Top service!!!

Had iets vergeten heb contact opgenomen via e-mail, en ze hebben alles onmiddellijk in orde gebracht . D'as service!!! Top !!

Goede support

Ik had het verkeerde adres ingegeven. Er werd binnen het uur een nieuwe sticker verstuurd.

Arnhemseweg 2

3817CH Amersfoort