Filters

10

Duidelijk, klaar en snel!

Eeer correcte afhandeling van deze aankoop.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke dame

Ik ben zelf 80 jaar en niet zo goed met de computer, doch door hulp van een dame bij jullie is het toch gelukt. Vriendelijke groeten , De Vent Jeannine

  • Aanbevelen? Ja
10

Topservice

Bedankt Sophie voor de fijne opvolging toen de levering aanvankelijk, niet door jullie fout, mislukte. Top om dit zo op te lossen! Steven

  • Aanbevelen? Ja
10

Goeie service

Er ontbraken gegevens waardoor we het vignet niet meer op tijd gingen krijgen voor onze trip. Gelukkig konden we het adres nog aanpassen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede site

Omdat ik later in het jaar in Duitse steden wil rijden, bezoeken, en een boete vermijden, heb ik tijdig een milieu stikker aangevraagd. Bij deze mensen heb je een duidelijke vragen lijst, krijg je na betaling correct, een volledig ingevulde stikker vanuit Duitsland toe gestuurd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima dienstverlening

De dienstverlening kan niet beter: - eenvoudige procedure - bevestiging van uw aanvraag - bestelling snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer vlot

Zeer vlot

  • Aanbevelen? Ja
10

Positieve ervaring

Vlotjes, vriendelijk en duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte dienst

Wij hadden onze milieusticker op een week tijd. En vinden dat het in landen verplicht zou moeten zijn om de wereld te redden.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Het is bijna 5 dagen dat de millieusticker aangekocht zijn maar nog niet aangekomen! Dus te laat zal binnen Komen!!!...

  • Aanbevelen? Nee
1

Nooit gekregen

Heb de milieusticker nooit gekregen

  • Aanbevelen? Nee
10

snelle verwerking

Alles is duidelijk beschreven en snel behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk en eerlijk

De sticker was langer onderweg, mr. is na dag 6 toegekomen. Communicatie was ok. Zelf in Weekend.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Communicatie met de medewerkers verloopt zeer vriendelijk en vlot.

  • Aanbevelen? Ja
10

Opmerkelijke klantvriendelijkheid!

Na een eerste weigering van mijn aanvraag, is er op basis van mijn gelijkvormigheidsattest, waaruit blijkt dat mijn wagen is uitgerust met een originele roetfilter toch groen licht gekomen voor mijn "groene" sticker! Waarvoor mijn dank. Guy

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en eenvoudig

In de loop van woensdag besteld en betaald. Donderdag mail ontvangen dat het woensdag op de post gegaan is en 2-3 dagen onderweg kan zijn. Vrijdag in de brievenbus. Net voor een lang weekend (gelukje!). Heel tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top,snelle levering perfect.

Top,snelle levering perfect.

  • Aanbevelen? Ja
1

te laat verzonden en ontvangen zonder sticker

Op de webite staat dat de sticker wordt verzonden binnen 24uur, maar pas na enkele dagen kreeg ik een mail met de boodschap dat ze binnen 48 uur zou worden verzonden. Eenmaal ontvangen kreeg ik enkel een brief zonder bijgevoegde sticker. Bellen levert niets op.

  • Aanbevelen? Nee
10

een hele vlotte behandeling

Milieusticker via de website aangevraagd heel simpel en via je email wordt op de hoogte gehouden top

  • Aanbevelen? Nee
10

Alles was heel duidelijk, en snel te bestellen

top!!! het was heel snel besteld

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service!

Problemen met eerste levering door waarschijnlijk fout bussen postbode. Op vraag nieuwe milieusticker positief antwoord en de volgende dag reeds geleverd. Echte aanrader en zeer behulpzaam. Top.

  • Aanbevelen? Ja
1

Belachelijk

Het is te belachelijk voor woorden. Elke belasting is er een teveel! Roverheid ik ben het beu om steeds meer uitgeperst te worden. Karma.

  • Aanbevelen? Nee
8

Perfect afgewerkt.

Alles werd perfect en klantvriendelijk afgewerkt, waarvoor mijn dank, nu nog wachten op dat de sticker in mijn brievenbus valt.

  • Aanbevelen? Ja
1

Niet ontvangen !!

Bestelling #119352 Je bestelling bij Milieusticker Duitsland van juli 5, 2025 is afgerond en/of verzonden Op 8/7 verzonden ref mail maar NiET ONTVANGEN Wij gaan op 18 juli naar Duitsland Kunnen we electronisch de sticker ontvangen ? Kan alsnog opnieuw verzonden worden? Kan bevestiging van jullie mail als bewijs gebruikt worden bij eventuele problemen ter plaatse ? Graag ASAP info Bedankt

  • Aanbevelen? Nee
10

10

Super

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Arnhemseweg 2

3817CH Amersfoort

085-3033923

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.