Zeer goed assortiment en hoge kwaliteit

Ik heb Bison steak besteld en wagyu en dat overtrof mijn verwachtingen. Wat een mooie kwaliteit vlees. De website is zeer duidelijk en bestellen eenvoudig. Levering is snel en uitstekend. Chapeau!

Top verzorgd volgens afspraak

Goed v ezorgd lekker vlees.

Goede kwaliteit

Redelijk sceptisch een bestelling geplaatst, maar het zal zeker niet de laatste keer zijn! Zeer mals vlees, goede prijs-kwaliteit, snelle levering, netjes vacuüm verpakt. Een aanrader!

Simpel bestellen, perfecte geleverd, uitstekende producten

Mooi vlees en snel en goed geleverd

De beste Iron flank

Koop met veel plezier Julie Iron flank steaks, maar ook andere steaks zijn heerlijk en kwalitatief top.

Top vlees!!!!

Kwaliteit

Goed bedrijf

Altijd goeie kwaliteit, Niet altijd de goedkoopste maar je krijgt wel waar voor je geld

Vlees besteld was van top kwaliteit. Ga zeker vaker bestellen! Nette, snelle en duidelijke levering.

Vlees was ontdooid

Terwijl ze zeiden dat het dinsdag ging geleverd worden is het woensdag geworden. Ze zeiden ook dat het bevroren zou aankomen terwijl het bijna ontdooid was….

Top website met super vlees!

1,9 kilo short ribs black angus besteld en gekregen, in een woord SUPER! Snel geleverd heerlijk

Prima vlees en bezorging

Zie hierboven

Goede Mooie producten Snel en gekoeld geleverd

Goede ervaring heb ik gehad bij het bestellen via The Butchery. Een aanrader voor als je iets anders wilt

Kwaliteitsvol vlees snel in huis!

Bestel al een aantal jaar hier mijn vlees en het is altijd goed.

Kwaliteit

Snelle levering van hoge kwaliteit vlees

Topkwaliteit

Mijn eerste bestelling bij The Butchery was meteen voltreffer. Lekker en smaakvol vlees en een snelle en uitstekende levering. Ik ben een meer dan tevreden klant !

Degelijke en overzichtelijke site, ruim aanbod en snelle levering zoals beloofd. Vlees was prima kwaliteit. Wel wat langs de duurdere kant. Na wat verder opzoeken zijn er online sites die goedkoper zijn. Weet wel niet wat de kwaliteit van het vlees daar is...

Super mooie producten, erg blij mee!

Het was een super mooi cadeau om te geven en de ontvanger was er erg blij mee! Zeker aan te raden dus! Wel vond ik de verzendkosten vrij duur, het was natuurlijk dezelfde dag al binnen dus dat is fijn. Maar een andere optie voor een paar dagen aan verzending zou ook fijn zijn:)

Altijd goed

Goede service , goed vlees en snelle bezorging

Na een fout van de bezorgdienst toch geregeld dat mijn wensen goed vervuld zijn.

Goed vlees met goede levering.

Veel variatie in soorten vlees. Gemakkelijke manier van bestellen. Goede en snelle leverantie. Graag nog meer kalfsvleesprodukten.

snelle levering van klasse vlees

het staat er al, hierboven

Ondanks dat ik 2 keer niet thuis was op het moment van bezorging is mijn bestelling toch netjes afgeleverd (zo snel als mogenlijk was). Goede service! En het vlees smaakt heerlijk!

Heerlijk!

Over The Butchery

> Online Slagerij & Traiteur met superieure vleesrassen. > The Art of Craftsmanship...