Snelle levering met goede producten.

Snelle levering met goede producten.

Super snelle levering

Fijne bezorger en super snelle levering. Vlees was heerlijk, ik ga hier zeker vaker bestellen!

Top kwaliteit en slager belde zelfs of het vlees al uit koeling gehaald kon worden. Dat meedenken wordt erg gewaardeerd

Netjes geleverd en mooie kwaliteit

Het vlees werd netjes geleverd op het uur dat vooropgesteld was. En de kwaliteit is zeer goed

Smullen!

Ik heb 1300 kg Livar buikspek zonder zwoerd besteld en een honey rub gebruikt. 4 uur lang laten slowcooken (indirect) op een dichte Boretti kolen bbq. Bak warm water… precies zoals de beschrijving heb ik het advies van the Butchery opgevolgd. Volgende keer bestel ik een groter stuk, alles is op gegaan met 4 personen. Ontzettend goed gelukt, erg lekker, Prachtig mooi mals vlees,,, Echt geweldig!

Lekker vlees, snel bezorgd

Heb 2 hammetjes en kip pitta besteld. De hammetjes waren al gepekeld, nog even een nachtje marineren en de volgende dag op de bbq. Heerlijk lekker tussen een broodje! De track en trace om de verzending te volgen was ook duidelijk. Ik bestel in de toekomst waarschijnlijk nog een keer

Ontzettend goed!!!!!!!

Producten super goed! Levering super goed! Service super uitstekend goed!! Laatste keer had ik een bestelling wat ik over de telefoon wilden doen en dat was uitstekend. Denken graag met je mee en zijn echt heel erg vriendelijk. Ik ben super blij met de Butchery en raad het iedereen aan!

Altijd goed

Van bestellen, bezorgen tot aan ontvangst een en al super geregeld. Een product was niet voorradig en keurig opgelost door The Butchery. En het vlees.... dat is gewoon elke keer weer heerlijk

Hoge kwaliteit, top service, aanrader !!

Ik kocht voor een groot familiefeest hamburgers en buns. Deze werden vriesverpakt de dag erna geleverd, wat een topservice ! De communicatie is echt supersnel, je kan de levering heel close volgen en het was gewoon super gemakkelijk. Daarnaast is het vlees echt van hoge kwaliteit, was het énorm lekker en hebben we er echt met een grote groep mensen van kunnen genieten. Prijs kwaliteit héél héél goed en super klantenservice. Ik raad het iedereen aan !!

het beste vlees

Zeer lekker en goede service

Het vlees dat ik kreeg was van goede kwaliteit. Ook was er iets mis gegaan met de levering langst de koerier zijn kant. Maar dit hebben ze zeer netjes en snel opgelost zodat ik mijn vlees nog voor het weekend had.

Goede kwaliteit, snel geleverd

Lekker vlees met snelle levertijden

Beste online slager

Goede producten, komen altijd netjes op tijd en quickfrozen binnen. Hoge kwaliteit vlees en mooi getrimd.

Hele goede ervaring zoals altijd

Top vlees

Heel lekker vlees

Heel lekker vlees goede site

Goede service en kwaliteit

Ze hebben een goede service en de kwaliteit is ook goed. Ik ben tevreden

Erg goed vlees voor nette prijs

Snelle levering, goede aanbiedingen en erg goed vlees

steeds netjes en op tijd geleverd, lekker vlees

We hebben nu al enkele keren besteld. De levering is steeds netjes ingepakt en op tijd. Het vlees is bij levering nog goed bevroren. Het vlees is van goede kwaliteit, heel lekker en ideaal voor een bbq met net dat ietsje meer.

Altijd topkwaliteit!

vandaag bestellen, morgen in huis, nog nooit misgegaan en perfecte communicatie mbt levering.

Wauw

Wat was het vlees weer heerlijk! Nog nooit zoveel complimenten gehad. Ik had de verkeerde bezorgdatum doorgegeven, geen probleem word direct opgelost. Strakke levering niks op aan te merken

Bestellen en bezorgen werkt goed en de kwaliteit van het vlees is uitstekend.

Een stuk vlees kiezen en bestellen is ontzettend makkelijk. De kwaliteit en prijs vind ik ook heel goed. Klein verbeter puntje is de site. Deze zou heeft een aantal kleine foutjes zoals bijvoorbeeld wanneer je de tip van het gewicht/aantal eters aan klikt. De box is dan te groot voor een telefoon. Verder niks te klagen!

Prachtige stukken vlees

3 flat iron steaks van 700 gr per stuk besteld. Zo op de BBQ direct grillen. Verrukkelijk stuk vlees

Snelle en altijd eurige bezorging en heerlijk vlees!

Erg tevreden over het bestellen, levering en het is altijd van hele goede kwaliteit.

Hoezo één zin?, Altijd zin!!

Alles van het hoogste niveau, bezorging, vakkundigheid en service richting klant en wat mij bovenal verbaast is de reactie snelheid op vragen, zelfs in de avond..... stelletje workaholics! Graag weer tot een volgende keer.

Bestelling een week voor geplande dag besteld, op juiste moment geleverd volgens afspraak, netjes verpakt en nog goed bevroren. Product was zoals vermeld staat in omschrijving.

Woldstraat 63

7941LG Meppel

Over The Butchery

> Online Slagerij & Traiteur met superieure vleesrassen. > The Art of Craftsmanship...