Zeer goede kwaliteit van het vlees

Ben heel tevreden over de levering, het vlees zeker aan te raden!

Kwaliteit van het vlees is super goed. Het geld meer dan waard. Levering altijd snel en fijn dat alles diep bevroren en vacuüm wordt gebracht. Snelle levering. Veel complimenten gehad over de hamburgers.

Snelle levering en heel goed

Het komt echt zo snel je wil de kwaliteit is prima. En nog eens prima verpakt. Aanrader

Super lekker

Duidelijke info voir de bereiding en het resultaat was super lekker!!

Meerdere malen besteld, soms teleurgesteld

Ik heb al meerdere malen besteld en tot de voorbije keer is het altijd heel goed meegevallen. Alhoewel bij mijn vorige bestelling (3 stukken ribeye) was er 1 stuk helemaal niet lekker. Er was duidelijk een verschil in kwaliteit tussen mijn 3 stukken. Je kon het zien terwijl ze nog in de verpakkingen zaten.

Wagyu A5 besteld

Op meerdere plekken tegelijkertijd besteld (wol geen namen noemen) eerlijk gezegd op eerste blik zagen de andere stukken er beter uit. Maar de smaak van jullie wagyu a5 entrecote is een 11/10 echt heerlijk! Weet in elk geval waar ik voortaan me wagyu ga halen!

Super ervaring

Het vlees is duurder, maar ook een stuk lekkerder. De communicatie en service is perfect. Ga zo door.

Geweldig vlees

Meerdere keren vlees besteld geweldig mals vlees voor de bbq en dat proef je en altijd keurig op tijd geleverd

super kwaliteit en snelle levering

Super kwaliteit vlees. Bedankt voor de goede service en snelle levering!

Boven verwachting

Goede producten, nette prijs, zeer snelle levering, heel erg goed verzonden.

Lekkere bereiding van de opgevulde parelhoenen ! makkelijk en dik ok!

Lekkere bereiding van de opgevulde parelhoenen ! makkelijk en dik ok!

Direct reactie via de mail.

De ontvanger van de kadobon, die ik zeer snel in mijn mail mocht ontvangen, zei dat hij al vaker bij jullie besteld had en steeds heerlijk vlees heeft ontvangen.

Super nette service

Goede duidelijke site, eenvoudig om vlees te bestellen en super goede bezorging

Ik was sceptisch om een stuk vlees (Wagyu) online te kopen, maar de 2 bestelde stukken hebben alle verwachtingen overtroffen. Gewicht was precies op de gram, maar belangrijker de kwaliteit was perfect en elke cent waard.

Heb je even tijd?

3.15 uur......Opstaan en het vlees in de kruidenrub (van de avond ervoor) uit de koelkast halen. Kan het op kamertemperatuur komen en weer naar bed. 5.15 uur......Weer opstaan en de Kamado indirect opstoken tot 110 graden. Kersen rookhout erbij en het vlees erin met probes om de temperaturen te monitoren en weer naar bed. 7.00 uur...... Wederom opstaan want de Kamado temperatuur loopt op. Luchtschuifje maar ietsje verder dicht en nog even onder de wol. 12.30 uur......Het vlees heeft de 70 graden bereikt. Tijd om de Glaze aan te brengen. 13.30 uur......Nogmaals in de Glaze en inpakken maar (aluminiumfolie) en weer in de Kamado die nog mooi gloeit. 17.00 uur...... Het vlees heeft de 90 graden bereikt en kan eruit. Nog even een uurtje laten rusten in de aluminiumfolie (wel het sap eruit en opvangen) 18.15 uur......Bear Claws, Coleslaw, saus en zachte bolletjes. 18.30 uur......Samen met familie genieten van het lekkere eten. De kenners weten waar ik het over heb..................................................... Pulled Pork van een stuk procureur, te weten......................................... Porc au Grain van The Butchery!!! Bedankt Bert-Jan Lantinga team, we hebben ervan genoten op oudejaarsavond en natuurlijk van de drankjes. Uiteindelijk lag ik om 3.15 uur weer in mijn bed, maar de 24 uur in touw was zeker de moeite waard.

Uiteindelijk zeer tevreden

Ik was in eerste instantie niet tevreden met de geleverde producten en heb direct contact opgenomen met Bart-Jan. Die heeft dat direct en uitstekend opgelost. Mijn complimenten!!!

Super kwaliteit en perfecte service

Heerlijk en erg klant gericht. Levering had vertraging (buiten macht van Butchery) maar ze hebben met eigen personeel het alsnog snel opgelost en geleverd. Ga zeker weer bestellen.

Heerlijke gevulde kalkoen

Ten opzichte van de gevulde kalkoen van vorig jaar, zat het spek er nu los bij in snijsnippers, in plaats van dat deze eromheen gewikkeld zat. Op zich vond ik het prettiger dat het spek eromheen zat, maar het mocht de pret niet drukken. De kalkoen op de green egg met slow cooking bereid en hij was heerlijk lekker. De vulling was ook lekker. Dus al met al geslaagd!! De bezorging was ook keurig geregeld. De kalkoen kwam netjes verpakt en diepgevroren aan.

Prima slagerij

Vleesvoor een wildragout gekocht. Zag er goed uit, smaakvol. Mooi op t8jd geleverd.

Top vlees, top smaak. Hoogtepunt van het kerstdiner.

Gewoon goed

Mooi snel bezorgd, mooi stuk vlees en lekker

Op tijd, prima kwaliteit!

Altijd goed, zowel kwaliteit als bezorging

The Butchery is naar mijn mening de beste slager van Nederland. Het aanbod is gigantisch en het vlees is van hoge kwaliteit. Bezorging is ook abnormaal snel met Trunkrs. Koop tegenwoordig nog amper vlees in de supermarkt en haast alleen nog maar bij Butchery. Liever minder vaak vlees van hoge kwaliteit dan meer van lage kwaliteit. Kwaliteit > Kwantiteit

Uitstekend!

Uitstekende producten en uitstekende levering. Wij hebben heerlijk gegeten weer deze feestdagen dankzij The Butchery!

Delicious

Delicious party ham delivered on date requested. Thank you!

Over The Butchery

Online Slagerij & Traiteur met superieure vleesrassen en Dierenwelzijn Garantie.