Goed maar kan beter

Service en kwaliteit dik in orde Short rib en kalbi bevatten echter wel te veel vet.

Kwaliteit is perfect en de service uitstekend

Kwaliteit

Was een eerste bestelling, maar zeker niet de laatste. Wat een kwaliteit en smaak !!

Overheerlijk vlees met uitstekende klantenservice!

Uitstekende dienstverlening

Er waren jammer genoeg wat problemen met de levering van Trunkrs. De avond van ontvangst hierover bericht gedaan en ik werd direct om 8u de volgende morgen gebeld met het bericht dat zij het pakket opnieuw gingen versturen. Zelfde avond had ik het in huis!

Kwaliteit vlees goed geleverd

Heerlijke kwaliteit vlees goed (snel, diepgevroren, goed verpakt) geleverd.

Nadat bezorgdienst twee maal niet op kwam dagen, waar de Butchery niets aan kon doen, heeft the Butchery de bestelling opnieuw aangemaakt en met andere bezorgdienst verstuurd. Prima service en erg goed vlees.

Waanzinnig

Altijd de beste service & kwaliteit!

Goede kwaliteit, goede levering

Bestel regelmatig bij The Butchery. Heerlijk vlees! Daarnaast is de levering altijd volgens planning, erg prettig!

Lekker vlees

Meedere stuken vlees besteld.. alles wat ik al bereid heb is van uitstekende kwaliteit. Ze hebben aan mij een nieuwe vaste klant !

Prachtig stukje vlees en correct geleverd!

De Wagyu Bavette was fantastisch.

Snelle levering, mooi vlees

Producten worden keurig bevroren bezorgd. Vlees ziet er mooi uit. De spareribs hebben veel vlees

very good

tasty meed and reliable service

Stipt op tijd geleverd Volledig ingevroren En een onzettende lekkere livar beenham

Geweldig bedrijf!

Al jaren trouwe klant….geweldige producten!

Klein probleempje met levering waaraan de Butchery geen schuld had hebben ze het alsnog prima opgelost.

Top vlees met goeie service

Mooie stukken vlees kun je bestellen. En ze worden met zorg geleverd. Altijd goed verpakt en bevroren geleverd zodat ze gelijk de vriezer in kunnen. Je proeft dat het kwaliteit vlees is.

Weer super lekker vlees en prima levering

Weer super goed vlees en prima levering. We hadden Picanha en burgers. Echt allebei heel goed!

Prima en snelle levering

Prima kwaliteit, heel goed verpakt en snelle levering

Op tijd aangekomen, vriendelijk, goede verpakking. Geen negatieve punten.

Mijn nieuwe vleesplek!

Van een collega gehoord dat de kwaliteit van het vlees beter is dan in een supermarkt. Dacht ik probeer het ook eens en ben dan ook zeer tevreden! De shoarma van livar is een gigantisch verschil met supermarkt spul. Zéér lekker gekruid, geen waterfontein, erg mals en behoud van vleesvolume! Na ontdooien van vlees een zeer mooie kleur en blijft zeker een dag of vijf er goed uitzien in koelkast. Kortom ik ga hier zeker veel meer bestellen want het is ook erg makkelijk en snel.

Topvleeslevering

Bestellen goed, levering in orde en dan het vlees TOP!

Outstanding

Geweldig bestelproces en zeer accurate bezorging!!

Alles volledig volgens verwachting

Top vlees

Alles even lekker. Vlees zoals vlees hoort te zijn.

Over The Butchery

> Online Slagerij & Traiteur met superieure vleesrassen. > The Art of Craftsmanship...