Prima levering, zorgvuldig verpakt.

Gemakkelijk, prima kwaliteit en op tijd geleverd. Leuke verrassing deze keer. lekker kopje mosterdsoep cadaeau!

Garantie

Na een beschadigde zending te hebben ontvangen gebeld en direct een nieuw product opgestuurd gekregen helemaal top!!

Geweldige producten en super snelle levering!

Laat ik beginnen met de bestelde Picanha, deze sous vide gegaard op 53 gradeb en daarna afgefakkeld op een houtvuur.. Heerlijk! (eet deze met een mooie chimichurri!) Tevens Jalapeno cheese worstjes besteld, welke bereid op de bbq fenomenaal lekker en juicy waren. Dit weekend de brisket klaargemaakt. Geïnjecteerd, dry rub erop en op 110 graden gerookt. Daarna in de alluminiumfolie gegaard tot een kerntemp van 93 graden. Ook de Brisket was van zeer goede kwaliteit ondanks dat deze vrij lean was super mals en smaakvol. Omdat de kids dol zijn op merguez worstjes ook een 12stuks van deze 'Kalkoen Merguez' meebesteld. Deze op houtvuur bereid en we waren erg onder de indruk van de smaak en sappigheid.. Grandioos! We gaan hier zeker nog vaak bestellen!

Krijg wat je besteld met snelle levering.

Snelle levering. Zeer groot Premium vlees. What you see, is what you get.

Top vlees!

Heerlijke porterhouse, top worst.

Super good

Snelle bezorging op de aangegeven tijd met super goede tracking. Zelfs op mijn campus waar levering nog wel eens fout gaat ging het helemaal goed. Het vlees was goed verpakt en nog piepers. Daarnaast was het heerlijk mals, zeker het geld waard

Snelle service, goede producten

Door het grote aanbod kom ik altijd wel bij de Butchery terecht. Kwaliteit van de producten is goed en gevarieerd. Als ik enig minpuntje mag benoemen zou ik af en toe graag ook iets 'vers' willen ontvangen. Diepvries zorgt ervoor dat je op de dag van levering vaak niet direct aan de slag kan. Voor de rest een prima site met voldoende aanbod voor acceptabele prijzen.

Kwaliteitsproducten, variatie, groot aanbod!

Uitstekend vlees, maar daar betaal je ook voor. Zeker niet de goedkoopste, maar wel 1 van de betere online slagers. Dus kwaliteit gegarandeerd.

Prima afgeleverd

Top vlees. Top afgeleverd!

Was blij mee

Besteld, snel en netjes geleverd.

Goed verzorge levering en top kwaliteit vlees!

Snel geleverd en entrecotes waren super

prijzig maar wel top kwaliteit!

Mijn ervaring is prima, snel geleverd en vooral de kwaliteit, daar doe ik het voor.

Perfect vlees!

Perfecte,constante kwaliteit vlees!

Super kwaliteit

Origineel Wagyu besteld, werd snel en keurig afgeleverd en heerlijk van gesmuld.

Lekker vlees, snelle levering en goede service

Voor speciale steaks is The Butchery mijn go to plek om te bestellen! Heerlijk vlees en snelle levering. Persoonlijke service wanneer iets toch niet op voorraad is.

Top qualiteit Black Angus Brisket

Low and slow smoker voor 10 uur. Echt een groot succes. Zeker een aanrader als je een offset smoker hebt. Geleverd op tijd zoals beloofd.

Super kwaliteit snelle levering

Beter is er niet

Goede lekkere ribs in vaccum verpakt en ingevroren

Prima ribs met een mooi stukje vlees er op. Goede afhandeling vbij ophalen in de winkel

Good quality meat

Good quality meat, super fast shipping and fair prices Thanks!

Vlees was weer van topkwaliteit

Meerdere malen besteld en het wordt altijd topkwaliteit geleverd ook bezorgen meer dan voldoende.

Very satisfied

I ordered twice already and as of now I am very happy with every high quality product I got. Will buy again!

Levering kwam als gezegd en het vlees was echt heerlijk!

Goed vlees

Goed vlees en op afgesproken tijd bezorgd.

Mooi vlees

Erg lekker

Vlees van topkwaliteit, levering supersnel en prijs-kwaliteitverhouding 10

Over The Butchery

Online Slagerij & Traiteur met superieure vleesrassen en Dierenwelzijn Garantie.