Lekkere asiasitische optoes

Super efficient met de levering, mooie stukke vlees. Bedankt voor de gratis hamburgers maar deze waren niet als verwacht - te veel niet gezonde ingredienten, waroom glucose stroop toevoegen ? En nog zo zo veel anders - we misten de smaak van het mooie vlees.

Outstanding USDA Prime Steaks!

AS always, perfect steaks, perfectly packed to keep them frozen, and very quick delivery in the evening on the same day. Super!

Voor de eerste keer hier besteld en goed bevallen

Voor de eerste keer bij de Butchery besteld. Wagyu, Livar schnitzels en Cordon Bleu. Alles van prima kwaliteit en voor herhaling vatbaar. Geleverd via Trunkrs wat ik een prettig bedrijf vind (goede communicatie met realtime status updates en ze zijn oo proactief door vooraf te vragen waar het afgeleverd mag worden indien niet thuis)

Heerlijk vlees voor een betaalbare prijs

Het is elke keer weer genieten het bestelproces op de prettige website, de levering aan huis, de bereiding in de keuken of de bbq, de heerlijke producten op je bord. De worstjes en burgers met jalapeño zijn wat ons betreft echt een aanrader!

Mooi vers vlees

Het vlees is zoals ze zeggen. Perfect vers, daar is niet meer uitleg voor nodig

Snel geregeld, snel bezorgd.

Ik heb dit besteld voor iemand anders, helaas heb ik het zelf niet kunnen proeven. Het bestellen ging in ieder geval prima. Prijs mag altijd beter natuurlijk, maar wel een begrijpelijke prijs.

Zeer correct geleverd

Tevreden heel lekker en mals vlees

Uitstekende ervaring

de goederen prima gekoeld geleverd gekregen en waren zeer smakelijk

Mooi vlees

Mooi vlees diep gevroren uitstekend!

Ideaal en goede kwaliteit

Prachtige kwaliteit qua vlees en een super service qua levering. Voor een fotografie opdracht hebben we dit prachtige vlees besteld (en daarna heerlijk bereid en opgegeten), ideaal dat het online besteld kan worden. Duidelijke factuur dus zakelijk gezien is het ook perfect op hier te bestellen!

Perfect!

Top service, producten én bezorging. Niets op aan te merken

Wederom fantastisch

Alles goed! Service kwaliteit producten en levering!

Snel bezorgd en heerlijk vlees

top

altijd goed vlees, vooral de wagyu bavette.

Perfect!

De dry aged rubia galega rib eye, Iberico secreto en Iberico rib fingers waren van hele goede kwaliteit. Wij hebben genoten!

Fantastische Iberico spareribs!

Gisteren slow de cooked Iberico Spareribs voorbereid van The Butchery en daarna meteen gegeten met onze vrienden. Het resultaat was geweldig. dag gemarineerd (Indisch + honing) en daarna eerste 2 uur slow gerookt tussen 110 en 140 graden, daarna nog in folie 1,5 uur op 180 graden indirect met honing + beetje marinade op het folie en klontje boter op het vlees. Afgemaakt met zelfgemaakte knoflooksaus en het resultaat was een 10! Vlees viel van het bot, mals en smaak was kon niet beter. Probeer het zelf.....

Beste vlees, beste service!

Ik bestel nergens anders meer, tenzij er een bepaald product is wat zij niet aanbieden. Kwaliteit is zeer goed. Levering is snel, website is duidelijk. Klantvriendelijk en een leuk spaarsysteem. Een absolute aanrader!

Aantal keer besteld bij The Butchery. Leveren altijd netjes. Geven op tijd aan wanneer ze komen leveren. Producten zijn van goede kwaliteit.

Zoals gebruikelijk goede levering en zeer goed kwaliteit vlees!

Bestel elke paar maanden mijn dagelijks en barbecue vlees bij de Butchery. Grote keuze in het assortiment en de kwaliteit is heel erg goed!

100 %

Zo wie zo goed verpakt, en op tijd bezorgd , binnen de 24 uur Ik heb de 20 dagen voor 2 personen besteld ,je kan zien dat 't top kwaliteit is, boven verwachting Kwaliteit is dus hoog, dan is de prijs dus laag, ??Alle ware naar zijn geld.

geweldig lekker vlees

Hieronder staat aanbevelen, ik ga hierop nee antwoorden. Niet omdat jullie slecht werk afleveren, integendeel, jullie hebben zeer lekker vlees, altijd goed verpakt en zeer snel geleverd. Maar ik beveel nooit iets aan. Mvg, Philippe

Altijd super !

Ik heb een paar keer problemen gehad met de vacuüm,heb dit netjes gemeld en heb een gratis stuk vlees gekregen. En verder geen last meer van gehad. Vint hem wel vrij prijzig maar het is de prijs dubbel en dwars waard Groeten Thomas van der pol

Top.

Altijd optijd geleverd. Sms 15min vooraf. Vlees is van top kwaliteit. De slager hier om de hoek heeft niet altijd het vlees wat ik zoek. Maar hier wel. 100 punten.

Beste online slager!

Haal hier al een poosje me bbq vlees. Altijd top kwaliteit mooi gesneden stukken .

Top kwaliteit en snelle levering!

Over The Butchery

> Online Slagerij & Traiteur met superieure vleesrassen. > The Art of Craftsmanship...