Heerlijk, makkelijk en goed

Veel keuze, snelle levering.

Beste vlees dat je gaat vinden

Al enkele keren besteld en nog nooit teleurgesteld. Steeds gekozen voor Japanse A5 Wagyu BMS12. Love it

Zorgeloos

Vlees was heerlijk. Goed verzorgd en levering zoals afgesproken.

Altijd prima kwaliteit voor een goede prijs

Aantal jaar geleden ontdekt. Nog nooit teleurgesteld. Uitstekende kwaliteit vlees. Ook een prima bezorging.

Mooie producten

Lekker vlees

Heerlijk vlees van goede kwaliteit en fantastische service!

Heerlijk vlees van goede kwaliteit en fantastische service! Nadat een van mijn pakketten zoek raakte in het sorteercentrum heeft The Butchery direct na mijn telefoontje de bestelling opnieuw samengesteld en hoogstpersoonlijk bij mij thuis afgeleverd.

Ze hebben een vaste klant bij ! ❤️

Ongelofelijk!!! Van de snelle levering, naar het vlot contact via mail, naar de kwaliteit van het vlees , alles wat perfect !!!

Perfect stuk vlees ontvangen.

Bezorging is makkelijk te volgen. Eerder kwam het in een zak met droogijs dit was nu niet Maar gelukkig waren w thuis. Vlees is van hele goede kwaliteit!!

Altijd goed vlees

Zowel de A5 Wagyu, de Picañha, diverse Ribeyes als de stoofpotten, de Spare Ribs en het Buikspek inmiddels geprobeerd. Allemaal prima kwaliteit en altijd geleverd op het afgesproken moment. Top!

goede kwaliteit vlees, snelle levering

Mooie kwaliteit vlees. Indien nodig duidelijke bereidingsadviezen. Levering als toegezegd. goed verpakt en ingevroren en volgens afspraak.

Goede kwaliteit, heel lekker en vlug geleverd

Uitstekende levering en kwaliteit

Lekkere ribben

Perfecte ribben die mooi op tijd geleverd waren.

Heerlijk vlees

Ik koop regelmatig vlees bij jullie en het is altijd van zeer goede kwaliteit

mijn ervaring is goed, precies zo als je het wenst. bestellen betalen en bezorgen. vlees was voortreffelijk

Geleverd zoals ik het graag zie

Goed verpakt, voorzien van datum stickers.

Top vlees

De Iberico fingers zijn een aanrader en werden de volgende dag goed verpakt en gekoeld geleverd. Dit smaakt naar meer.

Levering zoals afgesproken

Mooi pakket met heerlijk vlees. Mis eigenlijk wel een a4tje met omschrijving inhoud en verwerkings-tips van het pakket.

Alles volgens afspraak met de bezorging. Het vlees was heerlijk

Super goede producten

Goed stuk vlees, heerlijke soepen, kroketten en pasteitjes. Goed verpakt geleverd en snel.

Uitstekende service en super vlees!

Goed vlees op tijd geleverd

Niets mis mee.

Prachtige producten

Eerste kennismaking is van aanleveren tot en met eten perfect!

Bestellen was een makkie

Alleen jammer dat de bezorger niet aanbelt maar het in de tuin achterlaat terwijl we thuis waren

Over The Butchery

> Online Slagerij & Traiteur met superieure vleesrassen. > The Art of Craftsmanship...