Snel geleverd, op voorraad

Snelle levering, alle maten op voorraad.

great

fast reliable

Goede site met mooie prijzen

Vervolgens was het ook snel besteld en goed geleverd. Erg goed product!

Snel en eerlijk

Duidelijke en eerlijke website

Gemakkelijk en werkelijk onvoorstelbaar snelle levering.

Ik zocht een specifieke helm van hetzelfde merk als dat ik al had. De maat was hiermee dus al bekend, nu de prijs nog! Al snel kwam ik op bikeroutfit terecht omdat de prijs daar het voordeligst was, maar ook de enige waar ik de helm in de door mij gewenste kleurstelling kon bestellen. Het kleine/grote kind dat ik ben wil dan ook uiteraard mijn bestelling zo snel mogelijk ontvangen en ik blijf mij hierover verbazen, want de volgende dag, dik binnen vierentwintig uur had ik mijn nieuwe helm in mijn handen. Als een kind zo blij dus. Wat mij betreft is de webshop ook een plek waar ik mij uren kan vergapen op alle mooie artikelen die er in staan een ook gemakkelijk kunnen worden gevonden door te filteren. Al met al een dikke aanrader en ik kom zeker terug, al ben ik ook heel erg benieuwd naar de shop in Amsterdam. Dat beloofd een ritje op de motor naar onze hoofdstad.

Tevreden klant

Ik ben zeer blij met het geleverde! En een leveringstijd in een week met een weekend ertussen was ik ook tevreden over!

Goede service en kennis van zaken

Zeer goed. Vriendelijk en kundig personeel.

Super super super

Hier kan je echt altijd terecht. Je wordt altijd geholpen met een glimlach en altijd weten ze waar ze het over hebben!! Iedere keer als ik hier kom koop ik een product wat helemaal geschikt is voor mij! Echt een super winkel!

Super goeie service, altijd vriendelijk.

Snelle service goede afhandeling

Mijn bestelling is door post.nl niet conform afspraak bezorgt. Biker Outfit heeft direct nieuwe gestuurd, super snelle afhandeling. Zal in de toekomst zeker weer mijn bestelling plaatsen bij Biker Outfit.

Was goed

Levering was niet op tijd Maar werdt goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling

De bestelling was op tijd en was de goede motorjas

Voordelig en snelle levering

Snelle levering.

Prima handschoen voor de natte en koudere periode. Minder geschikt voor de langere winterritten.

Een tevreden klant

Ik raad deze iedereen aan. Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling, en ben daarvoor ook telefonisch goed geholpen om het advies naar keuze.

Prima zaak, ze denken mee, duidelijke afspraken, vlotte levering.

Gewoon een zeer betrouwbaar adres; ik kom hier zeker weer terug.

Duidelijke communicatie en service

Helaas waren mijn bestelde handschoenen niet op voorraad. Ik kreeg vrijwel direct een mail met deze boodschap en de verschillende mogelijke oplossingen. Zeer netjes opgelost en nu zeer blij met de aankoop die snel volgde.

Super kleding wat ik besteld heb

Super merk magna jas en broek besteld plus speciale bretels bij de broek en bij de jas een hot vest ideaal zelfs zonder hot vest al super warm water loopt er zo vanaf binnen kant droog super outfit ken hem aan bevelen

Ruime keuze aan motor kleding

Supersnel, besteld en de dag erna geleverd.

Super winkel

Zowel het aanbod als de prijs/kwaliteit verhouding zijn erg goed. Communicatie met de klantenservice verloopt altijd voorspoedig en de producten worden zeer snel thuisbezorgd.

Nette afhandeling

Er was enige vertraging in de levering. Ben hier persoonlijk over gebeld. Heel netjes. Verder een goede prijs en kwaliteit!

Heel fijne ervaring

Heel goede service een communicatie. Prijzen en product kwaliteit deugen ook altijd.

Snelle levering en op tijd

Product ben ik tevreden over en de levering was erg snel geen min punten geconstateerd!!!

Snelle en uitstekende levering van goede producten

Winterhandschoenen besteld, snel en goed geleverd. Goede kwaliteit.

Heel blij met de manier hoe het geleverd is.

Goeie conditie en een goed beschreven uitleg voor als het retour had gemoeten.