reliable and fast

reliable and fast, the price is new, undamaged packaging, I definitely recommend it. Thanks

Zeer snelle, vlotte en correcte afhandeling.

Bestellingen worden snel en correct geleverd. De communicatie is optimaal. Aanrader !!

My order was placed very quickly and delivered without any problems.

My orde was prepared and delivered quickly, everything went smoothly. Thakn you.

Keurig

Mijn product was snel en in goede staat binnen. Helaas had ik het verkeerder product besteld maar het retourneren via een servicepunt ging supermakkelijk.

Producten snel en correct geleverd. Goede communicatie. Retourzending snel verwekt. Verbeter puntje.. retourzending kosten via antwoordnummer laten lopen ipv klant de kosten laten dragen. Dat zou helemaal super zijn.

Prima product voor goede prijs

Goed product, goede prijs en snel geleverd

Top winkel

Veel keus, goede prijzen en snelle levering

All good

Fast delivery, product as described, good price

ok

return is a bit complicated from Germany, hopefully my return will went well Size was‘nt fitting, in all my previous gloves i have size M, but in Rev‘it Gloves it‘s too small

Niets dan lof

Ik ben zelf nog maar relatief kort motorrijder. Bij Biker Outfit kan ik terecht voor het kopen van de spullen die ik nodig heb, voor een goede prijs. Maar ook voor advies door mensen die weten waar ze het over hebben, zonder dat ik het idee heb dat men per se iets wil verkopen, Genoeg personeel, wat bij andere winkels nog wel eens te wensen over laat. Altijd geduldig, zoals bij de voor mij nogal moeizame keuze van een helm. En zo nodig wordt er gezocht naar een creatieve oplossing, zoals bij een houdertje voor mijn schijfremslot. De webshop is voldoende verzorgd, accuraat en informatief, zodat ik meestal al genoeg weet en het zonder teleurstellingen alleen maar hoef op te halen. Helaas kan ik niet altijd vinden wat ik nodig heb en ga dan naar een andere winkel. Maar ik begin altijd bij Biker Outfit.

Prima geregeld allemaal

Goedendag Biker Outfit, de bestelling van mijn helmen bij jullie dat is prima gegaan daar heb ik geen klachten over. De aflevering van de helmen door post NL daar ben ik wat minder tevreden over gezien het bedrag wat ik betaald heb voor deze twee helmen met communicatie set is dit gewoon voor de deur gezet, wel een melding gekregen dat het bezorgd was maar toch gewoon voor de deur. Nu is het allemaal goed gekomen maar het idee speelde wel door mijn hoofd als dit pakket door een ander was weggehaald.

Commande de France traitée et livrée en un temps record , tout est parfait.

Apparaat functioneert prima, houding Biker outfit niet goed

Optima 3 druppelaar besteld. Bleek de kabel naar mijn Harley er niet meer standaard bij te zitten. Hierover gebeld en de medewerker toonde hiervoor nul begrip, had ik maar in de winkel moeten komen kijken. Dus apparaat een 10, Biker outfit wat mij betreft een 2.

Zoals het hoort

Netjes op tijd verstuurd en aangekomen

Helemaal top

Bestelling gedaan via de website. Kwam netjes binnen. Alles direct verzonden.

Alles vlot en correct.

Bestelling geplaatst en daags nadien geleverd. Netjes ingepakt!! Alles verliep zoals het moet zijn!!!

fast delivery excellent goods

Goed product, netjes geleverd

Ik zocht een regenmembraan voor mijn leren Rev’it jack. Dat was na 10 jaar niet meer zo waterdicht. Dat ging Rev’it niet na leveren, terwijl dat jack nog steeds in de collectie is. Slechte service en bovenal niet zo duurzaam. Ze vonden dat ik dan maar voor een nieuw jack moest gaan winkelen. Ik heb bij deze webshop een Held een binnenregenjas gevonden. Het item had een heldere en duidelijke omschrijving met foto’s erbij. Dat was wat ik zocht. Het combineert prima met mijn Rev’it jack.

Goede deal, eenvoudig bestelproces

Super korting op de Cardo communicatie set. Online bestellen gaat eenvoudig, betaling werkt goed. Je wordt goed geïnformeerd over de status van je bestelling en wij ontvingen hem zelfs eerder dan in eerste instantie werd aangegeven. Wat mij betreft niets op aan te merken en dus 5*

Fijne motorjeans van Rev It

Fijne broek voor een prima prijs. Was een sample broek. Inclusief knie beschermers

Product zoals omschreven

Motorhelm besteld, was er binnen enkele dagen en in originele doos.

Snelle,transparante service

Overzichtelijke webshop met duidelijke vermelding van de voorraad.

Goed kwaliteit van roof boxer v8

Ben heel de vreden

Snel levering, zachte prijs, top

Prima ding maar het aan klikken is even onhandig

Prima ding, maar het aanklikken is even onhandig

Netwerkweg 33

1033 MV Amsterdam

204930367

Over Biker Outfit

In ruim 12 jaar tijd is Biker Outfit uitgegroeid tot de meest spraakmakende motorkleding specialist in Nederland. Er is een imposante helmen studio op de begane grond en Europa's grootste collectie Rev’it op voorraad. Met een oppervlakte van ruim 1.300 m2 over 3 etages waan je je in een motorkleding warenhuis. Natuurlijk vind je de gerenommeerde merken als Rev’it, Alpinestars, Dainese, Shoei, Schuberth, maar ook de tientallen 'niche brands' die je nergens anders tegenkomt in Nederland maakt shoppen bij Biker Outfit tot een belevenis! Tenslotte; makkelijk aanrijden vanaf de A10 en aan parkeergeld doen we niet. Tot gauw!