super snel geleverd

Ik vond het fijn en overzichtelijk op hun pagina ,had snel gevonden wat ik zocht . Kort maar krachtig super ! zal er zeker nog wel eens bestellen.

Het pak wat ik wilde was overal uitverkocht, gelukkig kon ik het bestellen bij Bikeroutfit. Vrijdag besteld, zaterdagochtend in huis!! Top

Top levering

Snelle levering van de bestelde producten, die ook nog eens qua maat goed passen.

Snelle service juiste product netjes aan geleverd helemaal top

laagste prijs, juiste maat en snelle levering

ik was op zoek naar een Rev'it Airwave 3. Biker Outfit was door de kortingscode €20,- goedkoper dan de directe concurrenten, de maattabel klopte, jas was op voorraad en is snel geleverd. kortom: helemaal top!

zeer tevreden

Snelle en vlotte levering.

Snelle levering.

Revit regenjas en broek gekocht. Prima prijs en snelle levering.

Wat een mooie helm en snel geleverd!

Met een vrouw die Momo wordt genoemd is een helm van MOMO-design natuurlijk een geweldige binnenkomer. En dan ook nog in haar favoriete kleur rose. Netjes verpakt, snel geleverd en een hele blije vrouw, ben ik heel tevreden.

24h fast delivery and product quality

24h fast delivery and product quality

Makkelijk en snel

Snel en makkelijk kunnen bestellen en de dag erna al bezorgd. Ideaal, zo had ik mijn gewenste handschoenen nog voor de vakantie en er heerlijk mee kunnen rijden !

Goed en snel

Goed en snel binnen. Mooi product.

Snelle en keurig verpakt geleverd

Een nieuw vizier voor mijn helm besteld. Keurig optijd geleverd en goed verpakt tegen beschadigen.

Happy girl

Product zoals omschreven. Kleuren zoals foto. Snelle levering! Super content!

Quick delivery and a top product !

I ordered a helmet online. The delivery was 2 days later, neatly boxed just like it should be.

Geweldig product en snelle levering

‘S middags besteld en de volgende dag bezorgd! Waar ik vooral enorm blij mee ben is het feit dat Biker Outfit als enige motorkledingwinkel in Nederland Alpinestars motorpakken in maat 44 heeft. Als relatief kleine man is het altijd een uitdaging om passende kleding te vinden, aangezien de meeste winkels deze maten of niet hebben of in lage voorraden hebben vanwege de gemiddelde Nederlandse maten. Daarmee onderscheidt Biker Outfit zich ten opzichte van de concurrenten. Fijn dat jullie wel verder kijken dan standaard confectiematen! Keep up the good work!

Prima winkel, snelle bezorging

Goede handschoenen, perfecte pasvorm en geen zweet handen bij warm weer.

Uitstekende prijs

Goede winkel met snelle levering en goede prijzen

Snel en volgens belofte op de website.

Eerst bij MKC besteld. Was allemaal op voorraad volgens de website. Uiteindelijk na meerdere telefoontjes en vier weken de order geannuleerd en bij bikersoutfit besteld. En precies volgens afspraak had ik alles een dag later al binnen!

Een tijdje zocht ik al naar de Rev it safeway 2 riem. Nergens hadden ze het op voorraad totdat ik de website van Biker outfit zag gelukkig hadden ze het daar wel op voorraad.

pourquoi je n'ai pas connu ce shop avant

première expérience et surement pas la dernière, excellent prix, livraison super rapide, communication et professionnalisme exceptionnel je l’ai déjà recommandé a tout mes amis bikers

• Nous recommanderiez-vous? Non

Prettige medewerkers die niet pushen

Prettige medewerkers die niet pushen en een ruim assortiment.

Geweldig!!!

Supersnelle verzending, en nadat ik het artikel retour heb gedaan (wat ook heel simpel en duidelijk was hoe dat te doen) omdat de maar niet goed was had ik binnen 3 dagen de nieuwe binnen, echt heel snel allemaal. Het was mijn eerste ervaring met biker outfit maar zeker niet de laatste.

Vriendelijk top personeel

Uitstekende winkel met hele goede service.

Biker Outfit is zowel online als in de winkel zelf een uitstekende (web) winkel met hele goede service. De winkel is goed te bereiken en de webshop is heel overzichtelijk en duidelijk.

Motorschoenen besteld, binnen 48 uur in huis. Precies zoals beschreven en als op de foto's.

Over Biker Outfit

In 9 jaar tijd is Biker Outfit uitgegroeid tot de meest spraakmakende motorkleding specialist in Nederland. Er is een imposante helmen studio op de begane grond en Europa's grootste collectie Rev’it op voorraad. Met een oppervlakte van ruim 1.300 m2 over 3 etages waan je je in een motorkleding warenhuis. Natuurlijk vind je de gerenommeerde merken als Rev’it, Alpinestars, Dainese, Shoei, Schuberth, maar ook de tientallen 'niche brands' die je nergens anders tegenkomt in Nederland maakt shoppen bij Biker Outfit tot een belevenis! Tenslotte; koffie wordt nog handmatig voor je bereidt en aan parkeergeld doen we niet. Tot gauw!