Rev'it rug bescherming

Snel bezorgd. Bleek alleen dat ik per ongeluk een te kleine maat had besteld. Hierover contact gezocht. Kon na goed overleg kosteloos terug gestuurd worden en kreeg de juiste maat binnen een paar dagen toegezonden. Kortom een uitstekende service wat veel vertrouwen geeft indien nodig andere artikelen te bestellen.

Goede prijs en gratis verzending

Mooie 60 liter dry bag, de volgende dag bezorgd

Snelle levering tegen een scherpe prijs.

Bij mijn zoektocht naar een remote control voor mijn communicatiesysteem kwam ik al snel uit op de webshop van Biker Outfit. Het mooiste is dat de prijs lager was dan bij andere leveranciers en de levering snel.

Super product

De handschoenen zitten super!

Zeer ruime sortering en prettige service

Meerdere keren langs geweest om nieuwe kleding en helm te kopen, ben goed geholpen en geadviseerd. Ook online een aanvullende bestelling gedaan en werkt prima, snelle afhandeling. Keuze is veel groter dan bij een motor leverancier.

Top producten, klantvriendelijkheid staat hoog

Top producten goeie kwaliteit en aardige en klantvriendelijke medewerkers is een echte aanrader

Aanrader

Duidelijk bestel- en betalingsproces. Product geleverd binnen no-time en keurig verpakt. Geen enkele reden om het bedrijf niet aan te raden!

snelle levering , goede kwaliteit

hele snelle levering en een super kwaliteit ben er super blij mee en ik ga zeker vaker wat bestellen !! top service

Top kwaliteit

Snelle levering. Goede contacten. Goede producten.

Great kit at great prices

Have used Biker Outfit before and have always found them to be first class. Great prices super fast despatch and great comms. It’s my go to place to get my bike kit even though it’s in another country no problems with delays in postage etc. I cannot recommend highly enough.

Snel geleverd en zalige producten

Zeer snelle levering, super kwaliteit van de producten

Geweldige snelle en correcte levering,duidelijke site

Biker outfit heeft een overzichtelijke website! Het ticket contact is super!! Snelle en correcte levering van goed geprijsde producten. Jl. Een biker backpack en handschoenen besteld. Ik ga zeker in het vervolg shoppen.

High quality low price

I decided to buy the little-known German manufacturer of Moto equipment Germas for lower prices. According to the description on the web shop, I expected quality. That's what I got. Jacket and pants for tougher conditions are just great! I would recommend to everyone Germas as a brand of equipment and Biker Outfit as a webshop. Fast delivery without complications. I have to say I wasn’t sure about the size, so I ordered a 3XL pants and a jacket, but I was absolutely right because it suits me perfectly! I am 186 cm tall and weigh 106 kg. In my experience this was a good purchase and I will be ordering the equipment again at Biker Outfit.

Goede snelle persoonlijke service.

Helaas was de bestelde jas niet meer op voorraad. Maar mijn geld was snel weer teruggestort.

Great service

Got a jacket but it was too small, returnd it and got a bigger one the same week

Goede en snelle service

Telefonisch netjes te woord gestaan. Super snelle levering en een prachtig product. Kortom top!

Keurig en snelle levering

Uitermate positief over de snelle levering van een motorjas en tot in detail keurig verpakt met kwalitatief goed gevoel rechtstreeks uit de fabriek! 100% aanbeveling!

Blubbervette kwaliteit tegen broodmagere prijzen!

Klantvriendelijk, meedenkend en laagdrempelig.

Ik ben afgegaan op de reviews. Heb nog gebeld en werd zeer vriendelijk te woord gestaan en uitgelegd hoe ik een en ander kon bestellen via de website. Deze is duidelijk en overzichtelijk en er was ook goed terug te vinden hoe een en ander zou gaan indien er iets niet zou passen. Alle door mij bestelde artikelen voldeden prima en ik zal er met plezier gebruik van gaan maken.

Goed verpakt en snelle verzending

Ik had bretels gekocht voor mijn broek. Deze kwamen zoals gezegd binnen 2 dagen al. Dit had ik niet verwacht, want als ik iets ergens anders zou bestellen duurde het altijd langer dan dat ze aangaven. Dt komende door de corona. Veel meer mensen bestellen online. Niks mis met de verpakking en dus verassend snel!

Great

Really happy with the product that I bought! Amazing price. The shipping was also really really fast. I got it internationally in a matter of a couple of days. Overall, I will definitely use them again. Thank you!

Je wordt bij biker outfit echt als klant behandeld

Vriendelijk en klantgericht personeel.

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Ik heb voor mijn man motoschoenen van „Alpinestar“ gekocht en hij is er heel tevreden ermee. De artikel woorden geleverd zoals bij de bestelling vermeld.

Snelle levering, fijne website

Oxford big boss schijfremlot met alarmfunctie besteld en volgende dag in huis! Slot en alarm werken goed. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Extra ketting of beugelslot blijft raadzaam!

Snelle levering en het product voldoet aan de beschrijving.

Over Biker Outfit

In 8 jaar tijd is Biker Outfit uitgegroeid tot de meest spraakmakende motorkleding specialist in Nederland. Er is een imposante helmen studio op de begane grond en Europa's grootste 'Rev’it Shop-in-Shop' vind je op de 1e verdieping. Met een oppervlakte van ruim 1.300 m2 over 3 etages waan je je in een motorkleding warenhuis. Natuurlijk vind je de gerenommeerde merken als Rev’it, Alpinestars, Dainese, Shoei, Schuberth, maar ook de tientallen 'niche brands' die je nergens anders tegenkomt in Nederland maakt shoppen bij Biker Outfit tot een belevenis! Tenslotte; koffie wordt nog handmatig voor je bereidt en aan parkeergeld doen we niet. Tot gauw!