Superdesuperdesuper

Geweldig, zeer fijne motorschoen, top dik tevreden

Behulpzaam in de winkel en vaak interessante prijzen

In de winkel goed geholpen en geadviseerd, koopjeskelder met de samples van Rev'it is zeker interessant om even naar binnen te lopen. Uiteindelijk geen 5 sterren gegeven omdat de communicatie nadat ik de 2e keer langs was geweest en wat spullen weg had laten leggen wat rommelig vond, uiteindelijk was er toch iets niet weg gelegd wat ik wel verwacht had, gelukkig was het product er nog maar het was jammer geweest als dat niet was geweest.

Gewoongoed

Goede servies ik heel blij met julie topie gr andre Cappelle

Top service, scherpe prijzen en prima opvolging

Toevallig op hun site terecht gekomen tijden mijn zoektocht naar SW motech producten. Interessante prijzen direct besteld, echter na montage klein defect opgevallen. Even gemeld per mail en direct een persoonlijke opvolging gehad. Product retour kunnen verzenden onder garantie en even wachten op omruiling. Ondertussen 2e bestelling geplaatst, probleem met de kortingscode die niet werd aanvaard door het systeem werd direct na even een mailtje te sturen opgelost en terugbetaald. Kortom, een uitgebreid gamma, kwamliteitsvolle merken, scherpe prijzen en correcte service.

Kwalitatieve producten en snelle levering

De goederen zijn snel geleverd en voldeden 100% aan mijn verwachtingen.

Goede kwaliteit en snelle levering

Elke bestelling word snel en zorgvuldig geleverd. De kwaliteit is steeds uitstekend.

Goed geprijsd.

Fijne en duidelijke site. Snel geleverd. Artikelen zijn goed geprijsd.

Goede kwaliteit. Snelle levering.

Een echte aanrader voor motorkleding zoekt.

niet super

motor rugtas en motor sokken besteld via internet tas was op voorraad sokken leverbaar met 2A3 dagen.na anderhalve week gebeld ,het was wachten op de sokken . dan eerst maar de tas opgestuurd sokken zouden later komen.anderhalve week later weer gebeld over de sokken.waren net binnen iets vertraging, maar iets is bij mij in dagen en geen weken,is nog niet zo erg maar je krijgt geen mailtje geen belletje o.i.d.al met al 4 weken geduurd

Prima service , top produkt

Goede produkt omschrijving,met duidelijke foto's

Goede service, ook over de telefoon! Zeer tevreden

Vriendelijke geholpen, ook over de telefoon. Bestelling snel verzonden. Erg tevreden.

Uitstekend!

Goede service! Perfect geholpen en goed persoonlijk en gespecialiseerd advies gekregen.

Súper service

Bedankt

Geen beste ervaring

Op zoek naar een motorkol zoals mijn Alpine Sports Monster loop ik tegen een aantal ander kollen aan van hetzelfde merk. All Season staat er bij. Ik bestel er 2, en moet €6,95 verzendkosten betalen. Pakket tarief. Vervolgens vind ik de bestelling in de brievenbus, geen pakket dus. De kollen blijken zo dun als wc papier, all season voor Curaçaose begrippen. Ik wil ze retour sturen, en zie dat ik dat ook zelf moet betalen. In dezelfde verpakking retour kost €3,80 Minstens een bijzondere ervaring.

Alles naar wens

Bestelling was geheel naar wens, snel goed verpakt, alles goed

zeer tevreden met mijn aankoop en de snelle levering.

reeds meerder malen in deze webshop besteld en telkens een uitstekende winkelervaring. Ruime keuze, heel veel stock en kwaliteitsvolle artikelen.

Persoonlijk

Ik ben heel tevreden over de communicatie. Het product dat ik had besteld was op dat moment niet leverbaar maar door goed contact en het goed verwerken in het systeem heb ik snel mijn producten ontvangen. Er wordt maatwerk geleverd wat ik erg waardeer

Super tevreden van

Ik had een broek besteld en had die redelijk snel en het is goede kwaliteit ben er super tevreden van.

Super biker’s equipment

Heel vlotte afhandeling en levering. Super aanbod online van biker’s gear ea.

Always reliable

From time to time I order accessories in this store. It's always about good quality, fast shipping, and nice communication.

Top geholpen door de man met het Ajax

Werd goed geadviseerd en geholpen bij jet uitkiezen van een jas

uitstekend

zeer tevreden goed telefonisch contact gehad goed advies en snelle levering daarbij vond ik hier een item waar ik al heel lang naar op zoek maar nergens meer te krijgen is

Great Products for Good Price

I really love to visit huge Bikeroutfit store that has various products. If I cannot go to store, I am checking their website time to time. There are always good sales there too :)

Great!

Large range, fast order processing, super, I'm satisfied! I will be happy to recommend to friends.

Alles geleverd wat beloofd was

Uiterst tevreden over pakket en service. Had vragen over levering en onmiddellijk antwoord. Is voorbeeld voor vele andere bedrijven. Ik koop nog! Claude

Over Biker Outfit

In 8 jaar tijd is Biker Outfit uitgegroeid tot de meest spraakmakende motorkleding specialist in Nederland. Er is een imposante helmen studio op de begane grond en Europa's grootste 'Rev’it Shop-in-Shop' vind je op de 1e verdieping. Met een oppervlakte van ruim 1.300 m2 over 3 etages waan je je in een motorkleding warenhuis. Natuurlijk vind je de gerenommeerde merken als Rev’it, Alpinestars, Dainese, Shoei, Schuberth, maar ook de tientallen 'niche brands' die je nergens anders tegenkomt in Nederland maakt shoppen bij Biker Outfit tot een belevenis! Tenslotte; koffie wordt nog handmatig voor je bereidt en aan parkeergeld doen we niet. Tot gauw!