Goede site en snelle levering

Ervaring o.b.v. webshop bestelling. De website is erg duidelijk. Producten snel geleverd.

Prima levering nieuwe jas

Ik bestelde een nieuwe jas. Deze stand als voorradig op de site, maar bleek dit niet te zijn. Desalniettemin werd hij keurig verpakt inclusief een aardigheidje binnen een week geleverd. Ben over de jas erg tevreden.

Fantastische snelle levering!

Dit is de tweede bestelling bij Biker Outfit. Bestelling plaatsen, de volgende dag al in huis. Fantastisch! Keurig verpakt en leuke "gift" toegevoegd. Ik ben zeer tevreden en kan iedereen aanbevelen bij Biker Outfit je outfit compleet te maken.

Goede en snelle levering

Goede producten en snelle levering

Aanbevelen

Goede prijs,snelle levering

Quick and dirty

Good price! Good service!

Very fast shipping, good price

Biker Outfit had a really good offer on Kriega products. Shipping was really fast. Only downside was that the shipping on the German side was done by Hermes.

De handschoenen waren zeer naar mijn wens mooi en goed en voor een goede prijs . Tevens op tijd bezorgd dus top

Geweldige prijs en eerlijke verzending

Ik heb voor een geweldige prijs motorhandschoenen gekocht Het werd ook eerlijk en tijd verzonden met een kado erbij. Ik ben tevreden

Goed zoals altijd

ik heb al vaker gekocht bij Biker outfit. Zoals altijd op tijd verzonden en ontvangen. overzichtelijk en duidelijke website. telefonisch bereikbaar en heel behulpzaam.

Perfect and speedy service !!!

I ordered winter gloves on Sunday and received them on Tuesday. That's really good ! But what's more I also received two little gifts.

Ik had een goede ervaring en nog is een snelle levering

Geweldige prijzen

hele goede prijzen & snelle levering

Geweldige service

Kort maar krachtig, geweldig!

Me pakketje kwam snel binne zoals aangegeven

Het pakket was goed verpakt dus geen schade en daar ben k heel blij mee

Snel en dus op tijd bezorgd!!

Mijn ervaring kan ik pas volgende week plaatsen. Het is een sinterklaas kado.

Fast reply and even faster shipping

While looking for a Christmas present early this year, I found the biker outfit shop online and got the product I was looking with a good discount. Now that I know there is a free shipping to Germany for orders above 50€, I will have a look for good offers from time to time! Also, got a fast reply from their customer service as I contacted them. I can recommend this shop!

Goede levering en uitstekende service

De service in de winkel en online is uitstekend. Sneller dan verwacht mijn motor schoenen geleverd gekregen en van tevoren goed telefonisch geïnformeerd

Super Handschuhe für Winter, dick gepolstert

Die Handschuhe sind sehr gut verarbeitet, wasserdicht und warm, und sitzen sehr angenehm ,viele gute Details machen diesen Handschuh zu einem top Produkt. Sehr schnelle Lieferung SUPER SHOP

Hele aangename ervaring

Vlotte afhandeling en product perfect zoals beschreven.

Mijn vaste plek voor motorkleding en accessoires

Na al een aantal keer zeer goed te zijn geholpen en geslaagd, nu voor het eerst besteld bij Biker Outfit. Deskundig en vriendelijk personeel, goed advies en een uitstekende service. Deze keer, bij bestellen, kwamen de scherp geprijsde producten keurig optijd aan. Alles was dan ook goed verpakt. Er zaten zelfs twee kollen bij cadeau. Wederom ben ik weer super tevreden, daarom in mijn ogen zeker een review waard!

Altijd klantvriendelijk en goede prijzen

Ik koop al sinds 5 jaar bij Biker Outfit. Snelheid, juiste prijzen, vriendelijkheid…dat zijn te steekwoorden hier

Op zoek naar een motorbroek kwam ik bij bikeroutfit terecht. Mijn vraag via de mail werd zeer snel en goed beantwoord, de verzending was snel (inclusief cadeautje, black friday) en dit alles nog tegen een lage prijs tov de concurrentie...kortom, ik ben heel blij met mijn aankoop bij Biker outfit!!

Zeer klantvriendelijk

Vandaag mijn bestelling ontvangen en bij het uitpakken bleek dat 1 besteld product niet geleverd was. Meteen gebeld om dit te melden en super vriendelijk te woord gestaan. Beloofd werd dat het missende product meteen werd opgestuurd. Nadat ik had opgehangen meteen een mailtje ontvangen dat het product naar me onderweg is. Super goede service en heel netjes geholpen.

Top ervaring

Ik had online een HJC 80 helm besteld en een los goudkleurig vizier, ik had de bestelling de volgende dag verwacht maar deze kwam niet. Toen heb ik gebeld met een zeer vriendelijke medewerker die vertelde dat het Vizier niet op voorraad was en dat ze liever de bestelling (vanwege breekbaarheid) in 1x wilde versturen en ja de volgende dag werd de bestelling bezorg en ik ben helemaal tevreden

Over Biker Outfit

In 9 jaar tijd is Biker Outfit uitgegroeid tot de meest spraakmakende motorkleding specialist in Nederland. Er is een imposante helmen studio op de begane grond en Europa's grootste collectie Rev’it op voorraad. Met een oppervlakte van ruim 1.300 m2 over 3 etages waan je je in een motorkleding warenhuis. Natuurlijk vind je de gerenommeerde merken als Rev’it, Alpinestars, Dainese, Shoei, Schuberth, maar ook de tientallen 'niche brands' die je nergens anders tegenkomt in Nederland maakt shoppen bij Biker Outfit tot een belevenis! Tenslotte; koffie wordt nog handmatig voor je bereidt en aan parkeergeld doen we niet. Tot gauw!