Tevreden en vertrouwen gewonnen

Bij mijn bestelling was de helm geleverd in een maatje te klein. Na verzending door mezelf, binnen de 3 dagen een nieuwe levering. Topservice, doe zo verder!

Vriendelijk personeel in winkel en goede deals

Ik was al eens in de winkel geweest voor advies, zeer vriendelijk personeel met goede hulp. Vervolgens heb ik online nog wat besteld met korting. Het pakketje kwam snel aan en in goede conditie.

Snel geleverd goede prijs en retour was geen probleem en snel afgehandeld blijf hier mijn kleding bestellen

snelle en correcte afhandeling.

het bestellen ging erg soepel. ook de levering was binnen 24 uur gepiept. Niet normaal. ik kom zeker terug. De bestelde helm van Roeg bevalt overigens prima. cheers Barry

Correcte en snelle levering

Zowel online als in de mooie winkel in Amsterdam, wordt ik altijd zeer vriendelijk en goed geholpen. Zeker een aanrader als je een keer in Amsterdam bent om er eens langs te gaan.

geweldige broek

prima broek, prima prijs, goede services

Goed geholpen met motorpak,regenpak geruild Helemaal top

Goed, Snel No-Nonsens

Goed snel no nonens bedrijf. Altijd correcte afhandeling van bestellingen, snel en goed thuisbezorgd. Je wordt goed op de hoogte gehouden betreffende de verzendingen. Ruime keus en altijd up to date collectie Aanrader.

Good experience

The quality of the product is good . The delivery time is long.

Biker outfit altijd goed

Goede ervaring met koop of retour zenden nooit geen probleem, kwaliteit is top

Snelle en nette levering!

Snel en netjes afgeleverd! Goed en veilig ingepakt

Simpele afhandeling en snelle levering

Ik kreeg een goede prijs voor mijn product en was binnen een minuut klaar met bestellen. Binnen twee dagen had ik mijn bestelling en kon ik weer lekker op pad!

Prima product voor goede prijs

Product voor goede prijs, snel verzonden en goed verpakt.

Goed geregeld

Ik heb bij Biker Outfit een paar Alpinestars handschoenen besteld, maar helaas bleek maat L te klein te zijn en dus heb ik gebruik gemaakt van het erg handige inruilformulier om ze direct in te wisselen voor dezelfde handschoenen in de maat XL (die overigens uitstekend passen). Het was wel jammer dat ik zelf de verzendkosten van het retourpakket moest betalen, maar over het algemeen was mijn aanschaf een prettige ervaring.

Exzellenter Service super Wahre

Ich habe sehr gute Erfahrung mit Biker Outfit gemacht. Innerhalb von zwei Tagen hatte ich meine super tollen Revit Gore Tex Handschuhe und konnte sie auch gleich schon testen! Perfekt! Bin total zufrieden! Hier kaufe ich wieder! Bester Preis, schnelle Lieferung, super Wahre.

Helemaal happy

Ik heb inmidels online wat besteld en ben ook in de winkel geweest. Online besteld wat ik nodog had was binnen 2 werkdagen in huis. In de winkel perfect geholpen door diverse medewerkers die weten waar ze het over hebben en de tijd voor je nemen Bikeroutfit en personeel ga zo door

Perfect service !

I’am really happy with the good service with Biker Outfit. I ordered an order and the next day already was at home. Good service good prices and good products.

Fijne webshop

Groot assortiment en mijn bestelling had ik supersnel ontvangen

Fijne zaak met mooi assortiment en hele goede service!

Als beginnende motorrijder ben ik door de medewerkers van Biker Outfit heel goed geholpen met de aanschaf van mijn uitrusting. Het personeel is vriendelijk, deskundig en geduldig, ik voelde me zeer welkom. Ook lastige maten zijn op voorraad en de keuze is enorm. Kortom een hele fijne winkel!

Goede kwaliteit prijs verhouding

Fijne overzichtelijke site, leuke aanbiedingen soms, en snelle levering.

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Na het product gezocht te hebben bleek het hier het voordeligst. Makkelijk op de site te bestellen en daarna snel geleverd. Ik ben erg te vreden over de service.

Quick Delivery and good service

Ordered adventure boots online. Perfect delivery and good service. Especially Rev'it. Biker Outfit had more in stock than Rev'it itself. Wouldn't have gotten my boots without them.

Mijn bestelling gedaan en heel netjes op tijd een mail ontvangen dat van 1 van de producten de levertijd wat later werd. Daarbij gelijk de keuze gekregen om de rest dan al te ontvangen. Daarna nog een mailtje gestuurd met de vraag of ik het artikel wat later komt dan in de winkel kan ophalen. Ook hierop snel een bevestigende reactie gekregen. Erg fijn en ik kom hier zeker terug!

Makkelijk bestelproces en heel snelle levering

Website is makkelijk en intuitief. Na plaatsen van bestelling kreeg ik al na een uur melding dat bestelling verstuurd was. Top!

Mega goed geholpen na wat problemen met vizier

Ik ben heel goed geholpen nadat ik wat problemen had met mijn nieuw gekochte vizier! Ik kom zeker bij jullie terug in de toekomst Mvg sharon karsten

Over Biker Outfit

In 9 jaar tijd is Biker Outfit uitgegroeid tot de meest spraakmakende motorkleding specialist in Nederland. Er is een imposante helmen studio op de begane grond en Europa's grootste collectie Rev’it op voorraad. Met een oppervlakte van ruim 1.300 m2 over 3 etages waan je je in een motorkleding warenhuis. Natuurlijk vind je de gerenommeerde merken als Rev’it, Alpinestars, Dainese, Shoei, Schuberth, maar ook de tientallen 'niche brands' die je nergens anders tegenkomt in Nederland maakt shoppen bij Biker Outfit tot een belevenis! Tenslotte; makkelijk aanrijden vanaf de A10 en aan parkeergeld doen we niet. Tot gauw!