Perfecte helm

De roof boxer v8 helm vind ik echt super perfecte zicht vanuit de helm, zit echt als gegoten en ziet er ook nog eens mooi uit. Het kost wel wat maar dan heb je wel een mooie helm !

Goed advies, snelle service, groot assortiment

Ben netjes te woord gestaan en geadviseerd in de winkel, werd goed de tijd voor genomen. Ruim assortiment, en nog meer online. Snelle verzending. Helemaal tevreden. Zou er zo weer langs gaan.

Uitstekende service!

Ben er nu twee keer geweest om een motor outfit aan te schaffen. Eerste keer met afspraak, toen was het erg bedrijvig maar toch veel advies gekregen en juiste broek gewoon nagestuurd. En bij de tweede keer voor schoenen bleek de juiste maat niet aanwezig en werd deze besteld en ook weer naar huis opgestuurd zonder extra kosten vooor mij. Mooie spullen en mooie prijzen! Ook een mooie en ruime winkel met ook veel keus voor dames!

Biker Outfit is really attentive and caring about their customers.

I'm really happy that I found Biker Outfit. Already made 2 different order in a week, more upcoming. When there is a stock problem in a specific product, Biker Outfit called me and gave an alternative solution without any price even if there is a little price difference between products.

Topwinkel, goede service en snelle verzending

Ben al jaren klant hier. Heb de winkel al meerdere malen zowel fysiek als online bezocht. Medewerkers zijn vriendelijk en als er ooit iets mis gaat hebben ze een oplossing. Meedenkende winkel met concurrerende prijzen. Beste motorkleding zaak in mijn ogen.

Hoe makkelijk kan het zijn !!!

Verkeerde maat laarzen besteld, helaas !! Toch nog even op zondag 16.30 uur naar toe gereden en er werd heel soepel een juiste maat en model voor mij opgehaald uit het magazijn. Zo kunnen we toch nog veilig op stap komende week, TOPPERS !!!

Goede levering, goede kwaliteit!

Ik had zomerhandschoenen en schoenen besteld. Volgende dag geleverd en gekregen/verwacht zoals afgebeeld op de site. Top!

Keurig geleverd goede producten

Super snel en secuur

Besteld en de volgende dag al binnen! Fantastisch! Mooi en goed ingepakt. Super service

Goede service, alles optijd en goed verpakt

Ik ben erg tevreden over hoe het is gegaan met mijn bestelling. Ik moest wat terug sturen omdat het mij niet paste maar 4 dagen daarna kreeg ik de juiste maat. Ik raad het zeker aan.

Very good delivery

Packaging was ok, product was perfect. Delivery in time

Snelle service en goede kwaliteit

Mijn bestelling werd snel verzonden, helaas heeft alleen de pakketdienst voor enige vertraging gezorgd (waar Biker Outfit niets aan kon doen). De kwaliteit van de geleverde bestelling was goed, zoals je mag verwachten.

Top service, snelle levering naar België

Mijn bestelling is zeer snel verwerkt en op 3 werkdagen tijd geleverd in België!

Zeer prettig contact, snelle levering!

Voor mij de eerste keer iets besteld bij Biker outfit. Na research kwamen ze al goedkoopste maar voren. Echter had ik wat vragen en deze per mail gestuurd en de zelfde dag nog antwoord. Na deskundig advies de bestelling doorgezet en alles stond al klaar via mijn account. De levering was super snel! Zelfde dag verzonden. Volgende dag in huis. Bedankt voor deze prettige ervaring en advies. Zeker een aanrader 10/10

Vlotte service

Nieuw vizier voor mijn Shoei helm besteld. Bestelling ging gemakkelijk via de webshop. Levering ging vlot en ik werd netjes op de hoogte gehouden.

Helemaal top

Ik had op de site de schoenen besteld waren netjes op tijd binnen Alleen had ik toch mijn verkeerde maat door gegeven op Hemelvaartsdag terug gegaan naar de shop om te ruilen Was geen enkel probleem en werd gelijk geregeld zo als de koptekst het al zegt helemaal top

High quality product and extraordinary service

Very fast delivery and very good organization process

Na telefonisch contact gehad en de juiste informatie kreeg was mijn keuze snel gemaakt. Snelle regeling en goede prijs kwaliteit verhouding

Goed product voor een goede prijs

Motor schoenen besteld en snel geleverd voor een prijs die 10% lager was dan ergens anders.

Snelle service, goede producten

Snel geleverd, duidelijke site. Goede communicatie, goede producten. Aanrader!

Prima website. Had per ongeluk voor afhalen gekozen in plaats van verzending. Werd na een belletje gelijk geregeld en de dag erna de schoenen in huis. Schoenen voldoen goed. Goede website met vriendelijke medewerkers. Niks mis mee!

Zoals een webshop hoort te werken

Goede productomschrijving, snelle levering.

Goed product snel geleverd

Alpinestar j-6 gekocht, kwamen binnen 24 uur aan zoals beloofd. Alles helemaal naar wens!

Zeer goede ervaring, snelle levering, goed product

Zeer goede ervaring met deze webwinkel. Ze hebben een breed assortiment, leveren erg snel en hebben snelle reactie bij vragen.

Deskundige hulp en goeie service

Leuke winkel en werknemers

Over Biker Outfit

In 9 jaar tijd is Biker Outfit uitgegroeid tot de meest spraakmakende motorkleding specialist in Nederland. Er is een imposante helmen studio op de begane grond en Europa's grootste collectie Rev’it op voorraad. Met een oppervlakte van ruim 1.300 m2 over 3 etages waan je je in een motorkleding warenhuis. Natuurlijk vind je de gerenommeerde merken als Rev’it, Alpinestars, Dainese, Shoei, Schuberth, maar ook de tientallen 'niche brands' die je nergens anders tegenkomt in Nederland maakt shoppen bij Biker Outfit tot een belevenis! Tenslotte; koffie wordt nog handmatig voor je bereidt en aan parkeergeld doen we niet. Tot gauw!