Snelle levering, goed product

Great experience

No remarks, great price and service

• Biste li nam preporučili? Yes

Duidelijke informatie

Goede website met duidelijke informatie. Bestellen gaat vlot en de service is uitstekend.

Snelle levering goede kwaliteit

Prima service!

Voor mijn motorfiets zocht ik een Quad Lock systeem. Biker Outfit had alles op voorraad. Eenvoudig en snel besteld via de website, en snel geleverd. Keurig op de hoogte gehouden van de status en verzending van mijn bestelling. De bestelling kwam in een plastic postzak, maar ik had een doosje verwacht. De plastic postzak had verder geen enkele invloed op de producten.

Snelle levering scherpe prijs

goeie service

fijne klantenservice.

Prima levering

Besteld een vizor voor een Schubert helm Prijstechnisch goed en netjes op tijd geleverd

Altijd top

Vaker besteld en geweest. Heel fijn bedrijf met kundige mensen.

Top service, goede prizen

DS cover xxl is een super buiten hoes voor bmw 1200rt

Great offers and customer service

The shop offers large variety of items at great prices. Excellent customer service.

Zoals het mi. hoort.

Mijn bestelling zeer snel uitgevoerd en bezorgd, zoals het behoort imho.

Snel

Ik heb gebeld ivm een motorbroek en de medewerker gaf aan dat ik korting kreeg, maar dat heb ik op de site niet voor elkaar gekregen. Beetje jammer, want het was toch rond de 25 euro korting. Omdat we de broek met spoed nodig hadden, Heb ik m toch maar besteld. Hij is snel verzonden en we hadden m twee dagen later binnen.

Supersnelle bezorging voor een top prijs

De goedkoopste en ook nog super snel bezorgd.

Snel levering en uitstekend klantservice

Snelle service uitstekend verpakt

Ik heb een helm besteld in de avond tegen de beste prijs die ik kon vinden, binnen 2 werkdagen bezorgt en netjes zoals het ik het verwachte.

Super Abwicklung

Super schnelle Abwicklung und Lieferung! Bin sehr zufrieden!

Fair and fast

Bought my item for a fair price. Professionell order and fast delivery process. I can recommend this shop und would by again.

Top, alles in orde

Voor een 4daagse motortrip, en onverwacht slecht weer nog snel een regenpak besteld. Mooi op tijd geleverd.

Super professional and responsive motorcycle gear shop. Great experience!

I found Biker Outfit online after exploring and researching several options. I sent an email and immediately received a response. As opposed to other shops in Europe they were quick to response and trustworthy. I purchased online an Alpinestars 1pc riding suit and on the same day it was already shipped! I received the suit, all is great, and I am very pleased :) Best service I've ever encountered.

Gewoon Goed geregeld

Helpfull and kind person.

I wanted to buy tax free clothes from online website. They helped me with everything. I will buy again some motorcycle stuff

Snel verzonden

Snel verzonden!

Prima club!

Snelle levering, goede prijs en goed verpakt!

Snelheid en kwaliteit

Product Roof boxer helm V8 keurigven snel geleverd en goed op de hoogte gehouden van bestelling

Bedrijfsgegevens

Netwerkweg 33

1033 MV Amsterdam

204930367

[email protected]

Over Biker Outfit

In ruim 12 jaar tijd is Biker Outfit uitgegroeid tot de meest spraakmakende motorkleding specialist in Nederland. Er is een imposante helmen studio op de begane grond en Europa's grootste collectie Rev’it op voorraad. Met een oppervlakte van ruim 1.300 m2 over 3 etages waan je je in een motorkleding warenhuis. Natuurlijk vind je de gerenommeerde merken als Rev’it, Alpinestars, Dainese, Shoei, Schuberth, maar ook de tientallen 'niche brands' die je nergens anders tegenkomt in Nederland maakt shoppen bij Biker Outfit tot een belevenis! Tenslotte; makkelijk aanrijden vanaf de A10 en aan parkeergeld doen we niet. Tot gauw!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.