Beloofde levertijd ook waargemaakt. Ruime keuze op het merk waar ik naar zocht.

Goede zaak!

De avond ervoor een gos tracker besteld. De volgende dag lag het klaar om opgehaald te worden.

Geweldige service!!

Erg prettige en persoonlijke ervaring! Tijdens mijn bestelling werd ik zelfs persoonlijk gebeld of het gelukt was en werd ik op een erg prettige manier verder geholpen!

Snel, Goed en goedkoop

Kevlar legging gezocht gevonden gekocht en ontvangen gelijk van genoten!

Topservice en de goedkoopste!

Ik had een tanktas besteld maar had de verkeerde bevestigingsring besteld waarop de klantenservice mij heeft gecontacteerd. Nu was er een tweede probleem dat de correcte bevestigingsring niet op stock was bij de leverancier en ik de tanktas dringend nodig had. Hierop heb ik gevraagd of Biker Outfit de bevestigingsring kon annuleren en terugbetalen zodat ik hem ergens anders kon bestellen waar er wel stock was, en dit was totaal geen probleem. De tanktas werd 2 dagen later geleverd en nog eens 2 dagen later stond het geld terug op mijn bankrekening. De prijs van de tanktas was de goedkoopste die ik in al de webshops heb gevonden en werd ook nog eens gratis geleverd. Ik noem dit topservice!

Snel en netjes geleverd

Ruim aanbod, snelle levering.

Ivm corona kon er helaas niet gepast worden in de winkel dus een 4tal laarzen besteld. Deze werden snel geleverd en zaten allemaal goed. Keuze gemaakt en de rest weer ingepakt inclusief retourformulier. Helaas kosten terugsturen voor de klant. Verder top!

gemakkelijk besteld en vooral snel binnen!!!

Meer goed dan slecht

Ik heb niet veel besteld maar ze zijn wel op tijd binnen gekomen soms eerder dan verwacht.

Misleiding? "OPVOORRAAD" jammer joh nee

Revit overhemd besteld stond op de website op voorraad, dag er op een Email niet op voorraad of ik een ander shirt wou of me geld terug! 2x keer dat ik dit nu mee maak bij dit bedrijf! Voor mij weer een zorg, met in de gaten houden of me geld terug komt!!!

Zeer snelle levering!

Toen ik mijn bestelling plaatste kreeg ik meteen netjes een mail met de bevestiging. Binnen een dag mijn bestelling binnen en deze was netjes verpakt met de factuurbon en eventueel retourbon. Top! Ga zo door Biker Outfit!

PRIMA LEVERING EN SUPERSNEL

Ik had laarzen besteld. Kwamen volgende dag binnen. Prima kwaliteit. Super mooi materiaal. Snelle levering.

Erg goed

Op korte termijn had ik een cadeau nodig voor een vriend. Ik had het bedrijf gemaild omdat ik nog geen factuur had ontvangen en er werd geantwoord dat ze zo snel mogelijk zouden versturen. De volgende ochtend had ik het pakketje al binnen. Top service!

Nette prijzen en goede service.

Mijn ervaring is zeer goed. Snelle levering van producten, concurrerende prijzen en goede service.

Ja gewoon top!

Ik had een jas besteld maar ik kreeg maar geen bevestiging dat die verstuurd was. Heb ik gemaild werd ik de volgende ochtend gebeld door een vriendelijke man die het aan mij ging uitleggen (jas niet op voorraad) en een dag later was de jas binnen! Mooie jas ook dus super tevreden.

Echt goed geholpen via de mail.

Ik ben zeer goed geholpen en met veel geduld van de klantenservice. Net als het in de winkel gaat. De dainese laarzen zijn echt top.

Geweldige site met geweldige prijzen

Per toeval op deze site terecht gekomen daar ik op zoek was achter de Flight Jacket van John Doe. De prijs viel goed mee en heb dan direct besteld. Moest even wachten daar mijn maat niet binnen was maar alles is toch vlugger gegaan dan voorzien. Ook een goede feedback van de medewerkers, bedankt daarvoor. Heb vandaag mijn eerst rit met de jacket gemaakt en ben er happy over. Succes nog!

Prima prijzen, contact, snelheid en webshop! Een Aanrader

Top online zaak.

Goede prijs en altijd snelle bezorgimg. Plus punt....achteraf betalen.

Prettig!

Snelle levering en goed verpakt!

Duidelijke informatie over levering. Snel geleverd en goed verpakt.

Snelle en vriendelijke service

Getint vizier besteld voor een scherpe prijs. Ik ben er helemaal happy mee :)

Weet ik nog niet

Helaas nog niets ontvangen, daarom is het vreemd dat ik de vraag krijg om een beoordeling te geven...

Goede klantenservice en breed scala aan producten

Een aantal keer met de klantenservice gebeld. Perfect vriendelijk! En al mijn producten zijn goed aangekomen. Niets te klagen

Over Biker Outfit

In 9 jaar tijd is Biker Outfit uitgegroeid tot de meest spraakmakende motorkleding specialist in Nederland. Er is een imposante helmen studio op de begane grond en Europa's grootste collectie Rev’it op voorraad. Met een oppervlakte van ruim 1.300 m2 over 3 etages waan je je in een motorkleding warenhuis. Natuurlijk vind je de gerenommeerde merken als Rev’it, Alpinestars, Dainese, Shoei, Schuberth, maar ook de tientallen 'niche brands' die je nergens anders tegenkomt in Nederland maakt shoppen bij Biker Outfit tot een belevenis! Tenslotte; koffie wordt nog handmatig voor je bereidt en aan parkeergeld doen we niet. Tot gauw!