De motorzaak van Amsterdam

Ontdekt op de motorbeurs en al meer dan 6 jaar trouwe klant. Goede prijzen en kortingen!! Personeel altijd vriendelijk en parate kennis van hun artikelen

Goede service.

Vanwege de corana perikelen heb ik iets langer op mijn product moeten wachten. Echter ben goed op de hoogte gehouden over het wel en wee hiervan. Ben zeer te spreken over mijn kriega waterzak.

Pakketje liep wat vertraging op bij post NL. Maar netjes en snel te woord gestaan door biker outfit. Zeer scherpe prijzen. Uitstekende service.

Snel en goed!!

Bestelling in no time u huis. De telefoon houder was zo geïnstalleerd en werkt als een trein!

Een perfecte winkel!

Ik kwam op jullie site terecht en ik vond hem zeer overzichtelijk. Je had een ruime keuze in het assortiment en ik had zo de spullen die ik wou had ik gevond. Ik raad u deze winkel zeker aan! Tevens was er ook een snelle levering.

Al meerdere keren wat bij biker outfit gekocht, zowel online als in de winkel zelf. Ben over allebei zeer tevreden over de service en als er iets niet helemaal naar wens is kan het zonder problemen terug. Zeker aan te bevelen.

item bleek niet meer leverbaar te zijn heb onmiddellijk mijn bedrag retour gekregen

Bestelling wijkt af van afbeelding

Bestelling wijkt af van afbeelding. Ik bestel iets voor een race motor, en krijg een product voor motorcross. En het is niet als afgebeeld op maat maar je moet het zelf uit knippen.

Klantvriendelijk, eerlijk, bekwaam. Toppers!

Meehelpende service

Ondanks dat er door de corona virus wat vertraging onstond, hield biker outfit contact tot het paket was afgeleverd.

Altijd goed!

Zeer tevreden. Orders worden netjes verpakt en snel geleverd.

Heldere website, geen verzendkosten

W eet wat je krijgt. Levering duurde een 2 dagen langer (ma ipv za) maar verder prima.

Outstanding

Super fast shipment

Super service en duidelijk contact

Ik heb voordat ik mijn bestelling deed online gechat met één van de medewerkers van Biker Outfit. Deze was snel bereikbaar en ik kon daar al mijn vragen kwijt. Het was ook fijn dat hij niet meteen na 1 vraag alweer de chat verliet, maar wachtte totdat ik de chat verliet. Dit was een heel fijne manier van duidelijkheid. Vanwege het coronavirus heb ik online mijn jasje gekocht. Omdat ik niet precies de maat wist moest ik deze opmeten. Onderaan bij dit jasje stonden maten en lengtes, dit heeft ontzettend geholpen, want het jasje zit perfect. Het zou misschien een optie zijn om adviezen erbij te zetten voor als bijvoorbeeld je borstomvang een andere maar aangeeft dan je taille. Maar verder heel duidelijk en mooi!

Mooie site en super levering

Overzichtelijk site met voorraad info die klopt, daarnaast goede levering via PostNL. Ik kom hier zeker weer.

Goede service en super relaxte sfeer!

Ik ben dit weekend voor het eerst bij Biker outfit geweest. Had online een alpine stars broek besteld, die er erg snel was. Helaas was hij na het passen toch wat klein. Heb de dag erna besloten om naar de winkel te gaan. Het was totaal geen probleem om daar een anderen maat te passen en anders mijn geld terug te krijgen. Gelukkig na passen de goede maat mee kunnen nemen. In de winkel is een super relaxte sfeer en ze hebben een super aanbod in de verschillende stylen! Ze zijn ook er goed bereikbaar! Ik ga de winkel zeker vaker bezoeken! Michiel

De rits is stug en ze moeten ingelopen worden, maar goeie bescherming, nette qualiteit en toch erg vrouwelijk!

....een motor-kleding-bedrijf die met jouw meedenkt....

......betaalbaar...goed advies...en ze hebben tijd voor je....👈👈👈

Helemaal top zoals verwacht

Hebben mij uitstekend kunnen helpen via telefoon en mail. Product was zoals verwacht en ondanks de corona toch nog er voor kunnen zorgen dat ik het redelijk snel in huis had. Een aanrader!

Nieuw voor de prijs van gebruikt.

Revít zomerhandschoenen gekocht voor de helft van de 'gewone' winkelwaarde. Eenvoudig bestellen via overzichtelijke website en snel in huis. Ze zien er uit als nieuw. Zelfs de labels zaten er nog aan. Aanrader!

Goede site en product is wat ervan verwacht wordt.

Via site een motor zonnebril gevonden. Diverse sites bezocht voor hetzelfde product. Echter was het hier het goedkoopste. Snelle levering zeker een aanrader

veel keus, makkelijk bestellen, goede communicatie en snelle levering

prima!

Geweldig!!

Broek voor m’n schoonzoon besteld , super snelle levering! Zelfs in deze tijd ...👌

Hele goede communicatie

Voorraad aanwezig, duidelijke website en snelle levering. Helaas heb ik mijn bestelling weer retour moeten sturen omdat ik het niet paste maar zou zeker weer bij jullie bestellen en jullie webshop aan anderen aanbevelen.

Fijne site met veel aanbod! Ook over de verzending ben ik fijn op de hoogte gehouden via de mail!

Over Biker Outfit

In 8 jaar tijd is Biker Outfit uitgegroeid tot de meest spraakmakende motorkleding specialist in Nederland. Er is een imposante helmen studio op de begane grond en Europa's grootste 'Rev’it Shop-in-Shop' vind je op de 1e verdieping. Met een oppervlakte van ruim 1.300 m2 over 3 etages waan je je in een motorkleding warenhuis. Natuurlijk vind je de gerenommeerde merken als Rev’it, Alpinestars, Dainese, Shoei, Schuberth, maar ook de tientallen 'niche brands' die je nergens anders tegenkomt in Nederland maakt shoppen bij Biker Outfit tot een belevenis! Tenslotte; koffie wordt nog handmatig voor je bereidt en aan parkeergeld doen we niet. Tot gauw!