Toffe trui en winddicht

Vwb maat valt deze als verwacht, maar verwacht geen slim fit. Deze trui is netjes afgewerkt met vette details zoals de badge op de borst en op de zijkant. De windstopper is in de hele voorkant verwerkt. Geen koude rillingen meer dus. Telefoon past niet in je zak of zit verrot. Deze trui biedt de uitkomst met de kangaroozak voorop. Deze is dicht te ritsen dus je hebt je telefoon aan het eind van de rit ook nog bij je!

Hartstikke prima

Laatst een Revit Xena dames jas bestelt, ik zat erg te twijfelen over de maat. Ik heb het aan de hand van de maattabel opgemeten en de jas zit perfect! Levering was erg vlot, zoals aangegeven. Al met al, een goede aankoop gedaan bij Biker Outfit!

Zeer Goed

Makkelijk besteld prijs kwaliteit goed en snel ontvangen ondanks zeer drukke periode.Top

Het is een geweldige winkel met goed personeel en gezellige sfeer!

De ervaringen die ik heb gemaakt zijn alleen maar goed. Alle fouten waren opgepakt en snel opgelost, hierbij de retouren en beschadigde artikelen. De personeel is aardig en je word altijd geholpen. Meerdere keren per jaar zijn er geweldige aanbiedingen die je eigenlijk niet wil missen. Biker Outfit is echt een aanrader naar een beginnende motorrijder als voor een ervaren tourer.

BikerOutfit, altijd een succes

Moest weer eens wat hebben, dan heb je bij BikerOutfit altijd veel keuze en eenmaal besteld wordt die order als een malle verwerkt en bezorgd. Nu nog net ff die sample die ik zoek en ik ben weer net zo snel terug bij jullie als de laatste order bezorgd werd. Keep up that good work

Zeer prettig en een ruim assortiment.

Zeer prettig, veel om uit te kiezen, goede kwaliteit. Behulpzaam personeel. Al mijn vragen waren op een prettige manier beantwoord. Ik ben heel blij met de hulp die ik kreeg.

Wat een geweldige service hebben jullie. Ik heb een motorhelm besteld bij jullie als verjaardagscadeau en die heb ik ontzettend snel binnen gekregen. Alles netjes verpakt en mooi binnen gekomen. Ontzettend blij mee. Thanks!!!

Ruime keuze, snel in huis

Ik zocht een kolletje voor aankomend rijseizoen. Via Google op deze site gekomen en was aangenaam verrast door het aanbod en prijzen. Besteld en de volgende dag in huis. Mogen meer winkels een voorbeeld aan nemen!

Snel geleverd voor een scherpe prijs

Het bestellen ging makkelijk en kreeg 20% korting op de normale prijs. Volgende dag lag de envelop in mijn bus.

snel en correct geleverd

Zeer snel aangekregen na bestelling. De vrachtbon en eventuele instructies voor retourneren zaten wel niet bij het artikel (werkpuntje) .

Snelle en goede verzending!

Mijn nieuwe vier was top verpakt. Tevens al voorzien van de pinlock, zoals ik gevraagd had.

Bestelling netjes afgeleverd

De bestelde laarzen waren niet voorradig. Netjes opgebeld met de keuze of vervanging of wachten totdat ze binnen zijn. Na de vraag of er al uitzicht was wanneer ze geleverd zouden worden, antwoord gekregen en werden ze ruim op tijd afgeleverd. Fijne klantenservice!

Super snel

Ik had last minute motor spullen nodig. Toen ik besteld had, kreeg ik het de volgende dag al netjes in huis. Super blij met mijn uitgekozen prodroduct.

prijs - kwaliteit goed

Mooi, maar jammer dat tong & schacht niet verbonden zijn. Hierdoor kan gemakkelijk water binnendringen. Dus eerder te gebruiken bij droog weer.

Good product and great price

We order some items from biker outfit and are really happy with our purchase. The quality of the items is really great and it was really easy to find gift that would be love, even without a big knowledge of bike gear. The descriptions are clear and helpfull

Correcte afhandeling en levering

uitstekende service en levering

S'morgens via internet vanuit Belgie een bestelling geplaatst van thermische onderkledij. De dag erna was de bestelling reeds geleverd bij mij thuis. De goederen blijken van goede kwaliteit te zijn.

Top product en goede levering!

Super comfortabele en goede windstopper. Snelle en goede levering.

Top mooie handschoenen

Goed geregeld goede communicatie en mail. Een aanrader voor iedereen

Snelle levering!

Goede duidelijke site. Na bestelling heldere communicatie via de mail, icm track en trace. Spullen netjes geleverd binnen 24h.

Super fijne medewerkers!

De medewerkers van Biker Outfit zijn helemaal top; ondanks drukte nemen ze de tijd om je goed te helpen, hebben veel kennis van de producten én zijn ze heel aardig. Zo nam een van hen zelfs de tijd om naar een Duitse concullega te bellen, toen bleek dat het laatste jasje in mijn maat net verkocht was. Ik kom zeker terug!

Netjes geleverd

Goed ingepakt en zag er netjes uit. De headset zelf, wauw wat een geluid! Nette install ookal moest ik wel even goed kijken hoe en wat. Bijna niet zichtbaar en de draadjes allemaal netjes weggewerkt.

Top service en scherpe prijzen

Mega fijne winkel en vriendelijke personeel. Voor iedere rijder wel een outfit te vinden. Inmiddels een keer een garantie geval gehad en dat werd echt supergoed afgehandeld.

Top winkel, leuke prijzen en snelle verzending

Al meerdere bestellingen gedaan bij deze winkel. Leuke prijzen en ze hebben altijd leuke aanbiedingen in de outlet. Wordt altijd snel verzonden. Mijn helm heb ik in hun winkel gekocht, prima geholpen.

Goede keuze en snelle service

De keuze is goed! Ook de beschikbare maten tijdens de sale. En de levering was ook heel snel. Product ook erg tevreden mee!

About Biker Outfit

In 8 jaar tijd is Biker Outfit uitgegroeid tot de meest spraakmakende motorkleding specialist in Nederland. Er is een imposante helmen studio op de begane grond en Europa's grootste 'Rev’it Shop-in-Shop' vind je op de 1e verdieping. Met een oppervlakte van ruim 1.300 m2 over 3 etages waan je je in een motorkleding warenhuis. Natuurlijk vind je de gerenommeerde merken als Rev’it, Alpinestars, Dainese, Shoei, Schuberth, maar ook de tientallen 'niche brands' die je nergens anders tegenkomt in Nederland maakt shoppen bij Biker Outfit tot een belevenis! Tenslotte; koffie wordt nog handmatig voor je bereidt en aan parkeergeld doen we niet. Tot gauw!

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement