Goed en correct

In de fidiaal de medewerkers goed geholpen en de bestellingen correct afgehandeld.

Voor mijn bestelling gebeld of het artikel opvoorraad was. Bestelling geplaatst, en artikel is binnen 18 uur geleverd. Top service mag je wel zeggen. Zeker tot de volgende keer

snel en goed

Snel geleverd, goed verpakt en volgens afspraak. Prima!

Goede prijs en snelle levering

Het bestellen en betalen van mijn bestelling (Alpinestars Sektor schoenen) ging erg gemakkelijk. Ik heb de schoenen vlot de volgende dag ontvangen. Ik ben erg blij met mijn bestelling en zal vaker bij Biker Outfit bestellen en ik kan anderen aanraden dit ook te doen.

Top! Snelle levering, goed spul!

Onlangs de X-grip besteld voor op mijn Z1000SX. Dit product werd snel en volledig geleverd. Biker Outfit is aan te bevelen voor ALLE motorrijders.

Goeie prijzen en snelle service

Helm besteld die op andere sites meer dan €100,- duurder was. Volgende dag in huis. Mooie prijs en erg goeie service. Volgende keer bestel ik hier weer.

Er was een probleem met de bestelling die door Biker uitstekend is opgelost.

Perfect!

All went smooth. Even a slight problem with the discount code was resolved over night. Biker Outfit will be my number one go-to store for all stuff motorcycle.

Snel en correct!

Nadat ik een verkeerde maat broek had besteld heb ik na telefonisch advies een andere maat besteld. Levering de volgende dag, top!

Mooie producten en snel in huis.

Groot assortiment met veel op voorraad. Als ik wat zoek vindt ik het altijd hier. Ook prettig dat ik het snel in huis heb.

per telefoon beter bereikbaar dan per mail

na 2 keer via de website een vraag gesteld te hebben over heup protectie en geen antwoord te hebben gekregen, uiteindelijk maar even gebeld met de winkel. Daar kreeg ik vlot de juiste informatie en kon ik online de juiste heup protectie bestellen. maar reactie op de beide mails heb ik nog steeds niet gehad..

Keurig in het contact, goede kwaliteit spul voor een goede prijs

Één mail is over het hoofd gezien, mijn andere mails zijn keurig snel en vriendelijk beantwoord. Mijn bestelling had een mooie korting en werd snel en degelijk verpakt verzonden. Enkele items waren niet in de shop op voorraad, hier werd ik op voorhand over geïnformeerd. De artikelen komen overeen met de foto's op de site. Kwalitatief goed spul.

Complete beleving van klantvriendelijkheid met expertise en groot assortiment

Bestelling online geplaatst van helm en handschoenen, maat had ik verkeerd ingeschat. Met bestelling langsgeweest, andere helm en andere handschoenen. Mooi assortiment expertise en klantvriendelijkheid. TOP!

Uitstekende service !

Wilde een kadobon aanvragen en jullie site voelde gelijk al vertrouwd aan, heb betaald en 3 dagen later ontving ik de kadobon al. Mijn zusje heeft daar ook gelijk besteld voor een kadobon. Hartelijk dank > voor jullie een ..... 10

Zeer klantvriendelijkheid Snelle reactie op verstuurde mails Snelle levering

Snel, netjes, zoals gehoopt

Super snelle service. Snel geleverd, duidelijke communicatie en goed verpakt. Top!

Great buy

Was my first oder But won’t be my last Was quick delivery and super preis

Vlotte levering en duidelijk

kadobonnen gekocht voor mijn zoon omdat hij zeer te spreken is over jullie assortiment

Goede service en snelle levering

Mijn bestelling is zelfs aan de webshop toegevoegd zodat ik met een bestellink in de mail makkelijk kon bestellen,Top!

Makkelijk besteld, snel geleverd en met korting!!

Makkelijk via de site besteld en binnen 3 dagen geleverd en dit ook nog eens met 10% korting op de bestelling. Bestelling is conform wat de site beschreef wat producten betreft. Wat mij betreft een dikke 10

Goed product

Gekregen wat ik had verwacht en goeie levertijd

Vanwege de afstand koop ik meestal online met een goed telefonisch advies. De prijzen zijn eerlijk en er is voldoende voorraad. Ik ben ook erg tevreden over de zeer goede service mocht er onverhoopt toch iets niet goed zijn. Voor een leuke aanbieding ben je bij Biker Outfit aan het juiste adres.

Snelle service, goede prijs-kwaliteit verhouding

Erg goede webshop met mooie producten. Snelle levering en goede prijs.

Alles Bestens

Sehr schnelle Bestellbestätigung, Bearbeitung und Versand zu sehr fairen Preisen. Gerne wieder.

Mijn ervaring met biker outfit. Goede duidelijke website Zaterdag besteld maandag in huis Kortom prima. Vriendelijke groet, Michel Toonen.

About Biker Outfit

In 9 jaar tijd is Biker Outfit uitgegroeid tot de meest spraakmakende motorkleding specialist in Nederland. Er is een imposante helmen studio op de begane grond en Europa's grootste collectie Rev’it op voorraad. Met een oppervlakte van ruim 1.300 m2 over 3 etages waan je je in een motorkleding warenhuis. Natuurlijk vind je de gerenommeerde merken als Rev’it, Alpinestars, Dainese, Shoei, Schuberth, maar ook de tientallen 'niche brands' die je nergens anders tegenkomt in Nederland maakt shoppen bij Biker Outfit tot een belevenis! Tenslotte; koffie wordt nog handmatig voor je bereidt en aan parkeergeld doen we niet. Tot gauw!

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement