Goede en snelle levering

Motorhandschoenen besteld, het was een goede en snelle levering. Ze hebben me goed en duidelijk op de hoogte gehouden van waar m’n bestelling is. En ben ook zeker blij met het product!

Super snelle bezorging

Super snelle bezorging en een mooie kwaliteit

Zeer goede service en erg klantvriendelijk

good

good

Goed werk van de E-commerce afdeling

Op zondag 22 januari kwam ik naar Bikeroutfit voor een paar Rev'it sand 4 handschoenen van de sample sale. Deze kon ik helaas niet vinden bij de samples en toen heb ik ze maar via de website besteld. Op maandag morgen kreeg ik al een e-mail dat mijn bestelling verzonden was. Goed dat de e-commerce afdeling ze toch nog heeft kunnen vinden! Snel verzonden en snel bezorgd.

Goed, snel, duidelijk

Gemakkelijke site, snel geleverd, en gecommuniceerd over mijn pakket.

Prima geholpen, goed geïnformeerd over de mogelijkheden.

Aardig geholpen bij het zoeken van motorjeans en de aankoop van een airbag vest. Duidelijke informatie en de koffie was ook nog lekker :-)

Ben super tevreden over snelle levering

Ik raad mensen aan om bij julli aankoop te doen vandaag besteld met dag is je besteling binnen is en goede kwalitijd regen kleding

Handschoenen

Motor handschoenen gekocht. Ik heb de handen van een dwerg. Breed maar met korte vingers. Heel veel handschoenen moet ik een maat 8 van, maar dit zijn of kinderhandschoenen of veel te smal. Mijn handschoenen waren te smal, ik zou de service nog beter vinden als iemand van Bikeroutfit ze past en zegt, ze vallen klein/smal dan kan je als consument daarop af gaan zonder verdwaald te raken in de reclame

Makkelijk bestellen en snelle levering

Goed bedrijf!

Snelle bezorgingen en goede producten.

Everything was perfect

The goods were send very quickly and the balaclava fits perfectly

Prachtige winkel met daarin erg behulpzame medewerkers!

Inmiddels heb ik al mijn gear nu zowel bij Biker Outfit in Amsterdam Noord gekocht. En iedere keer blijf ik terug komen. Dit komt naar mijn mening door het grote aanbod en de expertise die ze hier aanbieden. Wanneer je de deur uitloopt weet je simpelweg dat je het juiste hebt gekocht!

Supper snelle levering

Scooterhelm gekocht via internet supper snelle levering

Geweldige service en mooie spullen

Geweldig geholpen maar niet te pusherig, heerlijk lekker bakkie gehad en op mn gemak lekker kunnen kijken

Scherpe prijzen, snelle levering en een super winkel

Biker Outfit heeft een mooi en stoer assortiment. De winkel van Biker Outfit is heerlijk om doorheen te struinen maar online bestellen gaat ook heel prima!

Prima service en mooie handschoenen

Prachtige leren handschoenen besteld, een setje had een sneetje in het leer, maar na telefonisch contact kreeg ik gelijk een retour label. Opnieuw besteld en vlg dag binnen in prima staat. De terugbetaling van de eerste paar handschoenen stond met paar dagen op mijn rekening. Groet, Fred

Snelle levering en product is precies zoals gewenst!

Product van goede kwaliteit met snelle levering, helemaal top!

Top!!!!

Er werd een verkeerd artikel opgestuurd. Dat kan alle bedrijven gebeuren maar juist deze situatie bepaalt de kwaliteit van de klantenservice. Nadat ik de misser mailde werd ik direct de volgende dag gebeld en ik werd gehoord en er werd kordaat en snel gehandeld. Binnen twee dagen had ik het juiste artikel met de excuses dat het niet binnen een dag was omdat het artikel bij de leverancier besteld moest worden. Ik zeg top! Aardige man, prima communicatie en super opgelost! Aanrader.

goede communicatie en afwikkeling

er was een onderdeel verkeerd geleverd, maar dit werd snel opgelost. Retourkosten en de verzendkosten van het goede produkt namen zij op zich. gewoon top

Uitstekend!

Na bestelling snelle levering.

Kopen en dan wissel

Ik moet een maat groter hebben. Geen probleem. Snel opgelost

Snel binnen top!

Duidelijke site die prima werkt

Vriendelijk personeel met uitstekende service Ruime keuze aan top producten tegen schappelijke prijzen

About Biker Outfit

In ruim 10 jaar tijd is Biker Outfit uitgegroeid tot de meest spraakmakende motorkleding specialist in Nederland. Er is een imposante helmen studio op de begane grond en Europa's grootste collectie Rev’it op voorraad. Met een oppervlakte van ruim 1.300 m2 over 3 etages waan je je in een motorkleding warenhuis. Natuurlijk vind je de gerenommeerde merken als Rev’it, Alpinestars, Dainese, Shoei, Schuberth, maar ook de tientallen 'niche brands' die je nergens anders tegenkomt in Nederland maakt shoppen bij Biker Outfit tot een belevenis! Tenslotte; makkelijk aanrijden vanaf de A10 en aan parkeergeld doen we niet. Tot gauw!