Echt goed geholpen via de mail.

Ik ben zeer goed geholpen en met veel geduld van de klantenservice. Net als het in de winkel gaat. De dainese laarzen zijn echt top.

Geweldige site met geweldige prijzen

Per toeval op deze site terecht gekomen daar ik op zoek was achter de Flight Jacket van John Doe. De prijs viel goed mee en heb dan direct besteld. Moest even wachten daar mijn maat niet binnen was maar alles is toch vlugger gegaan dan voorzien. Ook een goede feedback van de medewerkers, bedankt daarvoor. Heb vandaag mijn eerst rit met de jacket gemaakt en ben er happy over. Succes nog!

Prima prijzen, contact, snelheid en webshop! Een Aanrader

Top online zaak.

Goede prijs en altijd snelle bezorgimg. Plus punt....achteraf betalen.

Prettig!

Snelle levering en goed verpakt!

Duidelijke informatie over levering. Snel geleverd en goed verpakt.

Snelle en vriendelijke service

Getint vizier besteld voor een scherpe prijs. Ik ben er helemaal happy mee :)

Weet ik nog niet

Helaas nog niets ontvangen, daarom is het vreemd dat ik de vraag krijg om een beoordeling te geven...

Goede klantenservice en breed scala aan producten

Een aantal keer met de klantenservice gebeld. Perfect vriendelijk! En al mijn producten zijn goed aangekomen. Niets te klagen

To bad online means I can’t flirt with good looks behind the desk.

But the shoes are awesome, and the online experience too. Swift delivery. Great condition. Box in a box to ensure all is well. Keep it up guys.

Super snelle levring

Prima, duidelijke website en snelle levering.

Alles vlekkeloos verlopen. Goed contact en duidelijk. Een aanrader.

Excellent service Livraison rapide Je recommande

zeer goed

goede service

Goede eerste ervaring!

Bestellen in de webshop ging gemakkelijk en snel. Duidelijke informatie en een prima prijs voor de LS2 systeemhelm van mijn keuze. Sneller dan verwacht had ik hem in huis. Er zit wel een klein krasje op/butsje in. In een fysieke winkel had ik dan om een ander exemplaar gevraagd, maar in deze coronatijd ga ik hem er niet om retourneren. Overall een goede eerste ervaring.

Eerstbestelling super tevreden!

super prijs, keurig en snel geleverd. Graag weer!

Vlotte levering

Heb een roltas besteld van SW-Motech voor achter op de motor. Vlotte levering ondanks de drukte en voor een scherpe prijs!

Al jaren de beste motorzaak

Ik ben altijd heel tevreden over Biker Outfit. Meestal ga ik naar de winkel maar nu, vanwege de Corona maatregelen, online besteld. De broek zat prima maar de jas was te klein helaas. Retourneren is geen probleem en je wordt prima op de hoogte gehouden van de voortgang. Ik heb hier alleen maar goede ervaringen. Ga zo door!

The winning team

Click and collect werkt! Bij Biker Outfit. Jammer dat de shop zelf (nog) niet open is. Een paar mooie motorschoenen voor een mooie prijs!!

Vriendelijk personeel zowel in de winkel als online altijd goed geholpen. De persoonlijke hulp die ze bieden in winkel en online en het mee denken met acties etc. Is altijd erg fijn.

Super aanrader!!! Echt netjes

Zeer goede kwaliteit winkel en spullen vriendelijke klantendiens super echt kan er niet meer over zegge de spullen zijn super mooi ingepakt komen netjes aan en zijn van een zeer goede kwaliteit ze staan zeker voor je klaar met een super service echt een aanrader!!!

Geheel aan verwachtingen voldaan!

Breed online assortiment, bestelling plaatsen ging snel en gemakkelijk. Producten waren binnen 2/3 dagen gearriveerd. Zoals altijd zeer tevreden!

Ik heb een zeer goede ervaring met Biker Outfit. Ik had enkele vragen en heb hiervoor de chat functie gebruikt. Hier werd ik er goed en snel geholpen. Levering was snel en netjes verpakt.

Prijs kwaliteit en snelle levering ook in de winkel in Adam veel op voorraad en over de prijs onderhandelen. Super leuke tent

About Biker Outfit

In 9 jaar tijd is Biker Outfit uitgegroeid tot de meest spraakmakende motorkleding specialist in Nederland. Er is een imposante helmen studio op de begane grond en Europa's grootste collectie Rev’it op voorraad. Met een oppervlakte van ruim 1.300 m2 over 3 etages waan je je in een motorkleding warenhuis. Natuurlijk vind je de gerenommeerde merken als Rev’it, Alpinestars, Dainese, Shoei, Schuberth, maar ook de tientallen 'niche brands' die je nergens anders tegenkomt in Nederland maakt shoppen bij Biker Outfit tot een belevenis! Tenslotte; koffie wordt nog handmatig voor je bereidt en aan parkeergeld doen we niet. Tot gauw!

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement