perfect

motorjas besteld, volgende dag meteen in huis. Netjes ingepakt.

Snelle levering van een superjas!

Damesjas van Modeka gekocht. Maat past perfect, jas zit geweldig en staat erg mooi! Informatie op de website is goed en overzichtelijk weergeven. Ik ben er heel blij mee!

Super aan te bevelen motorkleding webshop

Wij waren op zoek naar een mooie nieuwe outfit voor 2 personen. Bij het surfen en zoeken op Biker Outfit uitgekomen. Dit is voor ons super goed meegevallen. Duidelijke omschrijving van artikels, zeer vlotte, snelle en correcte afhandeling. Zelfs levering in België na 2 dagen en op zaterdag. En door de promotie goedkoper dan elders. Mooi, wij zullen in de toekomst zeker terug komen.

Goede kwaliteit en service

Snelle reactie op mijn vraag via de mail

Veel keuze

Groot aanbod voor alles omtrent het motorrijde

Snel geregeld

Om 16.15 uur de bestelling gedaan en de volgende dag lag mijn nieuwe Roofhelm op de deurmat.

Zeer snelle levering en goede kwaliteit

Omdat ik een hoge wreef hen pas ik niet alle motorlaarzen of schoenen. Deze zijn perfect. Vooral door het lagere gedeelte aan de achterzijde is deze schoen met gemak aan en uit te doen. Geweldig. De schoen is prachtig afgewerkt en zit als gegoten.

Goed advies en artikelen tegen een voordelige prijs

In de winkel goed geadviseerd. Helaas mijn handschoenen niet op voorraad in de winkel. Wel een vergelijkbaar paar kunnen passen voor de maat. Toen via de website met een leuke korting besteld. Twee dagen later het paar handschoenen thuis bezorgd gekregen.

super snel geleverd

Ik vond het fijn en overzichtelijk op hun pagina ,had snel gevonden wat ik zocht . Kort maar krachtig super ! zal er zeker nog wel eens bestellen.

Het pak wat ik wilde was overal uitverkocht, gelukkig kon ik het bestellen bij Bikeroutfit. Vrijdag besteld, zaterdagochtend in huis!! Top

Top levering

Snelle levering van de bestelde producten, die ook nog eens qua maat goed passen.

Snelle service juiste product netjes aan geleverd helemaal top

laagste prijs, juiste maat en snelle levering

ik was op zoek naar een Rev'it Airwave 3. Biker Outfit was door de kortingscode €20,- goedkoper dan de directe concurrenten, de maattabel klopte, jas was op voorraad en is snel geleverd. kortom: helemaal top!

zeer tevreden

Snelle en vlotte levering.

Snelle levering.

Revit regenjas en broek gekocht. Prima prijs en snelle levering.

Wat een mooie helm en snel geleverd!

Met een vrouw die Momo wordt genoemd is een helm van MOMO-design natuurlijk een geweldige binnenkomer. En dan ook nog in haar favoriete kleur rose. Netjes verpakt, snel geleverd en een hele blije vrouw, ben ik heel tevreden.

24h fast delivery and product quality

24h fast delivery and product quality

Makkelijk en snel

Snel en makkelijk kunnen bestellen en de dag erna al bezorgd. Ideaal, zo had ik mijn gewenste handschoenen nog voor de vakantie en er heerlijk mee kunnen rijden !

Goed en snel

Goed en snel binnen. Mooi product.

Snelle en keurig verpakt geleverd

Een nieuw vizier voor mijn helm besteld. Keurig optijd geleverd en goed verpakt tegen beschadigen.

Happy girl

Product zoals omschreven. Kleuren zoals foto. Snelle levering! Super content!

Quick delivery and a top product !

I ordered a helmet online. The delivery was 2 days later, neatly boxed just like it should be.

Geweldig product en snelle levering

‘S middags besteld en de volgende dag bezorgd! Waar ik vooral enorm blij mee ben is het feit dat Biker Outfit als enige motorkledingwinkel in Nederland Alpinestars motorpakken in maat 44 heeft. Als relatief kleine man is het altijd een uitdaging om passende kleding te vinden, aangezien de meeste winkels deze maten of niet hebben of in lage voorraden hebben vanwege de gemiddelde Nederlandse maten. Daarmee onderscheidt Biker Outfit zich ten opzichte van de concurrenten. Fijn dat jullie wel verder kijken dan standaard confectiematen! Keep up the good work!

Prima winkel, snelle bezorging

Goede handschoenen, perfecte pasvorm en geen zweet handen bij warm weer.

Uitstekende prijs

Goede winkel met snelle levering en goede prijzen

About Biker Outfit

In 9 jaar tijd is Biker Outfit uitgegroeid tot de meest spraakmakende motorkleding specialist in Nederland. Er is een imposante helmen studio op de begane grond en Europa's grootste collectie Rev’it op voorraad. Met een oppervlakte van ruim 1.300 m2 over 3 etages waan je je in een motorkleding warenhuis. Natuurlijk vind je de gerenommeerde merken als Rev’it, Alpinestars, Dainese, Shoei, Schuberth, maar ook de tientallen 'niche brands' die je nergens anders tegenkomt in Nederland maakt shoppen bij Biker Outfit tot een belevenis! Tenslotte; koffie wordt nog handmatig voor je bereidt en aan parkeergeld doen we niet. Tot gauw!

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement