Great

Fast shipping, great product. I bough revit sample.

Simply perfect service

My first order from Biker Outfit. I'm from Switzerland and everything, including delivery, was just perfect. Well-designed homepage, attractive prices, uncomplicated ordering, goods in stock and fast delivery to Switzerland. Nothing to criticise.

op advies verkeerde gekregen

in de winkel geweest en via de mail verkeerd advies gekregen. Moeten betalen voor versturen voor niets. Weer retour verzonden. Een winkel die verkeerd advies geeft en mij als klant zonder reden op kosten jacht ervaar ik als waanzinnig slecht.

Snelle afhandeling

Op zoek naar een pinlock vizier voor mijn tweede bijgeleverde donkere vizier ls2 carbon helm,,snel gevonden met een goede prijs op de overzichtelijke website van Biker outfit ,snelle afhandeling en dito update mbt.de status van mijn bestelling,top!

Topservice

Topklantendienst, topprodukten

Disappointed

Took quite a while to deliver to Hong Kong. When they arrived they were too small. I thought I had been careful to check the sizing charts carefully. I should have sized-up. wasted money. Can't work out your returns policy.

• Would you recommend us? No

Top winkel, aanrader!!

Groot assortiment, heel scherpe prijzen, vriendelijk personeel, en goede service, dat is Biker Outfit in één zin. Eén eerlijke, scherpe prijs is misschien nog wel het belangrijkste, maar daarnaast is het persoonlijk ook nog eens kundig, maar vooral ook heel relaxt. Geen onzin adviezen, geen druk om iets te kopen. Voorbeeld: Motorschoenen bij Biker Outfit online gekocht, maar deze zaten misschien net iets te strak. Dus toch maar naar de winkel gereden om een grotere maat te passen, maar de betreffende schoen was alleen online te koop. Geen probleem, een grotere maat wordt gewoon bij de leverancier naar de winkel besteld, waar ik deze straks vrijblijvend kan passen. De online bestelde schoenen kan ik gewoon vasthouden tot die tijd, en eventueel van de koop afzien als het het toch niet helemaal is (ook als de ruil termijn dan over is, als ze maar niet gedragen zijn). Wel fijn, want als je €200,- voor een schoen betaald, moet hij wel perfect zitten, vond ook de verkoper. Dus op alle punten een geweldige zaak, één waarvoor ik graag een uurtje omrij ipv naar een minder goede concurrent in de buurt (Zoeterwoude Rijndijk) te rijden ;-)

Super snelle levering

De website heel overzichtelijk en ik kreeg mijn bestelling de volgende dag al in huis. Ik ga zeker vaker bestellen. Heel betrouwbaar

Absolut Top

Alles bestens, schneller Versand und Ware genau wie beschrieben! HJC 50B

Na het wijziging indienen van mijn bestelling werd dit snel opgepakt en had ik mijn product de dag erna ontvangen.

Veel aandacht voor vragen klant

Voor 2e keer bestelling gedaan maar nu sp connect bundel voor telefoon op motor stuur. Na een aantal vragen via medewerker biker outfit deze weloverwogen beslissing genomen. Perfect geholpen door medewerker die de tijd nam om te luisteren en vragen te beantwoorden!

HJC Smart 50B

Hat alles wunderbar geklappt. Vielen Dank

Goede producten voor een goede prijs en snelle levering

Goede producten voor een goede prijs en snelle levering

Biker outfit heeft een mooie duidelijke internet pagina met duidelijke informatie over de producten. Snelle verzending terwijl de producten goed verpakt zijn, top service.

afwachtend

Goedemorgen, Ik heb twee bestellingen gedaan. Schoenen die gingen goed en ben ik heel blij mee. Maar ook een broek en deze heb ik nog steeds niet binnen helaas en eind volgende week ga ik naar Amerika om te rijden en wil ik graag de broek hebben. omschrijving 896962107 datum 17 april € 229,99 Graag jullie bericht! Groeten Arne de Kruijff M.0653.130330 [email protected]

Positief.

Klant gericht..positief,maar mijn korting via de website niet gekregen. Ik kon helaas niet in de winkel pinnen, maar kreeg eerst wel mijn korting. Toen via de website besteld met ophalen in de winkel heb ik geen korting gekregen terwijl de medewerker mij dat heeft gegarandeerd. Op mijn bank transactie geen korting. Wel jammer, volgende keer beter.

Thanks+++!!!

Fijn winkel & personeel

Breed sortiment, makkelijk parkeren. Deskundig personeel. Webwinkel helder. Prompt leveringen

super neus kapje

echt zeer tevreden

Zeer goede ervaring

Ik had een motorjack besteld maar na ervaringen van anderen te hebben ontvangen mijn keuze toch geannuleerd. Ik heb hiervoor de klanten afdeling gesproken en ik kon met de medewerker mijn bestelling moeiteloos annuleren. Daargezien ik voor nu een andere jas gekozen heb die bij B.O. niet leverbaar is zal ik in de toekomst zeker nog een keer kijken voor eventueel iets anders. Ze hanteren reeele prijzen.

Teleurstellend en klant onvriendelijk, kwantiteit over kwaliteit

2 helmen gekocht via internet bij dit bedrijf echter twijfelde ik over de pasvorm. Op een donderdag langs gegaan en inderdaad pasvorm was niet ok toen heel vriendelijk geholpen en doorgenomen welke maten ik moest hebben. Aangezien ik op doorreis was had ik de helmen niet bij. Maar de verkoper gaf aan kom zo snel mogelijk even langs en ruilen we de helmen om en plak ik stripje erin. Zaterdags terug gegaan en toen was de sfeer heel anders. 1 persoon wist hoe hij helmen moest aanmeten maar kwam met verhaal dat alleen op afspraak dit kon. Echter zijn collega had alles al gemeten. Enige dat hij moest doen is uit magazijn 2 andere helmen halen en een vulstrip erin plaatsen. Zijn collega kon dat in 5 minuten. Ik hoorde de verkoper ook tegen zijn collega over een andere klant ja dat is een helm van 100 euro daarvoor ga ik niet die zolder op klimmen. Dus toen toen was voor mij de maat vol. Arrogantie ten top een attitude van ik ben het zoontje van de baas oid of de man van de show in de winkel. Het was makkelijker voor hem een creditfactuur te maken en een collega de helmen op te laten ruimen zodat hij weer lekker massa kon maken. Dus die dag 400 km voor niets gereden Ik heb ook een bedrijf en dit soort kereltjes moet je snel afscheid van nemen aangezien ze de totale vriendelijkheid van alle andere verkopers in de winkel teniet doen. Gevoel is ook dat men op provisie werkt en dat bevordert de service niet.

Artikel die ik had besteld duurde wel heel even maar ben goed op de hoogte gehouden. Prima service

good quality, good service

Meneer aan de telefoon hielp me heel netjes, kwamen zelf al met het voorstel om delen van andere bestelling op te sturen. Goede kwaliteit ben super blij

Snelle levering en product zoals verwacht

Twee sets Pinlock besteld voor mijn helm en vrij snel product ontvangen met daarbij de vooraankondiging dat deze producten verstuurd waren.

Perfect shopping with fast delivery

Im really happy with shopping in Biker Outfit. Recommend 100%

About Biker Outfit

In ruim 12 jaar tijd is Biker Outfit uitgegroeid tot de meest spraakmakende motorkleding specialist in Nederland. Er is een imposante helmen studio op de begane grond en Europa's grootste collectie Rev’it op voorraad. Met een oppervlakte van ruim 1.300 m2 over 3 etages waan je je in een motorkleding warenhuis. Natuurlijk vind je de gerenommeerde merken als Rev’it, Alpinestars, Dainese, Shoei, Schuberth, maar ook de tientallen 'niche brands' die je nergens anders tegenkomt in Nederland maakt shoppen bij Biker Outfit tot een belevenis! Tenslotte; makkelijk aanrijden vanaf de A10 en aan parkeergeld doen we niet. Tot gauw!