Uitsteken geholpen

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Veel keus en leuke aanbiedingen.

Hele goede service zowel winkel als website!

De winkel zelf heeft een hele fijne vibe. Medewerkers weten waar ze het over hebben, denken goed met je mee, adviseren en geven de juiste feedback. Als je je niks haalt die dag, wat ik me niet voor kan stellen, zal je zeker nog een keer terug komen. Ook meerder malen gemaild met de webshop voordat ik een bestelling heb geplaatst en iedere keer krijg je binnen één dag wel een reactie. Ook hier denken ze met je mee, adviseren juist en komen met het juiste product aan. Ik zou zeggen, ga zelf eens kijken, maar vergeet niet je portemonnee mee te nemen want je zal er zeker wat aanschaffen!

Alles gut geklappt

Sehr schnelle Lieferung. Die Ware war innerhalb 3 Arbeitstagen bei mir. Das Produkt ist top.

Correcte, snelle en klantvriendelijke afhandeling

Bestelproces makkelijk. Duidelijke updates via mail over de status. Goed bereikbaar via telefoon. Retourproces zeer makkelijk ook. Vriendelijke mensen. Top dus.

Great service with affordable prices!

Excellent selection of inventory. Easy ordering and very quick delivery. Biker Outfit is my go to place.

Prima zaak,

Broek besteld net te laat voor de paasaanbieding. Klantenservice regelde een kortingsvoucher zodat ik alsnog de korting kreeg. Respons via de mail was ook zeer snel. Pakket volgende dag geleverd. Ik ben voorlopig een tevreden klant

goede prijs en levering volgens afspraak

goede prijs en levering volgens afspraak

Serviço Excelente.

Produto chegou bem embalado e a entrega foi muito rápida. Recomendo!

Snelle levering,mooi spul

Leveren tijdig en exactwat ik besteld heb

Perfect jacket

Great sale promotion and fast delivery.

Niet zo geweldig.

10 dagen wachten op een helm. Is best lang. En nee heb nog steeds geen helm mogen ontvangen. Rest is wel op tijd en zijn netjes aan de telefoon.

Fast delivery ; wide choice of product and size availability ; great service !

Perfekt verpackt und schnelle Lieferung

Danke gerne wieder

Première expérience avec Biker Outfit . Que dire , professionnel, livraison rapide, sans soucis et tarif au plus juste. Bref TOP.

Niet al te best.

Na wat heen en weer gestuurd van jassen Werd er een jas teveel opgestuurd. Dit op dezelfde order dus niet te zien voor jullie firma. Dit netjes gemeld en ik zou een rugprotector terug gezonden krijgen ook omdat dit vergeten was met de paas actie. Netjes terug gestuurd maar geen protector ontvangen. Kan je weer achteraan bellen. Krijg je een kortaf gesprek met vergeten. Beetje jammer. Volgende keer meld ik het dubbel opsturen niet meer. Dacht eerlijk te zijn en dan dit. Jammer.

Perfect geregeld

Prima slot kwaliteit.

Hele leuke winkel en webshop

Divers assortiment voor goede prijzen! Hele leuke winkel met super vriendelijk personeel.

Top winkel

Al veel gekocht hier. Vaak een goede prijs. Goede acties. En aardig personeel.

Fijne winkel en fijne webshop

Een paar motor schoenen in de winkel gepast en gekocht, leuk en bekwaam personeel. Nu een extra plakstrip voor de Cardo edge en een borstel setje om de verzend kosten te drukken. Was op voorraad en snel ontvangen. De prijzen zijn in het algemeen net even beter als de rest. Mochten ze gelijk zijn dan kocht ik het liefst Dikke prima voor mij.

Top ervaring !!!

Goede verkoper en snelle levering.

Nu al twee keer iets besteld en elke keer vlot geleverd. En wat niet groot is wordt als brievenbuspakket bezorgd en niet in een grote doos zoals vaak gebeurt. Dat vind ik heel positief!

Excellent

A store where I shop with pleasure, great products and affordable prices.

Arai sz r vas visier irridium

Arai visier besteld op donderdag middag. Was overal uitverkocht. Tot mijn grote verbazing zaterdag belde de bezorger zaterdagochtend al aan met mijn bestelling van biker outfit. Top super snelle service en levering en prijs ook oké!

Snelle verzending en levering naar België. Product was prima van kwaliteit.

Leuke spontane medewerkers.

Fijne winkel met veel keus en enthousiast personeel die je de ruimte geven om je eigen keuze te bepalen.

About Biker Outfit

In ruim 12 jaar tijd is Biker Outfit uitgegroeid tot de meest spraakmakende motorkleding specialist in Nederland. Er is een imposante helmen studio op de begane grond en Europa's grootste collectie Rev’it op voorraad. Met een oppervlakte van ruim 1.300 m2 over 3 etages waan je je in een motorkleding warenhuis. Natuurlijk vind je de gerenommeerde merken als Rev’it, Alpinestars, Dainese, Shoei, Schuberth, maar ook de tientallen 'niche brands' die je nergens anders tegenkomt in Nederland maakt shoppen bij Biker Outfit tot een belevenis! Tenslotte; makkelijk aanrijden vanaf de A10 en aan parkeergeld doen we niet. Tot gauw!