Snel geleverd en goede kwaliteit

De bestelling werd snel geleverd, had de bestelling de volgende dag in huis. Kwaliteit ziet er goed uit maar moet uiteraard nog blijken na veel gebruik. Maar op het eerste oog zien de schoenen er goed uit!

Snel geleverd !

Is een verjaardags kadootje voor mijn dochter , was mooi op tijd !

Snelle levering!!!

Mits op voorraad de volgende dag gegarandeerd in huis! Geweldig!!

Op tijd geleverd met scherpe prijs!

Op tijd geleverd, korting ook nog. Blij mee!

Good conditions and service, quick delivery, nice Store in Amsterdam

See my 1 sentence description

Correcte afhandeling.

Men heeft mij opgebeld omdat het artikel op stock beschadigd was. Men heeft dit correct veder afgehandeld mits wat vertraging.

Snelle goede levering

Goed assortiment.

Werkt goed

Goed geregeld,gewoon zoals het hoort!!

Dit was mijn eerste bestelling.Mijn regenbroek had ik snel binnen. Biker Outfit is een aanrader!!

Ik ga daar zekers vaker bestellen

Hele leuke kenismaking

snelle en correcte complete levering

alle leder (Daytona motorlaarzen) onderhoudsproducten die ik zocht op voorraad, goede prijs en snelle en correcte levering

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Handschoenen besteld en volgens afspraak geleverd. Verder eigenlijk niets aan toe te voegen.

Simply perfect!

Fast shipping from Amsterdam to Germany; well packed; lowest price in whole Internet for a product, which is out of stock in most famous Biker-Online-Shops in Germany. I sure will order again in this shop!

super

snelle levering volgens afspraak

Mooie motorspullen

Biker outfit heeft mooie motorspullen voor een prima prijs. Daarnaast ook nog een supersnelle verzending.

Prima en snelle verzending

Fijn gelopen

Doet wat ie moet doen

Ja

Online bestellingen gaan altijd goed. Bij de winkel zelf wordt je keurig geholpen. Koffie aangeboden na een koude regenachtige motorrit ernaartoe. Kwaliteit van de koffie ook ver boven gemiddeld. Absolute aanrader!

Vriendelijke medewerkers goede service. Online broek gekocht die helaas niet paste. Naar de winkel gereden en omgeruild zonder enig probleem. Veel keuze.

Goede communicatie, snel geleverd

Tevreden en dat ook voor een van de beste prijzen in de markt

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering

best price and fast shipping

great

Wederom prima service

Nieuwe motorjas besteld , deze was niet op voorraad bij Biker Outfit zelf en zat een uitgestelde leverdatum op. Uiteindelijk toch ruim voor deze datum mijn jas ontvangen. Informatie voorziening was weer goed. Conclusie, weer een happy biker.

Netwerkweg 33

1033 MV Amsterdam

204930367

Over Biker Outfit

In ruim 12 jaar tijd is Biker Outfit uitgegroeid tot de meest spraakmakende motorkleding specialist in Nederland. Er is een imposante helmen studio op de begane grond en Europa's grootste collectie Rev’it op voorraad. Met een oppervlakte van ruim 1.300 m2 over 3 etages waan je je in een motorkleding warenhuis. Natuurlijk vind je de gerenommeerde merken als Rev’it, Alpinestars, Dainese, Shoei, Schuberth, maar ook de tientallen 'niche brands' die je nergens anders tegenkomt in Nederland maakt shoppen bij Biker Outfit tot een belevenis! Tenslotte; makkelijk aanrijden vanaf de A10 en aan parkeergeld doen we niet. Tot gauw!