Bestelling heel goed verlopen, maar ook.. genoeg keus.

Aangezien ik met motorrijles steeds in geleende schoenen moest stappen, wilde ik graag eigen schoenen kopen. Die qua maat vooral goed zouden zitten. Via google kwam ik op Biker Outfit. Veel keuze! Ik had dan ook 2 paar laten komen en daaruit was de keuze voor het 'perfecte' paar motorschoenen al snel gemaakt. Een paar van Alpinestars. Heel erg tevreden over! Zo ook over de service van Biker Outfit. Het andere paar kon gemakkelijk weer retour en alles is netjes en snel geleverd. Dus tot een volgende keer :)

Quick delivery, Missing item was send quickly after phone call

Ordered a Rev’it Cayenne 2 sample. Backprotector was missing. Quick call and the protector was on it’s way.

Correcte snelle levering, goede communicatie

Exact wat je van een Webshop verwacht. Bestellen, communicatie ontvangen m.b.t. order, levering en factuur, en netjes op tijd op de deurmat. Perfect.

Goed en snel

Gewoon goed, Ruim sortiment, overzichtelijk, makkelijk en snel geleverd. Je wordt op de hoogte gehouden over verzending. Zeker een aanrader.

Snelle levering prijs/kwaliteit goed

Duidelijke en goede webstore

Mijn bestelling was zo geplaatst verstuurd en ontvangen,kortom een goede zaak.

Gemakkelijk om online te bestellen, alles verliep prima.

B 50

Sehr zufrieden ! Alles Super ! Könnte nur weiter empfehlen ! Danke!

Geweldig service en klantvriendelijk!

Tegenwoordig haal ik mijn motorspullen bij Biker Outfit. Dit vanwege de prijs en service. Voorheen kocht ik mijn benodigdheden bij Voordeelhelmen.

Uitstekende service en goede kwaliteit

Ik werd goed geholpen en geadviseerd door de medewerkers. Bedankt!

Snelle levering!

Fijn contact en snelle levering van de producten.

Très bon

Envoi rapide et bien emballé. À recommander sans hésitation.

Gewoon goed, snel en probleemloos, no nonsens

Gewoon goed en betrouwbaar.

Goedkoper in vergelijking tot andere sites, snelle verzending, uitgebreid assortiment, zeker voor herhaling vatbaar!

Everything fine

Fast delivery, good price, good service. What more could you want.

Super goed

Heel goede prijzen en perfecte klantenservice

Snelle en nette levering

Snelle en nette levering.

Positiev

Product zoals omschreven, comminucatie zeer goed

Toppers

Fijne winkel, snelle levering en kennis van zaken.

Premium quality products and service!

Very fast and efficient service, all happened as expected. Fully recommend it!

Excellent service

Super satisfied

Snel besteld en even snel geleverd

Prima dienstverlening, duidelijke site.

Gord product en snel geleverd!

Ik had met spoed een nieuwe helmvoering nodig. Op de site was deze snel gevonden door de duidelijke omschrijvingen. Na bestellen is het de volgende dag verzonden (zoals ook genoemd op de site). Artikel voldeed volledig aan de verwachtingen!

Goed geregeld

Zeer snel en alles netjes op tijd.

Goede tijdige levering

Toppie

Netwerkweg 33

1033 MV Amsterdam

204930367

Over Biker Outfit

In ruim 12 jaar tijd is Biker Outfit uitgegroeid tot de meest spraakmakende motorkleding specialist in Nederland. Er is een imposante helmen studio op de begane grond en Europa's grootste collectie Rev’it op voorraad. Met een oppervlakte van ruim 1.300 m2 over 3 etages waan je je in een motorkleding warenhuis. Natuurlijk vind je de gerenommeerde merken als Rev’it, Alpinestars, Dainese, Shoei, Schuberth, maar ook de tientallen 'niche brands' die je nergens anders tegenkomt in Nederland maakt shoppen bij Biker Outfit tot een belevenis! Tenslotte; makkelijk aanrijden vanaf de A10 en aan parkeergeld doen we niet. Tot gauw!