Mooie items, zorgvuldig verpakt en mooi op tijd verstuurd

leuk aanbod en super service

Het kadootje was heel mooi ingepakt en de communicatie en service van de dames was supergoed!

Happy buyer

Greatly packed super nice bag

Wordt ook goed meegedacht om de levertijd snel en zonder hoge kosten te realiseren. Mooi ingepakt ook!!

Heel blij..

Mijn bestelde product was erg mooi verpakt met een leuk kaartje erbij. : )

Snel, correct en appart

Apparte spullen aan een correcte prijs, elk item verpakt als cadeau (zonder meerprijs) Levering in België de dag na de bestelling.

Snelle levering, en mooi verpakt.

Wat een service. Zo mooi verpakt, mooier kan niet. Echt een cadeautje. Ben heel blij met de prachtige sjaal. Top.

Ik had gedoe met de webbestelling , die ging bij míj niet goed , maar ik ben ook een loempie met dit soort dingen Ze heeft me fantastisch geholpen via de telefoon Uiteindelijk om 4 uur pas besteld en toch de volgende dag in huis !!!! SUPERRRRR

Top service!

Hele snelle perfecte service!

Snelle levering en mooie spulletjes!

Heel goed!

Superblij en erg tevreden

Mijn bestelling arriveerde heel snel en was heel mooi ingepakt. Ben heel blij met mijn mooie shawl en tas. Geweldig.

Heerlijke sjaal!!!!

Heerlijk zachte sjaal, en nette snelle levering

Snelle levering, zeer goed verpakt en feestje om uit te pakken

Mooi product.

Snelle levering. Ingepakt met zorg en persoonlijke touch.

Wat een cadeautje!

Leuk assortiment, prima kwaliteit, snelle verzending en een feestelijk verpakt product bij het openmaken!

Verrassing!!!!

Ik kocht een tasje voor mijzelf, het werd supersnel geleverd maar de verrassing komt nog! Het was met zeer veel zorg verpakt in cadeau papier en er zat een handgeschreven boodschap bij. Dus het voelde als een kadootje toen ik het uitpakte.

Goede ervaring

Tas besteld en volgende dag al ontvangen Mooi ingepakt en mooie tas

Mooi verpakt en leuk persoonlijk berichtje, geweldig

Wat een mooi tasje, heel feestelijk verpakt!

Super mooi verpakt, kadootje voor mezelf

Prachtige tas, mooi verpakt met zorg en aandacht. Ben zeer tevreden. Dank je wel Millows!

Vlotte service

Binnen 4 dagen in huis .netjes verpakt met een leuk kaartje eraan . Bedankt daarvoor

Leuke webshop!

Snelle levering, leuk verpakt met een persoonlijk kaartje! Tas ziet er goed uit...blij mee!

Snelle levering erg tevreden

Wat een snelle levering, heel goed en mooi verpakt . Echt heel tevreden ga er zeker weer bestellen

Het pakketje was er snel. Leuk verpakt met een persoonlijke kaartje erbij. Het product zag er goed uit ! Zou er zo weer wat bestellen

Over Millows

Unieke cadeautjes voor iedere gelegenheid