Het pakketje was er snel. Leuk verpakt met een persoonlijke kaartje erbij. Het product zag er goed uit ! Zou er zo weer wat bestellen

Erg leuk verpakt, verrassend

Snelle service en een leuk persoonlijk kasrtje

Uitstekend ,mooi ingepakt en hele snelle levering, gewoon top!!!

Een pakketje met liefde verpakt

Mijn bestelling kwam snel. De kadootjes waren heel mooi verpakt en ook nog daaromheen verpakkingsmateriaal zodat het veilig en ongeschonden aankwam.

Snelle levering. Mooi inpakt.

Goed verzorgd

Met persoonlijke aandacht van een kaartje voorzien en leuk ingepakt. Een aanrader als presentje

Super.

Een kadootje om je bestelling uit te pakken. Alles in mooi papier met een leuk kaartje eraan. Klaar om door te geven (of zelf Te houden)

Klantvriendelijk!

Dank voor de snelle verzending!

Leuk ingepakt,ontvanger enthousiast

Heel attent

Snelle levering en heel mooi verpakt

Snelle levering en super leuk ingepakt!

Cadeautje besteld voor de vrijdag, was woensdags al geleverd! De optie om het te laten inpakken is het zeker waard, super leuk! Aanrader! :)

Een stapje extra!

Na de bestelling kreeg ik bericht dat wegens vakantie de bestelling pas over 5 dagen in behandeling genomen zou worden. Jammer, maar het had geen haast en tevens fijn geïnformeerd te worden! Bij het ontvangen van de producten, zat er een gepersonaliseerd handgeschreven dankwoord op een zakje bloemenzaad bij, met dank voor het wachten. Ook waren de producten prachtig verpakt. Dank Millows!

Prachtige cadeaus en snelle service

Het prachtige cadeau dat ik aan het eind van de dag bestelde om te laten bezorgen werd nog diezelfde dag verpakt en verstuurd zodat het op tijd aankwam. Snelle service!

Leuke producten, geweldige service

Zelfs mooi ingepakt kwam mijn pakketje thuis. Helemaal top.

Makkelijk en erg leuk

En dan krijg je het bestelde thuisgeleverd, met een lief kaartje er bij en erg leuk ingepakt, voelt als een kadootje

Mooi cadeau en superservice!

Dit was de eerste keer dat ik hier bestelde, ik kende de winkel wel al van mijn bezoekjes aan Zwolle. Erg leuk assortiment, snel geleverd en ook nog eens heel leuk ingepakt! Een adresje om te onthouden!!!!

Even telefonisch nog gecheckt of mijn bestelling inderdaad op voorraad was een tijdig binnen zou zijn. Het vriendelijk te woord gestaan en geholpen. En de volgende dag was mijn bestelling binnen.... Prachtig verpakt en met een heel lief kaartje. Echt top!! Dank!

Pakketje in goede orde ontvangen. En zo ontzettend leuk ingepakt met een persoonlijke boodschap. Zeer attent!

Pakketje nooit ontvangen!

Pakketje nooit ontvangen! Als ik mail krijg ik als antwoord dat ze jammer genoeg geen invloed hebben op de transporteur. Dit is totaal klantonvriendelijk!!!!!!! Als ik een track en trace vraag, krijg ik geen enkel antwoord op mijn mail! Dieven niet te vertrouwen!

Schattig cadeau en super verpakt.

Uitstekende service.

Geweldig, snel bezorgd

Prachtig ingepakt! Erg persoonlijk

top

f het een duur of goedkoop cadeautje is. In mijn geval was het een zakje bloemenzaadjes: nieuw leven zaaien. Het was heel gezellig ingepakt en het persoonlijke bedank kaartje maakte het helemaal af.

Snelle verzending, heel erg leuk verpakt! Zeker de moeite waard om hier iets leuks te bestellen! De leukste cadeauwinkel is Millows! Voor elk wat wils :)

Telfordstraat 25 8013RL Zwolle

Over Millows

Unieke cadeautjes voor iedere gelegenheid