top

f het een duur of goedkoop cadeautje is. In mijn geval was het een zakje bloemenzaadjes: nieuw leven zaaien. Het was heel gezellig ingepakt en het persoonlijke bedank kaartje maakte het helemaal af.

Snelle verzending, heel erg leuk verpakt! Zeker de moeite waard om hier iets leuks te bestellen! De leukste cadeauwinkel is Millows! Voor elk wat wils :)

Zulke leuke en originele kadootjes besteld en ze waren allemaal zó leuk ingepakt. Kant en klaar om iedereen blij te maken. Dit maakt het geven nóg leuker!

Ik weet het nog niet

Er is nog niets bezorgd op het desbetreffende adres. Misschien komt het nog maar voor nu is het er niet

Snelle levering, bijzonder mooi verpakt !!

Zie hier voor

Heerlijke fijne en gezellige winkel. De winkel wordt vaak opnieuw gevuld met originele, bijzondere en kwalitatieve producten. Je wordt altijd vriendelijk geholpen. Het is een feestje om even lekker rond te snuffelen in de winkel. De aandacht voor het inpakken van je aankoop, maakt deze winkel oa onderscheidend.

Wat een prachtige website, met zoveel mooie produkten! Een Produkt thuis geleverd gekregen ingepakt om te geven als cadeau, duidelijk dat het met veel liefde en aandacht was klaargemaakt, fantastisch, zo blij mee!!!

Snelle service met persoonlijke aandacht

Bestelling binnen een dag verstuurd. Bestelling was letterlijk een cadeau om uit te pakken mét persoonlijke groet. Erg attent!

Een aanrader!

Professioneel, zorgvuldig en persoonlijk!

Zo origineel

Het bestellen van de leuke cadeaus was heel simpel en ze werden super snel bezorgd.

Excellent!

Very happy with my order. Speedy delivery. And beautifully wrapped with lovely paper, ribbons and gift tag! I will definitely order from this website again soon. Thank you!

Goede service. Snelle levering. Leuke artikelen.

Snel en zorgvuldig

Echt een leuke winkel met een aanbod voor ieder wat wils. Als je hier geen gepast kado gaat vinden zul je het nergens gaan vinden. En hij ligt in de sfeervolste straat van centrum Zwolle. De sassenstraat ….

Service

Kwamen zelfs in lockdown met de bakfiets de bestelling gratis brengen in zwolle.

Zie onder

Snelle bezorging en de pakjes waren heel feestelijk ingepakt. Echt super leuk.

Besteld en zelfde dag nog persoonlijk bezorgd

Goede, snelle en persoonlijke service

Mooie winkel, hier slaag je áltijd!

Zelfs in deze onzekere tijd en winkelsluiting kun je je bestelling afhalen of laten bezorgen, geweldig!

Prachtig mooie dingen

Ik heb net deze winkel ondekt, 2 keer wat besteld en het was zo leuk ingepakt. Ik kan jiet wachten tot de winkels open gaan om.lekker te snuffelen in de winkel!

Goede service!

Omdat wat ik besteld was op de website niet meer beschikbaar was werd er contact met mij opgenomen en een heel goed alternatief geboden. Ook werd het snel verstuurd!

Eenvoudig en handig om te bestellen. Maar bovenal de mogelijkheid om het cadeau in te laten pakken en in dit geval prachtig in kerststijl. Daarnaast zeer netjes verpakt en verzonden. Complimenten!

Supee

Hele fijne communicatie en super snelle service

Een persoonlijk cadeau via internet.

Mail met een vraag over het cadeau werd snel en goed beantwoord. Het originele en persoonlijke cadeau werd snel en goed verzorgd afgeleverd.

Vriendin was erg blij met deze kaars!

Voor een verre vriendin aan de andere kant van NL had ik deze prachtige kaars geregeld! Ik heb ‘m dus zelf niet ontvangen! Ze bedankte me hartelijk: de kaars is prachtig, hij geurt heerlijk en de tekst deed haar een traantje laten! Een groot succes dus deze kaars!

Leuke en originele cadeautjes

Leuke en originele cadeautjes en hebbedingetjes. Fijne winkel met veel keuze

Telfordstraat 25

8013RL Zwolle

Over Millows

Unieke cadeautjes voor iedere gelegenheid