Snelle levering en mooie producten, top!

Erg tevreden, mooie producten, voor mijn zoontje z'n nieuwe kamer geslaagd! Beveel hen zeker aan!

Topproduct

Erg leuk product gekocht. Snelle bezorging. Kortom een aanrader!

Snelle service en mooie producten

Mooie producten en snelle service

Snelle verzending, goed verzorgd!

Heel erg tevreden met de manier waarop het pakketje is verstuurd, zorgvuldig verpakt, mooie website!

Prettige communicatie!

Alles prima gegaan.

Alles prima gegaan.

Leuk speelgoed. Goede en snelle service!

De Oude Speelkamer heeft mooi en origineel speelgoed. De levering was snel.

Super (gezellige) service!

Absoluut een topervaring. Er werd heel snel en doortastend gereageerd op mijn vragen over de hoeveelheid behang die nodig was voor het desbetreffende kamertje. Ook heeft ze de leverancier van het behang zelf nog gecontacteerd om mee te denken. Uiteindelijk 2 rollen besteld en dat was de goeie hoeveelheid. Leuk persoonlijk kaartje bij de netjes ingepakte bestelling. Allemaal snel verzonden.

Veel keuze

Ik dacht bij veel "oja, daar heb ik vroeger ook mee gespeeld". Hele leuke shop!

Behang van goede kwaliteit en snel geleverd

Prettig behang en levering was snel. Wat ik wel wat bijzonder vond is dat je voor de proefstukjes behang bezorgkosten moet betalen, vind ik redelijk overdreven en ook aan de dure kant.

Dag Natasja, Bedankt voor je beoordeling van De Oude Speelkamer. De verzendkosten voor behangstalen zijn ter hoogte van een brievenbuspakketje met track & trace. Dit doen wij omdat een behangstaal al snel te zwaar is voor een enkele postzegel, zeker omdat vaak meerdere behangstalen besteld worden. Bij de behangstalen zit ook altijd een kortingscode waarmee je korting krijgt op je volgende (behang)bestelling bij De Oude Speelkamer. Hiermee proberen wij tegemoet te komen aan de kosten van de verzending van de behangstalen. Hartelijke groet, Myrna De Oude Speelkamer

Breed assortiment houten speelgoed, met concurrerende prijzen.

Myrna is super vriendelijk en behulpzaam

Cadeau voor mijn zoontje was snel in huis en leuk ingepakt! Ik heb contact opgenomen met Myrna en zij is super vriendelijk en behulpzaam. Ik zou zeker aanraden om spulletjes voor de kids hier aan te schaffen!

Ja goed geregeld alles

Topservice superleuke hebbedingetjes

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Product was precies zoals stond omschreven. Snelle levering! Duidelijke mailtjes ter controle!

Over Deoudespeelkamer.nl

De Oude Speelkmer is een webshop met retro en vintage speelgoed en dus is een feest der herkenning! Hip met een vleugje van vroeger!