Filters

10

Super!

Es ist ein Geschenk für meinen Mann, er hat den noch nicht anprobiert. Der Mantel schaut super aus! Sehr gute Qualität und modern. Ich bin sehr zufrieden.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
3

Rücksendung

Ich bekomme keine Antwort auf meine retoure.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Reactie van het bedrijf

Hallo Vanessa, Danke für deine Nachricht. Wir lesen Ihre Kommentare. Wir haben Ihre Rücksendung noch nicht erhalten. Können Sie uns eine Track & Trace Nummer schicken? Wann haben Sie uns eine Nachricht geschickt? Sobald die Rücksendung bei uns eingegangen ist, werden wir sie umgehend bearbeiten und das Geld zurückerstatten. Mit freundlichen Grüßen Yippee!

1

Pessima azienda

Ho chiesto che il pacco mi venisse rinviato a casa e invece mi è stato mandato all'ups point e io essendo in zona rossa non posso andare. Posso capire perché non mi è stato mandato a casa? Essendo che ho speso €150. GRAZIE

  • Ci consiglieresti? No

Reactie van het bedrijf

Ciao Angela, Siamo spiacenti di apprendere che non sei soddisfatto del nostro servizio. Al momento dell'ordine, hai indicato che desideri che il pacco venga inviato a un punto UPS PickUp. Lo abbiamo fatto. Ti contatteremo separatamente per organizzare l'invio a domicilio. Cordiali saluti, Yippee!

10

Tolle Tragejacke

Die Tragejacke gefällt meinem Mann sehr gut und das Baby passt super rein und bleibt schön warm. Die Jacke fühlt sich hochwertig an und hält Wind und Wetter ab, gefüttert ist sie aber nur mit etwas Kunstfell, was aber für die bisherigen Temperaturen bis -1 Grad ausreichte. Pluspunkt ist dass die Jacke leicht zu reinigen ist und auch in die Waschmaschine darf!

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

Goede communicatie, vlot geleverd. Vriendelijk bij contact

Ik heb nu al meerder draagdoeken en nu een drager besteld via deze site. Groot aanbod. Snelle levering. Ik heb naar aanleiding van mijn bestelling telefonisch contact gezocht ivm een vraag en dit contact was uiterst vriendelijk. Ik ben erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top uitvinding

Wij zijn helemaal blij onze dochter van bijna 2 en zoontje van bijna 1 vechten er om, om er in te kunnen alle 2 willen ze bij mama we hebben meteen de toddler gepakt omdat we volgend jaar op vakantie gaan en we deze nog jaren kunnen en zullen gebruiken! Zeer blij met deze aanschaf.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi aanbod en zeer snelle verzending

Mooi en groot aanbod om uit te kiezen, degelijke draagzakken. Voldoende informatie op de website en zeer snel antwoord op mails. Ook een enorm snelle verzending: de volgende dag al in huis (België)! Zeer tevreden van mijn Isara The One!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en attent, goede service!

Veel keuze uit mooie draagzakken, snelle levering en een heel verzorgd pakket met attent kaartje erbij. Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Een nette communicatie, snelle levering en vriendelijk personeel. Product is in nette staat afgeleverd en werkt makkelijk en fijn. Kreeg er een toepasselijk cadeautje bij voor onze zoon, die ook nog eens ingepakt was, wat het nog leuker maakte.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

De draagzak was heel snel geleverd en er zat ook nog een klein cadeautje bij. In de avond laat besteld en een dag later geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne makkelijke draagzak, ook voor een leek;-)

Na wat onderzoek vanwege mijn Rubens figuur (maat 52), kwam ik op deze Tula draagzak. Ik zocht naar plus-size, goede houding, ademend (ook voor mezelf) en makkelijk in gebruik (ben gastouder). Het tikt ál de boxen. Dus 5 sterren!

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering

Prima webshop, snelle levering. Helaas niet geleverd per fietskoerier zoals aangegeven op de site maar gewoon met de auto.

  • Aanbevelen? Ja
9

Very fast and efficient.

Fast and efficient.

  • Would you recommend us? Yes
10

Prima product en fijne service

Ik had een verkeerde maat besteld. Na een telefoontje kon ik het gemakkelijk omruilen. Vriendelijke vrouw.

  • Aanbevelen? Ja
4

Retouren aus Deutschland sind sehr kompliziert

Die Babytragen die wir zur Ansicht bestellt hatten waren gut, jedoch haben wir uns für eine andere entschieden. Die Retour an Babytrageshop.de gestaltete sich schwierig: zum einen ist kein Rücksendeschein im Paket gewesen, kein Retourlabel und die Rücksendung in die Niederlande kostete mich 17,99 EUR. Wie lange ich auf die Rückzahlung neines vorausbezahlten Geldes warte steht nich in den Sternen. Ich werde jedenfalls hier nicht mehr bestellen.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
10

Zeer warm, cosy en handig

Super cosy om in het koude weer te wandelen met baby/ kindje in de draagzak. Gemakkelijk om te bevestigen en aan te passen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Ottimi

Spedizione velocissima, ottimi marsupi. Sono molto soddisfatto del mio acquisto, il pacco è arrivato anche in anticipo ed era perfetto.

  • Ci consiglieresti? Si
10

Super blij met de draagdoek!

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Super overzichtelijke webshop

Erg mooie webshop! En super overzichtelijk. Snel thuisbezorgd

  • Aanbevelen? Ja
2

Bisher leider enttäuschend.

Sehr geehrte Damen und Herren, ich hatte vor mittlerweile 4 Wochen eine Babytrage bestellt, aber leider ist diese noch immer nicht angekommen und ich habe diesbezüglich auch keine Information bekommen. Von daher bin ich gerade etwas enttäuscht, zumal ich bald einen 15stündigen Flug vor mir habe und diese deshalb dringend benötigen würde.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Reactie van het bedrijf

Hallo Susan, Es tut uns leid zu hören, dass Ihre Bestellung noch nicht angekommen ist. Wir haben das untersucht. Ihre Bestellung wurde am 7. September versendet. Das ist etwas mehr als 2 Wochen her. Wie auch auf unserer Versandseite steht, ist der internationale Versand derzeit ungewiss. Der internationale Versand dauert derzeit länger als normal. Es gibt weniger Flugverkehr und mehr Kontrollen durch COVID19. Wir haben unseren Versandpartner um ein Update gebeten. Leider dauert die Antwort darauf im moment länger als gewöhnlich. Vertrauen Sie, unserer Erfahrung nach kommen die Pakete fast immer an. Mit freundlichen Grüßen, Yippee!

10

Schnelle Lieferung, unkomplizierte Hilfe wegen fehlerhafter Artikel

Ich habe eine Rose and Rebellion Big Kid Trage bestellt, die sehr schnell geliefert wurde. Leider hatte sie an der Kopfstütze einen Fehler (fehlende Knöpfe zum Anknöpfen). Nach Senden eines Fotos und Schilderung des Problems wurde uns umgehend eine neue Kopfstütze zugesandt, so dass wir die Trage schon ohne Kopfstütze nutzen konnten. Vielen Dank für die schnelle und unkomplizierte Unterstützung!

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
9

Snelle levering en supersnelle terugbetaling bij retourzending.

Fijne website waarbij de je goed ziet hoe draagzak eruit ziet bij het dragen door een mens. Niet alleen de plaatjes van de draagzak zelf. Heel veel keuze, met duidelijk informatie. Daardoor verlies je als leek wel het zicht op waar je op moet letten. Jammer dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn, maar via de chat krijg je snel antwoord op al je vragen. Snelle levering; we hadden op aanraden 3 modellen besteld, en bij retourzending van 2 draagzakken werd het bedrag direct terug betaald.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Fast shipping. I love our new carrier!!!!

  • Would you recommend us? Yes
9

super goede service

Ik ontving per ongeluk het verkeerde artikel. Ik stuurde een mail om dit te melden en dezelfde avond werd dit probleem op nog opgelost. Missen is menselijk en super dat dit zo snel opgelost werd! Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
9

Ottimo prodotto e tempi di consegna rapidissimi

Il prodotto è ottimo, facile da impostare la prima volta e comodo da gestire. La qualità dei materiali sembra ottima, vedremo nel tempo con l'usura. Spedizione e tempi di consegna perfetti, forse un po' cari per la consegna in 2-3 giorni.

  • Ci consiglieresti? Si

Over yippee!

Yippee! offers the biggest selection of ergonomic babycarriers in Europe. We sell Emeibaby, Tula, Beco, Boba, Kokadi, Hoppediz, Storchenwiege, Ergobaby and more!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd