Porte bebe

Arrivé plus rapidement que prévu, aussitôt essayé, je le trouve confortable pour le porteur et bébé est très bien dedans il s'y endort à chaque fois

Ottimo

Ottima esperienza

Goed advies gekregen

Wij waren op zoek naar een draagzak voor onze dochter van 3. Zij goed geadviseerd (via whatsapp) en heel blij met onze keuze, een Neko kleuter draagzak.

mijn dochter is net bevallen en heeft de draagzak nog niet gebruikt,

geen idee stuur over een maand opnieuw een berichtje. Jullie sturen veelste snel een berichtje. De draagzak ziet er heel erg mooi uit.

Proprio come me lo aspettavo

Usavo già la fascia portabebe, quindi utilizzare questo marsupio perfettamente ergonomico e ben fatto oltre che bellissimo, è molto facile. Poi è ben spiegato nel libretto illustrativo in dotazione. Lo consiglio a tutte/tutti, perché anche il papà lo utilizza molto volentieri per uscire col nostro piccolo

• Ci consiglieresti? Si

Ideaal voor mijn dochter van bijna vijf.

Ik draag mijn dochter al sinds haar geboorte. Eerst in een doek en daarna in een Stokke carrier. Daar is ze inmiddels uitgegroeid. Ik ging op zoek naar een grotere drager. Op advies van de eigenaresse ben ik op de Neko Switch uitgekomen. We zijn er zo ontzettend blij mee. We zijn op wandel vakantie en dit is zo’n goede afwisseling tussen zelf wandelen en dragen. De investering is het meer dan waard!

Good webpage, fast delivery

I am very satisfied with my order and although I live in Denmark the delivery was very fast.

Ottimo prodotto, spedizione impeccabile

Prodotto ottimo, imballaggio ottimo, spedizione rapida e puntuale.

• Ci consiglieresti? Si

Parfait, ultra rapide et soigné

Commande traitée très rapidement, envoi soigné et évidemment article conforme en tout point à la commande. Merci infiniment

Molto soddisfatta, consegna velocissima.

• Ci consiglieresti? Si

Pas de suivis de colis depuis plus de 10jours.

J'ai validé ma commande, reçu le mail de confirmation, la confirmation d'expédition avec le num de colis mais aucune nouvelle sur l'avancement de celui ci depuis + 10 jours. Je commence à m'inquieter

• Nous recommanderiez-vous? Non

Response from the business owner

Ennuyeux que votre colis ne soit pas encore arrivé. Comme indiqué par e-mail, il y a actuellement de nombreux retards dans les expéditions internationales car il y a beaucoup moins d'avions volant à l'étranger. Nous avons demandé à notre partenaire d'expédition d'ouvrir une enquête sur votre commande. Nous espérons en savoir plus bientôt. Nous vous tiendrons informés. Team Yippee!

Very fast delivery

Everything was great. I very fast delivery.

Great choice

Great choice in babycarriers and superquick delivery.

Tutto perfettp

Comunicazione precisa e veloce. Consegna tempestiva. Tutto perfetto

Schnell und einfach!

Die besteung war einfach und die Lieferung, trotz Feiertag schnell hier. Wir lieben diese Boba X Babytrage!

Buona la prima

Prima volta che compro qui. Il prodotto è buono, e immagino che la qualità degli altri sia la stessa. Buono il servizio di spedizione, tracciabilità e consegna (anche se c'è stato un ritardo di 6 giorni, su un 10 giorni di transizione prevista)

Alles in Ordnung gewesen

Die Bezahlung ein bisschen länger gedauert wegen Multipaypal, aber alles gut geklappt. Ich kann gerne weiterempfehlen, nach Ausland (nach Ungarn) die Lieferung auch super geklappt.

Veloci e prodotti top Ho chiesto informazioni e mi hanno risposto subito. Grazie!

Molto soddisfatta

Ampia scelta di supporti per portare i bimbi... prezzi leggermente inferiori a quelli di altri siti...consegna nei tempi previsti nonostante il difficile periodo

• Ci consiglieresti? Si

Ons dochtertje is erg angstig maar vind dit leuk

Precisi,puntuali nella spedizione,convenienti e marsupio bellissimo

Perfetto

Ottimo prodotto, conforme alla descrizione. Venditore consigliatissimo

• Ci consiglieresti? Si

Très bon site. Produits de marque

Achat facile. Envoi dans les temps prévus. Je recommande

Snelle levering, fantastische draagzak. Ik en mn kleine kerel hebben er nu al veel plezier aan belee

Bij andere websites was deze draagzak van Free to Grow al uitverkocht. Maar yippee! heeft gezorgd voor genoeg voorraad, dus thx!

Produit reçu rapidement, emballage sympa

About yippee!

Yippee! offers the biggest selection of ergonomic babycarriers in Europe. We sell Emeibaby, Tula, Beco, Boba, Kokadi, Hoppediz, Storchenwiege, Ergobaby and more!

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement