Perfecte service

Goede klantvriendelijke website. Snelle en transparante verwerking van de bestelling en verzending. Fijn dat we het als kado konden laten inpakken met een kaart erbij

Snelle levering, mooie producten en goede informatie!

Ik heb een hele mooie Tula draagzak gekocht die hartstikke snel geleverd werd. Op de website vond ik goede informatie om de juiste keuze voor een draagzak te kunnen maken.

Super service!

Geweldige service en keurig snel geleverd. Leuk attent cadeautje bij de bestelling. Gewoon super service en goede producten!

Goed bereikbaar klantenservice

De klantenservice in een woord geweldig De draagzak nog niet uitgeprobeerd maar voor wat ik zag in een woord geweldig ook zal ik jullie aanbevelen aan vrienden om bij jullie te kopen de prijs is geweldig de levertijd is awsome en eigenlijk verdienen jullie meer sterren maar die kon ik niet geven top bedrijf ga zo door

Aanrader

Vlotte service en levering

Helemaal top!

Snelle verzending en erg leuk ingepakt! Mooi om het zo gelijk als cadeau te kunnen geven.

Goed service, eenvoudig te bestellen

Bestellen via draagzak.nl is heel eenvoudig. De service is goed en de draagtak is goed en op tijd afgeleverd.

Goed advies van medewerker, snel, goed materiaal, stevig en betrouwbaar

Ik wist niet hoe lang de heupgordel was, via whatsapp deze vraag gesteld en heel snel antwoord gekregen. Direct besteld en ontzettend snel geleverd. De draagzak is Makkelijk in gebruik, stevige kwaliteit en voelt heel betrouwbaar. Ukkie er gelijk in gedaan en die viel heerlijk in slaap!! Ontzettend goede aankoop, voor mij betekend dit meer vrijheid met hem op mn buik en minder gehuil.. helemaal top en een aanrader !

Qualità, cura e velocità

Perfetto tutto, grazie tante

• Ci consiglieresti? Si

Ottimo prezzo e arrivato in anticipo

Il marsupio è arrivato in 4 giorni, anche con l'opzione gratuita. Il pacchetto era molto carino poi. È piaciuto anche alla bimba. Ho scelto questo servizio perché era la scelta più econonica e sono titalmente soddisfatta. Il marsupio poi è veramente bello.

• Ci consiglieresti? Si

Fantastic service start to finish...

Helpful, thoughtful, excellent value and amazing carrier. Thanks!

Tutto ok

Imballo perfetto,spedizione velocissima

Super snel!

Heb de draagzak op vrijdag besteld en zaterdag had ik hem al in huis! Perfect!

Tutto perfetto

Felicissima di aver acquistato da voi! Ottimo rapporto qualità prezzo e consegna rapidissima.

• Ci consiglieresti? Si

Es ist ein Geschenk für meinen Mann, er hat den noch nicht anprobiert. Der Mantel schaut super aus! Sehr gute Qualität und modern. Ich bin sehr zufrieden.

Rücksendung

Ich bekomme keine Antwort auf meine retoure.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Response from the business owner

Hallo Vanessa, Danke für deine Nachricht. Wir lesen Ihre Kommentare. Wir haben Ihre Rücksendung noch nicht erhalten. Können Sie uns eine Track & Trace Nummer schicken? Wann haben Sie uns eine Nachricht geschickt? Sobald die Rücksendung bei uns eingegangen ist, werden wir sie umgehend bearbeiten und das Geld zurückerstatten. Mit freundlichen Grüßen Yippee!

Pessima azienda

Ho chiesto che il pacco mi venisse rinviato a casa e invece mi è stato mandato all'ups point e io essendo in zona rossa non posso andare. Posso capire perché non mi è stato mandato a casa? Essendo che ho speso €150. GRAZIE

• Ci consiglieresti? No

Response from the business owner

Ciao Angela, Siamo spiacenti di apprendere che non sei soddisfatto del nostro servizio. Al momento dell'ordine, hai indicato che desideri che il pacco venga inviato a un punto UPS PickUp. Lo abbiamo fatto. Ti contatteremo separatamente per organizzare l'invio a domicilio. Cordiali saluti, Yippee!

Tolle Tragejacke

Die Tragejacke gefällt meinem Mann sehr gut und das Baby passt super rein und bleibt schön warm. Die Jacke fühlt sich hochwertig an und hält Wind und Wetter ab, gefüttert ist sie aber nur mit etwas Kunstfell, was aber für die bisherigen Temperaturen bis -1 Grad ausreichte. Pluspunkt ist dass die Jacke leicht zu reinigen ist und auch in die Waschmaschine darf!

Goede communicatie, vlot geleverd. Vriendelijk bij contact

Ik heb nu al meerder draagdoeken en nu een drager besteld via deze site. Groot aanbod. Snelle levering. Ik heb naar aanleiding van mijn bestelling telefonisch contact gezocht ivm een vraag en dit contact was uiterst vriendelijk. Ik ben erg tevreden.

Top uitvinding

Wij zijn helemaal blij onze dochter van bijna 2 en zoontje van bijna 1 vechten er om, om er in te kunnen alle 2 willen ze bij mama we hebben meteen de toddler gepakt omdat we volgend jaar op vakantie gaan en we deze nog jaren kunnen en zullen gebruiken! Zeer blij met deze aanschaf.

Mooi aanbod en zeer snelle verzending

Mooi en groot aanbod om uit te kiezen, degelijke draagzakken. Voldoende informatie op de website en zeer snel antwoord op mails. Ook een enorm snelle verzending: de volgende dag al in huis (België)! Zeer tevreden van mijn Isara The One!

Vriendelijk en attent, goede service!

Veel keuze uit mooie draagzakken, snelle levering en een heel verzorgd pakket met attent kaartje erbij. Zeer tevreden!

Een nette communicatie, snelle levering en vriendelijk personeel. Product is in nette staat afgeleverd en werkt makkelijk en fijn. Kreeg er een toepasselijk cadeautje bij voor onze zoon, die ook nog eens ingepakt was, wat het nog leuker maakte.

De draagzak was heel snel geleverd en er zat ook nog een klein cadeautje bij. In de avond laat besteld en een dag later geleverd!

About yippee!

Yippee! offers the biggest selection of ergonomic babycarriers in Europe. We sell Emeibaby, Tula, Beco, Boba, Kokadi, Hoppediz, Storchenwiege, Ergobaby and more!

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement