Perfect!

Super snelle levering, goede service (en direct antw via de app) en een hele fijne draagzak!

Duidelijk wat jij koopt en snelle levering

Superblij met dit webshop

Super snel en helemaal in orde.

Servizio ottimo

Servizio veloce, prodotto ottimo

• Ci consiglieresti? Si

Ottimo prodotto e già brillantemente in uso!

È stato il primo regalo subito utile del nonno al nipote nato un mese fa, e la mamma che lo usa ne è entusiasta mentre lui esplora il mondo sicuro e protetto. Bravi!

Snelle en nette levering

De draagzak kwam direct de volgende dag binnen en kon hem ook direct gebruiken.

Fijne draagzak snelle service

Het bestellen ging vlot en draagzak was de volgende dag al in huis. De Tula free to grow draagt fijn en baby vindt het heerlijk!

Snelle levering en een goed product.

Wat is de Tula Explore een fijne draagzak!!

Een snelle levering en scherpe prijs, super fijn!!

Helemaal tevreden!

Een mooie free to grow van Tula besteld. Het was geen probleem om de draagzak te komen ophalen in Wageningen. Ik kan draagzak.nl zeker aanbevelen.

Alles unkompliziert. Schnelle Leiferung.

Alles prima.

Afplatkussen:opening veel te groot voor het hoofdje van mijn kind

Ik vond de vorm over het algemeen heel onlogisch. Maar 3 zou bij de leeftijdsgroep van mijn kind horen (6 maanden en kussen ging tot 1 jaar) achterhoofd van mijn kind raakte alsnog de matras omdat het gat gewoon te groot was. De zijkanten waren extreem dik gevuld, begreep niks van het hele ontwerp.. meteen teruggestuurd met 7€ verzendkosten voor mijn rekening, sorry is niet meer van deze tijd!

Fijne draagzak direct op kunnen halen

Toevallig zag ik dat de webshop dicht in de buurt is, dus heb ik contact gezocht en na telefonisch advies een draagzak besteld en dezelfde dag op kunnen halen. De gekochte draagzak is een Tula free to grow en heel makkelijk in gebuik. Mijn baby & ik zijn er erg blij mee.

Super fijne draagzak

Super fijne draagzak juist ook Voor grotere kids. Verdeelt het gewicht goed. Mijn dochter van 5 (maat 104/110) past er makkelijk ik.

Super snelle service, eerlijke advies!

Ik had wat moeite met het uitkiezen van een goede draagzak. Want er zijn zoveel verschillende merken en we wisten niet precies wat de juiste zou zijn. Via WhatsApp super goed geholpen door Myrna. We hebben uiteindelijk gekozen voor een Ergobaby!

Snelle service! Fijne draagzak!

Veel keus. Snelle levering. Fijne draagzak.

Snelle service en levering. Heel fijn. Draagvlak is prettig in dragen, even oefenen hoe die het prettigst zit. Maar ben er super tevreden over.

Perfecte klantenservice en snelle levering

Fijne adequate klantenservice, doen wat ze zeggen. Persoonlijke touch! Heel erg tevreden!

ottima la scelta, il prezzo, l'assistenza e l'invio.

Un po' caotico il rapporto con il corriere UPS. Sembra perfetto, ma la definizione del giorno e l'orario (addirittura) è slittata di giorno in giorno per tre volte. Non è colpa di Yippee

• Ci consiglieresti? Si

Fijn contact gehad via WhatsApp, bestelling snel verzonden.

Ik zocht een accessoire die niet op de site te vinden was. Via WhatsApp contact gehad en het artikel kon alsnog geleverd worden. :-)

Ottimo prodotto, pratico da mettere

Spedizione veloce, prodotto facile da indossare e regolare, molto comodo

Fijne draagzak van goede kwaliteit

Fijne draagzak van goede kwaliteit

Super goed geholpen via mail.

Helaas was de gene die ik graag wilde uitverkocht maar werd goed geholpen en geadviseerd via de mail tot ik uiteindelijk een keuze kon maken.

Goeie service

Helaas was de draagzak niet helemaal voor ons weggelegd. Maar we zijn ontzettend goed en vriendelijk geholpen. Mochten we ons wat beter georiënteerd hebben kijken we zeker weer op deze website!

10 Bernhardstraat Wageningen 6707CM

About yippee!

Yippee! offers the biggest selection of ergonomic babycarriers in Europe. We sell Emeibaby, Tula, Beco, Boba, Kokadi, Hoppediz, Storchenwiege, Ergobaby and more!