Fijne makkelijke draagzak, ook voor een leek;-)

Na wat onderzoek vanwege mijn Rubens figuur (maat 52), kwam ik op deze Tula draagzak. Ik zocht naar plus-size, goede houding, ademend (ook voor mezelf) en makkelijk in gebruik (ben gastouder). Het tikt ál de boxen. Dus 5 sterren!

Prima webshop, snelle levering. Helaas niet geleverd per fietskoerier zoals aangegeven op de site maar gewoon met de auto.

Very fast and efficient.

Fast and efficient.

Prima product en fijne service

Ik had een verkeerde maat besteld. Na een telefoontje kon ik het gemakkelijk omruilen. Vriendelijke vrouw.

Retouren aus Deutschland sind sehr kompliziert

Die Babytragen die wir zur Ansicht bestellt hatten waren gut, jedoch haben wir uns für eine andere entschieden. Die Retour an Babytrageshop.de gestaltete sich schwierig: zum einen ist kein Rücksendeschein im Paket gewesen, kein Retourlabel und die Rücksendung in die Niederlande kostete mich 17,99 EUR. Wie lange ich auf die Rückzahlung neines vorausbezahlten Geldes warte steht nich in den Sternen. Ich werde jedenfalls hier nicht mehr bestellen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Zeer warm, cosy en handig

Super cosy om in het koude weer te wandelen met baby/ kindje in de draagzak. Gemakkelijk om te bevestigen en aan te passen.

Ottimi

Spedizione velocissima, ottimi marsupi. Sono molto soddisfatto del mio acquisto, il pacco è arrivato anche in anticipo ed era perfetto.

• Ci consiglieresti? Si

Super blij met de draagdoek!

Super overzichtelijke webshop

Erg mooie webshop! En super overzichtelijk. Snel thuisbezorgd

Bisher leider enttäuschend.

Sehr geehrte Damen und Herren, ich hatte vor mittlerweile 4 Wochen eine Babytrage bestellt, aber leider ist diese noch immer nicht angekommen und ich habe diesbezüglich auch keine Information bekommen. Von daher bin ich gerade etwas enttäuscht, zumal ich bald einen 15stündigen Flug vor mir habe und diese deshalb dringend benötigen würde.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hallo Susan, Es tut uns leid zu hören, dass Ihre Bestellung noch nicht angekommen ist. Wir haben das untersucht. Ihre Bestellung wurde am 7. September versendet. Das ist etwas mehr als 2 Wochen her. Wie auch auf unserer Versandseite steht, ist der internationale Versand derzeit ungewiss. Der internationale Versand dauert derzeit länger als normal. Es gibt weniger Flugverkehr und mehr Kontrollen durch COVID19. Wir haben unseren Versandpartner um ein Update gebeten. Leider dauert die Antwort darauf im moment länger als gewöhnlich. Vertrauen Sie, unserer Erfahrung nach kommen die Pakete fast immer an. Mit freundlichen Grüßen, Yippee!

Schnelle Lieferung, unkomplizierte Hilfe wegen fehlerhafter Artikel

Ich habe eine Rose and Rebellion Big Kid Trage bestellt, die sehr schnell geliefert wurde. Leider hatte sie an der Kopfstütze einen Fehler (fehlende Knöpfe zum Anknöpfen). Nach Senden eines Fotos und Schilderung des Problems wurde uns umgehend eine neue Kopfstütze zugesandt, so dass wir die Trage schon ohne Kopfstütze nutzen konnten. Vielen Dank für die schnelle und unkomplizierte Unterstützung!

Snelle levering en supersnelle terugbetaling bij retourzending.

Fijne website waarbij de je goed ziet hoe draagzak eruit ziet bij het dragen door een mens. Niet alleen de plaatjes van de draagzak zelf. Heel veel keuze, met duidelijk informatie. Daardoor verlies je als leek wel het zicht op waar je op moet letten. Jammer dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn, maar via de chat krijg je snel antwoord op al je vragen. Snelle levering; we hadden op aanraden 3 modellen besteld, en bij retourzending van 2 draagzakken werd het bedrag direct terug betaald.

Fast shipping. I love our new carrier!!!!

super goede service

Ik ontving per ongeluk het verkeerde artikel. Ik stuurde een mail om dit te melden en dezelfde avond werd dit probleem op nog opgelost. Missen is menselijk en super dat dit zo snel opgelost werd! Zeer tevreden!

Ottimo prodotto e tempi di consegna rapidissimi

Il prodotto è ottimo, facile da impostare la prima volta e comodo da gestire. La qualità dei materiali sembra ottima, vedremo nel tempo con l'usura. Spedizione e tempi di consegna perfetti, forse un po' cari per la consegna in 2-3 giorni.

• Ci consiglieresti? Si

Ma fille pleure dès que je prends le porte bambin

J'ai utilisé un soir le porte bambin pour balader et endormir ma fille. Lorsque nous sommes rentrées, après 30 mn de balade, elle avait les traces du tissu du porte bambin derrière les cuisses. Depuis, des que j'essaye de l'y installer, elle pleure ☹️ Comment l'aider à s'y plaire et ainsi changer ma note ?

• Nous recommanderiez-vous? Non

Porte bebe

Arrivé plus rapidement que prévu, aussitôt essayé, je le trouve confortable pour le porteur et bébé est très bien dedans il s'y endort à chaque fois

Ottimo

Ottima esperienza

Goed advies gekregen

Wij waren op zoek naar een draagzak voor onze dochter van 3. Zij goed geadviseerd (via whatsapp) en heel blij met onze keuze, een Neko kleuter draagzak.

mijn dochter is net bevallen en heeft de draagzak nog niet gebruikt,

geen idee stuur over een maand opnieuw een berichtje. Jullie sturen veelste snel een berichtje. De draagzak ziet er heel erg mooi uit.

Proprio come me lo aspettavo

Usavo già la fascia portabebe, quindi utilizzare questo marsupio perfettamente ergonomico e ben fatto oltre che bellissimo, è molto facile. Poi è ben spiegato nel libretto illustrativo in dotazione. Lo consiglio a tutte/tutti, perché anche il papà lo utilizza molto volentieri per uscire col nostro piccolo

• Ci consiglieresti? Si

Ideaal voor mijn dochter van bijna vijf.

Ik draag mijn dochter al sinds haar geboorte. Eerst in een doek en daarna in een Stokke carrier. Daar is ze inmiddels uitgegroeid. Ik ging op zoek naar een grotere drager. Op advies van de eigenaresse ben ik op de Neko Switch uitgekomen. We zijn er zo ontzettend blij mee. We zijn op wandel vakantie en dit is zo’n goede afwisseling tussen zelf wandelen en dragen. De investering is het meer dan waard!

Good webpage, fast delivery

I am very satisfied with my order and although I live in Denmark the delivery was very fast.

Ottimo prodotto, spedizione impeccabile

Prodotto ottimo, imballaggio ottimo, spedizione rapida e puntuale.

• Ci consiglieresti? Si

Parfait, ultra rapide et soigné

Commande traitée très rapidement, envoi soigné et évidemment article conforme en tout point à la commande. Merci infiniment

À propos yippee!

Yippee! offers the biggest selection of ergonomic babycarriers in Europe. We sell Emeibaby, Tula, Beco, Boba, Kokadi, Hoppediz, Storchenwiege, Ergobaby and more!

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement