Snel in huis top product

Top alles naar wens

Perfetto!

Grande professionalità e competenza

Top service!

Tula free to grow showmodel gekocht. Zag er tiptop uit. Heel fijn geholpen via de app na vraag over eventuele retourprocedure. Kortom top service!

We love emeibaby purchased from Yippee.

The baby carrier purchased from yippee arrived in no time and beautifully packed. We recommend it!

Fijne website en goede service de DraagZak is erg fijn en handig

Fijne website en goede service de DraagZak is erg fijn en is helemaal naar wens

Großartig

Super Qualität. Extrem schnelle Lieferung

Schneller Versand - Produkt wie erwartet!

Unsere Trage war 2 Tage nach Bestellung schon bei uns! Wir sind super zufrieden! Die Kinder sind aus der alten Babytrage rausgewachsen und auf der Suche nach etwas Neuem sind wir auf yippee gestoßen. Die neue Trage ist perfekt für große Kinder - ab 2 Jahren perfekt (wir verwenden sie auch schon mit 1 Jahr - etwas groß aber der Kleine wächst ja schnell). Alles bestens! Würde wieder dort einkaufen!

Veel keuze

We waren opzoeken naar een leuke draagzak voor onze dochter, maar wisten nog niet welk merk. Bij draagzak.nl hebben we rustig kunnen vergelijken tussen de verschillende merken. Uiteindelijk gekozen voor een mooie Tula.

Porte bébé très bien conçu, exactement l'attendu

J'ai eu le plaisir de recevoir la boîte très bien faite avec un cadeau de peluche auquel ma fille a aimé. Le porte bébé est magnifique, sympa le tessu. Je recommande vivement.

Sehr verärgert

Leider kann ich keine Beurteilung abgeben,da meine Bestellung nie ankam Bis heute versuche ich mit Ihnen bzw mit Ups in Kontakt zu treten,allerdings bisher ohne Erfolg. Soviel Geld bezahlt und nichts erhalten...sehr ärgerlich

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Ottimo prodotto curato e molto utile

Serieta e competenza

molto comodo

Il marsupio è fatto molto bene. Comodo da mettere e togliere anche se servono sempre due mani libere da mettere e togliere, ma dato che non ho mai avuto un marsupio, non posso dire se è diverso da altri. È leggero e molto semplice da adattare alla misura del bimbo. Lo consiglio!

Mooi

Was voor mijn schoondochter en die is er erg blij mee

Spedizione e prodotto perfetto

il prodotto e' arrivato in tempi rapidi e perfetto

Efficienza

Chiari e veloci nello spedire il pacco. Grazie di cuore io e la piccola siamo felicissime di aver acquistato il vostro taaanto desiderato marsupio

rapidi - precisi

Siete stati rapidi, pacco arrivato presto e bene. alla prossima

Super service!

Via de chat om advies gevraagd en goede uitleg en begeleiding bij keuze gekregen.

Via de chat ben ik direct adequaat geholpen.

De sluiting van de draagzak was kapot gegaan en daardoor konden we de draagzak niet meer gebruiken. We hebben stad en land afgezocht naar de juiste sluiting, maar konden deze nergens vinden. Ik heb toen de eerste de beste site die draagzakken verkocht opgezocht en legde mijn probleem toen voor. Via de chat kwamen we er achter met welk onderdeel ik geholpen zou zijn. Voor een klein bedrag hebben ze het diezelfde dag nog opgestuurd en de volgende dag lag het op de mat en konden wij weer vrolijk 'dragen'.

Bestelling is snel geleverd. Goed contact gehad via WhatsApp, snelle reacties en goede service!

Velocissimo

In 3 giorni lavorativi arrivato il pacco presso punto UPS più vicino a casa, pacco in perfette condizioni!

• Ci consiglieresti? Si

Super snel en persoonlijk advies over een heel fijn product.

Jammer dat de verzending vrij lang duurt via fietskoerier. Verder heel blij met mijn draagdoek en heel makkelijk en snel persoonlijk contact met de verkoper.

Perfekt und superschneller Versand, binnen 24 Std.war die Tula bei uns

Die Tula Preschool ist super bequem für uns Eltern aber auch für unseren Zwerg.

Myrna reageert snel en correct. Ik had een fout gemaakt in de bestelling, dit kon zonder problemen geruild worden. Als extra zat er nog een leuke verrassing in het pakketje!

Mega begeistert!

Super Service, sehr nett. Mega schnell versendet. Im Zusammenhang mit der Trage ist mein neues Lieblingswort „Mega“! Gerne wieder. Wir werden Euch definitiv weiter empfehlen.

Goede service.

Naar wens.

10 Bernhardstraat

Wageningen 6707CM

À propos de yippee!

Yippee! offers the biggest selection of ergonomic babycarriers in Europe. We sell Emeibaby, Tula, Beco, Boba, Kokadi, Hoppediz, Storchenwiege, Ergobaby and more!

Avis sur Kiyoh