Fijne draagzak direct op kunnen halen

Toevallig zag ik dat de webshop dicht in de buurt is, dus heb ik contact gezocht en na telefonisch advies een draagzak besteld en dezelfde dag op kunnen halen. De gekochte draagzak is een Tula free to grow en heel makkelijk in gebuik. Mijn baby & ik zijn er erg blij mee.

Super fijne draagzak

Super fijne draagzak juist ook Voor grotere kids. Verdeelt het gewicht goed. Mijn dochter van 5 (maat 104/110) past er makkelijk ik.

Super snelle service, eerlijke advies!

Ik had wat moeite met het uitkiezen van een goede draagzak. Want er zijn zoveel verschillende merken en we wisten niet precies wat de juiste zou zijn. Via WhatsApp super goed geholpen door Myrna. We hebben uiteindelijk gekozen voor een Ergobaby!

Snelle service! Fijne draagzak!

Veel keus. Snelle levering. Fijne draagzak.

Snelle service en levering. Heel fijn. Draagvlak is prettig in dragen, even oefenen hoe die het prettigst zit. Maar ben er super tevreden over.

Perfecte klantenservice en snelle levering

Fijne adequate klantenservice, doen wat ze zeggen. Persoonlijke touch! Heel erg tevreden!

ottima la scelta, il prezzo, l'assistenza e l'invio.

Un po' caotico il rapporto con il corriere UPS. Sembra perfetto, ma la definizione del giorno e l'orario (addirittura) è slittata di giorno in giorno per tre volte. Non è colpa di Yippee

• Ci consiglieresti? Si

Fijn contact gehad via WhatsApp, bestelling snel verzonden.

Ik zocht een accessoire die niet op de site te vinden was. Via WhatsApp contact gehad en het artikel kon alsnog geleverd worden. :-)

Ottimo prodotto, pratico da mettere

Spedizione veloce, prodotto facile da indossare e regolare, molto comodo

Fijne draagzak van goede kwaliteit

Fijne draagzak van goede kwaliteit

Super goed geholpen via mail.

Helaas was de gene die ik graag wilde uitverkocht maar werd goed geholpen en geadviseerd via de mail tot ik uiteindelijk een keuze kon maken.

Goeie service

Helaas was de draagzak niet helemaal voor ons weggelegd. Maar we zijn ontzettend goed en vriendelijk geholpen. Mochten we ons wat beter georiënteerd hebben kijken we zeker weer op deze website!

Snel in huis top product

Top alles naar wens

Perfetto!

Grande professionalità e competenza

Top service!

Tula free to grow showmodel gekocht. Zag er tiptop uit. Heel fijn geholpen via de app na vraag over eventuele retourprocedure. Kortom top service!

We love emeibaby purchased from Yippee.

The baby carrier purchased from yippee arrived in no time and beautifully packed. We recommend it!

Fijne website en goede service de DraagZak is erg fijn en handig

Fijne website en goede service de DraagZak is erg fijn en is helemaal naar wens

Großartig

Super Qualität. Extrem schnelle Lieferung

Schneller Versand - Produkt wie erwartet!

Unsere Trage war 2 Tage nach Bestellung schon bei uns! Wir sind super zufrieden! Die Kinder sind aus der alten Babytrage rausgewachsen und auf der Suche nach etwas Neuem sind wir auf yippee gestoßen. Die neue Trage ist perfekt für große Kinder - ab 2 Jahren perfekt (wir verwenden sie auch schon mit 1 Jahr - etwas groß aber der Kleine wächst ja schnell). Alles bestens! Würde wieder dort einkaufen!

Veel keuze

We waren opzoeken naar een leuke draagzak voor onze dochter, maar wisten nog niet welk merk. Bij draagzak.nl hebben we rustig kunnen vergelijken tussen de verschillende merken. Uiteindelijk gekozen voor een mooie Tula.

Porte bébé très bien conçu, exactement l'attendu

J'ai eu le plaisir de recevoir la boîte très bien faite avec un cadeau de peluche auquel ma fille a aimé. Le porte bébé est magnifique, sympa le tessu. Je recommande vivement.

Sehr verärgert

Leider kann ich keine Beurteilung abgeben,da meine Bestellung nie ankam Bis heute versuche ich mit Ihnen bzw mit Ups in Kontakt zu treten,allerdings bisher ohne Erfolg. Soviel Geld bezahlt und nichts erhalten...sehr ärgerlich

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Ottimo prodotto curato e molto utile

Serieta e competenza

molto comodo

Il marsupio è fatto molto bene. Comodo da mettere e togliere anche se servono sempre due mani libere da mettere e togliere, ma dato che non ho mai avuto un marsupio, non posso dire se è diverso da altri. È leggero e molto semplice da adattare alla misura del bimbo. Lo consiglio!

Mooi

Was voor mijn schoondochter en die is er erg blij mee

Over yippee!

Yippee! offers the biggest selection of ergonomic babycarriers in Europe. We sell Emeibaby, Tula, Beco, Boba, Kokadi, Hoppediz, Storchenwiege, Ergobaby and more!