Goed service, eenvoudig te bestellen

Bestellen via draagzak.nl is heel eenvoudig. De service is goed en de draagtak is goed en op tijd afgeleverd.

Goed advies van medewerker, snel, goed materiaal, stevig en betrouwbaar

Ik wist niet hoe lang de heupgordel was, via whatsapp deze vraag gesteld en heel snel antwoord gekregen. Direct besteld en ontzettend snel geleverd. De draagzak is Makkelijk in gebruik, stevige kwaliteit en voelt heel betrouwbaar. Ukkie er gelijk in gedaan en die viel heerlijk in slaap!! Ontzettend goede aankoop, voor mij betekend dit meer vrijheid met hem op mn buik en minder gehuil.. helemaal top en een aanrader !

Qualità, cura e velocità

Perfetto tutto, grazie tante

• Ci consiglieresti? Si

Ottimo prezzo e arrivato in anticipo

Il marsupio è arrivato in 4 giorni, anche con l'opzione gratuita. Il pacchetto era molto carino poi. È piaciuto anche alla bimba. Ho scelto questo servizio perché era la scelta più econonica e sono titalmente soddisfatta. Il marsupio poi è veramente bello.

• Ci consiglieresti? Si

Fantastic service start to finish...

Helpful, thoughtful, excellent value and amazing carrier. Thanks!

Tutto ok

Imballo perfetto,spedizione velocissima

Super snel!

Heb de draagzak op vrijdag besteld en zaterdag had ik hem al in huis! Perfect!

Tutto perfetto

Felicissima di aver acquistato da voi! Ottimo rapporto qualità prezzo e consegna rapidissima.

• Ci consiglieresti? Si

Es ist ein Geschenk für meinen Mann, er hat den noch nicht anprobiert. Der Mantel schaut super aus! Sehr gute Qualität und modern. Ich bin sehr zufrieden.

Rücksendung

Ich bekomme keine Antwort auf meine retoure.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Hallo Vanessa, Danke für deine Nachricht. Wir lesen Ihre Kommentare. Wir haben Ihre Rücksendung noch nicht erhalten. Können Sie uns eine Track & Trace Nummer schicken? Wann haben Sie uns eine Nachricht geschickt? Sobald die Rücksendung bei uns eingegangen ist, werden wir sie umgehend bearbeiten und das Geld zurückerstatten. Mit freundlichen Grüßen Yippee!

Pessima azienda

Ho chiesto che il pacco mi venisse rinviato a casa e invece mi è stato mandato all'ups point e io essendo in zona rossa non posso andare. Posso capire perché non mi è stato mandato a casa? Essendo che ho speso €150. GRAZIE

• Ci consiglieresti? No

Ciao Angela, Siamo spiacenti di apprendere che non sei soddisfatto del nostro servizio. Al momento dell'ordine, hai indicato che desideri che il pacco venga inviato a un punto UPS PickUp. Lo abbiamo fatto. Ti contatteremo separatamente per organizzare l'invio a domicilio. Cordiali saluti, Yippee!

Tolle Tragejacke

Die Tragejacke gefällt meinem Mann sehr gut und das Baby passt super rein und bleibt schön warm. Die Jacke fühlt sich hochwertig an und hält Wind und Wetter ab, gefüttert ist sie aber nur mit etwas Kunstfell, was aber für die bisherigen Temperaturen bis -1 Grad ausreichte. Pluspunkt ist dass die Jacke leicht zu reinigen ist und auch in die Waschmaschine darf!

Goede communicatie, vlot geleverd. Vriendelijk bij contact

Ik heb nu al meerder draagdoeken en nu een drager besteld via deze site. Groot aanbod. Snelle levering. Ik heb naar aanleiding van mijn bestelling telefonisch contact gezocht ivm een vraag en dit contact was uiterst vriendelijk. Ik ben erg tevreden.

Top uitvinding

Wij zijn helemaal blij onze dochter van bijna 2 en zoontje van bijna 1 vechten er om, om er in te kunnen alle 2 willen ze bij mama we hebben meteen de toddler gepakt omdat we volgend jaar op vakantie gaan en we deze nog jaren kunnen en zullen gebruiken! Zeer blij met deze aanschaf.

Mooi aanbod en zeer snelle verzending

Mooi en groot aanbod om uit te kiezen, degelijke draagzakken. Voldoende informatie op de website en zeer snel antwoord op mails. Ook een enorm snelle verzending: de volgende dag al in huis (België)! Zeer tevreden van mijn Isara The One!

Vriendelijk en attent, goede service!

Veel keuze uit mooie draagzakken, snelle levering en een heel verzorgd pakket met attent kaartje erbij. Zeer tevreden!

Een nette communicatie, snelle levering en vriendelijk personeel. Product is in nette staat afgeleverd en werkt makkelijk en fijn. Kreeg er een toepasselijk cadeautje bij voor onze zoon, die ook nog eens ingepakt was, wat het nog leuker maakte.

De draagzak was heel snel geleverd en er zat ook nog een klein cadeautje bij. In de avond laat besteld en een dag later geleverd!

Fijne makkelijke draagzak, ook voor een leek;-)

Na wat onderzoek vanwege mijn Rubens figuur (maat 52), kwam ik op deze Tula draagzak. Ik zocht naar plus-size, goede houding, ademend (ook voor mezelf) en makkelijk in gebruik (ben gastouder). Het tikt ál de boxen. Dus 5 sterren!

Prima webshop, snelle levering. Helaas niet geleverd per fietskoerier zoals aangegeven op de site maar gewoon met de auto.

Very fast and efficient.

Fast and efficient.

Prima product en fijne service

Ik had een verkeerde maat besteld. Na een telefoontje kon ik het gemakkelijk omruilen. Vriendelijke vrouw.

Retouren aus Deutschland sind sehr kompliziert

Die Babytragen die wir zur Ansicht bestellt hatten waren gut, jedoch haben wir uns für eine andere entschieden. Die Retour an Babytrageshop.de gestaltete sich schwierig: zum einen ist kein Rücksendeschein im Paket gewesen, kein Retourlabel und die Rücksendung in die Niederlande kostete mich 17,99 EUR. Wie lange ich auf die Rückzahlung neines vorausbezahlten Geldes warte steht nich in den Sternen. Ich werde jedenfalls hier nicht mehr bestellen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Zeer warm, cosy en handig

Super cosy om in het koude weer te wandelen met baby/ kindje in de draagzak. Gemakkelijk om te bevestigen en aan te passen.

Over yippee!

Yippee! offers the biggest selection of ergonomic babycarriers in Europe. We sell Emeibaby, Tula, Beco, Boba, Kokadi, Hoppediz, Storchenwiege, Ergobaby and more!