TOP

Doordat mijn accu's onverwachts leeg waren kwam ik stil te staan. Na een telefoontje was de hulp er in 20 minuten, en deze nette man zette me nog geen tien min. later keurig thuis af.

Alles correct

Alles keurig geregeld

Positief

Onderhoud beurt, monteur plezierig en klantvriendelijk in de omgang. Voor zover ik kan beoordelen is hij zeer ter zake kundig, en had zinvolle adviezen.

Snelle reactie en prima service

Prima service en vriendelijke monteur

Reperatie prima uitgevoerd

Geef me op deze manier vertrouwen

Dat is precies wat wij willen voor onze leden, het geven van een veilig, vertrouwd gevoel bij het scootmobiel gebruik. Fijn om te horen en bedankt voor het prachtige cijfer.

Ik heb nog geen ervaring gehad

Mocht u in de toekomst wel gebruik maken van onze diensten, dan horen wij graag van u hoe dit is bevallen.

Fijne hulp, alleen beperkte ophaaldienst qua tijd en weinig keus in dagdeel

Goede reparaties, goede voorlichting, maar niet goedkoop, maar je wordt goed geïnformeerd van te voren

Dank u wel voor het mooie cijfer!

Nog geen gebruik van hoeven te maken

Gelukkig nog geen gebruik van hoeven te maken. Best een duur contract voor iemand in WIA.

Bedankt voor het mooie cijfer! Mocht u in de toekomst gebruik maken van onze diensten, dan horen we graag hoe dit is bevallen.

Geen goede repetitie.

11/3 26/6 14/8 flinke rekening gekregen maar heeft geen goede relatie gekregen. Ik heb er geen goede ervaring mee want opende weg is het nog steeds gevaarlijk..

Beste meneer Dekkers, Het euvel aan uw scootmobiel is met u besproken. Er is toegelicht wat er zou moeten gebeuren om het probleem te kunnen verhelpen. Mocht u dit toch nog willen laten uitvoeren, dan horen wij uiteraard graag van u.

Nog geen pech gehad goede verzekering dus...

.🤔🤔🤔

Beste meneer Maarssen, Fijn natuurlijk om te horen dat u nog geen pech heeft gehad of gebruik heeft moeten maken van onze reparatiedienst. Wellicht zou u ons in de toekomst nog eens willen reviewen zodat u een beoordeling kunt doen n.a.v. eventuele ervaringen.

Positief

Ik vind het prettig dat je per maamd kam betalem

Tot op heden alleen telefonische ervaring mbt aanmelden.

Prima.

nog niet nodig gehad

Nog geen ervaring

Bedankt voor het mooie cijfer. Mocht u in de toekomst gebruik moeten maken van de pechhulp of de reparatiedienst, dan horen wij ook graag uw ervaring.

Pluspunten

Ik vind het een goed idee dat je per maand kan betalen

Geen punten gevonden

Dit horen wij van meer klanten, fijn dat deze optie u bevalt. En bedankt voor de mooie beoordeling!

Pluspunten

persoonlijk ben ik heel tevreden met het snelle telefonisch contact en het snel ophalen van mijn scootmobiel

geen

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Pluspunten

Eerste ervaring prima verlopen....

Nog geen ervaring....

Pluspunten

Op dit moment alleen nog maar pakket afgesloten

Pluspunten

Relatief goedkoop en een geweldige service

Een optie voor hulp in het buitenland

Bedankt voor uw beoordeling en verbeterpunt. Wie weet in de toekomst!

Pluspunten

prima service tot de voordeur

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Pluspunten

Betrouwbaar in het maken van afspraken m.b.t. bijv. reparatie e.d. Goede service door al tijdig aan te geven in welk tijdsblok men langskomt, en dan kómen ze ook! Deskundige reparatie/ Denken mee met de cliïent, zijn bereid open te staan voor suggesties. Ook bij pech onderweg snel het vervoer naar huis geregeld. Ik ben al jaren lid, en hoop dat nog lang te mogen blijven!

Kan ik zo niet bedenken. Vriendelijkheid staat bij hen voorop!

Pluspunten

Goed bereikbaar. Snelle afspraak

Bedankt voor het mooie cijfer en fijne beoordeling.

Pluspunten

Goede en klantvriendelijke service.

Nvt

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Pluspunten

Prima service , persoonlijk contact is goed.

Het is alleen zo dat je met een scootmobiel veel op fietspaden rijd waar geen auto kan komen , dan blijf je verstoken van hulp, wat je erg als oudere onzeker maakt. Ik heb een keer op de boulevard van Scheveningen gestaan met een spontaan leeglopende band , uiteindelijk hebben 3 behulpzame jongens mij naar een plek geduwd waar hulp geboden kon worden . Je raakt dan wel in een paniek situatie.

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Pluspunten

Alles snel geregeld als er iets is. Word telefonisch vriendelijk te woord gestaan. En de reparatieservice is zeer tevredenstellend.

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling!