Pluspunten

Ik vind het een goed idee dat je per maand kan betalen

Geen punten gevonden

Pluspunten

persoonlijk ben ik heel tevreden met het snelle telefonisch contact en het snel ophalen van mijn scootmobiel

geen

Pluspunten

Eerste ervaring prima verlopen....

Nog geen ervaring....

Pluspunten

Op dit moment alleen nog maar pakket afgesloten

Pluspunten

Relatief goedkoop en een geweldige service

Een optie voor hulp in het buitenland

Pluspunten

prima service tot de voordeur

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Pluspunten

Betrouwbaar in het maken van afspraken m.b.t. bijv. reparatie e.d. Goede service door al tijdig aan te geven in welk tijdsblok men langskomt, en dan kómen ze ook! Deskundige reparatie/ Denken mee met de cliïent, zijn bereid open te staan voor suggesties. Ook bij pech onderweg snel het vervoer naar huis geregeld. Ik ben al jaren lid, en hoop dat nog lang te mogen blijven!

Kan ik zo niet bedenken. Vriendelijkheid staat bij hen voorop!

Pluspunten

Goed bereikbaar. Snelle afspraak

Pluspunten

Goede en klantvriendelijke service.

Nvt

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Pluspunten

Prima service , persoonlijk contact is goed.

Het is alleen zo dat je met een scootmobiel veel op fietspaden rijd waar geen auto kan komen , dan blijf je verstoken van hulp, wat je erg als oudere onzeker maakt. Ik heb een keer op de boulevard van Scheveningen gestaan met een spontaan leeglopende band , uiteindelijk hebben 3 behulpzame jongens mij naar een plek geduwd waar hulp geboden kon worden . Je raakt dan wel in een paniek situatie.

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Pluspunten

Alles snel geregeld als er iets is. Word telefonisch vriendelijk te woord gestaan. En de reparatieservice is zeer tevredenstellend.

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste meneer/mevrouw, Vervelend om te zien dat uw ervaring met ons niet positief is geweest. Graag vernemen wij van u waar u tegen aan bent gelopen. U kunt ons bereiken op telefoonnummer 088-1188400. Wij hopen u van dienst te kunnen zijn.

Pluspunten

goede service

bij onderhoudsbeurten ,ook rapportage rapporten meegeven van wat er gedaan is tijdens onderhoudsbeurt

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Pluspunten

vriendelijk, hulpvaardig en komen afspraken na.

ruim 1 jaar geleden weigerde de rem van de leen-scootmobiel en ben ik keihard op een ijzeren hek geklapt. Weken een dikke knie en nekpijn gehad. Nu zijn alle leensc.mob. vervangen. Nu werken de bouten v.d. achterwielen zich los. liggen in de wieldop. Zelf weer eringedraaid maar tot 3 x toe!!! Rij rond met 2 schroevendraaiers in mand. Heb ze net gebeld voor reparatie-afspraak

Geachte mevrouw Steenhuizen, De reparatie afspraak staat voor u ingepland, we hopen dat het probleem dan voor u is verholpen. Mocht u verder nog vragen hebben kunt ons altijd bereiken op 088-1188400.

Pluspunten

Bedankt voor uw beoordeling!

Pluspunten

Uitstekend dienst ik ik iedereen aan bevelen gewoon grote klasse .

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Pluspunten

ieder jaar keurig op tijd voor onderhoudsbeurt, ook bij pech snelle reactie.

Bedankt voor uw mooie cijfer!

Pluspunten

Ben tevreden hoe de Scootmobiel Hulpdienst handelt, ze doen wat ze zeggen en wat in het contract staat.

Kan op dit moment tot zover geen verbeter punten benoemen

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste heer/mevrouw Schnieders, Vervelend om te zien dat uw ervaring met ons niet positief is geweest. Graag vernemen wij van u waar u tegen aan bent gelopen. U kunt ons bereiken op 088-1188400. Wij hopen u van dienst te kunnen zijn.

Pluspunten

prima service. Aardig en beleefd personeel

zou het niet weten

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Pluspunten

Goed bereikbaar. Snel hulp en behandeling bij problemen.

De taxi dienst die je bij problemen moet ophalen is helaas heel slecht. Hebben nooit een goede auto aanwezig of deze is pas na anderhalf uur bij je of je krijgt een ingehuurde chauffeur die geen Nederlands spreekt en niet helpt met je scootmobiel om deze thuis te krijgen na het uitladen. Heb geregeld problemen met dit bedrijf ook wanneer ik deze via een andere dienst moet gebruiken.

Beste mevrouw Roodzand, Bedankt voor uw mooie beoordeling. We hebben de gegevens van de pechhulp nagekeken en zien dat u tot nu toe 1 x gebruik heeft gemaakt van onze pechhulpservice, in 2016. Uiteraard vinden we het vervelend dat u geen goede ervaringen heeft met scootmobiel vervoer in het algemeen, maar daar kunnen wij helaas niets aan doen. Mocht u in de toekomst nog een keer gebruik moeten maken van onze pechhulp, dan horen wij het natuurlijk graag wanneer er iets niet naar de zin gaat. Dit kunt u telefonisch aan onze klantenservice doorgeven.

Pluspunten

Snelle en goede service bij pechhulp. Correctheid aan de telefoon en afhandeling.

Terugkoppeling op schriftelijke vragen gesteld voor het onderhoud! Geen rapportage van wat er is uitgevoerd tijdens reparatie en onderhoud!

Beste meneer Rikers, Bedankt voor uw beoordeling. Wat betreft de verbeterpunten. Als er reparaties/ defecten o.i.d. uit de onderhoudsbeurt naar voren komen, dan wordt er ten alle tijdens telefonisch contact met u opgenomen. Is dit niet het geval, is de scootmobiel helemaal in orde, dan is er inderdaad geen verdere terugkoppeling buiten de informatie op de factuur. Mocht u in de toekomst vragen hebben m.b.t. de onderhoudsbeurt of een reparatie, dan kunt u natuurlijk contact opnemen met onze klantenservice op 088-1188400.

Over Scootmobiel Hulpdienst