Snelle hulp bij pech, TOP

Binnen 20 minuten werd mijn moeder, die met pech stond, geholpen. Zeer blij met deze dienstverlening. TOP

Snel ter plaatse

Werken met Scootmobiel Hulpdienst is een prettige ervaring. De medewerkers zijn behulpzaam en professioneel!

Absoluut niet tevreden

Naardat de. Kinders uit nood voor mijn een scootmobiel hadden aangeschaft omdat er bij de gemeente veel achterstand was en daarom een wachtlijst was. Er moest natuurlijk wel een verzekering op. Nu heb ik inmiddels me scootmobiel van de gemeente dus zegde de verzekering van de oude op bij jullie en wat blijkt moet ik die betalen tot volgend jaar april belachelijk. Als ik een auto heb en doe die weg kan ik de verzekering gewoon stop zetten. Ik heb absoluut geen goed woord voor jullie over en zeg tegen andere mensen niet bij hun klant worden. Jenny van Elteren

Geachte mevrouw van Elteren, De verzekering is bij opzegging ook direct voor u beëindigd. Het pechhulp abonnement wat u daarnaast bent aangegaan, heeft een minimale looptijd van een jaar. Deze termijn vindt u terug in onze algemene voorwaarden, maar ook op het machtigingsformulier wat u heeft ondertekend. Als u de documenten nog een keer in zou willen zien dan kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen.

Gewoon oplichters

Denk een verzekering af te sluiten voor 3 euro per maand voor mijn zoon met beperkingen voor 6 weken per jaar te gebruiken op de camping word er ineens 2 keer 27 euro van mijn rekening af geschreven even 300 per jaar betalen in plaats van 36 euro dan bel je op om te zeggen dat dit niet klop en het enige wat ze zeggen is ja je zit er gewoon een jaar aan vast nou en bedankt oplichters

waardeloos

weet waar u aan begint afsluiten geen probleem er van af komen een groot probleem lees eerst de kleine lettertjes men refereerd hier graag naar aan de telefoon zeer arrogant

Geachte heer/mevrouw Koevoets, Wat jammer dat de toon voor u zo is overgekomen, dit is zoals u begrijpt nooit onze bedoeling. Om klanten goed op de hoogte te brengen/houden van onze voorwaarden, vermelden wij dit zowel op onze website als in de aanmeldformulieren. Daarbij staan de voorwaarden voor opzeggen ook nog vermeld op het machtigingsformulier welke u tekent. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij graag van u.

Slechte service.

ik ben twee jaar verzekerd bij Scootmobiel hulpdienst. Heb nu in februari mijn verzekering en onderhoud opgezegd. De prijs die ik betaal per maand voor het onderhoud en verzekering in een rijst de pan uit. bijna 50 euro per maand. En wat krijg ik er voor terug? helemaal niets. bijna twee jaar betaald zeg maar kleine 1000 euro. En nog nooit benaderd geweest voor wat dan ook. Ik ga zeker dit bedrijf niet aanbevelen bij vrienden of bekenden. \\\\\\\

Geachte heer, Op basis van het bedrag wat u noemt, vermoed ik dat u een hoge diefstal dekking had afgesloten voor uw scootmobiel. Had dit bijgesteld moeten worden, dan hadden wij dit uiteraard voor u kunnen regelen.

TOP

Doordat mijn accu's onverwachts leeg waren kwam ik stil te staan. Na een telefoontje was de hulp er in 20 minuten, en deze nette man zette me nog geen tien min. later keurig thuis af.

Alles correct

Alles keurig geregeld

Positief

Onderhoud beurt, monteur plezierig en klantvriendelijk in de omgang. Voor zover ik kan beoordelen is hij zeer ter zake kundig, en had zinvolle adviezen.

Snelle reactie en prima service

Prima service en vriendelijke monteur

Reperatie prima uitgevoerd

Geef me op deze manier vertrouwen

Dat is precies wat wij willen voor onze leden, het geven van een veilig, vertrouwd gevoel bij het scootmobiel gebruik. Fijn om te horen en bedankt voor het prachtige cijfer.

Ik heb nog geen ervaring gehad

Mocht u in de toekomst wel gebruik maken van onze diensten, dan horen wij graag van u hoe dit is bevallen.

Fijne hulp, alleen beperkte ophaaldienst qua tijd en weinig keus in dagdeel

Goede reparaties, goede voorlichting, maar niet goedkoop, maar je wordt goed geïnformeerd van te voren

Dank u wel voor het mooie cijfer!

Nog geen gebruik van hoeven te maken

Gelukkig nog geen gebruik van hoeven te maken. Best een duur contract voor iemand in WIA.

Bedankt voor het mooie cijfer! Mocht u in de toekomst gebruik maken van onze diensten, dan horen we graag hoe dit is bevallen.

Geen goede repetitie.

11/3 26/6 14/8 flinke rekening gekregen maar heeft geen goede relatie gekregen. Ik heb er geen goede ervaring mee want opende weg is het nog steeds gevaarlijk..

Beste meneer Dekkers, Het euvel aan uw scootmobiel is met u besproken. Er is toegelicht wat er zou moeten gebeuren om het probleem te kunnen verhelpen. Mocht u dit toch nog willen laten uitvoeren, dan horen wij uiteraard graag van u.

Nog geen pech gehad goede verzekering dus...

.🤔🤔🤔

Beste meneer Maarssen, Fijn natuurlijk om te horen dat u nog geen pech heeft gehad of gebruik heeft moeten maken van onze reparatiedienst. Wellicht zou u ons in de toekomst nog eens willen reviewen zodat u een beoordeling kunt doen n.a.v. eventuele ervaringen.

Positief

Ik vind het prettig dat je per maamd kam betalem

Tot op heden alleen telefonische ervaring mbt aanmelden.

Prima.

nog niet nodig gehad

Nog geen ervaring

Bedankt voor het mooie cijfer. Mocht u in de toekomst gebruik moeten maken van de pechhulp of de reparatiedienst, dan horen wij ook graag uw ervaring.

Pluspunten

Ik vind het een goed idee dat je per maand kan betalen

Geen punten gevonden

Dit horen wij van meer klanten, fijn dat deze optie u bevalt. En bedankt voor de mooie beoordeling!

Pluspunten

persoonlijk ben ik heel tevreden met het snelle telefonisch contact en het snel ophalen van mijn scootmobiel

geen

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Pluspunten

Eerste ervaring prima verlopen....

Nog geen ervaring....

Pluspunten

Op dit moment alleen nog maar pakket afgesloten

Pluspunten

Relatief goedkoop en een geweldige service

Een optie voor hulp in het buitenland

Bedankt voor uw beoordeling en verbeterpunt. Wie weet in de toekomst!

Pluspunten

prima service tot de voordeur

Hartelijk dank voor uw beoordeling!