Bedankt voor uw beoordeling.

Pluspunten

Ik heb nog maar 1 x hulp nodig gehad van de scootmobiel hulp dienst en kan er nog niet veel over zeggen.Ik ben goed geholpen die keer.

Ik zou nu geen verbeterpunten weten. Alleen moest ik erg lang wachten voordat er hulp kwam,maar dat lag waarschijnlijk niet aan jullie.

Bedankt voor uw beoordeling en fijn dat u goed bent geholpen. Wat betreft de wachttijd, ons streven is om u binnen 30 minuten op te halen. Mocht u veel langer hebben gewacht dan horen wij dat uiteraard graag.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Helaas had ik net een abonnement, maar de scootmobiel beviel me niet. Deze heb ik weer verkocht, dus kan ik niet echt iets beoordelen.

Ik heb de scootmobiel niet meer. Ik wilde deze opzeggen,maar nu moet ik nog een heel jaar betalen voor iets dat ik niet meer heb.

Beste mevrouw Maliepaard-Horselenberg, Wat vervelend dat de scootmobiel die u had niet beviel en u hem heeft moeten verkopen. Zoals eerder met u besproken heeft u bij ons inderdaad een pechhulp abonnement afgesloten voor een jaar. Na dit jaar kunt u het abonnement maandelijks opzeggen. Wij zullen dit dan ook meteen vanaf de eerst mogelijke datum voor u regelen. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons natuurlijk altijd telefonisch en/of per e-mail bereiken.

Pluspunten

snel accuraat, vriendelijk en technisch bekwaam 5 sterren

Beste meneer Makel, Bedankt voor de mooie beoordeling, fijn om te horen!

Pluspunten

Ben tot nu toe heel tevreden. Jullie zijn een keer en leken band wezen repareren. Dus verder weet ik niets van jullie

Fijn om te horen!

Pluspunten

Komen hun afspraken stipt na, voelt heel betrouwbaar aan!!

een bruikbare achteruitkijkspiegel monteren op een leenscooter!! Zonder bruikbare is rijden levensgevaarlijk!

Goedemiddag mevrouw van Lith, Wat goed dat u dit heeft genoteerd. Ik heb het direct doorgegeven en de leen scootmobiel die u had, heeft inmiddels een nieuwe spiegel. Mocht u in het vervolg een dergelijk mankement tegenkomen op een leen scootmobiel, belt u ons dan alstublieft direct op zodat wij het z.s.m. kunnen verhelpen. Verder wil ik u bedanken voor de mooie beoordeling!

Pluspunten

Geen idee, Heb het nog niet hoeven ervaren hoe de dienstverlening is

Bedankt voor uw beoordeling, ondanks dat u nog geen gebruik heeft gemaakt van onze pechhulp en/of reparatiedienst.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen

alles..

Beste mevrouw Rijnkels, Fijn dat er inmiddels een contactmoment geweest en alles is besproken en er een oplossing geboden kon worden.

Pluspunten

Wist niet dat deze dienstverlening bestond, hoorde het van een kennis van me. Ben er blij mee, weet nu zeker dat ik thuis kom, ook als mijn scootmobiel het niet meer zou doen. Fijne service.

Bedankt voor uw beoordeling

Pluspunten

Ben zeer tevreden over scootmobielhulpdienst. Reageren snel en kreeg een leerwagen wanneer mijn scootmobiel opgehaald werd voor reparatie.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ik zou dit bedrijf niet aanbevelen. Mijn moeder is wat verwart en daar hebben zij misbruik van gemaakt. Is maar dat u het weet!

Beste meneer Kamer, Mijn collega heeft u inmiddels gesproken en ik heb begrepen dat de verwarring inmiddels is be- en uitgesproken. Fijn dat u even contact met ons heeft opgenomen en er afspraken gemaakt konden worden.

Pluspunten

Bedankt voor uw mooie beoordeling

Pluspunten

Ik kan er als dochter niet veel over zeggen mijn vader heeft het meest contact met u

Aan de gebruiker van de scoot mobiel aangeven hoelang het onderhoud duurt en wanneer hij hem terug heeft.

Bedankt voor uw beoordeling en wij zullen uw verbeterpunt meenemen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

geen idee geen gebruik van hoeven maken

geen idee,wellicht alleen om beoordeling vragen na verleende hulp.

Gelukkig dat u nog geen gebruik van onze diensten heeft hoeven maken. Het is dan ook lastig beoordelen natuurlijk. Mocht er in de toekomst iets zijn of heeft u vragen, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.

Pluspunten

Gelukkig hebben wij hier nog geen gebruik van gemaakt.

Bedannkt voor uw beoordeling

Pluspunten

Ik heb (gelukkig) geen gebruik hoeven te maken over de "service"van dit bedrijf.

Bestaat er zoiets als een ÄPK"voor scootmobiels? Ik zou zo zeggen "Voorkomen is beter dan genezen"

Beste heer van Kesteren, Bedankt voor uw beoordeling. Ja zeker, u kunt een onderhoudsbeurt bij ons afnemen. Wij kijken dan de hele scootmobiel na en repareren eventueel.

Bedankt voor uw beoordeling.

Pluspunten

goede bereikbaarheid goede service

geen

Bedankt voor uw beoordeling.

Pluspunten

heb jullie nog nooit nodig gehad verder geen commentaar

Bedankt voor uw beoordeling.

Pluspunten

Mijn scootmobiel werd snel gerepareerd. Klasse!

Bedankt voor de mooie beoordeling

Pluspunten

Behulpzaam en snel reageren

Geen suggesties

Bedankt voor de mooie beoordeling

Pluspunten

Zeer positief en werkt zeer accuraat

Website die ook bij hun hoort met scootmobielen daar zijn er teveel van en onoverzichtelijk en niet bij gewerkt.

Bedankt voor uw beoordeling. De website die u bedoelt staat los van Scootmobiel Hulpdienst en is niet relevant voor deze beoordeling.

Pluspunten

Ze zijn erg klant vriendelijk en houden rekening met je mobiliteit.

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Pluspunten

zeer correct. Vlotte afhandeling; komen toezeggingen helemaal na.

Bedankt voor de mooie beoordeling.